da's eigenlijk wel het enige, aangezien het er nog net zo uit ziet als het brokvoer wat er in gaat over het algemeenquote:
ja das waar!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:45 schreef indahnesia.com het volgende:
d
[..]
da's eigenlijk wel het enige, aangezien het er nog net zo uit ziet als het brokvoer wat er in gaat over het algemeen
dan heeft ie gewoon zijn voedsel verplaatst!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:55 schreef Fha het volgende:
Ik vind de kots van mijn kat eigenlijk helemaal niet stinken
hihi nietus want ze maakt wel van die bbuuu buuu geluidenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:59 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dan heeft ie gewoon zijn voedsel verplaatst!
hoe zei je?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:59 schreef Fha het volgende:
[..]
hihi nietus want ze maakt wel van die bbuuu buuu geluiden
Mja ik weet niet hoe je dat moet typen eigenlijkquote:
rare geluiden komen er uit jouw katquote:Op dinsdag 8 juli 2008 12:59 schreef Fha het volgende:
[..]
hihi nietus want ze maakt wel van die bbuuu buuu geluiden
Ja ik weet hetquote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:06 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
rare geluiden komen er uit jouw kat
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:03 schreef Fha het volgende:
[..]
Mja ik weet niet hoe je dat moet typen eigenlijkmisschien is het meer een bleeuuuh bleeeuh geluid
Of een gwu gwu gwu geluid.. hmmm...
ik ookquote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:10 schreef Slarioux het volgende:
Wat een dag weer.. als ik met mijn armen over elkaar op mijn bureau ga hangen val ik zo in slaap
scherp inderdaadquote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:07 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja ik weet hetMaar dat is wel handig want dan weet ik dat ik op moet letten waar ik loop
Weheheh vet mooiquote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:12 schreef Muck het volgende:
[..]
Toen ik nog in een studentenhuis woonden, hadden we ook een kat. Op een gegeven moment was ik aan het koken met mijn ex, die de kat telkens stukjes eten gaf, ondanks dat ik gezegd had dat ie dat beter niet kon doen, aangezien hij uitgehongerd aan was komen lopen en nog niet zoveel eten gewend was.
Op een gegeven moment begon de kat een beetje te kuchen en te wiebelen en ik zag de bui al hangen, maar mijn ex niet... Die ging dus op zijn knieën naast de kat zitten om te kijken wat er aan de hand was
kat:![]()
![]()
ex:*springt opzij
ik:![]()
![]()
achteraf jammer dat Tijger niet zo goed kon mikken
wheheh... klassiek!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:12 schreef Muck het volgende:
[..]
Toen ik nog in een studentenhuis woonden, hadden we ook een kat. Op een gegeven moment was ik aan het koken met mijn ex, die de kat telkens stukjes eten gaf, ondanks dat ik gezegd had dat ie dat beter niet kon doen, aangezien hij uitgehongerd aan was komen lopen en nog niet zoveel eten gewend was.
Op een gegeven moment begon de kat een beetje te kuchen en te wiebelen en ik zag de bui al hangen, maar mijn ex niet... Die ging dus op zijn knieën naast de kat zitten om te kijken wat er aan de hand was
kat:![]()
![]()
ex:*springt opzij
ik:![]()
![]()
achteraf jammer dat Tijger niet zo goed kon mikken
[..]
ik ook
brokjesfestijn!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:14 schreef Klonk het volgende:
ik heb een keer een van onze katten gepakt op het moment dat ie op een tafel dreigde te gaan kotsen, alleen begon de kots voordat het arme beest op de grond stond, de gevolgen laten zich raden
Geeft niet hoor, ik ben ook niet echt wakkerquote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:15 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik ga zo zetten. Ik dommelde net echt even weg
ik heb ook behoorlijk gelachen jaquote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:13 schreef Fha het volgende:
[..]
Weheheh vet mooiIk vind poes er altijd heel zielig er uit zien want het ziet er echt uit alsof het allemaal heel erg pijn doet enzo.
thanks!quote:Jij ook eet smakelijk
aartiiiiiiiquote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:13 schreef Aarti het volgende:
haaaaaaaaai
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:14 schreef Klonk het volgende:
ik heb een keer een van onze katten gepakt op het moment dat ie op een tafel dreigde te gaan kotsen, alleen begon de kots voordat het arme beest op de grond stond, de gevolgen laten zich raden
Met 1 ook hoorquote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:17 schreef Klonk het volgende:
[..]
ach, met 5 katten gaat er wel eens iets mis
ik niet met hondenquote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:20 schreef Fha het volgende:
[..]
Met 1 ook hoorMijn kat vond het nodig om een maand lang elke keer naast de bak te poepen.. dus dan moest ik haar telkens weer op de bak zetten. Maar toen die ene keer had ze diaree en dat kon niet meer wachten...
kattenpoep is wel echt viesquote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:20 schreef Fha het volgende:
[..]
Met 1 ook hoorMijn kat vond het nodig om een maand lang elke keer naast de bak te poepen.. dus dan moest ik haar telkens weer op de bak zetten. Maar toen die ene keer had ze diaree en dat kon niet meer wachten...
Heb jij ook zoveel geslapen? Want ik heb serieus iets van 9 uur geslapen vannacht, en een goeie wandeling voor ik goed en wel aan het werk ging. Desondanks na de lunch, ik duik zo wegquote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:16 schreef Fha het volgende:
[..]
Geeft niet hoor, ik ben ook niet echt wakker
Mm ook een uur of 9 inderdaadquote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:26 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Heb jij ook zoveel geslapen? Want ik heb serieus iets van 9 uur geslapen vannacht, en een goeie wandeling voor ik goed en wel aan het werk ging. Desondanks na de lunch, ik duik zo weg.
Dat gebeurt mij regelmatig sochtends.. erg prettig inderdaad.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:22 schreef Klonk het volgende:
ik ben midden in de nacht een keer met blote voeten in kattenkots gestapt, iken mijn lieve vriendin
![]()
Ach.. ik ben het nu wel gewend hahahquote:
Jaaa wacht maar. Ze gaan eerst je vertrouwen winnen en dan kotsen ze voor je bed zodat je er sochtends lekker in staatquote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:35 schreef OA het volgende:
Zo, dus het gaat over kattenkots.
Ik heb twee katten, al ruim anderhalf jaar en gelukkig heb ik nog nooit een haarbal gevonden.
De slaapkamer is de enige plek in huis waar ze niet mogen komen van mij. Ik wil geen bergen haar in bed en ook geen kost op de vloer...quote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:38 schreef Fha het volgende:
[..]
Jaaa wacht maar. Ze gaan eerst je vertrouwen winnen en dan kotsen ze voor je bed zodat je er sochtends lekker in staat
Dan leggen ze het voor je deur!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:44 schreef OA het volgende:
[..]
De slaapkamer is de enige plek in huis waar ze niet mogen komen van mij. Ik wil geen bergen haar in bed en ook geen kost op de vloer...
we moeten het toch érgens over hebben het?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:35 schreef OA het volgende:
Zo, dus het gaat over kattenkots.
Ik heb twee katten, al ruim anderhalf jaar en gelukkig heb ik nog nooit een haarbal gevonden.
Zou kunnen, maar ik denk eerder dat het dan op de bank ligt of op het kleed. In ieder geval ergens waar de vlekken niet meer weggaan...quote:
Ik vind het ook een prima onderwerp voor tijdens (en na) de lunsquote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:46 schreef Muck het volgende:
[..]
we moeten het toch érgens over hebben het?
Oja.. dat is ook prettig inderdaadquote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:51 schreef OA het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar ik denk eerder dat het dan op de bank ligt of op het kleed. In ieder geval ergens waar de vlekken niet meer weggaan...![]()
Eenschquote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:51 schreef OA het volgende:
Ik vind het ook een prima onderwerp voor tijdens (en na) de luns.
Dat zuigt!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:58 schreef Fha het volgende:
Ik heb nog steeds hoofdpijn maar nu is mijn nieuwe buur heel hard aan het klussen met boorgeluiden en hamer dingen enzo en het doet piiijjjjjnnnn![]()
Pierquote:
Behoorlijkquote:
kut is dat ja /madquote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:58 schreef Fha het volgende:
Ik heb nog steeds hoofdpijn maar nu is mijn nieuwe buur heel hard aan het klussen met boorgeluiden en hamer dingen enzo en het doet piiijjjjjnnnn![]()
Fuzzyquote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:03 schreef Fha het volgende:
[..]
PierIk heb mijn wolk gemist gister
Hij was al voorbij gezweeft..
Aaahw sorryquote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
FuzzyZat ik daar alleen op die wolk
Als je nu een poezen mens was dan kon je die lekker op schoot sleuren voor de warmquote:
met die vieze klauwen die pijn doen, en al dat rondvliegende poezenhaar??quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:26 schreef Fha het volgende:
[..]
Als je nu een poezen mens was dan kon je die lekker op schoot sleuren voor de warm
Dan gooi je dat haar toch even weg?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:30 schreef Aarti het volgende:
[..]
met die vieze klauwen die pijn doen, en al dat rondvliegende poezenhaar??
weggooien? je zit helemaal onder, en het plakt aan je kleren.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:32 schreef Fha het volgende:
[..]
Dan gooi je dat haar toch even weg?En van die klauwen heb ik eigenlijk nooit last hoor..
Muckjequote:
Nog even 90 jaar geduldquote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:23 schreef Aarti het volgende:
ik heb het zowaar koud!!
He bah. Dat is wel heel warmquote:Op dinsdag 8 juli 2008 14:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nog even 90 jaar geduld
http://www.volkskrant.nl/(...)_graden_in_Nederland
Aaaahwquote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:00 schreef Muck het volgende:
gatver, na 2,5 jaar het secretariaat van de muziekvereniging gedaan te hebben, hang ik na de vakantie mijn pen en papieren aan de wilgen, maar ik zit serieus met tranen in mijn ogen het mailtje naar de voorzitter te schrijven
krwek?quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:07 schreef OA het volgende:
Werkwerkwekrwkerkwerkwerwekrkrkkkrwekrwekrwekrwekrwerk.
je hebt het verdiend, aangezien je gewoon eerder was dan MPG. Plus dat MPG vanavond gewoon weer mag, achter gesloten deuren.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:15 schreef Klonk het volgende:
als er iets te knuffelen valt dan ben ik ook van de partij, sorry MPG
Aaahwquote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:00 schreef Muck het volgende:
gatver, na 2,5 jaar het secretariaat van de muziekvereniging gedaan te hebben, hang ik na de vakantie mijn pen en papieren aan de wilgen, maar ik zit serieus met tranen in mijn ogen het mailtje naar de voorzitter te schrijven
wekr?quote:
15:31? Rare tijd! Ik zou dan om 15:30 gaan eten..quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:22 schreef Klonk het volgende:
nog 9 minuten en het is tijd voor de laat in de middagbammetjes
Liefquote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:15 schreef Klonk het volgende:
als er iets te knuffelen valt dan ben ik ook van de partij, sorry MPG
juistquote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
je hebt het verdiend, aangezien je gewoon eerder was dan MPG.
Was het maar zo'n feest.... MPG werkt nachtdiensten de komende tijd, dus we zien elkaar heel weinigquote:Plus dat MPG vanavond gewoon weer mag, achter gesloten deuren.
alleen om de functie. Ik wil wel graag muziek blijven maken namelijkquote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Aaahw![]()
Maar gaat het alleen om de functie of neem je helemaal afscheid van ze?
ik ben halverwege mijn 2e pot thee en pak zo een lekker appeltjequote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:22 schreef Klonk het volgende:
nog 9 minuten en het is tijd voor de laat in de middagbammetjes
15.31 ik heb zo mijn principesquote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
15:31? Rare tijd! Ik zou dan om 15:30 gaan eten..
maar wel lekker... hopelijk.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:29 schreef Fha het volgende:
Pff.. ik was (blijkbaar) in slaap gevallen, dus mn hoofd was zo naar voren gaan hangen en nu heb ik kramp in mn nekweheheh fail
Mja dat wel hahaha maar wel kort (kwartiertje ofzo)quote:
Je kan ook gaan liggen hoorquote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:29 schreef Fha het volgende:
Pff.. ik was (blijkbaar) in slaap gevallen, dus mn hoofd was zo naar voren gaan hangen en nu heb ik kramp in mn nekweheheh fail
Maar mijn kussen is aan het werk..quote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:35 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Je kan ook gaan liggen hoor
en een lap tekst in Wordquote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:35 schreef Klonk het volgende:
met de afdrukken van het toetsenbord in d´r voorhoofd
Nee zo laag ging het gelukkig nietquote:Op dinsdag 8 juli 2008 15:35 schreef Klonk het volgende:
met de afdrukken van het toetsenbord in d´r voorhoofd
boeiende scriptie:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |