Whoooooeeeeeiiiii! Ik sta ook in een lijstje!quote:
Modjes die alleen maarquote:
in een post zetten...quote:TVP
Succes meester P.quote:
hebben ze je vandaag niet wakker gebeld?quote:
wat een tijden!quote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:05 schreef PeZu het volgende:
goedemorgen![]()
zo maar eens douchen en gaan werken ofzo
vertel me je geheimquote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:27 schreef Klonk het volgende:
potverdorie wat lekker, kom net bij de dieetiste weg en ben sinds maart 14 kilo afgevallen
www.voedingscentrum.nl, niets geen enge dieet dingen, gewoon verantwoordelijk en gezond eten.quote:
awwww.... zo kom je nooit in dat lijstje natuurlijkquote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:36 schreef DaMart het volgende:
Ah, na een zoveelste poging eindelijk een post kunnen plaatsen.
Nee, vandaag moet ik echt om 1 uur beginnenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
hebben ze je vandaag niet wakker gebeld?
meh, laat maar danquote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:34 schreef Klonk het volgende:
[..]
www.voedingscentrum.nl, niets geen enge dieet dingen, gewoon verantwoordelijk en gezond eten.
Martquote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:35 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ondanks mijn bijdragen aan een discussie over hetrookverbod
, sta ik er niet in
.
och, maakt niet uit hoorquote:
Proficiatquote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:27 schreef Klonk het volgende:
potverdorie wat lekker, kom net bij de dieetiste weg en ben sinds maart 14 kilo afgevallen
Nee, precies... maar KPN heeft zijn zaakjes niet goed op orde vanochtendquote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:38 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
awwww.... zo kom je nooit in dat lijstje natuurlijk
Muckquote:
quote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:43 schreef Klonk het volgende:
Whehe, ook zonder het voedingscentrum komt het op hetzelfde neer:
200 gram groente, 2 stuks fruit, 6-7 sneetjes volkorenbrood, 250 gram aardappels en veel drinken.
Ik eet echt veel te weinig, das ook niet goedquote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:43 schreef Klonk het volgende:
Whehe, ook zonder het voedingscentrum komt het op hetzelfde neer:
200 gram groente, 2 stuks fruit, 6-7 sneetjes volkorenbrood, 250 gram aardappels en veel drinken.
wat ik nu geleerd heb de afgelopen maanden is dat het heel belangrijk is om de spijsvertering bezig te houden, ik ontbijt, dan rond half 11 appeltje, dan rond 1 uur lunch en dan rond half 4 gewoon nog twee boterhammen, en dan tussen 6 en half 7 warme hap en later op de avond nog een appeltje.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:52 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik eet echt veel te weinig, das ook niet goed
Dat is het hem dus juist, ik moet echt wel wat kilootjes kwijtquote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:53 schreef Klonk het volgende:
als je je er lekker bij voelt maakt dat toch geen ruk uit
Dat zou ik ook eigenlijk moeten doen, maar vooral boterhammen rond half 4 gaat er echt niet in bij mij denk ik...quote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:54 schreef Klonk het volgende:
[..]
wat ik nu geleerd heb de afgelopen maanden is dat het heel belangrijk is om de spijsvertering bezig te houden, ik ontbijt, dan rond half 11 appeltje, dan rond 1 uur lunch en dan rond half 4 gewoon nog twee boterhammen, en dan tussen 6 en half 7 warme hap en later op de avond nog een appeltje.
Moet je even een dealtje maken met MPG. Hij kan nog wel wat gebruiken toch...quote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:56 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat is het hem dus juist, ik moet echt wel wat kilootjes kwijt
ik ken het gevoel, mijn vriendin is er ook zo eentje, kan eten wat ze wil en nog geen grammetje erbij. maar eigenlijk kan ik maar 1 goeie tip geven, via de huisarts even een verwijsbriefje krijgen voor een dieetiste (word door alle zorgverzekeringen vergoed) en die kan je stukken beter helpen dan mijn goedbedoelde pogingenquote:Op dinsdag 8 juli 2008 09:58 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat zou ik ook eigenlijk moeten doen, maar vooral boterhammen rond half 4 gaat er echt niet in bij mij denk ik...
MPG eet als een houthakker en zit zich vaak te verbazen over het feit dat ik vooral een beetje met mijn eten zit te schuiven en een paar hapjes eet
en nee, zo slecht kook ik ook weer niet
Ja, dat hebben we al geprobeerd, maar ondanks dat MPG en ik het willen, wil mijn buik het blijkbaar nietquote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:01 schreef OA het volgende:
[..]
Moet je even een dealtje maken met MPG. Hij kan nog wel wat gebruiken toch...
Het zal ook wel weer wat makkelijker gaan als ik weer werk heb of aan een opleiding begin hoor. Nu zit ik bijna de hele dag thuis en dat helpt ook niet echt.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 10:04 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ken het gevoel, mijn vriendin is er ook zo eentje, kan eten wat ze wil en nog geen grammetje erbij. maar eigenlijk kan ik maar 1 goeie tip geven, via de huisarts even een verwijsbriefje krijgen voor een dieetiste (word door alle zorgverzekeringen vergoed) en die kan je stukken beter helpen dan mijn goedbedoelde pogingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |