So fucking what?quote:
Emoties, ik haat ze!quote:Op zondag 6 juli 2008 19:01 schreef APK het volgende:
[..]
So fucking what?![]()
Ik wil ook even jankzakken.
Is dat nieuw ?quote:Op zondag 6 juli 2008 19:01 schreef APK het volgende:
[..]
So fucking what?![]()
Ik wil ook even jankzakken.
Kerst !!!quote:Op zondag 6 juli 2008 19:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
2012, da's pas laat..........'t mag van mij wel wat eerder. Je kunt het maar beter gehad hebben
quote:
Denk dat ik het niet snap, uhh weet het zekerquote:Op zondag 6 juli 2008 19:06 schreef APK het volgende:
[..]
Heeft afgelopen vrijdag z'n intrede gedaan in het SHO-subforum.
Ging over wie een nieuw SC-topic mag openen en wanneer.quote:Op zondag 6 juli 2008 19:07 schreef Soury het volgende:
Denk dat ik het niet snap, uhh weet het zeker
Ohh ja na zoveel posts enz .. Snap het nu welquote:Op zondag 6 juli 2008 19:09 schreef APK het volgende:
[..]
Ging over wie een nieuw SC-topic mag openen en wanneer.
We zullen zienquote:Op zondag 6 juli 2008 19:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
APK is cool.....![]()
![]()
Krijg natuurlijk nu gelijk een kutopmerking van 'm, hij kan vast niet tegen complimentjes.....
Zot lijkt me meer op zijn plaats!quote:
Dat schijnt het einde van de wereld te zijn heb ik hier en daar gelezen, volstrekt flauwekul natuurlijkquote:
Dan komt de aarde (waarop jij ook leeft !! geloof het of niet) in collisie met een vette meteoor !! Einde ofening dusquote:
Ow ja, 21 december 2012... Het zal wel weer, volgens mij begint dan alleen astrologisch gezien het tijdperk van de waterman, je weet wel:quote:Op zondag 6 juli 2008 19:16 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat schijnt het einde van de wereld te zijn heb ik hier en daar gelezen, volstrekt flauwekul natuurlijk
Dan gaan we haske dood en als je braaf bent geweest krijg je misschien 40 Duitse maagden maar ik zou er niet op rekenen.quote:
Welk hok?quote:Op zondag 6 juli 2008 19:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zot lijkt me meer op zijn plaats!
Ik zit ook in dat "hok" en weet niet of ik er nog ooit uit kom. Ja ja APK, wen er maar aan
Duitse maagdenquote:Op zondag 6 juli 2008 19:20 schreef noekje het volgende:
[..]
Dan gaan we haske dood en als je braaf bent geweest krijg je misschien 40 Duitse maagden maar ik zou er niet op rekenen.
RIP alvast!
Ja! alle nieuwetijdskinderen vallen dan op hun plek. We gaan naar liefde en vertrouwen op je 6e zintuig.quote:Op zondag 6 juli 2008 19:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja, 21 december 2012... Het zal wel weer, volgens mij begint dan alleen astrologisch gezien het tijdperk van de waterman, je weet wel:
quote:Op zondag 6 juli 2008 19:23 schreef debuurvrouw het volgende:
En ben ik de enige die met deze TT aan garnalen pellen moet denken??
Ja maar zie het als een teken. Eindelijk heb je jouw roeping gevonden en opeens wist je het.. Jij wordt garnalenpelster!quote:Op zondag 6 juli 2008 19:23 schreef debuurvrouw het volgende:
En ben ik de enige die met deze TT aan garnalen pellen moet denken??
Buufje.......quote:Op zondag 6 juli 2008 19:18 schreef debuurvrouw het volgende:
NMNS!
Had zo een toepasselijk liedje, maar staat natuurlijk weer niet op youtube![]()
deze dan maar
Gadverdamme, van die waterinsecten uit elkaar peuterenquote:Op zondag 6 juli 2008 19:24 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja maar zie het als een teken. Eindelijk heb je jouw roeping gevonden en opeens wist je het.. Jij wordt garnalenpelster!
As herintreuderquote:Op zondag 6 juli 2008 19:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Gadverdamme, van die waterinsecten uit elkaar peuteren
Ik zit tennis te kijken, muts.quote:Op zondag 6 juli 2008 19:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wat een post na zes minuten bedenktijd
Toeval bestaat niet. Handig ook want je hebt nu nog 4 jaar om promotie te maken! Of je gaat morgen naar de Ikea en vraagt of ze nog een Zweedse kok nodig hebben. Koop ik je ballen!quote:
Slimpie, daar hebben ze juist voor twee maanden geleden een machine voor uitgevonden........kan ze gelijk weer een reorganisatie in......quote:Op zondag 6 juli 2008 19:24 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja maar zie het als een teken. Eindelijk heb je jouw roeping gevonden en opeens wist je het.. Jij wordt garnalenpelster!
Die gaat er als volgende een paar weken af?quote:
Een machine voor de ballen? Wat kost zo'n ding en past die in mijn keuken?quote:Op zondag 6 juli 2008 19:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Slimpie, daar hebben ze juist voor twee maanden geleden een machine voor uitgevonden........kan ze gelijk weer een reorganisatie in......
* BONG4002 heet NMNS weer welkomquote:Op zondag 6 juli 2008 19:33 schreef yvonne het volgende:
Ja, Willem_Jozef, oplettuh!
Welkom terug NMNS
Zo
quote:Op zondag 6 juli 2008 19:30 schreef noekje het volgende:
[..]
Toeval bestaat niet. Handig ook want je hebt nu nog 4 jaar om promotie te maken! Of je gaat morgen naar de Ikea en vraagt of ze nog een Zweedse kok nodig hebben. Koop ik je ballen!
Nondedju.....iedereen van het management komt mij welkom hetenquote:Op zondag 6 juli 2008 19:33 schreef yvonne het volgende:
Ja, Willem_Jozef, oplettuh!
Welkom terug NMNS
Zo
Wie ???quote:Op zondag 6 juli 2008 19:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nondedju.....iedereen van het management komt mij welkom heten![]()
Remlof hier, Noekje hier, Yvonne nu ook al........'k zal er dan wel weer snel afliggen....![]()
Maar ik ben nu voor Huubje......dus ik heb hoop...![]()
![]()
![]()
Het is natuurlijk erg spannend om te zien of de TBS behandeling geholpen heeft of niet.quote:Op zondag 6 juli 2008 19:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Remlof hier, Noekje hier, Yvonne nu ook al........'k zal er dan wel weer snel afliggen....![]()
![]()
![]()
Nice. Maar als lulkoek zo'n hot item was had Pijnenburg er wel werk van gemaaktquote:Op zondag 6 juli 2008 19:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ook namens mij graag gedaan enne...be aware en laat je niet weer bannen, pas dus op wat je zegt en negeer de negatieve berichten naar jou toequote:Op zondag 6 juli 2008 19:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Langs deze weg wil ik dan iedereen bedanken die zich in heeft gezet om mijn ban ongedaan gemaakt te krijgen. Ik dank ook iedereen hartelijk voor de cadeautjes die ik, in opdracht van Yvonne, in ontvangst moest nemen en gelijk naar haar door moest schuiven.......
Al die presentjes die maar bleven komen was dan ook de reden dat Yvonne de terugkeer dag na dag uitstelde........ze was er erg verguld mee.....
Yvonne.......bedankt hé... .
Diagnose: onbehandelbaar, afvoeren richting Fok....quote:Op zondag 6 juli 2008 19:42 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het is natuurlijk erg spannend om te zien of de TBS behandeling geholpen heeft of niet.
Doe m'n best Bong.....thnxquote:Op zondag 6 juli 2008 19:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ook namens mij graag gedaan enne...be aware en laat je niet weer bannen, pas dus op wat je zegt en negeer de negatieve berichten naar jou toe
Pijnenburg wilde er wel werk van maken, maar opeens viel hun oog op APK, die is pas echt hot....quote:Op zondag 6 juli 2008 19:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nice. Maar als lulkoek zo'n hot item was had Pijnenburg er wel werk van gemaakt
Hoeveel subsidie zouden ze krijgen?quote:Op zondag 6 juli 2008 19:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Diagnose: onbehandelbaar, afvoeren richting Fok....
Graag gedaanquote:
Kom je nu pas mee aan hé, zeg dat dan ook eerderquote:Op zondag 6 juli 2008 19:48 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Denk maar zo, FOK! is bijv. Roemenië en daarbuiten is het NL, m.a.w. hier gelden harde sancties dus moet je opletten want de straffen zijn hoog
Aha vandaar al die bloedzuigers die zodra het donker word tevoorschijn komen.quote:Op zondag 6 juli 2008 19:48 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Graag gedaan
Denk maar zo, FOK! is bijv. Roemenië en daarbuiten is het NL, m.a.w. hier gelden harde sancties dus moet je opletten want de straffen zijn hoog
quote:Op zondag 6 juli 2008 19:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kom je nu pas mee aan hé, zeg dat dan ook eerder
Zit niet zo te stokenquote:Op zondag 6 juli 2008 19:50 schreef Smash-it het volgende:
NMNS! Je bent er weer! Ook een lot gekocht?
Die heb je idd veel op FOK! de nachten zijn veel gevaarlijker dan overdag, tenminste dat valt mij wel op enzoquote:Op zondag 6 juli 2008 19:50 schreef Dementor het volgende:
[..]
Aha vandaar al die bloedzuigers die zodra het donker word tevoorschijn komen.
quote:Op zondag 6 juli 2008 19:50 schreef Dementor het volgende:
[..]
Aha vandaar al die bloedzuigers die zodra het donker word tevoorschijn komen.
Je bent snood.......quote:Op zondag 6 juli 2008 19:50 schreef Smash-it het volgende:
NMNS! Je bent er weer! Ook een lot gekocht?
Daarom dus opletten en laat je niet meeslepen hoe moeilijk dat soms ook is (ik weet er zelf ook alles van hoor) dus gewoon negeren de negatieve handel en geniet van de leuke postings en gezelligheid, zo doe ik dat ook en heeft me tot nu toe gelukkig geen enkele ban gekostquote:Op zondag 6 juli 2008 19:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar serieus, niet kunnen posten is niet leuk, het is een soort van DGK, maar dan net iets anders
Ah, wil ik ook even zien Tnxquote:Op zondag 6 juli 2008 19:55 schreef BONG4002 het volgende:
Maargoed, het journaal roept dus ben straks weer terug![]()
Bracha heeft iets he?quote:Op zondag 6 juli 2008 20:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
Bracha van Doesburg .Ik zou bijna Nena vergeten
Perenijsjequote:
Ik heb nu andere gehaald.....Fruitjoyquote:
waarom doet deze post me nu zo aan frambozen denkenquote:Op zondag 6 juli 2008 21:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb nu andere gehaald.....Fruitjoy![]()
't Begin is kut, alsof je iemand zit beffen wiens zuurgraad meer dan dik in orde is, maar het eind...dat gele.....werkelijk fantastisch.......
Jezus, is het al 2012?quote:Op zondag 6 juli 2008 21:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Begin is kut, alsof je iemand zit beffen wiens zuurgraad meer dan dik in orde is, maar het eind...dat gele.....werkelijk fantastisch.......
Die koop ik dan maar nietquote:Op zondag 6 juli 2008 21:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je hebt het hier écht gemist he?quote:Op zondag 6 juli 2008 21:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nou ja![]()
Al met al best een lekkere lolly, ook voor meisjes
En weet ik ook wat beffen isquote:Op zondag 6 juli 2008 21:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gewoon eentje proberen, ze zijn zeker zo lekker als jouw raketjes......
't Loop wel los joh, die vergelijking ging gewoon wat mank. Kon alleen niet zo snel iets anders verzinnen.....quote:
Dat ijs kan ik iig never meer eten om daar niet aan te denkenquote:Op zondag 6 juli 2008 21:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Loop wel los joh, die vergelijking ging gewoon wat mank. Kon alleen niet zo snel iets anders verzinnen.....
Hou je maar lekker bij de perenijsjes Soury, gewoon lquote:Op zondag 6 juli 2008 21:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat ijs kan ik iig never meer eten om daar niet aan te denken
Wat is er dan mis met beffen? Zomaar een vraag hoor.quote:Op zondag 6 juli 2008 21:35 schreef Soury het volgende:
Niksquote:Op zondag 6 juli 2008 21:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat is er dan mis met beffen? Zomaar een vraag hoor.![]()
Volgens mij ging het meer om de vergelijking met de zuurgraadquote:Op zondag 6 juli 2008 21:38 schreef beequeen het volgende:
Je moet aan mij denken als je zit te likken, niet aan wat andersquote:Op zondag 6 juli 2008 21:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Uhh Ik heb het zelf nooit gedaan.. Vandaar (ben een vrouw btw)quote:Op zondag 6 juli 2008 21:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat is het onderwerp dan?quote:Op zondag 6 juli 2008 21:47 schreef PeterNB het volgende:
effe zembla zien
Beffenquote:Op zondag 6 juli 2008 21:50 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wat is het onderwerp dan?
Ben nog tennis aan het kijken..
On topic graagquote:
Wat vreselijk voor je dat je die studie moest doenquote:Op zondag 6 juli 2008 22:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
Beffen, Ik heb daar een studie van gemaakt.Ben er nog niet op gepromoveerd, maar heb ondervonden dat de vochtigheidsgraad hoog scoort
![]()
En wat nuquote:Op zondag 6 juli 2008 22:03 schreef Dementor het volgende:
Fuck Zembla, daar heb ik nu geen trek in.
Zoietsquote:Op zondag 6 juli 2008 22:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
Beffen, Ik heb daar een studie van gemaakt.Ben er nog niet op gepromoveerd, maar heb ondervonden dat de vochtigheidsgraad hoog scoort
![]()
Goed spugen hequote:Op zondag 6 juli 2008 22:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
![]()
Nadal!quote:
Sjesusquote:
Je wilt niet weten wat de poliktiek bedacht heeft om dat marktsegment ook uit te kunnen zuigenquote:Op zondag 6 juli 2008 22:03 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Wat vreselijk voor je dat je die studie moest doen![]()
Je had vast liever economoie gedaan
Lucky youquote:Op zondag 6 juli 2008 22:06 schreef Dementor het volgende:
Oh ik hoef morgen pas om 11:45 te beginnen zie ik
Ik ookquote:Op zondag 6 juli 2008 22:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nadal!
Federer heeft al vaak genoeg gewonnen.
Ik zal maar niet vertellen hoe de rest van mijn week eruit ziet.quote:Op zondag 6 juli 2008 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lucky you![]()
Ik gewoon om 9uur, dus om half 7 mijn bed uit, maar dit is mijn laatste week en daarna heb ik 3 weken vakantie
BeFlasting invoerenquote:Op zondag 6 juli 2008 22:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat de poliktiek bedacht heeft om dat marktsegment ook uit te kunnen zuigen
Mag gerust, ik heb het vooruitzicht dat ik voglende week dinsdag op vakantie ga naar ergens waar het wel mooi weer isquote:Op zondag 6 juli 2008 22:08 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik zal maar niet vertellen hoe de rest van mijn week eruit ziet.
Moet je het ook maar zwart doenquote:Op zondag 6 juli 2008 22:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat de poliktiek bedacht heeft om dat marktsegment ook uit te kunnen zuigen
Fout je moet ergens anders spugenquote:Op zondag 6 juli 2008 22:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
* Spuugt ff in z'n handen, kom maar op dan...
Hehe veel plezierquote:Op zondag 6 juli 2008 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mag gerust, ik heb het vooruitzicht dat ik voglende week dinsdag op vakantie ga naar ergens waar het wel mooi weer is
voor de ontvangende of de uitvoerende partij?quote:
quote:
Denk met deze regering alle partijenquote:Op zondag 6 juli 2008 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
voor de ontvangende of de uitvoerende partij?
Herfst vind ik toch meer iets voor in oktober.quote:Op zondag 6 juli 2008 22:12 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hehe veel plezier
Ik vind het weer wel best zo.
Nou ja zeg........als mijn vingertoppen de erogene zones benaderen, dan kan daar geen smeltende ijskap tegenop......quote:
Voor de ontvangende natuurlijk, die heeft er baat bijquote:Op zondag 6 juli 2008 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
voor de ontvangende of de uitvoerende partij?
We hebben hier ook best mooie dagen hoor.quote:Op zondag 6 juli 2008 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Herfst vind ik toch meer iets voor in oktober.
Sturen ze zeker ook 200 belastingcontroleurs op padquote:
Denk dat ik hier ff klaar mee benquote:Op zondag 6 juli 2008 22:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou ja zeg........als mijn vingertoppen de erogene zones benaderen, dan kan daar geen smeltende ijskap tegenop......
Gij zijt ene goeie voor de Rouvoetjes makker.....'t kan niet vaak genoegquote:Op zondag 6 juli 2008 22:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Op dit moment wel grappig
maart die klup slaat zo door. voor je het weet vul je op je aangifte in hoe vaak je het doet per week
Ik wil iid wel geld terugquote:Op zondag 6 juli 2008 22:15 schreef Dementor het volgende:
Voor sommige dames kun je dan ook toeslag aanvragen.
O, dat doe ik al, dacht dat dat móestquote:Op zondag 6 juli 2008 22:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Op dit moment wel grappig
maart die klup slaat zo door. voor je het weet vul je op je aangifte in hoe vaak je het doet per week
Windkracht 5 is alleen lekker op fiets als je het in de rug hebtquote:Op zondag 6 juli 2008 22:14 schreef Dementor het volgende:
[..]
We hebben hier ook best mooie dagen hoor.
20c met een zonnetje en een zacht windje.
Heerlijk om in te fietsen
200 is een beetje veel. Één lekkere is voldoendequote:Op zondag 6 juli 2008 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sturen ze zeker ook 200 belastingcontroleurs op pad
Ach een flinke tegenwind en dan in de 7e versnelling is het recept voor extreem sterke benenquote:Op zondag 6 juli 2008 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Windkracht 5 is alleen lekker op fiets als je het in de rug hebt
Nee, dat filmpje heb ik nooit gepost.quote:Op zondag 6 juli 2008 22:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Gewoon, omdat het een leuk nummer is, volgens mij kwam hij van Dementor af...?
quote:Op zondag 6 juli 2008 22:17 schreef Soury het volgende:
[..]
200 is een beetje veel. Één lekkere is voldoende
Yep genoegquote:
Tsss Rouvoet...die gelooft nog in maagden voor het huwelijkquote:Op zondag 6 juli 2008 22:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gij zijt ene goeie voor de Rouvoetjes makker.....'t kan niet vaak genoeg
Zeg dat!quote:
VERTEL! VERTEL! VERTEL!quote:Op zondag 6 juli 2008 22:08 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik zal maar niet vertellen hoe de rest van mijn week eruit ziet.
Volgens mij was dat de tijd die ze nodig had om de avondmaaltijd gereed te krijgenquote:Op zondag 6 juli 2008 22:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zeg dat!
Ik heb pas ergens gelezen dat de gemiddelde vrouw er zo'n minuut of 20 voor nodig heeft
Welk BS afstudeer project/scriptie heb jij nou weer gelezenquote:Op zondag 6 juli 2008 22:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zeg dat!
Ik heb pas ergens gelezen dat de gemiddelde vrouw er zo'n minuut of 20 voor nodig heeft
Best snelquote:Op zondag 6 juli 2008 22:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Volgens mij was dat de tijd die ze nodig had om de avondmaaltijd gereed te krijgen
Toch niet in het studieverslag van Ruud?quote:Op zondag 6 juli 2008 22:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zeg dat!
Ik heb alleen maandag en dinsdag echt wat dingen op de agenda staan, de rest van de week bereid ik een workshop voor en pleeg ik hooguit nog wat telefoontjes en that's it.quote:
quote:
Is dat in- of exclusief voorspelbereiding?quote:Op zondag 6 juli 2008 22:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Volgens mij was dat de tijd die ze nodig had om de avondmaaltijd gereed te krijgen
Kijk, daar letten wij mannen dan weer niet zo op......zeggen zequote:Op zondag 6 juli 2008 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is dat in- of exclusief voorspelbereiding?
het gaat mannen natuurljk om het resultaat.quote:Op zondag 6 juli 2008 22:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kijk, daar letten wij mannen dan weer niet zo op......zeggen ze
Grmbll.....grmbll...... en ik maar weer werken en werken.quote:Op zondag 6 juli 2008 22:28 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik heb alleen maandag en dinsdag echt wat dingen op de agenda staan, de rest van de week bereid ik een workshop voor en pleeg ik hooguit nog wat telefoontjes en that's it.
Alle ruimte om veel te gaan bewegen
En dat gaat zo door tot september.
Superquote:Op zondag 6 juli 2008 22:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]opeten gaat nog sneller......en dan lekker de hele avond onderuit op de bank....zappen enzo.....
Dat ging over taakstraffen.quote:
Ja en als je ontopic wil blijven een beetje inbreng graag ...quote:
Hier werd verteld dat het over beffen ging. Ik geloof ook allesquote:
Gil de La Tourette?quote:
Ik weet wat hard werken is.quote:Op zondag 6 juli 2008 22:32 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Grmbll.....grmbll...... en ik maar weer werken en werken.
Maar het ging toch over beffen?quote:
FUCK !!!quote:
Dat schijnt wel zo te zijn......vooral het eigen resultaat natuurlijk....quote:Op zondag 6 juli 2008 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
het gaat mannen natuurljk om het resultaat.
Slaap lekker Ruud....quote:Op zondag 6 juli 2008 22:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
Heb net de planning voor maandag in de bus gekregen.![]()
Moet er even weg vanHave fun and be nice to each other
![]()
![]()
Trouwens.....quote:
Trusten Ruudquote:Op zondag 6 juli 2008 22:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
![]()
![]()
Moet dat mens niet eens naar de dokter dan?quote:Op zondag 6 juli 2008 22:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Zit nu aan het paarse te likken,
Het rode gedeelte zit altijd aan het eind van het stokjequote:Op zondag 6 juli 2008 22:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Zit nu aan het paarse te likken, 't valt niet mee....
Paars is lekker! Even doorbijten.. auquote:Op zondag 6 juli 2008 22:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het zit niet in het fonds Coos.....quote:Op zondag 6 juli 2008 22:38 schreef Coos het volgende:
[..]
Moet dat mens niet eens naar de dokter dan?
Lekker he zo'n Fruitjoyquote:Op zondag 6 juli 2008 22:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Verdomd, het is nog waar ookquote:Op zondag 6 juli 2008 22:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Het rode gedeelte zit altijd aan het eind van het stokje
Nu wi ik ze ook .. Is het OLA ???quote:
Shit....ik heb nog NOOIT in mijn hele leven gebeft...quote:Op zondag 6 juli 2008 22:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en als je ontopic wil blijven een beetje inbreng graag ...
Kunnen we elkaar een hand schuddenquote:Op zondag 6 juli 2008 22:41 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Shit....ik heb nog NOOIT in mijn hele leven gebeft...
You sir are missing out on the good stuff so I have heard.quote:Op zondag 6 juli 2008 22:41 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Inderdaad BSquote:Op zondag 6 juli 2008 22:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Welk BS afstudeer project/scriptie heb jij nou weer gelezen
Wat moet ik nog beffen als ik jou heb...............quote:Op zondag 6 juli 2008 22:42 schreef Dementor het volgende:
[..]
You sir are missing out on the good stuff so I have heard.
quote:Op zondag 6 juli 2008 22:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Inderdaad BS
Oftewel Beter Seksleven![]()
http://www.sochicken.nl/s(...)annen_fout_doen.html
Een van de meest gemaakte fouten is het onderschatten van de tijd die het kost om tot een orgasme te krijgen. Vrouwen hebben hier minimaal 20 minuten voor nodig, mannen rond de 2 minuten! Bovendien moet het vrouwenlichaam warm worden zodat het lichaam helemaal klaar is voor seks. Voorspel is geen luxe, het is een vereiste!
In mijn beleving is dat toch heel raar. Ik zou het niet willen missen, 't is één van de betere kutklussen......quote:Op zondag 6 juli 2008 22:42 schreef Smash-it het volgende:
[..]
De meeste meiden hier waarschijnlijk..
Dat doen jullie zelf maarquote:Op zondag 6 juli 2008 22:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Inderdaad BS
Oftewel Beter Seksleven![]()
http://www.sochicken.nl/s(...)annen_fout_doen.html
Een van de meest gemaakte fouten is het onderschatten van de tijd die het kost om tot een orgasme te krijgen. Vrouwen hebben hier minimaal 20 minuten voor nodig, mannen rond de 2 minuten! Bovendien moet het vrouwenlichaam warm worden zodat het lichaam helemaal klaar is voor seks. Voorspel is geen luxe, het is een vereiste!
Dag Ruudquote:Op zondag 6 juli 2008 22:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
![]()
![]()
Je vindt het raar dat meiden níet beffen?quote:Op zondag 6 juli 2008 22:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
In mijn beleving is dat toch heel raar. Ik zou het niet willen missen, 't is één van de betere kutklussen......
Je bent een mahhhhaaannnn ....quote:Op zondag 6 juli 2008 22:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
In mijn beleving is dat toch heel raar. Ik zou het niet willen missen, 't is één van de betere kutklussen......
Ja, jij denkt, wat moet ik met zo'n schotwond.quote:Op zondag 6 juli 2008 22:41 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Toch las ik laatst weer ergens dat óók vrouwen wel degelijk van "quick ones" houden.....quote:Op zondag 6 juli 2008 22:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
Voorspel is geen luxe, het is een vereiste!
Proest !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 6 juli 2008 22:46 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja, jij denkt, wat moet ik met zo'n schotwond.
*geen commentaar*quote:Op zondag 6 juli 2008 22:46 schreef Coos het volgende:
[..]
Als ik vrouw zou zijn, dan zou ik überhaupt geen man willen.....quote:Op zondag 6 juli 2008 22:45 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Je vindt het raar dat meiden níet beffen?
quote:Op zondag 6 juli 2008 22:46 schreef Coos het volgende:
Dat is toch homoseks??quote:
Nee joh! Mannen hebben dat niet nodig.quote:
En waarom niet?quote:Op zondag 6 juli 2008 22:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als ik vrouw zou zijn, dan zou ik überhaupt geen man willen.....
Dichtnaaien zou toch wel in een heer opkomenquote:Op zondag 6 juli 2008 22:46 schreef Coos het volgende:
[..]
Wake me when you're done, you might be the only one who'se having funquote:Op zondag 6 juli 2008 22:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee joh! Mannen hebben dat niet nodig.
Die hebben maar twee minuten nodig en ze knallen al.
Hij moet er bovenop duiken![]()
En wij blijven onderuitgezakt in bed, met de afstandbediening in de hand, naar Oprah kijken.
Oeps ben ik nog steeds een potquote:Op zondag 6 juli 2008 22:48 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat is toch homoseks??![]()
Wanneer kom je uit de kast?
Tis cool Mus hierquote:Op zondag 6 juli 2008 22:49 schreef Musje456 het volgende:
Ik denk dat ik mijn rabbit vanavond maar eens moet vinden:zit vast in Zweden na 36 uur geredeen te hebben vanwegee een hobby
![]()
*duikt stofnesten in*
quote:Op zondag 6 juli 2008 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wake me when you're done, you might be the only one who'se having fun
een heer wel jaquote:Op zondag 6 juli 2008 22:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Dichtnaaien zou toch wel in een heer opkomen
Omdat ik vind vrouwen zo wezenlijk anders omgaan met bijna alle dingen dat er van langdurige harmonie tussen man en vrouw bijna geen sprake kan zijn. Eerder is er sprake van een aanvaarden van de verschillen en er mee leren leven......quote:
Het is inderdaad een heel mooi, lief musjequote:Op zondag 6 juli 2008 22:51 schreef Musje456 het volgende:
Oh, is mijn avator niet mooi?! Dankzij Willem-Jozef en Desii![]()
![]()
![]()
Dat denk ik ook heel vaak, dat ik veel beter samen zou kunnen leven met een vrouw. Maar voor lekkere sex is een man dan toch onmisbaarquote:Op zondag 6 juli 2008 22:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Omdat ik vind vrouwen zo wezenlijk anders omgaan met bijna alle dingen dat er van langdurige harmonie tussen man en vrouw bijna geen sprake kan zijn. Eerder is er sprake van een aanvaarden van de verschillen en er mee leren leven......
Dat is ook gewoon waar......het heeft lang geduurd, maar langzaam maar zeker begint die zelfkennis te komenquote:
Ricawdo zei het maar zo'n 10937 keer per dagquote:Op zondag 6 juli 2008 22:52 schreef loisie het volgende:
Is "hoe dan" een nieuw modewoord? niet meegekregen ws...............het regent hier volop en alle deuren en ramen staan open en het voelt heerlijk, lekker slapen zo straks
Ik leef al tiental jaren tussen de mannen .. Heerlijkquote:Op zondag 6 juli 2008 22:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Omdat ik vind vrouwen zo wezenlijk anders omgaan met bijna alle dingen dat er van langdurige harmonie tussen man en vrouw bijna geen sprake kan zijn. Eerder is er sprake van een aanvaarden van de verschillen en er mee leren leven......
Ik denk dat het één het ander niet uitsluit. Je kunt af en toe best een leuke tijd hebben met een vent. Maar volgens mij gaat sex met een vrouw dan toch weer veel dieper (met elkaar).quote:Op zondag 6 juli 2008 22:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat denk ik ook heel vaak, dat ik veel beter samen zou kunnen leven met een vrouw. Maar voor lekkere sex is een man dan toch onmisbaar
Klopt deels wel, maar juist het aanvaarden van die verschillen kan leiden tot harmoniequote:Op zondag 6 juli 2008 22:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
die had ik altijd op mute......hioe dan? gewoon het knoppie!quote:Op zondag 6 juli 2008 22:55 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ricawdo zei het maar zo'n 10937 keer per dag
Ik ben voor de harmonie echter is het in veel gevallen een vorm van symbiose.quote:Op zondag 6 juli 2008 22:56 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Klopt deels wel, maar juist het aanvaarden van die verschillen kan leiden tot harmonie
Hoeveel heb jij er dan wel niet?quote:Op zondag 6 juli 2008 22:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik leef al tiental jaren tussen de mannen .. Heerlijk
Das domweg een mannen fantasiequote:Op zondag 6 juli 2008 22:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk dat het één het ander niet uitsluit. Je kunt af en toe best een leuke tijd hebben met een vent. Maar volgens mij gaat sex met een vrouw dan toch weer veel dieper (met elkaar).
Ik ben alleen tussen de mannen ..quote:Op zondag 6 juli 2008 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoeveel heb jij er dan wel niet?
Op mijn werk kan ik dan wel weer beter opschieten met mannen als met vrouwen.
Jij bent echt too muchie !!quote:
Yoh Bong Thanksquote:
Het is in een werksituatie met mannen wat minder gecompliceerd, dat denk ik dan ook wel weer...maar ach, niets is gelijk, iedereen is weer net iets anders.....quote:Op zondag 6 juli 2008 22:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik leef al tiental jaren tussen de mannen .. Heerlijk
Hier is het leukerquote:Op zondag 6 juli 2008 22:59 schreef CarOnline het volgende:
Gottegot wat een kater.
Zit ik uuuuuuuren tennis te kijken (), wint Nadal (
), sta ik net met mn rug naar de TV en mis ik het
Dat had ik bij Amanda altijd. Daar kon ik echt niet lang naar luisteren.. Las hier dan meestal bij wat ze allemaal uitkraaide.quote:Op zondag 6 juli 2008 22:56 schreef loisie het volgende:
die had ik altijd op mute......hioe dan? gewoon het knoppie!
Toch niet echt mijn dingquote:Op zondag 6 juli 2008 22:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk dat het één het ander niet uitsluit. Je kunt af en toe best een leuke tijd hebben met een vent. Maar volgens mij gaat sex met een vrouw dan toch weer veel dieper (met elkaar).
Hee NMNS ook terug!quote:Op zondag 6 juli 2008 22:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het is in een werksituatie met mannen wat minder gecompliceerd, dat denk ik dan ook wel weer...maar ach, niets is gelijk, iedereen is weer net iets anders.....
Uhhmmm minder jaquote:Op zondag 6 juli 2008 22:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het is in een werksituatie met mannen wat minder gecompliceerd, dat denk ik dan ook wel weer...maar ach, niets is gelijk, iedereen is weer net iets anders.....
Je kan de herhaling kijken maar dat is net ff anders.quote:Op zondag 6 juli 2008 22:59 schreef CarOnline het volgende:
Gottegot wat een kater.
Zit ik uuuuuuuren tennis te kijken (), wint Nadal (
), sta ik net met mn rug naar de TV en mis ik het
Ja, maar ik had het in mn hoofd gezet om het af te kijken. Voor t eerst in mn leven.quote:
Wat dat betreft ben ik het helemaal met PeterNB eens.quote:Op zondag 6 juli 2008 22:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee ze zijn allemaal top.. als collega's !!!!!quote:Op zondag 6 juli 2008 23:01 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
yuldan heb je er aan één genoeg
![]()
quote:Op zondag 6 juli 2008 23:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ze zijn allemaal top.. als collega's !!!!!
Ja, ik hoorde het, mn man blij: Jaaaa!!quote:Op zondag 6 juli 2008 23:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je kan de herhaling kijken maar dat is net ff anders.
Nadal was blij
Zou je het stiekum niet es willen proberen..quote:Op zondag 6 juli 2008 23:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben ik het helemaal met PeterNB eens.
Ik zou er echt niet aan moeten denken. Dat lijkt me toch zo ontzettend goor
Ik ook wel eensquote:Op zondag 6 juli 2008 23:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Zou je het stiekum niet es willen proberen..![]()
Ik heb wel een een vrouw gekust (uhh met tong)
De regels zijn hier nu eenmaal streng doch rechtvaardigquote:
Geef dan eens aan waarvoor je een vent wenst, los van de sex. De meeste dames kunnen beter praten met een vriendin (over alles, maar dan ook alles), ze kunnen beter winkelen met een vriendin, ze voelen elkaar beter aan, etc. Kortom, wat is het, los van nestdrang, dat ze toch liever een man als partner wensen. Bescherming? Brede schouder? De logica en het af en toe simplistisch knopen doorhakken? Het misschien toch ergens diepe gevoel van willen zorgen voor?quote:Op zondag 6 juli 2008 23:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben ik het helemaal met PeterNB eens.
Ik zou er echt niet aan moeten denken. Dat lijkt me toch zo ontzettend goor
Nou, eh... daar verschillen de meningen nog wel over denk ik.quote:Op zondag 6 juli 2008 23:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
De regels zijn hier nu eenmaal streng doch rechtvaardig
Pff gelukkig voel me niet zo alleenquote:
Eens, als doet dat woord me wat aan Star Trek NTG denkenquote:Op zondag 6 juli 2008 22:57 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik ben voor de harmonie echter is het in veel gevallen een vorm van symbiose.
Oh, het is gewoon een normaal woord hoorquote:Op zondag 6 juli 2008 23:10 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Eens, als doet dat woord me wat aan Star Trek NTG denken
Nah!quote:Op zondag 6 juli 2008 23:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jups......ze waren mij helemaal vergeten in al die heisa van die fusie met Sly
Snap ik ook, je kan het nooit helemaal met elkaar eens worden, maar als je je gewoon altijd netjes gedraagd zal je echt niet gebanned wordenquote:Op zondag 6 juli 2008 23:09 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nou, eh... daar verschillen de meningen nog wel over denk ik.
Dat gaan we zeggen in 2012.....quote:Op zondag 6 juli 2008 23:11 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Nah!
Maar je bent er weer dus.
Eind goed, al goed.
Welk woord ? Bong ???quote:Op zondag 6 juli 2008 23:11 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh, het is gewoon een normaal woord hoor
quote:Op zondag 6 juli 2008 23:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Zou je het stiekum niet es willen proberen..![]()
Ik heb wel een een vrouw gekust (uhh met tong)
Oh of steal ik nou je thunder?quote:
Hahaha .. Mijne ook niet dus Musquote:Op zondag 6 juli 2008 23:13 schreef Musje456 het volgende:
[..]
ik ook
en meer ook, maar nee, geloof niet dat het mijn ding is
Uhh ?? Snap ik niet CarOquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |