So fucking what?quote:
Emoties, ik haat ze!quote:Op zondag 6 juli 2008 19:01 schreef APK het volgende:
[..]
So fucking what?![]()
Ik wil ook even jankzakken.
Is dat nieuw ?quote:Op zondag 6 juli 2008 19:01 schreef APK het volgende:
[..]
So fucking what?![]()
Ik wil ook even jankzakken.
Kerst !!!quote:Op zondag 6 juli 2008 19:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
2012, da's pas laat..........'t mag van mij wel wat eerder. Je kunt het maar beter gehad hebben
quote:
Denk dat ik het niet snap, uhh weet het zekerquote:Op zondag 6 juli 2008 19:06 schreef APK het volgende:
[..]
Heeft afgelopen vrijdag z'n intrede gedaan in het SHO-subforum.
Ging over wie een nieuw SC-topic mag openen en wanneer.quote:Op zondag 6 juli 2008 19:07 schreef Soury het volgende:
Denk dat ik het niet snap, uhh weet het zeker
Ohh ja na zoveel posts enz .. Snap het nu welquote:Op zondag 6 juli 2008 19:09 schreef APK het volgende:
[..]
Ging over wie een nieuw SC-topic mag openen en wanneer.
We zullen zienquote:Op zondag 6 juli 2008 19:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
APK is cool.....![]()
![]()
Krijg natuurlijk nu gelijk een kutopmerking van 'm, hij kan vast niet tegen complimentjes.....
Zot lijkt me meer op zijn plaats!quote:
Dat schijnt het einde van de wereld te zijn heb ik hier en daar gelezen, volstrekt flauwekul natuurlijkquote:
Dan komt de aarde (waarop jij ook leeft !! geloof het of niet) in collisie met een vette meteoor !! Einde ofening dusquote:
Ow ja, 21 december 2012... Het zal wel weer, volgens mij begint dan alleen astrologisch gezien het tijdperk van de waterman, je weet wel:quote:Op zondag 6 juli 2008 19:16 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat schijnt het einde van de wereld te zijn heb ik hier en daar gelezen, volstrekt flauwekul natuurlijk
Dan gaan we haske dood en als je braaf bent geweest krijg je misschien 40 Duitse maagden maar ik zou er niet op rekenen.quote:
Welk hok?quote:Op zondag 6 juli 2008 19:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zot lijkt me meer op zijn plaats!
Ik zit ook in dat "hok" en weet niet of ik er nog ooit uit kom. Ja ja APK, wen er maar aan
Duitse maagdenquote:Op zondag 6 juli 2008 19:20 schreef noekje het volgende:
[..]
Dan gaan we haske dood en als je braaf bent geweest krijg je misschien 40 Duitse maagden maar ik zou er niet op rekenen.
RIP alvast!
Ja! alle nieuwetijdskinderen vallen dan op hun plek. We gaan naar liefde en vertrouwen op je 6e zintuig.quote:Op zondag 6 juli 2008 19:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja, 21 december 2012... Het zal wel weer, volgens mij begint dan alleen astrologisch gezien het tijdperk van de waterman, je weet wel:
quote:Op zondag 6 juli 2008 19:23 schreef debuurvrouw het volgende:
En ben ik de enige die met deze TT aan garnalen pellen moet denken??
Ja maar zie het als een teken. Eindelijk heb je jouw roeping gevonden en opeens wist je het.. Jij wordt garnalenpelster!quote:Op zondag 6 juli 2008 19:23 schreef debuurvrouw het volgende:
En ben ik de enige die met deze TT aan garnalen pellen moet denken??
Buufje.......quote:Op zondag 6 juli 2008 19:18 schreef debuurvrouw het volgende:
NMNS!
Had zo een toepasselijk liedje, maar staat natuurlijk weer niet op youtube![]()
deze dan maar
Gadverdamme, van die waterinsecten uit elkaar peuterenquote:Op zondag 6 juli 2008 19:24 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja maar zie het als een teken. Eindelijk heb je jouw roeping gevonden en opeens wist je het.. Jij wordt garnalenpelster!
As herintreuderquote:Op zondag 6 juli 2008 19:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Gadverdamme, van die waterinsecten uit elkaar peuteren
Ik zit tennis te kijken, muts.quote:Op zondag 6 juli 2008 19:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wat een post na zes minuten bedenktijd
Toeval bestaat niet. Handig ook want je hebt nu nog 4 jaar om promotie te maken! Of je gaat morgen naar de Ikea en vraagt of ze nog een Zweedse kok nodig hebben. Koop ik je ballen!quote:
Slimpie, daar hebben ze juist voor twee maanden geleden een machine voor uitgevonden........kan ze gelijk weer een reorganisatie in......quote:Op zondag 6 juli 2008 19:24 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja maar zie het als een teken. Eindelijk heb je jouw roeping gevonden en opeens wist je het.. Jij wordt garnalenpelster!
Die gaat er als volgende een paar weken af?quote:
Een machine voor de ballen? Wat kost zo'n ding en past die in mijn keuken?quote:Op zondag 6 juli 2008 19:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Slimpie, daar hebben ze juist voor twee maanden geleden een machine voor uitgevonden........kan ze gelijk weer een reorganisatie in......
* BONG4002 heet NMNS weer welkomquote:Op zondag 6 juli 2008 19:33 schreef yvonne het volgende:
Ja, Willem_Jozef, oplettuh!
Welkom terug NMNS
Zo
quote:Op zondag 6 juli 2008 19:30 schreef noekje het volgende:
[..]
Toeval bestaat niet. Handig ook want je hebt nu nog 4 jaar om promotie te maken! Of je gaat morgen naar de Ikea en vraagt of ze nog een Zweedse kok nodig hebben. Koop ik je ballen!
Nondedju.....iedereen van het management komt mij welkom hetenquote:Op zondag 6 juli 2008 19:33 schreef yvonne het volgende:
Ja, Willem_Jozef, oplettuh!
Welkom terug NMNS
Zo
Wie ???quote:Op zondag 6 juli 2008 19:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nondedju.....iedereen van het management komt mij welkom heten![]()
Remlof hier, Noekje hier, Yvonne nu ook al........'k zal er dan wel weer snel afliggen....![]()
Maar ik ben nu voor Huubje......dus ik heb hoop...![]()
![]()
![]()
Het is natuurlijk erg spannend om te zien of de TBS behandeling geholpen heeft of niet.quote:Op zondag 6 juli 2008 19:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Remlof hier, Noekje hier, Yvonne nu ook al........'k zal er dan wel weer snel afliggen....![]()
![]()
![]()
Nice. Maar als lulkoek zo'n hot item was had Pijnenburg er wel werk van gemaaktquote:Op zondag 6 juli 2008 19:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ook namens mij graag gedaan enne...be aware en laat je niet weer bannen, pas dus op wat je zegt en negeer de negatieve berichten naar jou toequote:Op zondag 6 juli 2008 19:44 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Langs deze weg wil ik dan iedereen bedanken die zich in heeft gezet om mijn ban ongedaan gemaakt te krijgen. Ik dank ook iedereen hartelijk voor de cadeautjes die ik, in opdracht van Yvonne, in ontvangst moest nemen en gelijk naar haar door moest schuiven.......
Al die presentjes die maar bleven komen was dan ook de reden dat Yvonne de terugkeer dag na dag uitstelde........ze was er erg verguld mee.....
Yvonne.......bedankt hé... .
Diagnose: onbehandelbaar, afvoeren richting Fok....quote:Op zondag 6 juli 2008 19:42 schreef Dementor het volgende:
[..]
Het is natuurlijk erg spannend om te zien of de TBS behandeling geholpen heeft of niet.
Doe m'n best Bong.....thnxquote:Op zondag 6 juli 2008 19:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ook namens mij graag gedaan enne...be aware en laat je niet weer bannen, pas dus op wat je zegt en negeer de negatieve berichten naar jou toe
Pijnenburg wilde er wel werk van maken, maar opeens viel hun oog op APK, die is pas echt hot....quote:Op zondag 6 juli 2008 19:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nice. Maar als lulkoek zo'n hot item was had Pijnenburg er wel werk van gemaakt
Hoeveel subsidie zouden ze krijgen?quote:Op zondag 6 juli 2008 19:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Diagnose: onbehandelbaar, afvoeren richting Fok....
Graag gedaanquote:
Kom je nu pas mee aan hé, zeg dat dan ook eerderquote:Op zondag 6 juli 2008 19:48 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Denk maar zo, FOK! is bijv. Roemenië en daarbuiten is het NL, m.a.w. hier gelden harde sancties dus moet je opletten want de straffen zijn hoog
Aha vandaar al die bloedzuigers die zodra het donker word tevoorschijn komen.quote:Op zondag 6 juli 2008 19:48 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Graag gedaan
Denk maar zo, FOK! is bijv. Roemenië en daarbuiten is het NL, m.a.w. hier gelden harde sancties dus moet je opletten want de straffen zijn hoog
quote:Op zondag 6 juli 2008 19:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kom je nu pas mee aan hé, zeg dat dan ook eerder
Zit niet zo te stokenquote:Op zondag 6 juli 2008 19:50 schreef Smash-it het volgende:
NMNS! Je bent er weer! Ook een lot gekocht?
Die heb je idd veel op FOK! de nachten zijn veel gevaarlijker dan overdag, tenminste dat valt mij wel op enzoquote:Op zondag 6 juli 2008 19:50 schreef Dementor het volgende:
[..]
Aha vandaar al die bloedzuigers die zodra het donker word tevoorschijn komen.
quote:Op zondag 6 juli 2008 19:50 schreef Dementor het volgende:
[..]
Aha vandaar al die bloedzuigers die zodra het donker word tevoorschijn komen.
Je bent snood.......quote:Op zondag 6 juli 2008 19:50 schreef Smash-it het volgende:
NMNS! Je bent er weer! Ook een lot gekocht?
Daarom dus opletten en laat je niet meeslepen hoe moeilijk dat soms ook is (ik weet er zelf ook alles van hoor) dus gewoon negeren de negatieve handel en geniet van de leuke postings en gezelligheid, zo doe ik dat ook en heeft me tot nu toe gelukkig geen enkele ban gekostquote:Op zondag 6 juli 2008 19:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Maar serieus, niet kunnen posten is niet leuk, het is een soort van DGK, maar dan net iets anders
Ah, wil ik ook even zien Tnxquote:Op zondag 6 juli 2008 19:55 schreef BONG4002 het volgende:
Maargoed, het journaal roept dus ben straks weer terug![]()
Bracha heeft iets he?quote:Op zondag 6 juli 2008 20:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
Bracha van Doesburg .Ik zou bijna Nena vergeten
Perenijsjequote:
Ik heb nu andere gehaald.....Fruitjoyquote:
waarom doet deze post me nu zo aan frambozen denkenquote:Op zondag 6 juli 2008 21:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb nu andere gehaald.....Fruitjoy![]()
't Begin is kut, alsof je iemand zit beffen wiens zuurgraad meer dan dik in orde is, maar het eind...dat gele.....werkelijk fantastisch.......
Jezus, is het al 2012?quote:Op zondag 6 juli 2008 21:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Begin is kut, alsof je iemand zit beffen wiens zuurgraad meer dan dik in orde is, maar het eind...dat gele.....werkelijk fantastisch.......
Die koop ik dan maar nietquote:Op zondag 6 juli 2008 21:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Je hebt het hier écht gemist he?quote:Op zondag 6 juli 2008 21:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nou ja![]()
Al met al best een lekkere lolly, ook voor meisjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |