So fucking what?quote:
Emoties, ik haat ze!quote:Op zondag 6 juli 2008 19:01 schreef APK het volgende:
[..]
So fucking what?![]()
Ik wil ook even jankzakken.
Is dat nieuw ?quote:Op zondag 6 juli 2008 19:01 schreef APK het volgende:
[..]
So fucking what?![]()
Ik wil ook even jankzakken.
Kerst !!!quote:Op zondag 6 juli 2008 19:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
2012, da's pas laat..........'t mag van mij wel wat eerder. Je kunt het maar beter gehad hebben
quote:
Denk dat ik het niet snap, uhh weet het zekerquote:Op zondag 6 juli 2008 19:06 schreef APK het volgende:
[..]
Heeft afgelopen vrijdag z'n intrede gedaan in het SHO-subforum.
Ging over wie een nieuw SC-topic mag openen en wanneer.quote:Op zondag 6 juli 2008 19:07 schreef Soury het volgende:
Denk dat ik het niet snap, uhh weet het zeker
Ohh ja na zoveel posts enz .. Snap het nu welquote:Op zondag 6 juli 2008 19:09 schreef APK het volgende:
[..]
Ging over wie een nieuw SC-topic mag openen en wanneer.
We zullen zienquote:Op zondag 6 juli 2008 19:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
APK is cool.....![]()
![]()
Krijg natuurlijk nu gelijk een kutopmerking van 'm, hij kan vast niet tegen complimentjes.....
Zot lijkt me meer op zijn plaats!quote:
Dat schijnt het einde van de wereld te zijn heb ik hier en daar gelezen, volstrekt flauwekul natuurlijkquote:
Dan komt de aarde (waarop jij ook leeft !! geloof het of niet) in collisie met een vette meteoor !! Einde ofening dusquote:
Ow ja, 21 december 2012... Het zal wel weer, volgens mij begint dan alleen astrologisch gezien het tijdperk van de waterman, je weet wel:quote:Op zondag 6 juli 2008 19:16 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat schijnt het einde van de wereld te zijn heb ik hier en daar gelezen, volstrekt flauwekul natuurlijk
Dan gaan we haske dood en als je braaf bent geweest krijg je misschien 40 Duitse maagden maar ik zou er niet op rekenen.quote:
Welk hok?quote:Op zondag 6 juli 2008 19:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zot lijkt me meer op zijn plaats!
Ik zit ook in dat "hok" en weet niet of ik er nog ooit uit kom. Ja ja APK, wen er maar aan
Duitse maagdenquote:Op zondag 6 juli 2008 19:20 schreef noekje het volgende:
[..]
Dan gaan we haske dood en als je braaf bent geweest krijg je misschien 40 Duitse maagden maar ik zou er niet op rekenen.
RIP alvast!
Ja! alle nieuwetijdskinderen vallen dan op hun plek. We gaan naar liefde en vertrouwen op je 6e zintuig.quote:Op zondag 6 juli 2008 19:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja, 21 december 2012... Het zal wel weer, volgens mij begint dan alleen astrologisch gezien het tijdperk van de waterman, je weet wel:
quote:Op zondag 6 juli 2008 19:23 schreef debuurvrouw het volgende:
En ben ik de enige die met deze TT aan garnalen pellen moet denken??
Ja maar zie het als een teken. Eindelijk heb je jouw roeping gevonden en opeens wist je het.. Jij wordt garnalenpelster!quote:Op zondag 6 juli 2008 19:23 schreef debuurvrouw het volgende:
En ben ik de enige die met deze TT aan garnalen pellen moet denken??
Buufje.......quote:Op zondag 6 juli 2008 19:18 schreef debuurvrouw het volgende:
NMNS!
Had zo een toepasselijk liedje, maar staat natuurlijk weer niet op youtube![]()
deze dan maar
Gadverdamme, van die waterinsecten uit elkaar peuterenquote:Op zondag 6 juli 2008 19:24 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja maar zie het als een teken. Eindelijk heb je jouw roeping gevonden en opeens wist je het.. Jij wordt garnalenpelster!
As herintreuderquote:Op zondag 6 juli 2008 19:25 schreef remlof het volgende:
[..]
Gadverdamme, van die waterinsecten uit elkaar peuteren
Ik zit tennis te kijken, muts.quote:Op zondag 6 juli 2008 19:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wat een post na zes minuten bedenktijd
Toeval bestaat niet. Handig ook want je hebt nu nog 4 jaar om promotie te maken! Of je gaat morgen naar de Ikea en vraagt of ze nog een Zweedse kok nodig hebben. Koop ik je ballen!quote:
Slimpie, daar hebben ze juist voor twee maanden geleden een machine voor uitgevonden........kan ze gelijk weer een reorganisatie in......quote:Op zondag 6 juli 2008 19:24 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja maar zie het als een teken. Eindelijk heb je jouw roeping gevonden en opeens wist je het.. Jij wordt garnalenpelster!
Die gaat er als volgende een paar weken af?quote:
Een machine voor de ballen? Wat kost zo'n ding en past die in mijn keuken?quote:Op zondag 6 juli 2008 19:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Slimpie, daar hebben ze juist voor twee maanden geleden een machine voor uitgevonden........kan ze gelijk weer een reorganisatie in......
* BONG4002 heet NMNS weer welkomquote:Op zondag 6 juli 2008 19:33 schreef yvonne het volgende:
Ja, Willem_Jozef, oplettuh!
Welkom terug NMNS
Zo
quote:Op zondag 6 juli 2008 19:30 schreef noekje het volgende:
[..]
Toeval bestaat niet. Handig ook want je hebt nu nog 4 jaar om promotie te maken! Of je gaat morgen naar de Ikea en vraagt of ze nog een Zweedse kok nodig hebben. Koop ik je ballen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |