Sly is de eigenaar van Nowlive en mede-eigenaar van Fok!quote:Op zondag 6 juli 2008 16:21 schreef debuurvrouw het volgende:
Oké.
Ik geef het toe.
Wie is Sly? Waar de fuck gaat het hier nu al 3 dagen over?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?![]()
In zijn dromenquote:Op zondag 6 juli 2008 16:22 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Sly is de eigenaar van Nowlive en mede-eigenaar van Fok!
Gisterenavond laat is 'ie met Danny en Yvonne uit eten geweest en toen zijnquote:
Als Breuls erbij was geweest was het "geloofwaardiger"quote:Op zondag 6 juli 2008 16:25 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Gisterenavond laat is 'ie met Danny en Yvonne uit eten geweest en toen zijn
de contracten getekend !!
The forum next door.quote:Op zondag 6 juli 2008 16:28 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, ik heb onder een steen gelegen![]()
WTF is Nowlive?
NowLive is het grootste en kapitaalkrachtigste forum van Nederland.quote:Op zondag 6 juli 2008 16:28 schreef debuurvrouw het volgende:
WTF is Nowlive?
Nowlive? dat is een verzinsel van PeterNB.quote:Op zondag 6 juli 2008 16:28 schreef debuurvrouw het volgende:
WTF is Nowlive?
http://www.nowlive.euquote:Op zondag 6 juli 2008 16:28 schreef debuurvrouw het volgende:
WTF is Nowlive?
quote:Op zondag 6 juli 2008 16:30 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nowlive? dat is een verzinsel van PeterNB.
ECH NIE !!!!!!quote:Op zondag 6 juli 2008 16:30 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nowlive? dat is een verzinsel van PeterNB.
quote:Op zondag 6 juli 2008 16:34 schreef debuurvrouw het volgende:
Maar goed, welkom in het hoofd van PeterNB dus![]()
Ik moet hier dan ook niet zoveel posten.quote:Op zondag 6 juli 2008 16:54 schreef Smash-it het volgende:
[..]
.. De helft weet 9 van de 10 keer niet waar het over gaat hoor! Troost je.
Wanneer ga je nu echt naar een ander land? Ik ga morgen Zweedse gehaktballen eten!quote:Op zondag 6 juli 2008 16:34 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik heb hier soms echt het idee dat ik op een andere planeet land![]()
Compleet niet te volgen, jullie.
Maar goed, welkom in het hoofd van PeterNB dus![]()
Zweedse vlaggetjes op de wangen!quote:Op zondag 6 juli 2008 16:58 schreef noekje het volgende:
[..]
Wanneer ga je nu echt naar een ander land? Ik ga morgen Zweedse gehaktballen eten!
quote:Op zondag 6 juli 2008 16:58 schreef noekje het volgende:
[..]
Wanneer ga je nu echt naar een ander land? Ik ga morgen Zweedse gehaktballen eten!
Ik zit aan een broodje met zalm terwijl ik Fun with Dick and Jane kijk.quote:Op zondag 6 juli 2008 18:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
Voedertijd voor de forumbeesten, lekker rustig hier .
Zalm, mijn favoriete vis, op het broodjequote:Op zondag 6 juli 2008 18:10 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik zit aan een broodje met zalm terwijl ik Fun with Dick and Jane kijk.
Je moet wat he?
Ruudmansquote:
Nachtzuster.......die is lief.....quote:Op zondag 6 juli 2008 18:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
Btw NMNS, die ava, hoe heb je dat voor elkaar gekregen
Die zit vast tm 2012 en dan vergaat de wereld.quote:Op zondag 6 juli 2008 18:24 schreef Dementor het volgende:
Hebben ze Lobasca ook losgelaten?
Jups, en vanaf nu ga ik mij heel netjes gedragen.....anders mag ik nooit meer terug komen van Yvonne......quote:
quote:Op zondag 6 juli 2008 18:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jups, en vanaf nu ga ik mij heel netjes gedragen.....anders mag ik nooit meer terug komen van Yvonne......![]()
Vanaf nu ben ik dus, wat er ook gebeurt, Huub fan![]()
"Antichrist: we missen Lobasca, sorry het hele feest gaat niet door".quote:Op zondag 6 juli 2008 18:29 schreef APK het volgende:
[..]
Die zit vast tm 2012 en dan vergaat de wereld.![]()
![]()
Zó moeilijk is dat allemaal niet. Huub is vét cool, brother.quote:Op zondag 6 juli 2008 18:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jups, en vanaf nu ga ik mij heel netjes gedragen.....anders mag ik nooit meer terug komen van Yvonne......![]()
Huub is "the real shit"quote:Op zondag 6 juli 2008 18:35 schreef tipsch het volgende:
[..]
Zó moeilijk is dat allemaal niet. Huub is vét cool, brother.![]()
![]()
Welkom terug igg.
Hééééééééééé'quote:
Die ik mooi op Nmns zijn wang paint en propt een Zweedse bal in zijn mond.quote:
WTFquote:Op zondag 6 juli 2008 18:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat was ik toch niet.quote:Op zondag 6 juli 2008 18:45 schreef noekje het volgende:
[..]
Die ik mooi op Nmns zijn wang paint en propt een Zweedse bal in zijn mond.
Ga maar vast bellen!
Eerst die baard van weken wegscheren !!! Hij heeft zich tamelijk verwaardeloosd.quote:Op zondag 6 juli 2008 18:45 schreef noekje het volgende:
[..]
Ga maar vast bellen!
Ben dol op Zweden, heb er een tijdje gewerkt. Mèn, wat een weelde.......die natuur daar, zo mooi blondquote:Op zondag 6 juli 2008 18:45 schreef noekje het volgende:
[..]
Ga maar vast bellen!
Duh......babyface nu, echt wel!! Heb mijn beste pak aangetrokken, ben gewassen en geschoren voordat ik weer inlogde, 't is feest vandaag.....quote:Op zondag 6 juli 2008 18:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Eerst die baard van weken wegscheren !!! Hij heeft zich tamelijk verwaardeloosd.
en dan met vossenbessenjam!quote:Op zondag 6 juli 2008 18:50 schreef Soury het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er goed uit die Zweedse ballen
Absoluut.....quote:Op zondag 6 juli 2008 18:50 schreef Soury het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er goed uit die Zweedse ballen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |