Ruudmansquote:
Nachtzuster.......die is lief.....quote:Op zondag 6 juli 2008 18:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
Btw NMNS, die ava, hoe heb je dat voor elkaar gekregen
Die zit vast tm 2012 en dan vergaat de wereld.quote:Op zondag 6 juli 2008 18:24 schreef Dementor het volgende:
Hebben ze Lobasca ook losgelaten?
Jups, en vanaf nu ga ik mij heel netjes gedragen.....anders mag ik nooit meer terug komen van Yvonne......quote:
quote:Op zondag 6 juli 2008 18:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jups, en vanaf nu ga ik mij heel netjes gedragen.....anders mag ik nooit meer terug komen van Yvonne......![]()
Vanaf nu ben ik dus, wat er ook gebeurt, Huub fan![]()
"Antichrist: we missen Lobasca, sorry het hele feest gaat niet door".quote:Op zondag 6 juli 2008 18:29 schreef APK het volgende:
[..]
Die zit vast tm 2012 en dan vergaat de wereld.![]()
![]()
Zó moeilijk is dat allemaal niet. Huub is vét cool, brother.quote:Op zondag 6 juli 2008 18:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jups, en vanaf nu ga ik mij heel netjes gedragen.....anders mag ik nooit meer terug komen van Yvonne......![]()
Huub is "the real shit"quote:Op zondag 6 juli 2008 18:35 schreef tipsch het volgende:
[..]
Zó moeilijk is dat allemaal niet. Huub is vét cool, brother.![]()
![]()
Welkom terug igg.
Hééééééééééé'quote:
Die ik mooi op Nmns zijn wang paint en propt een Zweedse bal in zijn mond.quote:
WTFquote:Op zondag 6 juli 2008 18:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat was ik toch niet.quote:Op zondag 6 juli 2008 18:45 schreef noekje het volgende:
[..]
Die ik mooi op Nmns zijn wang paint en propt een Zweedse bal in zijn mond.
Ga maar vast bellen!
Eerst die baard van weken wegscheren !!! Hij heeft zich tamelijk verwaardeloosd.quote:Op zondag 6 juli 2008 18:45 schreef noekje het volgende:
[..]
Ga maar vast bellen!
Ben dol op Zweden, heb er een tijdje gewerkt. Mèn, wat een weelde.......die natuur daar, zo mooi blondquote:Op zondag 6 juli 2008 18:45 schreef noekje het volgende:
[..]
Ga maar vast bellen!
Duh......babyface nu, echt wel!! Heb mijn beste pak aangetrokken, ben gewassen en geschoren voordat ik weer inlogde, 't is feest vandaag.....quote:Op zondag 6 juli 2008 18:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Eerst die baard van weken wegscheren !!! Hij heeft zich tamelijk verwaardeloosd.
en dan met vossenbessenjam!quote:Op zondag 6 juli 2008 18:50 schreef Soury het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er goed uit die Zweedse ballen
Absoluut.....quote:Op zondag 6 juli 2008 18:50 schreef Soury het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er goed uit die Zweedse ballen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |