Sly is de eigenaar van Nowlive en mede-eigenaar van Fok!quote:Op zondag 6 juli 2008 16:21 schreef debuurvrouw het volgende:
Oké.
Ik geef het toe.
Wie is Sly? Waar de fuck gaat het hier nu al 3 dagen over?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?![]()
In zijn dromenquote:Op zondag 6 juli 2008 16:22 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Sly is de eigenaar van Nowlive en mede-eigenaar van Fok!
Gisterenavond laat is 'ie met Danny en Yvonne uit eten geweest en toen zijnquote:
Als Breuls erbij was geweest was het "geloofwaardiger"quote:Op zondag 6 juli 2008 16:25 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Gisterenavond laat is 'ie met Danny en Yvonne uit eten geweest en toen zijn
de contracten getekend !!
The forum next door.quote:Op zondag 6 juli 2008 16:28 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, ik heb onder een steen gelegen![]()
WTF is Nowlive?
NowLive is het grootste en kapitaalkrachtigste forum van Nederland.quote:Op zondag 6 juli 2008 16:28 schreef debuurvrouw het volgende:
WTF is Nowlive?
Nowlive? dat is een verzinsel van PeterNB.quote:Op zondag 6 juli 2008 16:28 schreef debuurvrouw het volgende:
WTF is Nowlive?
http://www.nowlive.euquote:Op zondag 6 juli 2008 16:28 schreef debuurvrouw het volgende:
WTF is Nowlive?
quote:Op zondag 6 juli 2008 16:30 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nowlive? dat is een verzinsel van PeterNB.
ECH NIE !!!!!!quote:Op zondag 6 juli 2008 16:30 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nowlive? dat is een verzinsel van PeterNB.
quote:Op zondag 6 juli 2008 16:34 schreef debuurvrouw het volgende:
Maar goed, welkom in het hoofd van PeterNB dus![]()
Ik moet hier dan ook niet zoveel posten.quote:Op zondag 6 juli 2008 16:54 schreef Smash-it het volgende:
[..]
.. De helft weet 9 van de 10 keer niet waar het over gaat hoor! Troost je.
Wanneer ga je nu echt naar een ander land? Ik ga morgen Zweedse gehaktballen eten!quote:Op zondag 6 juli 2008 16:34 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik heb hier soms echt het idee dat ik op een andere planeet land![]()
Compleet niet te volgen, jullie.
Maar goed, welkom in het hoofd van PeterNB dus![]()
Zweedse vlaggetjes op de wangen!quote:Op zondag 6 juli 2008 16:58 schreef noekje het volgende:
[..]
Wanneer ga je nu echt naar een ander land? Ik ga morgen Zweedse gehaktballen eten!
quote:Op zondag 6 juli 2008 16:58 schreef noekje het volgende:
[..]
Wanneer ga je nu echt naar een ander land? Ik ga morgen Zweedse gehaktballen eten!
Ik zit aan een broodje met zalm terwijl ik Fun with Dick and Jane kijk.quote:Op zondag 6 juli 2008 18:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
Voedertijd voor de forumbeesten, lekker rustig hier .
Zalm, mijn favoriete vis, op het broodjequote:Op zondag 6 juli 2008 18:10 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik zit aan een broodje met zalm terwijl ik Fun with Dick and Jane kijk.
Je moet wat he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |