En weet ik ook wat beffen isquote:Op zondag 6 juli 2008 21:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gewoon eentje proberen, ze zijn zeker zo lekker als jouw raketjes......
't Loop wel los joh, die vergelijking ging gewoon wat mank. Kon alleen niet zo snel iets anders verzinnen.....quote:
Dat ijs kan ik iig never meer eten om daar niet aan te denkenquote:Op zondag 6 juli 2008 21:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Loop wel los joh, die vergelijking ging gewoon wat mank. Kon alleen niet zo snel iets anders verzinnen.....
Hou je maar lekker bij de perenijsjes Soury, gewoon lquote:Op zondag 6 juli 2008 21:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat ijs kan ik iig never meer eten om daar niet aan te denken
Wat is er dan mis met beffen? Zomaar een vraag hoor.quote:Op zondag 6 juli 2008 21:35 schreef Soury het volgende:
Niksquote:Op zondag 6 juli 2008 21:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat is er dan mis met beffen? Zomaar een vraag hoor.![]()
Volgens mij ging het meer om de vergelijking met de zuurgraadquote:Op zondag 6 juli 2008 21:38 schreef beequeen het volgende:
Je moet aan mij denken als je zit te likken, niet aan wat andersquote:Op zondag 6 juli 2008 21:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Uhh Ik heb het zelf nooit gedaan.. Vandaar (ben een vrouw btw)quote:Op zondag 6 juli 2008 21:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat is het onderwerp dan?quote:Op zondag 6 juli 2008 21:47 schreef PeterNB het volgende:
effe zembla zien
Beffenquote:Op zondag 6 juli 2008 21:50 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wat is het onderwerp dan?
Ben nog tennis aan het kijken..
On topic graagquote:
Wat vreselijk voor je dat je die studie moest doenquote:Op zondag 6 juli 2008 22:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
Beffen, Ik heb daar een studie van gemaakt.Ben er nog niet op gepromoveerd, maar heb ondervonden dat de vochtigheidsgraad hoog scoort
![]()
En wat nuquote:Op zondag 6 juli 2008 22:03 schreef Dementor het volgende:
Fuck Zembla, daar heb ik nu geen trek in.
Zoietsquote:Op zondag 6 juli 2008 22:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
Beffen, Ik heb daar een studie van gemaakt.Ben er nog niet op gepromoveerd, maar heb ondervonden dat de vochtigheidsgraad hoog scoort
![]()
Goed spugen hequote:Op zondag 6 juli 2008 22:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
![]()
Nadal!quote:
Sjesusquote:
Je wilt niet weten wat de poliktiek bedacht heeft om dat marktsegment ook uit te kunnen zuigenquote:Op zondag 6 juli 2008 22:03 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Wat vreselijk voor je dat je die studie moest doen![]()
Je had vast liever economoie gedaan
Lucky youquote:Op zondag 6 juli 2008 22:06 schreef Dementor het volgende:
Oh ik hoef morgen pas om 11:45 te beginnen zie ik
Ik ookquote:Op zondag 6 juli 2008 22:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nadal!
Federer heeft al vaak genoeg gewonnen.
Ik zal maar niet vertellen hoe de rest van mijn week eruit ziet.quote:Op zondag 6 juli 2008 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lucky you![]()
Ik gewoon om 9uur, dus om half 7 mijn bed uit, maar dit is mijn laatste week en daarna heb ik 3 weken vakantie
BeFlasting invoerenquote:Op zondag 6 juli 2008 22:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat de poliktiek bedacht heeft om dat marktsegment ook uit te kunnen zuigen
Mag gerust, ik heb het vooruitzicht dat ik voglende week dinsdag op vakantie ga naar ergens waar het wel mooi weer isquote:Op zondag 6 juli 2008 22:08 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik zal maar niet vertellen hoe de rest van mijn week eruit ziet.
Moet je het ook maar zwart doenquote:Op zondag 6 juli 2008 22:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat de poliktiek bedacht heeft om dat marktsegment ook uit te kunnen zuigen
Fout je moet ergens anders spugenquote:Op zondag 6 juli 2008 22:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
* Spuugt ff in z'n handen, kom maar op dan...
Hehe veel plezierquote:Op zondag 6 juli 2008 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mag gerust, ik heb het vooruitzicht dat ik voglende week dinsdag op vakantie ga naar ergens waar het wel mooi weer is
voor de ontvangende of de uitvoerende partij?quote:
quote:
Denk met deze regering alle partijenquote:Op zondag 6 juli 2008 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
voor de ontvangende of de uitvoerende partij?
Herfst vind ik toch meer iets voor in oktober.quote:Op zondag 6 juli 2008 22:12 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hehe veel plezier
Ik vind het weer wel best zo.
Nou ja zeg........als mijn vingertoppen de erogene zones benaderen, dan kan daar geen smeltende ijskap tegenop......quote:
Voor de ontvangende natuurlijk, die heeft er baat bijquote:Op zondag 6 juli 2008 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
voor de ontvangende of de uitvoerende partij?
We hebben hier ook best mooie dagen hoor.quote:Op zondag 6 juli 2008 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Herfst vind ik toch meer iets voor in oktober.
Sturen ze zeker ook 200 belastingcontroleurs op padquote:
Denk dat ik hier ff klaar mee benquote:Op zondag 6 juli 2008 22:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou ja zeg........als mijn vingertoppen de erogene zones benaderen, dan kan daar geen smeltende ijskap tegenop......
Gij zijt ene goeie voor de Rouvoetjes makker.....'t kan niet vaak genoegquote:Op zondag 6 juli 2008 22:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Op dit moment wel grappig
maart die klup slaat zo door. voor je het weet vul je op je aangifte in hoe vaak je het doet per week
Ik wil iid wel geld terugquote:Op zondag 6 juli 2008 22:15 schreef Dementor het volgende:
Voor sommige dames kun je dan ook toeslag aanvragen.
O, dat doe ik al, dacht dat dat móestquote:Op zondag 6 juli 2008 22:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Op dit moment wel grappig
maart die klup slaat zo door. voor je het weet vul je op je aangifte in hoe vaak je het doet per week
Windkracht 5 is alleen lekker op fiets als je het in de rug hebtquote:Op zondag 6 juli 2008 22:14 schreef Dementor het volgende:
[..]
We hebben hier ook best mooie dagen hoor.
20c met een zonnetje en een zacht windje.
Heerlijk om in te fietsen
200 is een beetje veel. Één lekkere is voldoendequote:Op zondag 6 juli 2008 22:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Sturen ze zeker ook 200 belastingcontroleurs op pad
Ach een flinke tegenwind en dan in de 7e versnelling is het recept voor extreem sterke benenquote:Op zondag 6 juli 2008 22:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Windkracht 5 is alleen lekker op fiets als je het in de rug hebt
Nee, dat filmpje heb ik nooit gepost.quote:Op zondag 6 juli 2008 22:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Gewoon, omdat het een leuk nummer is, volgens mij kwam hij van Dementor af...?
quote:Op zondag 6 juli 2008 22:17 schreef Soury het volgende:
[..]
200 is een beetje veel. Één lekkere is voldoende
Yep genoegquote:
Tsss Rouvoet...die gelooft nog in maagden voor het huwelijkquote:Op zondag 6 juli 2008 22:15 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gij zijt ene goeie voor de Rouvoetjes makker.....'t kan niet vaak genoeg
Zeg dat!quote:
VERTEL! VERTEL! VERTEL!quote:Op zondag 6 juli 2008 22:08 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik zal maar niet vertellen hoe de rest van mijn week eruit ziet.
Volgens mij was dat de tijd die ze nodig had om de avondmaaltijd gereed te krijgenquote:Op zondag 6 juli 2008 22:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zeg dat!
Ik heb pas ergens gelezen dat de gemiddelde vrouw er zo'n minuut of 20 voor nodig heeft
Welk BS afstudeer project/scriptie heb jij nou weer gelezenquote:Op zondag 6 juli 2008 22:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zeg dat!
Ik heb pas ergens gelezen dat de gemiddelde vrouw er zo'n minuut of 20 voor nodig heeft
Best snelquote:Op zondag 6 juli 2008 22:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Volgens mij was dat de tijd die ze nodig had om de avondmaaltijd gereed te krijgen
Toch niet in het studieverslag van Ruud?quote:Op zondag 6 juli 2008 22:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zeg dat!
Ik heb alleen maandag en dinsdag echt wat dingen op de agenda staan, de rest van de week bereid ik een workshop voor en pleeg ik hooguit nog wat telefoontjes en that's it.quote:
quote:
Is dat in- of exclusief voorspelbereiding?quote:Op zondag 6 juli 2008 22:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Volgens mij was dat de tijd die ze nodig had om de avondmaaltijd gereed te krijgen
Kijk, daar letten wij mannen dan weer niet zo op......zeggen zequote:Op zondag 6 juli 2008 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is dat in- of exclusief voorspelbereiding?
het gaat mannen natuurljk om het resultaat.quote:Op zondag 6 juli 2008 22:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kijk, daar letten wij mannen dan weer niet zo op......zeggen ze
Grmbll.....grmbll...... en ik maar weer werken en werken.quote:Op zondag 6 juli 2008 22:28 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik heb alleen maandag en dinsdag echt wat dingen op de agenda staan, de rest van de week bereid ik een workshop voor en pleeg ik hooguit nog wat telefoontjes en that's it.
Alle ruimte om veel te gaan bewegen
En dat gaat zo door tot september.
Superquote:Op zondag 6 juli 2008 22:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]opeten gaat nog sneller......en dan lekker de hele avond onderuit op de bank....zappen enzo.....
Dat ging over taakstraffen.quote:
Ja en als je ontopic wil blijven een beetje inbreng graag ...quote:
Hier werd verteld dat het over beffen ging. Ik geloof ook allesquote:
Gil de La Tourette?quote:
Ik weet wat hard werken is.quote:Op zondag 6 juli 2008 22:32 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Grmbll.....grmbll...... en ik maar weer werken en werken.
Maar het ging toch over beffen?quote:
FUCK !!!quote:
Dat schijnt wel zo te zijn......vooral het eigen resultaat natuurlijk....quote:Op zondag 6 juli 2008 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
het gaat mannen natuurljk om het resultaat.
Slaap lekker Ruud....quote:Op zondag 6 juli 2008 22:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
Heb net de planning voor maandag in de bus gekregen.![]()
Moet er even weg vanHave fun and be nice to each other
![]()
![]()
Trouwens.....quote:
Trusten Ruudquote:Op zondag 6 juli 2008 22:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
Heb net de planning voor maandag in de bus gekregen.![]()
Moet er even weg vanHave fun and be nice to each other
![]()
![]()
Moet dat mens niet eens naar de dokter dan?quote:Op zondag 6 juli 2008 22:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Zit nu aan het paarse te likken,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |