En weet ik ook wat beffen isquote:Op zondag 6 juli 2008 21:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gewoon eentje proberen, ze zijn zeker zo lekker als jouw raketjes......
't Loop wel los joh, die vergelijking ging gewoon wat mank. Kon alleen niet zo snel iets anders verzinnen.....quote:
Dat ijs kan ik iig never meer eten om daar niet aan te denkenquote:Op zondag 6 juli 2008 21:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Loop wel los joh, die vergelijking ging gewoon wat mank. Kon alleen niet zo snel iets anders verzinnen.....
Hou je maar lekker bij de perenijsjes Soury, gewoon lquote:Op zondag 6 juli 2008 21:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat ijs kan ik iig never meer eten om daar niet aan te denken
Wat is er dan mis met beffen? Zomaar een vraag hoor.quote:Op zondag 6 juli 2008 21:35 schreef Soury het volgende:
Niksquote:Op zondag 6 juli 2008 21:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat is er dan mis met beffen? Zomaar een vraag hoor.![]()
Volgens mij ging het meer om de vergelijking met de zuurgraadquote:Op zondag 6 juli 2008 21:38 schreef beequeen het volgende:
Je moet aan mij denken als je zit te likken, niet aan wat andersquote:Op zondag 6 juli 2008 21:35 schreef Soury het volgende:
[..]
Uhh Ik heb het zelf nooit gedaan.. Vandaar (ben een vrouw btw)quote:Op zondag 6 juli 2008 21:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat is het onderwerp dan?quote:Op zondag 6 juli 2008 21:47 schreef PeterNB het volgende:
effe zembla zien
Beffenquote:Op zondag 6 juli 2008 21:50 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Wat is het onderwerp dan?
Ben nog tennis aan het kijken..
On topic graagquote:
Wat vreselijk voor je dat je die studie moest doenquote:Op zondag 6 juli 2008 22:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
Beffen, Ik heb daar een studie van gemaakt.Ben er nog niet op gepromoveerd, maar heb ondervonden dat de vochtigheidsgraad hoog scoort
![]()
En wat nuquote:Op zondag 6 juli 2008 22:03 schreef Dementor het volgende:
Fuck Zembla, daar heb ik nu geen trek in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |