Ik heb alleen maandag en dinsdag echt wat dingen op de agenda staan, de rest van de week bereid ik een workshop voor en pleeg ik hooguit nog wat telefoontjes en that's it.quote:
quote:
Is dat in- of exclusief voorspelbereiding?quote:Op zondag 6 juli 2008 22:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Volgens mij was dat de tijd die ze nodig had om de avondmaaltijd gereed te krijgen
Kijk, daar letten wij mannen dan weer niet zo op......zeggen zequote:Op zondag 6 juli 2008 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is dat in- of exclusief voorspelbereiding?
het gaat mannen natuurljk om het resultaat.quote:Op zondag 6 juli 2008 22:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kijk, daar letten wij mannen dan weer niet zo op......zeggen ze
Grmbll.....grmbll...... en ik maar weer werken en werken.quote:Op zondag 6 juli 2008 22:28 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik heb alleen maandag en dinsdag echt wat dingen op de agenda staan, de rest van de week bereid ik een workshop voor en pleeg ik hooguit nog wat telefoontjes en that's it.
Alle ruimte om veel te gaan bewegen
En dat gaat zo door tot september.
Superquote:Op zondag 6 juli 2008 22:29 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]opeten gaat nog sneller......en dan lekker de hele avond onderuit op de bank....zappen enzo.....
Dat ging over taakstraffen.quote:
Ja en als je ontopic wil blijven een beetje inbreng graag ...quote:
Hier werd verteld dat het over beffen ging. Ik geloof ook allesquote:
Gil de La Tourette?quote:
Ik weet wat hard werken is.quote:Op zondag 6 juli 2008 22:32 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Grmbll.....grmbll...... en ik maar weer werken en werken.
Maar het ging toch over beffen?quote:
FUCK !!!quote:
Dat schijnt wel zo te zijn......vooral het eigen resultaat natuurlijk....quote:Op zondag 6 juli 2008 22:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
het gaat mannen natuurljk om het resultaat.
Slaap lekker Ruud....quote:Op zondag 6 juli 2008 22:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
Heb net de planning voor maandag in de bus gekregen.![]()
Moet er even weg vanHave fun and be nice to each other
![]()
![]()
Trouwens.....quote:
Trusten Ruudquote:Op zondag 6 juli 2008 22:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
Heb net de planning voor maandag in de bus gekregen.![]()
Moet er even weg vanHave fun and be nice to each other
![]()
![]()
Moet dat mens niet eens naar de dokter dan?quote:Op zondag 6 juli 2008 22:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Zit nu aan het paarse te likken,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |