Zoietsquote:Op zondag 6 juli 2008 22:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
Beffen, Ik heb daar een studie van gemaakt.Ben er nog niet op gepromoveerd, maar heb ondervonden dat de vochtigheidsgraad hoog scoort
![]()
Goed spugen hequote:Op zondag 6 juli 2008 22:02 schreef ruudpuntenel het volgende:
Beffen, Ik heb daar een studie van gemaakt.Ben er nog niet op gepromoveerd, maar heb ondervonden dat de vochtigheidsgraad hoog scoort
![]()
Nadal!quote:
Sjesusquote:
Je wilt niet weten wat de poliktiek bedacht heeft om dat marktsegment ook uit te kunnen zuigenquote:Op zondag 6 juli 2008 22:03 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Wat vreselijk voor je dat je die studie moest doen![]()
Je had vast liever economoie gedaan
Lucky youquote:Op zondag 6 juli 2008 22:06 schreef Dementor het volgende:
Oh ik hoef morgen pas om 11:45 te beginnen zie ik
Ik ookquote:Op zondag 6 juli 2008 22:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nadal!
Federer heeft al vaak genoeg gewonnen.
Ik zal maar niet vertellen hoe de rest van mijn week eruit ziet.quote:Op zondag 6 juli 2008 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lucky you![]()
Ik gewoon om 9uur, dus om half 7 mijn bed uit, maar dit is mijn laatste week en daarna heb ik 3 weken vakantie
BeFlasting invoerenquote:Op zondag 6 juli 2008 22:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat de poliktiek bedacht heeft om dat marktsegment ook uit te kunnen zuigen
Mag gerust, ik heb het vooruitzicht dat ik voglende week dinsdag op vakantie ga naar ergens waar het wel mooi weer isquote:Op zondag 6 juli 2008 22:08 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik zal maar niet vertellen hoe de rest van mijn week eruit ziet.
Moet je het ook maar zwart doenquote:Op zondag 6 juli 2008 22:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat de poliktiek bedacht heeft om dat marktsegment ook uit te kunnen zuigen
Fout je moet ergens anders spugenquote:Op zondag 6 juli 2008 22:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
* Spuugt ff in z'n handen, kom maar op dan...
Hehe veel plezierquote:Op zondag 6 juli 2008 22:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mag gerust, ik heb het vooruitzicht dat ik voglende week dinsdag op vakantie ga naar ergens waar het wel mooi weer is
voor de ontvangende of de uitvoerende partij?quote:
quote:
Denk met deze regering alle partijenquote:Op zondag 6 juli 2008 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
voor de ontvangende of de uitvoerende partij?
Herfst vind ik toch meer iets voor in oktober.quote:Op zondag 6 juli 2008 22:12 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hehe veel plezier
Ik vind het weer wel best zo.
Nou ja zeg........als mijn vingertoppen de erogene zones benaderen, dan kan daar geen smeltende ijskap tegenop......quote:
Voor de ontvangende natuurlijk, die heeft er baat bijquote:Op zondag 6 juli 2008 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
voor de ontvangende of de uitvoerende partij?
We hebben hier ook best mooie dagen hoor.quote:Op zondag 6 juli 2008 22:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Herfst vind ik toch meer iets voor in oktober.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |