Ik denk dat het één het ander niet uitsluit. Je kunt af en toe best een leuke tijd hebben met een vent. Maar volgens mij gaat sex met een vrouw dan toch weer veel dieper (met elkaar).quote:Op zondag 6 juli 2008 22:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat denk ik ook heel vaak, dat ik veel beter samen zou kunnen leven met een vrouw. Maar voor lekkere sex is een man dan toch onmisbaar
Klopt deels wel, maar juist het aanvaarden van die verschillen kan leiden tot harmoniequote:Op zondag 6 juli 2008 22:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Omdat ik vind vrouwen zo wezenlijk anders omgaan met bijna alle dingen dat er van langdurige harmonie tussen man en vrouw bijna geen sprake kan zijn. Eerder is er sprake van een aanvaarden van de verschillen en er mee leren leven......
die had ik altijd op mute......hioe dan? gewoon het knoppie!quote:Op zondag 6 juli 2008 22:55 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ricawdo zei het maar zo'n 10937 keer per dag
Ik ben voor de harmonie echter is het in veel gevallen een vorm van symbiose.quote:Op zondag 6 juli 2008 22:56 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Klopt deels wel, maar juist het aanvaarden van die verschillen kan leiden tot harmonie
Hoeveel heb jij er dan wel niet?quote:Op zondag 6 juli 2008 22:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik leef al tiental jaren tussen de mannen .. Heerlijk
Das domweg een mannen fantasiequote:Op zondag 6 juli 2008 22:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk dat het één het ander niet uitsluit. Je kunt af en toe best een leuke tijd hebben met een vent. Maar volgens mij gaat sex met een vrouw dan toch weer veel dieper (met elkaar).
Ik ben alleen tussen de mannen ..quote:Op zondag 6 juli 2008 22:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoeveel heb jij er dan wel niet?
Op mijn werk kan ik dan wel weer beter opschieten met mannen als met vrouwen.
Jij bent echt too muchie !!quote:
Yoh Bong Thanksquote:
Het is in een werksituatie met mannen wat minder gecompliceerd, dat denk ik dan ook wel weer...maar ach, niets is gelijk, iedereen is weer net iets anders.....quote:Op zondag 6 juli 2008 22:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik leef al tiental jaren tussen de mannen .. Heerlijk
Hier is het leukerquote:Op zondag 6 juli 2008 22:59 schreef CarOnline het volgende:
Gottegot wat een kater.
Zit ik uuuuuuuren tennis te kijken (), wint Nadal (
), sta ik net met mn rug naar de TV en mis ik het
Dat had ik bij Amanda altijd. Daar kon ik echt niet lang naar luisteren.. Las hier dan meestal bij wat ze allemaal uitkraaide.quote:Op zondag 6 juli 2008 22:56 schreef loisie het volgende:
die had ik altijd op mute......hioe dan? gewoon het knoppie!
Toch niet echt mijn dingquote:Op zondag 6 juli 2008 22:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk dat het één het ander niet uitsluit. Je kunt af en toe best een leuke tijd hebben met een vent. Maar volgens mij gaat sex met een vrouw dan toch weer veel dieper (met elkaar).
Hee NMNS ook terug!quote:Op zondag 6 juli 2008 22:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het is in een werksituatie met mannen wat minder gecompliceerd, dat denk ik dan ook wel weer...maar ach, niets is gelijk, iedereen is weer net iets anders.....
Uhhmmm minder jaquote:Op zondag 6 juli 2008 22:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het is in een werksituatie met mannen wat minder gecompliceerd, dat denk ik dan ook wel weer...maar ach, niets is gelijk, iedereen is weer net iets anders.....
Je kan de herhaling kijken maar dat is net ff anders.quote:Op zondag 6 juli 2008 22:59 schreef CarOnline het volgende:
Gottegot wat een kater.
Zit ik uuuuuuuren tennis te kijken (), wint Nadal (
), sta ik net met mn rug naar de TV en mis ik het
Ja, maar ik had het in mn hoofd gezet om het af te kijken. Voor t eerst in mn leven.quote:
Wat dat betreft ben ik het helemaal met PeterNB eens.quote:Op zondag 6 juli 2008 22:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |