quote:Op zondag 6 juli 2008 22:46 schreef Coos het volgende:
Ja, jij denkt, wat moet ik met zo'n schotwond.
Dat is toch homoseks??quote:
Nee joh! Mannen hebben dat niet nodig.quote:
En waarom niet?quote:Op zondag 6 juli 2008 22:47 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als ik vrouw zou zijn, dan zou ik überhaupt geen man willen.....
Dichtnaaien zou toch wel in een heer opkomenquote:Op zondag 6 juli 2008 22:46 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja, jij denkt, wat moet ik met zo'n schotwond.
Wake me when you're done, you might be the only one who'se having funquote:Op zondag 6 juli 2008 22:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee joh! Mannen hebben dat niet nodig.
Die hebben maar twee minuten nodig en ze knallen al.
Hij moet er bovenop duiken![]()
En wij blijven onderuitgezakt in bed, met de afstandbediening in de hand, naar Oprah kijken.
Oeps ben ik nog steeds een potquote:Op zondag 6 juli 2008 22:48 schreef Coos het volgende:
[..]
Dat is toch homoseks??![]()
Wanneer kom je uit de kast?
Tis cool Mus hierquote:Op zondag 6 juli 2008 22:49 schreef Musje456 het volgende:
Ik denk dat ik mijn rabbit vanavond maar eens moet vinden:zit vast in Zweden na 36 uur geredeen te hebben vanwegee een hobby
![]()
*duikt stofnesten in*
quote:Op zondag 6 juli 2008 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wake me when you're done, you might be the only one who'se having fun
een heer wel jaquote:Op zondag 6 juli 2008 22:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Dichtnaaien zou toch wel in een heer opkomen
Omdat ik vind vrouwen zo wezenlijk anders omgaan met bijna alle dingen dat er van langdurige harmonie tussen man en vrouw bijna geen sprake kan zijn. Eerder is er sprake van een aanvaarden van de verschillen en er mee leren leven......quote:
Het is inderdaad een heel mooi, lief musjequote:Op zondag 6 juli 2008 22:51 schreef Musje456 het volgende:
Oh, is mijn avator niet mooi?! Dankzij Willem-Jozef en Desii![]()
![]()
![]()
Dat denk ik ook heel vaak, dat ik veel beter samen zou kunnen leven met een vrouw. Maar voor lekkere sex is een man dan toch onmisbaarquote:Op zondag 6 juli 2008 22:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Omdat ik vind vrouwen zo wezenlijk anders omgaan met bijna alle dingen dat er van langdurige harmonie tussen man en vrouw bijna geen sprake kan zijn. Eerder is er sprake van een aanvaarden van de verschillen en er mee leren leven......
Dat is ook gewoon waar......het heeft lang geduurd, maar langzaam maar zeker begint die zelfkennis te komenquote:
Ricawdo zei het maar zo'n 10937 keer per dagquote:Op zondag 6 juli 2008 22:52 schreef loisie het volgende:
Is "hoe dan" een nieuw modewoord? niet meegekregen ws...............het regent hier volop en alle deuren en ramen staan open en het voelt heerlijk, lekker slapen zo straks
Ik leef al tiental jaren tussen de mannen .. Heerlijkquote:Op zondag 6 juli 2008 22:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Omdat ik vind vrouwen zo wezenlijk anders omgaan met bijna alle dingen dat er van langdurige harmonie tussen man en vrouw bijna geen sprake kan zijn. Eerder is er sprake van een aanvaarden van de verschillen en er mee leren leven......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |