Dank je welquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:41 schreef DrakenVlieg het volgende:
Tijd om eens om te kleden enzo..
Mensen, fijne dag en een nog veel fijner weekend!
Gaat helemaal lukken!quote:
jij ook DVquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:41 schreef DrakenVlieg het volgende:
Tijd om eens om te kleden enzo..
Mensen, fijne dag en een nog veel fijner weekend!
Mooi zoquote:
laten we het over jouw hebbenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:43 schreef daftme het volgende:
Iemand een goed onderwerp om over te lullen? verveel me dood...
quote:
Verkapte-ik-heb-teveel-gezopen?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:48 schreef daftme het volgende:
[..]Vandaag ben ik geen onderwerp, gister feestje gehad! kater
grote jongen... ook extra pokon?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:52 schreef DonGuido het volgende:
Ik heb mijn kantoorcactus water gegeven, hoera!
Boeiend...quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:52 schreef DonGuido het volgende:
Netjes. Bak een taart en vier feestquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:52 schreef DonGuido het volgende:
Doorlopen R&P is een paar straten verderopquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:59 schreef DonGuido het volgende:
Ik voel me een stuk beter. Ik heb toch een beetje verantwoording. Het is mijn cactus en als ik niks doe dan sterft dieDan ga ik echt met minder plezier naar mijn werk
En bedankt voor de tip, volgende keer ga ik hem verwennen met pokon
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:02 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Doorlopen R&P is een paar straten verderop
au·tist (dem; autisten)
1 iem. die aan autisme lijdt
au·tis·tisch (bijvoeglijk naamwoord)
1 gekenmerkt door autisme, dit betreffend of hieraan lijdend
Anders haal je er 3! Of krijgen ze dan ruzie, waardoor er alsnog 1 constant in zijn uppie staat?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:06 schreef DonGuido het volgende:
Nee hoor, mijn cactus lijdt niet aan autisme, ook al zit die hier misschien veel op zichzelf. Misschien moet ik maar een 2e cactus aanschaffen
Dat weet ik niet. Cactussen zijn een beetje prikkelbaar he dus misschien is het beter om het bij 2 te laten.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:08 schreef daftme het volgende:
[..]
Anders haal je er 3! Of krijgen ze dan ruzie, waardoor er alsnog 1 constant in zijn uppie staat?
Ik heb nieuws voor je!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:59 schreef DonGuido het volgende:
Ik voel me een stuk beter. Ik heb toch een beetje verantwoording. Het is mijn cactus en als ik niks doe dan sterft dieDan ga ik echt met minder plezier naar mijn werk
En bedankt voor de tip, volgende keer ga ik hem verwennen met pokon
mijn godquote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:10 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik heb nieuws voor je!
Door pokon gaat je "cactus" niet groter worden hoor...
[ afbeelding ]
Probeer deze eens
Jep hahahquote:
Is het experimenteren waardquote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:10 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik heb nieuws voor je!
[ afbeelding ]
Probeer deze eens
nee man ze kijken je alleen raar aan als je werkt, anders nietquote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:15 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Is het experimenteren waard![]()
Ik ben alleen bang dat ik hier vreemd aangekeken ga worden
Bwehehe, je bent weer op dreefquote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:10 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik heb nieuws voor je!
[ afbeelding ]
Probeer deze eens
Dat wordt je sowieso al... maakt dus niets uitquote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:15 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Is het experimenteren waard![]()
Ik ben alleen bang dat ik hier vreemd aangekeken ga worden
FUCK YEAH!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:19 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee jij dan, Beller "newbiehater" Ophon
Inderdaad jaquote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:20 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
"Jouw" god?
Beetje egoïstisch, vind je ook niet? Jezelf een fictief persoon toeeigenen
oke oke ik zal em delenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:20 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
"Jouw" god?
Beetje egoïstisch, vind je ook niet? Jezelf een fictief persoon toeeigenen
das de verkeerdequote:
je moederquote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:28 schreef DonGuido het volgende:
Zeg weet iemand nog een leuke naam voor mijn (toekomstige) 2e cactus?
Gerard Joling ?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:28 schreef DonGuido het volgende:
Zeg weet iemand nog een leuke naam voor mijn (toekomstige) 2e cactus?
whehehequote:
Serieus, hoe hard hebben ze jou tegen de muur geslingerd bij je geboorte?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:32 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Het wordt een jongetje![]()
Maar goed, naar m'n vader dan maar?
Harry de cactus, hoe klinkt dat?
He da's toevallig, tripacks' moeder heeft haar 3 koppige anaalstimulator ook "Harry de Cactus" genoemdquote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:32 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Het wordt een jongetje![]()
Maar goed, naar m'n vader dan maar?
Harry de cactus, hoe klinkt dat?
Hij was wel goed hequote:
ooow is dat je bijnaamquote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:38 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
He da's toevallig, tripacks' moeder heeft haar 3 koppige anaalstimulator ook "Harry de Cactus" genoemd
Godverdomme..quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:38 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Serieus, hoe hard hebben ze jou tegen de muur geslingerd bij je geboorte?
Reputatie enzo... jeweetschquote:
Wát?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:40 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Dan zou ik m'n leuter in een pony moeten rammen, wie weet, wie weet. Ik overweeg de naam.
Geef hem maar een aai namens mijquote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:44 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Sssstt!!! Cactussen houden er niet van als er in hun bijzijn gevloekt wordt
tis je moeder niet heh !quote:
dan voelen ze er tog niks vanquote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:46 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Oke danIk heb speciale cactushandschoenen dus dat komt wel goed
/Gay-alert/quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:46 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Oke danIk heb speciale cactushandschoenen dus dat komt wel goed
eej whatever makes your boat floatquote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:49 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Jawel, die handschoenen werken zeer bevredigend voor de cactus. Niet verder denken a.u.b.
ja dat klopt! maar zitten alle stekels er nog aan ?>quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:49 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Jawel, sm0kez zn moeder werkt zeer bevredigend voor de cactus. Niet verder denken a.u.b.
En wij maar denken dat wíj niks te doen hebbenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:49 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Jawel, die handschoenen werken zeer bevredigend voor de cactus. Niet verder denken a.u.b.
Or whatever makes the bubble burstquote:
heej sgele , alles kits ?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:53 schreef Sgele het volgende:
[..]
Or whatever makes the bubble burst
Goeiemiddag allemaal![]()
Ey WLquote:
waarom zitten er geen stekels meer op dan ?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:54 schreef DonGuido het volgende:
Ik trek heus geen cactussen af hoor, plantensex gaat mij een paar stappen te ver
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:54 schreef DonGuido het volgende:
Ik trek heus geen cactussen af hoor, plantensex gaat mij een paar stappen te ver
nee van jou wisten we al ......quote:
Nee je duwt ze alleen maar naar binnen...quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:54 schreef DonGuido het volgende:
In jouw anus?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee je duwt ze alleen maar naar binnen...
Want goor heeft er geen kracht meer voorquote:
eetze, en vergeteet de pokon niet!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:03 schreef DonGuido het volgende:
Nou het is lunchpause dus ik ga ff lekker naar het tuincentrum scheuren om een nieuwe cactus te halenMijn cactus gaat mee in zijn speciale cactus maxicosi, dan kan die lekker helpen een kameraadje uit te zoeken
Tot zo
Dat jij nou een kringspiermusketier bent wilt niet zeggen dat de rest van de wereld dat ook is.quote:
Beller!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat jij nou een kringspiermusketier bent wilt niet zeggen dat de rest van de wereld dat ook is.
Dus nee, dat is alleen aan jou besteed
Blijf maar in dat walhala van jequote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:03 schreef DonGuido het volgende:
Nou het is lunchpause dus ik ga ff lekker naar het tuincentrum scheuren om een nieuwe cactus te halenMijn cactus gaat mee in zijn speciale cactus maxicosi, dan kan die lekker helpen een kameraadje uit te zoeken
Tot zo
Die kerel probeert ook echt iederéén weg te jagen hequote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:03 schreef DonGuido het volgende:
Tot zo
Nou ik kan Beller z'n reactie best voorstellen.. die andere gast aanbiedt gewoon Cactussen lijkt het welquote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:08 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Die kerel probeert ook echt iederéén weg te jagen he
He Beller, probeer anders eens een private forum op te zetten waar je als enige toegang tot hebt
Doe ik ook hoorquote:
Gaat niet echt lekker bij jou he met dat typenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
eetze, en vergeteet de pokon niet!
nou ik aanbid je moeder, dat kan toch ook ?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:10 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nou ik kan Beller z'n reactie best voorstellen.. die andere gast aanbiedt gewoon Cactussen lijkt het wel
ja kan je nagaan , ik heb het al gecorrigeert ook haha. maar mn vingers hebben hun eigen wil , vraag maar aan de moeder van sgelequote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:11 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Gaat niet echt lekker bij jou he met dat typen
Dat dus, ik heb het niet zo op wandelende opensollicitaties voor een mentale inrichtingquote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:10 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nou ik kan Beller z'n reactie best voorstellen.. die andere gast aanbiedt gewoon Cactussen lijkt het wel
Maar dan heb je het ook over mijn moederquote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou ik aanbid je moeder, dat kan toch ook ?
goeiemiddag diertjuh
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:10 schreef diertjuh het volgende:
[..]
We hebben er weer een gek bij
![]()
Middag trouwens
ik ook nietquote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat dus, ik heb het niet zo op wandelende opensollicitaties voor een anale inrichting
je moet alles niet zo serieus nemen joh, behalve de moeder van sgelequote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat dus, ik heb het niet zo op wandelende opensollicitaties voor een mentale inrichting
Bwehehequote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja kan je nagaan , ik heb het al gecorrigeert ook haha. maar mn vingers hebben hun eigen wil , vraag maar aan de moeder van sgele
KRIJG DEquote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]diertjuh
Hebben we er nog een beetje zin in vandaag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je moet alles niet zo serieus nemen joh, behalve de moeder van sgele
(ze krijgt er wel van langs zeg)
Ik neem zo'n gast ook niet serieus hoor...quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je moet alles niet zo serieus nemen joh, behalve de moeder van sgele
(ze krijgt er wel van langs zeg)
whehehequote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja kan je nagaan , ik heb het al gecorrigeert ook haha. maar mn vingers hebben hun eigen wil , vraag maar aan de moeder van sgele
Macht der gewoonte hequote:
He, ik net ookquote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:17 schreef Sgele het volgende:
* Sgele komt niet meer bij
gasten serieus..heb m'n moeder aan de telefoon![]()
![]()
Mwahahaha!!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:17 schreef Sgele het volgende:
![]()
én ?? Heeft ze nog een beetje zin vandaag ?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:17 schreef Sgele het volgende:
![]()
ja ze belde hem gelijk opquote:
Gast, m'n cactus waterquote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
én ?? Heeft ze nog een beetje zin vandaag ?![]()
![]()
Wat, laatst liep ze nog te zeiken (ja dat zag er best leuk uitquote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:22 schreef Sgele het volgende:
Smokez, of je voortaan je SOA's bij wilt houden
nee je moet je soas bij houden , niet bij je houden. ze heeft te weining gehadquote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:24 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Wat, laatst liep ze nog te zeiken (ja dat zag er best leuk uit) dat ze nooit kado's kreeg van mij.
Gaf ik haar eindelijk een 'relatiegeschenk', is het nóg niet goed![]()
SMokez deelt graag met anderenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:24 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Wat, laatst liep ze nog te zeiken (ja dat zag er best leuk uit) dat ze nooit kado's kreeg van mij.
Gaf ik haar eindelijk een 'relatiegeschenk', is het nóg niet goed![]()
En jij moet voortaan je nagels knippen WLquote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee je moet je soas bij houden , niet bij je houden. ze heeft te weining gehad
Hoezo , wat is er mis ?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:27 schreef Sgele het volgende:
[..]
En jij moet voortaan je nagels knippen WL(ik wil het niet weten)
god wat een flauwte zeg..
sodejuquote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Hoezo , wat is er mis ?
[ afbeelding ]
WTFquote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Hoezo , wat is er mis ?
[ afbeelding ]
quote:
Nou.. gooi het hele topic maar vol met plaatjes danquote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:43 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nou.. gooi het hele topic maar vol met plaatjes dan
Dudequote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:50 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ow wacht, je zei plaatjes
Hé, welgodverdomme, ik was eerder begonnen dan jijquote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:52 schreef Bellerophon het volgende:
Mensen ik ga er vandoorNeem een uurtje eerder vrij
Fijn weekend
Aaaw die eerstequote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:57 schreef WhiteLightning het volgende:
wheheh
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
alles is gelukkig geblockedquote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:50 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ow wacht, je zei plaatjes
prettig weekend bellerquote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:52 schreef Bellerophon het volgende:
Mensen ik ga er vandoorNeem een uurtje eerder vrij
Fijn weekend
Je zag gewoon alleen maar platjesquote:
Ja toch? Wie heeft die dingen nou niet bijquote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:59 schreef tripack het volgende:
middag mensen daar wasik weermenn... koop je een fiets... moet je alles nog vast zetten
en ik heb natuurlijk altijd mijn imbussleutels bij me
en een fietspomp
had je ze niet ff kunnen geven mann... ik was de mijne vergeten...DOH!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:00 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja toch? Wie heeft die dingen nou niet bij
Weet ik veel dat jij JUIST nu een fiets ging kopenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:01 schreef tripack het volgende:
[..]
had je ze niet ff kunnen geven mann... ik was de mijne vergeten...DOH!
nee das waarquote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:03 schreef Sgele het volgende:
[..]
Weet ik veel dat jij JUIST nu een fiets ging kopen
Tis ook niet dat ik de hele ochtend in het ziekenhuis gezeten heb hequote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:05 schreef tripack het volgende:
[..]
nee das waartis niet dat ik het over het hele forum gepost heb
had je de spullen anders ff langsgebracht in dordrecht?
word eens wakkerquote:
wheehehe ik zit je maar te fokkenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:17 schreef Sgele het volgende:
[..]
Tis ook niet dat ik de hele ochtend in het ziekenhuis gezeten heb he
Ja da's in de buurt he.. Dordt
nee want dan wil ik nooit meer weg bij mn werk, das niet de bedoeling!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:19 schreef DonGuido het volgende:
Je kan natuurlijk altijd een cactus kopen. Dan voel je jezelf nooit alleen ook niet als je collega's weg zijn!
Schiet weer niet op dusquote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:17 schreef WhiteLightning het volgende:
olé en ik ben weer alleen hier op mn werk collegas naar huis , gvd ik wil weg gaan ,maar het kan nog niet grr
Je zit me maar te fokken? Je bent m'n moeder zo beu?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:19 schreef tripack het volgende:
[..]
wheehehe ik zit je maar te fokken
volgens mij heb ik helemaal niet gezegd hierzo
ja cker nu met die soa van Smokezquote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:22 schreef Sgele het volgende:
[..]
Je zit me maar te fokken? Je bent m'n moeder zo beu?
Dan... nietquote:
Ik ook niet, ik wil gvd slapenquote:
Nog zo'n bikkelquote:
quote:
maar eerder naar huis gaan dan ??quote:
Na een dag 10 uur openbaar vervoer, en te weinig slapen.... wil je wel hoorquote:
quote:
ik ga het wel proberen, krijg de hele tijd smsjes , ben je al klaarquote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:59 schreef tripack het volgende:
[..]
maar eerder naar huis gaan dan ??kon dat maar
is Sgele z'n moeder weer zo wanhopigquote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ga het wel proberen, krijg de hele tijd smsjes , ben je al klaar
Mijn moeder kan helemaal niet smsenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ga het wel proberen, krijg de hele tijd smsjes , ben je al klaar
haha , nee die zou er nog bij moeten komenquote:
Patrick, ze is viessssssquote:
ik weet hetquote:
lekker hoorquote:
je moet het zelf niet drinken gast!!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:47 schreef DonGuido het volgende:
Zo hé die pokon werk echt te gek man. Ik heb hier 2 blije cactussen
dat bedoelde je te zeggen denk ikquote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je moet het zelf drinken gast!!
Fijn voor jequote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:47 schreef DonGuido het volgende:
Zo hé die pokon werk echt te gek man. Ik heb hier 2 blije cactussen
Nee hoor, ik weet wat ik doe, zolang ik ze verzorg zullen ze niet dood gaan tenzij iemand anders ze moedwillig slooptquote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:53 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Fijn voor jeMorgen zijn je cactussen dood omdat er vergif in je pokon zit.
lekker geslapen meis?quote:
Goed dat je weet wat je doet, stel je voor dat je dat niet weet..dan was je mss zelf nog wel dood gegaan door de pokon...omdat je niet weet of het nou voor jezelf of voor de cactussen is.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:54 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Nee hoor, ik weet wat ik doe, zolang ik ze verzorg zullen ze niet dood gaan tenzij iemand anders ze moedwillig sloopt
Ja hoor prima. Slaapt heerlijk in zo'n kastquote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:00 schreef tripack het volgende:
[..]
lekker geslapen meis?ik weet het een beetje late vraag
die ikea kast van mij of die ene waarin je verdwaalt was?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:01 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ja hoor prima. Slaapt heerlijk in zo'n kast![]()
Je klinkt enigzins geprikkeldquote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:00 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Goed dat je weet wat doet, stel je voor dat je dat niet weet..dan was je mss zelf nog wel dood gegaan door de pokon...omdat je niet weet of het nou voor jezelf of voor de cactussen is.
Je Ikea kastquote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:02 schreef tripack het volgende:
[..]
die ikea kast van mij of die ene waarin je verdwaalt was?
gezellig, maar je weet dat ik em zaterdag pas haal heaquote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:04 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Je Ikea kastOmdat ik verdwaalt was kwam ik bij jouw kast uit
![]()
Ik heb geen woorden voor jouw liefde voor Cactussenquote:
Niet te missen kansquote:
owh, tja ik had de kast alvast voor je gereserveerd, zodat niemand anders de kast ging kopenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:05 schreef tripack het volgende:
[..]
gezellig, maar je weet dat ik em zaterdag pas haal hea![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
mijn dank is grootquote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:08 schreef diertjuh het volgende:
[..]
owh, tja ik had de kast alvast voor je gereserveerd, zodat niemand anders de kast ging kopen
ah daar heb je het beestquote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
DIERTJUHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
DIERTJUHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:10 schreef diertjuh het volgende:
[..]
DROXZIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:
uhmz....denk...niet...dat...ik...het...wil...weten...manquote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
GRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!
*heeft binnenpretje*
Wat doen jullie allemaal voor spannende dingen in kastjesquote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:12 schreef diertjuh het volgende:
[..]Graag gedaan, vanavond zal ik er wel weer in slapen. Zo kun je de kast morgen meenemen..moet je me wel ff eruit laten natuurlijk
tuurlijk... als ik 3x klop is het veiligquote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:12 schreef diertjuh het volgende:
[..]Graag gedaan, vanavond zal ik er wel weer in slapen. Zo kun je de kast morgen meenemen..moet je me wel ff eruit laten natuurlijk
Inderdaadquote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:13 schreef tripack het volgende:
[..]
uhmz....denk...niet...dat...ik...het...wil...weten...man
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wat doen jullie allemaal voor spannende dingen in kastjes
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:13 schreef tripack het volgende:
[..]
tuurlijk... als ik 3x klop is het veilig
en ik hou de deur openquote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:15 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Tja als je dat eens wist. Ik verdwaal voornamelijk in een kast
Hangen zeker allemaal kinky dingetjes van Diertjuh in hequote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:15 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Tja als je dat eens wist. Ik verdwaal voornamelijk in een kast
wel een plaatje ?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:07 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik heb geen woorden voor jouw liefde voor Cactussen
je hoeft ook niet alles te wetenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hangen zeker allemaal kinky dingetjes van Diertjuh in he![]()
Even serieus, ik snap er echt niets meer van hahaha
Thx man! Zo voor de verandering maar even roken en koffie halen,quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:19 schreef Sgele het volgende:Ik kan weer naar huis.
Droxz! succes nog even he! Veel koffie en wakker blijven!
Fijn weekend allemaal!![]()
![]()
![]()
![]()
fijn weekend Sgelequote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:19 schreef Sgele het volgende:Ik kan weer naar huis.
![]()
![]()
![]()
Nou..nog 1tje danquote:
Gelukkig niet nee, maar het klinkt allemaal wel... ja uh... jullie mogen elkaar wel he?quote:
Fijn weekendquote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:19 schreef Sgele het volgende:Ik kan weer naar huis.
![]()
![]()
![]()
jaah ze is een lieve meid en ze houd mijn kast apartquote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Gelukkig niet nee, maar het klinkt allemaal wel... ja uh... jullie mogen elkaar wel he?
WL veel plezier dit weekendquote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:30 schreef WhiteLightning het volgende:
mensen ik ga ook afsluiten,
Prettig Weekend Allemaal!
mn chauffeur staat voor de deur, met een tray bier. hmm ben benieuwd of we dat gaan redden!!
belgie here we come!!
Sorry ik moest lachenquote:
Ieder zijn ding natuurlijk!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:52 schreef DonGuido het volgende:
Ik zit ook alleen, maar wel met mijn 2 cactussen
2x, ik ben niet wakker genoeg om hem te snappenquote:
Jij bent of:quote:Op vrijdag 4 juli 2008 17:07 schreef DonGuido het volgende:
Ach, ik heb vrienden én ik heb cactussen en dat valt goed te combineren. In mijn optiek staat de mens gelijk aan de cactus. Mijn vrienden begrijpen dat dus die vinden het niet gek als ik even geen tijd voor ze heb omdat ik met mijn cactussen bezig ben
En je weet zeker dat je cactussen niet je vrienden zijn?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 17:07 schreef DonGuido het volgende:
Ach, ik heb vrienden én ik heb cactussen en dat valt goed te combineren. In mijn optiek staat de mens gelijk aan de cactus. Mijn vrienden begrijpen dat dus die vinden het niet gek als ik even geen tijd voor ze heb omdat ik met mijn cactussen bezig ben
En hebben je cactussen ook een naam?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 17:14 schreef DonGuido het volgende:
Mijn cactussen zijn natuurlijk ook mijn vrienden maar ik heb ook mensen als vriend
Neequote:
1x voor de grrquote:Op vrijdag 4 juli 2008 17:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
2x, ik ben niet wakker genoeg om hem te snappen
Dan heb je dus wat te doen van het weekend, we horen het maandag graag!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 17:18 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Nee![]()
Al overweeg ik om mijn nieuwste aanwinst Harry te noemen. Maar dan zou ik mijn andere cactussen ook een naam moeten geven. Het ontbreekt me alleen een beetje aan creativiteit wat namen verzinnen betreft
hahahahaquote:
Precies, ik gooi het zometeen tijdens de bedrijfsborrel maar in de groep. Dan komen er vast wel wat leuke namen naar bovenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 17:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dan heb je dus wat te doen van het weekend, we horen het maandag graag!![]()
Wat bier/whiskey moet wel wat creatviteit omhoog brengen toch.
Bedrijfsborrel... aha... dat is wat is mis hier!!!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 17:22 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Precies, ik gooi het zometeen tijdens de bedrijfsborrel maar in de groep. Dan komen er vast wel wat leuke namen naar boven
Bedankt voor je inzet! En ook een prettig weekend gozert!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 17:27 schreef DonGuido het volgende:
Zo, bedrijfsborrel en daarna weekend.
Fijn weekend, ook namens mijn cactussen![]()
Zal goed op je kast letten hoorquote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:36 schreef tripack het volgende:
mensen ik ga naar de borrel hierzo
fijn weekend iedereen
diertjuuh tot morgen![]()
kwordt gek van je cactussen..quote:Op vrijdag 4 juli 2008 17:27 schreef DonGuido het volgende:
Zo, bedrijfsborrel en daarna weekend.
Fijn weekend, ook namens mijn cactussen![]()
toppie!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:25 schreef draculettetje het volgende:
Kom nog even snel vertellen dat we een super dag hebben gehad
enne bedankt!
hihi dat was dan ook weer zo'n super verrassing!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
toppie!
Je gezicht dat Lynda (en ik...) binnen kwamen wandelen zal ik nooit vergeten!
Je zag er toch anders uit als dat ik verwacht had hoor, je zag er een stuk jonger uit.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:59 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi dat was dan ook weer zo'n super verrassing!
hihi dank, voelde me dan ook zeer goed, nog steeds trouwensquote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je zag er toch anders uit als dat ik verwacht had hoor, je zag er een stuk jonger uit.
En die jurk, je haar, je zag er gewoon geweldig uit, kan niet anders zeggen!![]()
![]()
![]()
ja ha ha maar het was wel tof! jammer van de vertraging en dak weinig tijd had enzo!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:14 schreef lynda het volgende:
Draaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaakje!!!!!!!!!!!!!!
Jou zus lekker in het complot
Crazy, je krijgt de groeten van m'n moederquote:Op zaterdag 5 juli 2008 08:04 schreef Crazy-M het volgende:
zo nog even een afscheidspost vanuit mijn kantben vanaf dadelijk de gehele week weg
Iedereen een zeer fijne week en dat jullie maar lekker hard mogen doorwerken![]()
Nog ff paar persoonlijke
Sgele, Succes met je moeder![]()
Draculettje, Gefeliciteerd en geniet ervan he![]()
Droxz, Hou je in deze week he
lynda, houd jij hem beetje in de gaten![]()
![]()
Beller: Niet te hard zijn he tegen nieuwelingen, anders krijgen we nooit meer mensen hier
Diertjuh: Succes deze week![]()
![]()
Consider it donequote:Op zaterdag 5 juli 2008 08:04 schreef Crazy-M het volgende:
zo nog even een afscheidspost vanuit mijn kantben vanaf dadelijk de gehele week weg
Iedereen een zeer fijne week en dat jullie maar lekker hard mogen doorwerken![]()
Nog ff paar persoonlijke
Sgele, Succes met je moeder![]()
Draculettje, Gefeliciteerd en geniet ervan he![]()
Droxz, Hou je in deze week he
lynda, houd jij hem beetje in de gaten![]()
![]()
Beller: Niet te hard zijn he tegen nieuwelingen, anders krijgen we nooit meer mensen hier
Diertjuh: Succes deze week![]()
![]()
quote:Jullie hebben samen gewerkt in/bij ING van 2006 tot 2007
Pieter over Droxz: Geweldige Collega, atijd weer opnieuw had die geen zin meer!!! Daar ben ik het zeer ernstig mee eens, het was niet leuk meer...
Gaat helemaal goed komen!quote:
dank! ben nog steeds aan het na genietenquote:Op zondag 6 juli 2008 08:26 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Gaat helemaal goed komen!
En jij nog van harte met je bruiloft!
Dat is niet verkeerd!!!!quote:Op zondag 6 juli 2008 08:55 schreef draculettetje het volgende:
hihi en nou krijg ik ontbijtje op bed
succes!quote:Op zondag 6 juli 2008 15:59 schreef McGilles het volgende:
Zzzzzzz
nog 4 uur en 30 minuten niks doen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |