owh, tja ik had de kast alvast voor je gereserveerd, zodat niemand anders de kast ging kopenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:05 schreef tripack het volgende:
[..]
gezellig, maar je weet dat ik em zaterdag pas haal hea![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
mijn dank is grootquote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:08 schreef diertjuh het volgende:
[..]
owh, tja ik had de kast alvast voor je gereserveerd, zodat niemand anders de kast ging kopen
ah daar heb je het beestquote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
DIERTJUHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
DIERTJUHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:10 schreef diertjuh het volgende:
[..]
DROXZIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:
uhmz....denk...niet...dat...ik...het...wil...weten...manquote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
GRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!
*heeft binnenpretje*
Wat doen jullie allemaal voor spannende dingen in kastjesquote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:12 schreef diertjuh het volgende:
[..]Graag gedaan, vanavond zal ik er wel weer in slapen. Zo kun je de kast morgen meenemen..moet je me wel ff eruit laten natuurlijk
tuurlijk... als ik 3x klop is het veiligquote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:12 schreef diertjuh het volgende:
[..]Graag gedaan, vanavond zal ik er wel weer in slapen. Zo kun je de kast morgen meenemen..moet je me wel ff eruit laten natuurlijk
Inderdaadquote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:13 schreef tripack het volgende:
[..]
uhmz....denk...niet...dat...ik...het...wil...weten...man
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wat doen jullie allemaal voor spannende dingen in kastjes
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:13 schreef tripack het volgende:
[..]
tuurlijk... als ik 3x klop is het veilig
en ik hou de deur openquote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:15 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Tja als je dat eens wist. Ik verdwaal voornamelijk in een kast
Hangen zeker allemaal kinky dingetjes van Diertjuh in hequote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:15 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Tja als je dat eens wist. Ik verdwaal voornamelijk in een kast
wel een plaatje ?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:07 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik heb geen woorden voor jouw liefde voor Cactussen
je hoeft ook niet alles te wetenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hangen zeker allemaal kinky dingetjes van Diertjuh in he![]()
Even serieus, ik snap er echt niets meer van hahaha
Thx man! Zo voor de verandering maar even roken en koffie halen,quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:19 schreef Sgele het volgende:Ik kan weer naar huis.
Droxz! succes nog even he! Veel koffie en wakker blijven!
Fijn weekend allemaal!![]()
![]()
![]()
![]()
fijn weekend Sgelequote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:19 schreef Sgele het volgende:Ik kan weer naar huis.
![]()
![]()
![]()
Nou..nog 1tje danquote:
Gelukkig niet nee, maar het klinkt allemaal wel... ja uh... jullie mogen elkaar wel he?quote:
Fijn weekendquote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:19 schreef Sgele het volgende:Ik kan weer naar huis.
![]()
![]()
![]()
jaah ze is een lieve meid en ze houd mijn kast apartquote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Gelukkig niet nee, maar het klinkt allemaal wel... ja uh... jullie mogen elkaar wel he?
WL veel plezier dit weekendquote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:30 schreef WhiteLightning het volgende:
mensen ik ga ook afsluiten,
Prettig Weekend Allemaal!
mn chauffeur staat voor de deur, met een tray bier. hmm ben benieuwd of we dat gaan redden!!
belgie here we come!!
Sorry ik moest lachenquote:
Ieder zijn ding natuurlijk!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:52 schreef DonGuido het volgende:
Ik zit ook alleen, maar wel met mijn 2 cactussen
2x, ik ben niet wakker genoeg om hem te snappenquote:
Jij bent of:quote:Op vrijdag 4 juli 2008 17:07 schreef DonGuido het volgende:
Ach, ik heb vrienden én ik heb cactussen en dat valt goed te combineren. In mijn optiek staat de mens gelijk aan de cactus. Mijn vrienden begrijpen dat dus die vinden het niet gek als ik even geen tijd voor ze heb omdat ik met mijn cactussen bezig ben
En je weet zeker dat je cactussen niet je vrienden zijn?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 17:07 schreef DonGuido het volgende:
Ach, ik heb vrienden én ik heb cactussen en dat valt goed te combineren. In mijn optiek staat de mens gelijk aan de cactus. Mijn vrienden begrijpen dat dus die vinden het niet gek als ik even geen tijd voor ze heb omdat ik met mijn cactussen bezig ben
En hebben je cactussen ook een naam?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 17:14 schreef DonGuido het volgende:
Mijn cactussen zijn natuurlijk ook mijn vrienden maar ik heb ook mensen als vriend
Neequote:
1x voor de grrquote:Op vrijdag 4 juli 2008 17:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
2x, ik ben niet wakker genoeg om hem te snappen
Dan heb je dus wat te doen van het weekend, we horen het maandag graag!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 17:18 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Nee![]()
Al overweeg ik om mijn nieuwste aanwinst Harry te noemen. Maar dan zou ik mijn andere cactussen ook een naam moeten geven. Het ontbreekt me alleen een beetje aan creativiteit wat namen verzinnen betreft
hahahahaquote:
Precies, ik gooi het zometeen tijdens de bedrijfsborrel maar in de groep. Dan komen er vast wel wat leuke namen naar bovenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 17:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dan heb je dus wat te doen van het weekend, we horen het maandag graag!![]()
Wat bier/whiskey moet wel wat creatviteit omhoog brengen toch.
Bedrijfsborrel... aha... dat is wat is mis hier!!!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 17:22 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Precies, ik gooi het zometeen tijdens de bedrijfsborrel maar in de groep. Dan komen er vast wel wat leuke namen naar boven
Bedankt voor je inzet! En ook een prettig weekend gozert!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 17:27 schreef DonGuido het volgende:
Zo, bedrijfsborrel en daarna weekend.
Fijn weekend, ook namens mijn cactussen![]()
Zal goed op je kast letten hoorquote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:36 schreef tripack het volgende:
mensen ik ga naar de borrel hierzo
fijn weekend iedereen
diertjuuh tot morgen![]()
kwordt gek van je cactussen..quote:Op vrijdag 4 juli 2008 17:27 schreef DonGuido het volgende:
Zo, bedrijfsborrel en daarna weekend.
Fijn weekend, ook namens mijn cactussen![]()
toppie!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:25 schreef draculettetje het volgende:
Kom nog even snel vertellen dat we een super dag hebben gehad
enne bedankt!
hihi dat was dan ook weer zo'n super verrassing!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
toppie!
Je gezicht dat Lynda (en ik...) binnen kwamen wandelen zal ik nooit vergeten!
Je zag er toch anders uit als dat ik verwacht had hoor, je zag er een stuk jonger uit.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:59 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi dat was dan ook weer zo'n super verrassing!
hihi dank, voelde me dan ook zeer goed, nog steeds trouwensquote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je zag er toch anders uit als dat ik verwacht had hoor, je zag er een stuk jonger uit.
En die jurk, je haar, je zag er gewoon geweldig uit, kan niet anders zeggen!![]()
![]()
![]()
ja ha ha maar het was wel tof! jammer van de vertraging en dak weinig tijd had enzo!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:14 schreef lynda het volgende:
Draaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaakje!!!!!!!!!!!!!!
Jou zus lekker in het complot
Crazy, je krijgt de groeten van m'n moederquote:Op zaterdag 5 juli 2008 08:04 schreef Crazy-M het volgende:
zo nog even een afscheidspost vanuit mijn kantben vanaf dadelijk de gehele week weg
Iedereen een zeer fijne week en dat jullie maar lekker hard mogen doorwerken![]()
Nog ff paar persoonlijke
Sgele, Succes met je moeder![]()
Draculettje, Gefeliciteerd en geniet ervan he![]()
Droxz, Hou je in deze week he
lynda, houd jij hem beetje in de gaten![]()
![]()
Beller: Niet te hard zijn he tegen nieuwelingen, anders krijgen we nooit meer mensen hier
Diertjuh: Succes deze week![]()
![]()
Consider it donequote:Op zaterdag 5 juli 2008 08:04 schreef Crazy-M het volgende:
zo nog even een afscheidspost vanuit mijn kantben vanaf dadelijk de gehele week weg
Iedereen een zeer fijne week en dat jullie maar lekker hard mogen doorwerken![]()
Nog ff paar persoonlijke
Sgele, Succes met je moeder![]()
Draculettje, Gefeliciteerd en geniet ervan he![]()
Droxz, Hou je in deze week he
lynda, houd jij hem beetje in de gaten![]()
![]()
Beller: Niet te hard zijn he tegen nieuwelingen, anders krijgen we nooit meer mensen hier
Diertjuh: Succes deze week![]()
![]()
quote:Jullie hebben samen gewerkt in/bij ING van 2006 tot 2007
Pieter over Droxz: Geweldige Collega, atijd weer opnieuw had die geen zin meer!!! Daar ben ik het zeer ernstig mee eens, het was niet leuk meer...
Gaat helemaal goed komen!quote:
dank! ben nog steeds aan het na genietenquote:Op zondag 6 juli 2008 08:26 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Gaat helemaal goed komen!
En jij nog van harte met je bruiloft!
Dat is niet verkeerd!!!!quote:Op zondag 6 juli 2008 08:55 schreef draculettetje het volgende:
hihi en nou krijg ik ontbijtje op bed
succes!quote:Op zondag 6 juli 2008 15:59 schreef McGilles het volgende:
Zzzzzzz
nog 4 uur en 30 minuten niks doen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |