Macht der gewoonte hequote:
He, ik net ookquote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:17 schreef Sgele het volgende:
* Sgele komt niet meer bij
gasten serieus..heb m'n moeder aan de telefoon![]()
![]()
Mwahahaha!!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:17 schreef Sgele het volgende:
![]()
én ?? Heeft ze nog een beetje zin vandaag ?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:17 schreef Sgele het volgende:
![]()
ja ze belde hem gelijk opquote:
Gast, m'n cactus waterquote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
én ?? Heeft ze nog een beetje zin vandaag ?![]()
![]()
Wat, laatst liep ze nog te zeiken (ja dat zag er best leuk uitquote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:22 schreef Sgele het volgende:
Smokez, of je voortaan je SOA's bij wilt houden
nee je moet je soas bij houden , niet bij je houden. ze heeft te weining gehadquote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:24 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Wat, laatst liep ze nog te zeiken (ja dat zag er best leuk uit) dat ze nooit kado's kreeg van mij.
Gaf ik haar eindelijk een 'relatiegeschenk', is het nóg niet goed![]()
SMokez deelt graag met anderenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:24 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Wat, laatst liep ze nog te zeiken (ja dat zag er best leuk uit) dat ze nooit kado's kreeg van mij.
Gaf ik haar eindelijk een 'relatiegeschenk', is het nóg niet goed![]()
En jij moet voortaan je nagels knippen WLquote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee je moet je soas bij houden , niet bij je houden. ze heeft te weining gehad
Hoezo , wat is er mis ?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:27 schreef Sgele het volgende:
[..]
En jij moet voortaan je nagels knippen WL(ik wil het niet weten)
god wat een flauwte zeg..
sodejuquote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Hoezo , wat is er mis ?
[ afbeelding ]
WTFquote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Hoezo , wat is er mis ?
[ afbeelding ]
quote:
Nou.. gooi het hele topic maar vol met plaatjes danquote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:43 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nou.. gooi het hele topic maar vol met plaatjes dan
Dudequote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:50 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ow wacht, je zei plaatjes
Hé, welgodverdomme, ik was eerder begonnen dan jijquote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:52 schreef Bellerophon het volgende:
Mensen ik ga er vandoorNeem een uurtje eerder vrij
Fijn weekend
Aaaw die eerstequote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:57 schreef WhiteLightning het volgende:
wheheh
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
alles is gelukkig geblockedquote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:50 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ow wacht, je zei plaatjes
prettig weekend bellerquote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:52 schreef Bellerophon het volgende:
Mensen ik ga er vandoorNeem een uurtje eerder vrij
Fijn weekend
Je zag gewoon alleen maar platjesquote:
Ja toch? Wie heeft die dingen nou niet bijquote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:59 schreef tripack het volgende:
middag mensen daar wasik weermenn... koop je een fiets... moet je alles nog vast zetten
en ik heb natuurlijk altijd mijn imbussleutels bij me
en een fietspomp
had je ze niet ff kunnen geven mann... ik was de mijne vergeten...DOH!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:00 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja toch? Wie heeft die dingen nou niet bij
Weet ik veel dat jij JUIST nu een fiets ging kopenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:01 schreef tripack het volgende:
[..]
had je ze niet ff kunnen geven mann... ik was de mijne vergeten...DOH!
nee das waarquote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:03 schreef Sgele het volgende:
[..]
Weet ik veel dat jij JUIST nu een fiets ging kopen
Tis ook niet dat ik de hele ochtend in het ziekenhuis gezeten heb hequote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:05 schreef tripack het volgende:
[..]
nee das waartis niet dat ik het over het hele forum gepost heb
had je de spullen anders ff langsgebracht in dordrecht?
word eens wakkerquote:
wheehehe ik zit je maar te fokkenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:17 schreef Sgele het volgende:
[..]
Tis ook niet dat ik de hele ochtend in het ziekenhuis gezeten heb he
Ja da's in de buurt he.. Dordt
nee want dan wil ik nooit meer weg bij mn werk, das niet de bedoeling!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:19 schreef DonGuido het volgende:
Je kan natuurlijk altijd een cactus kopen. Dan voel je jezelf nooit alleen ook niet als je collega's weg zijn!
Schiet weer niet op dusquote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:17 schreef WhiteLightning het volgende:
olé en ik ben weer alleen hier op mn werk collegas naar huis , gvd ik wil weg gaan ,maar het kan nog niet grr
Je zit me maar te fokken? Je bent m'n moeder zo beu?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:19 schreef tripack het volgende:
[..]
wheehehe ik zit je maar te fokken
volgens mij heb ik helemaal niet gezegd hierzo
ja cker nu met die soa van Smokezquote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:22 schreef Sgele het volgende:
[..]
Je zit me maar te fokken? Je bent m'n moeder zo beu?
Dan... nietquote:
Ik ook niet, ik wil gvd slapenquote:
Nog zo'n bikkelquote:
quote:
maar eerder naar huis gaan dan ??quote:
Na een dag 10 uur openbaar vervoer, en te weinig slapen.... wil je wel hoorquote:
quote:
ik ga het wel proberen, krijg de hele tijd smsjes , ben je al klaarquote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:59 schreef tripack het volgende:
[..]
maar eerder naar huis gaan dan ??kon dat maar
is Sgele z'n moeder weer zo wanhopigquote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ga het wel proberen, krijg de hele tijd smsjes , ben je al klaar
Mijn moeder kan helemaal niet smsenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ga het wel proberen, krijg de hele tijd smsjes , ben je al klaar
haha , nee die zou er nog bij moeten komenquote:
Patrick, ze is viessssssquote:
ik weet hetquote:
lekker hoorquote:
je moet het zelf niet drinken gast!!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:47 schreef DonGuido het volgende:
Zo hé die pokon werk echt te gek man. Ik heb hier 2 blije cactussen
dat bedoelde je te zeggen denk ikquote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je moet het zelf drinken gast!!
Fijn voor jequote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:47 schreef DonGuido het volgende:
Zo hé die pokon werk echt te gek man. Ik heb hier 2 blije cactussen
Nee hoor, ik weet wat ik doe, zolang ik ze verzorg zullen ze niet dood gaan tenzij iemand anders ze moedwillig slooptquote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:53 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Fijn voor jeMorgen zijn je cactussen dood omdat er vergif in je pokon zit.
lekker geslapen meis?quote:
Goed dat je weet wat je doet, stel je voor dat je dat niet weet..dan was je mss zelf nog wel dood gegaan door de pokon...omdat je niet weet of het nou voor jezelf of voor de cactussen is.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:54 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Nee hoor, ik weet wat ik doe, zolang ik ze verzorg zullen ze niet dood gaan tenzij iemand anders ze moedwillig sloopt
Ja hoor prima. Slaapt heerlijk in zo'n kastquote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:00 schreef tripack het volgende:
[..]
lekker geslapen meis?ik weet het een beetje late vraag
die ikea kast van mij of die ene waarin je verdwaalt was?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:01 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ja hoor prima. Slaapt heerlijk in zo'n kast![]()
Je klinkt enigzins geprikkeldquote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:00 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Goed dat je weet wat doet, stel je voor dat je dat niet weet..dan was je mss zelf nog wel dood gegaan door de pokon...omdat je niet weet of het nou voor jezelf of voor de cactussen is.
Je Ikea kastquote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:02 schreef tripack het volgende:
[..]
die ikea kast van mij of die ene waarin je verdwaalt was?
gezellig, maar je weet dat ik em zaterdag pas haal heaquote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:04 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Je Ikea kastOmdat ik verdwaalt was kwam ik bij jouw kast uit
![]()
Ik heb geen woorden voor jouw liefde voor Cactussenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |