word eens wakkerquote:
wheehehe ik zit je maar te fokkenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:17 schreef Sgele het volgende:
[..]
Tis ook niet dat ik de hele ochtend in het ziekenhuis gezeten heb he
Ja da's in de buurt he.. Dordt
nee want dan wil ik nooit meer weg bij mn werk, das niet de bedoeling!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:19 schreef DonGuido het volgende:
Je kan natuurlijk altijd een cactus kopen. Dan voel je jezelf nooit alleen ook niet als je collega's weg zijn!
Schiet weer niet op dusquote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:17 schreef WhiteLightning het volgende:
olé en ik ben weer alleen hier op mn werk collegas naar huis , gvd ik wil weg gaan ,maar het kan nog niet grr
Je zit me maar te fokken? Je bent m'n moeder zo beu?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:19 schreef tripack het volgende:
[..]
wheehehe ik zit je maar te fokken
volgens mij heb ik helemaal niet gezegd hierzo
ja cker nu met die soa van Smokezquote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:22 schreef Sgele het volgende:
[..]
Je zit me maar te fokken? Je bent m'n moeder zo beu?
Dan... nietquote:
Ik ook niet, ik wil gvd slapenquote:
Nog zo'n bikkelquote:
quote:
maar eerder naar huis gaan dan ??quote:
Na een dag 10 uur openbaar vervoer, en te weinig slapen.... wil je wel hoorquote:
quote:
ik ga het wel proberen, krijg de hele tijd smsjes , ben je al klaarquote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:59 schreef tripack het volgende:
[..]
maar eerder naar huis gaan dan ??kon dat maar
is Sgele z'n moeder weer zo wanhopigquote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ga het wel proberen, krijg de hele tijd smsjes , ben je al klaar
Mijn moeder kan helemaal niet smsenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ga het wel proberen, krijg de hele tijd smsjes , ben je al klaar
haha , nee die zou er nog bij moeten komenquote:
Patrick, ze is viessssssquote:
ik weet hetquote:
lekker hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |