Reputatie enzo... jeweetschquote:
Wát?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:40 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Dan zou ik m'n leuter in een pony moeten rammen, wie weet, wie weet. Ik overweeg de naam.
Geef hem maar een aai namens mijquote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:44 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Sssstt!!! Cactussen houden er niet van als er in hun bijzijn gevloekt wordt
tis je moeder niet heh !quote:
dan voelen ze er tog niks vanquote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:46 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Oke danIk heb speciale cactushandschoenen dus dat komt wel goed
/Gay-alert/quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:46 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Oke danIk heb speciale cactushandschoenen dus dat komt wel goed
eej whatever makes your boat floatquote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:49 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Jawel, die handschoenen werken zeer bevredigend voor de cactus. Niet verder denken a.u.b.
ja dat klopt! maar zitten alle stekels er nog aan ?>quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:49 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Jawel, sm0kez zn moeder werkt zeer bevredigend voor de cactus. Niet verder denken a.u.b.
En wij maar denken dat wíj niks te doen hebbenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:49 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Jawel, die handschoenen werken zeer bevredigend voor de cactus. Niet verder denken a.u.b.
Or whatever makes the bubble burstquote:
heej sgele , alles kits ?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:53 schreef Sgele het volgende:
[..]
Or whatever makes the bubble burst
Goeiemiddag allemaal![]()
Ey WLquote:
waarom zitten er geen stekels meer op dan ?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:54 schreef DonGuido het volgende:
Ik trek heus geen cactussen af hoor, plantensex gaat mij een paar stappen te ver
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:54 schreef DonGuido het volgende:
Ik trek heus geen cactussen af hoor, plantensex gaat mij een paar stappen te ver
nee van jou wisten we al ......quote:
Nee je duwt ze alleen maar naar binnen...quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:54 schreef DonGuido het volgende:
In jouw anus?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee je duwt ze alleen maar naar binnen...
Want goor heeft er geen kracht meer voorquote:
eetze, en vergeteet de pokon niet!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:03 schreef DonGuido het volgende:
Nou het is lunchpause dus ik ga ff lekker naar het tuincentrum scheuren om een nieuwe cactus te halenMijn cactus gaat mee in zijn speciale cactus maxicosi, dan kan die lekker helpen een kameraadje uit te zoeken
Tot zo
Dat jij nou een kringspiermusketier bent wilt niet zeggen dat de rest van de wereld dat ook is.quote:
Beller!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat jij nou een kringspiermusketier bent wilt niet zeggen dat de rest van de wereld dat ook is.
Dus nee, dat is alleen aan jou besteed
Blijf maar in dat walhala van jequote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:03 schreef DonGuido het volgende:
Nou het is lunchpause dus ik ga ff lekker naar het tuincentrum scheuren om een nieuwe cactus te halenMijn cactus gaat mee in zijn speciale cactus maxicosi, dan kan die lekker helpen een kameraadje uit te zoeken
Tot zo
Die kerel probeert ook echt iederéén weg te jagen hequote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:03 schreef DonGuido het volgende:
Tot zo
Nou ik kan Beller z'n reactie best voorstellen.. die andere gast aanbiedt gewoon Cactussen lijkt het welquote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:08 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Die kerel probeert ook echt iederéén weg te jagen he
He Beller, probeer anders eens een private forum op te zetten waar je als enige toegang tot hebt
Doe ik ook hoorquote:
Gaat niet echt lekker bij jou he met dat typenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:05 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
eetze, en vergeteet de pokon niet!
nou ik aanbid je moeder, dat kan toch ook ?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:10 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nou ik kan Beller z'n reactie best voorstellen.. die andere gast aanbiedt gewoon Cactussen lijkt het wel
ja kan je nagaan , ik heb het al gecorrigeert ook haha. maar mn vingers hebben hun eigen wil , vraag maar aan de moeder van sgelequote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:11 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Gaat niet echt lekker bij jou he met dat typen
Dat dus, ik heb het niet zo op wandelende opensollicitaties voor een mentale inrichtingquote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:10 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nou ik kan Beller z'n reactie best voorstellen.. die andere gast aanbiedt gewoon Cactussen lijkt het wel
Maar dan heb je het ook over mijn moederquote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou ik aanbid je moeder, dat kan toch ook ?
goeiemiddag diertjuh
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:10 schreef diertjuh het volgende:
[..]
We hebben er weer een gek bij
![]()
Middag trouwens
ik ook nietquote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat dus, ik heb het niet zo op wandelende opensollicitaties voor een anale inrichting
je moet alles niet zo serieus nemen joh, behalve de moeder van sgelequote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:12 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat dus, ik heb het niet zo op wandelende opensollicitaties voor een mentale inrichting
Bwehehequote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja kan je nagaan , ik heb het al gecorrigeert ook haha. maar mn vingers hebben hun eigen wil , vraag maar aan de moeder van sgele
KRIJG DEquote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:13 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]diertjuh
Hebben we er nog een beetje zin in vandaag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te Koop: Kekke, kopere armbanden! Met sjiek kleurtje! *O*
Op 22-02-2009 22:26 schreef Bellerophon het volgende:
Sterf een pijnlijke dood, trut :')
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je moet alles niet zo serieus nemen joh, behalve de moeder van sgele
(ze krijgt er wel van langs zeg)
Ik neem zo'n gast ook niet serieus hoor...quote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je moet alles niet zo serieus nemen joh, behalve de moeder van sgele
(ze krijgt er wel van langs zeg)
whehehequote:Op vrijdag 4 juli 2008 13:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja kan je nagaan , ik heb het al gecorrigeert ook haha. maar mn vingers hebben hun eigen wil , vraag maar aan de moeder van sgele
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |