Reputatie enzo... jeweetschquote:
Wát?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:40 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Dan zou ik m'n leuter in een pony moeten rammen, wie weet, wie weet. Ik overweeg de naam.
Geef hem maar een aai namens mijquote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:44 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Sssstt!!! Cactussen houden er niet van als er in hun bijzijn gevloekt wordt
tis je moeder niet heh !quote:
dan voelen ze er tog niks vanquote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:46 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Oke danIk heb speciale cactushandschoenen dus dat komt wel goed
/Gay-alert/quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:46 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Oke danIk heb speciale cactushandschoenen dus dat komt wel goed
eej whatever makes your boat floatquote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:49 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Jawel, die handschoenen werken zeer bevredigend voor de cactus. Niet verder denken a.u.b.
ja dat klopt! maar zitten alle stekels er nog aan ?>quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:49 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Jawel, sm0kez zn moeder werkt zeer bevredigend voor de cactus. Niet verder denken a.u.b.
En wij maar denken dat wíj niks te doen hebbenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:49 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Jawel, die handschoenen werken zeer bevredigend voor de cactus. Niet verder denken a.u.b.
Or whatever makes the bubble burstquote:
heej sgele , alles kits ?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:53 schreef Sgele het volgende:
[..]
Or whatever makes the bubble burst
Goeiemiddag allemaal![]()
Ey WLquote:
waarom zitten er geen stekels meer op dan ?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:54 schreef DonGuido het volgende:
Ik trek heus geen cactussen af hoor, plantensex gaat mij een paar stappen te ver
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:54 schreef DonGuido het volgende:
Ik trek heus geen cactussen af hoor, plantensex gaat mij een paar stappen te ver
nee van jou wisten we al ......quote:
Nee je duwt ze alleen maar naar binnen...quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:54 schreef DonGuido het volgende:
In jouw anus?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee je duwt ze alleen maar naar binnen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |