uhmz....denk...niet...dat...ik...het...wil...weten...manquote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
GRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!
*heeft binnenpretje*
Wat doen jullie allemaal voor spannende dingen in kastjesquote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:12 schreef diertjuh het volgende:
[..]Graag gedaan, vanavond zal ik er wel weer in slapen. Zo kun je de kast morgen meenemen..moet je me wel ff eruit laten natuurlijk
tuurlijk... als ik 3x klop is het veiligquote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:12 schreef diertjuh het volgende:
[..]Graag gedaan, vanavond zal ik er wel weer in slapen. Zo kun je de kast morgen meenemen..moet je me wel ff eruit laten natuurlijk
Inderdaadquote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:13 schreef tripack het volgende:
[..]
uhmz....denk...niet...dat...ik...het...wil...weten...man
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wat doen jullie allemaal voor spannende dingen in kastjes
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:13 schreef tripack het volgende:
[..]
tuurlijk... als ik 3x klop is het veilig
en ik hou de deur openquote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:15 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Tja als je dat eens wist. Ik verdwaal voornamelijk in een kast
Hangen zeker allemaal kinky dingetjes van Diertjuh in hequote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:15 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Tja als je dat eens wist. Ik verdwaal voornamelijk in een kast
wel een plaatje ?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:07 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik heb geen woorden voor jouw liefde voor Cactussen
je hoeft ook niet alles te wetenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hangen zeker allemaal kinky dingetjes van Diertjuh in he![]()
Even serieus, ik snap er echt niets meer van hahaha
Thx man! Zo voor de verandering maar even roken en koffie halen,quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:19 schreef Sgele het volgende:Ik kan weer naar huis.
Droxz! succes nog even he! Veel koffie en wakker blijven!
Fijn weekend allemaal!![]()
![]()
![]()
![]()
fijn weekend Sgelequote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:19 schreef Sgele het volgende:Ik kan weer naar huis.
![]()
![]()
![]()
Nou..nog 1tje danquote:
Gelukkig niet nee, maar het klinkt allemaal wel... ja uh... jullie mogen elkaar wel he?quote:
Fijn weekendquote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:19 schreef Sgele het volgende:Ik kan weer naar huis.
![]()
![]()
![]()
jaah ze is een lieve meid en ze houd mijn kast apartquote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Gelukkig niet nee, maar het klinkt allemaal wel... ja uh... jullie mogen elkaar wel he?
WL veel plezier dit weekendquote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:30 schreef WhiteLightning het volgende:
mensen ik ga ook afsluiten,
Prettig Weekend Allemaal!
mn chauffeur staat voor de deur, met een tray bier. hmm ben benieuwd of we dat gaan redden!!
belgie here we come!!
Sorry ik moest lachenquote:
Ieder zijn ding natuurlijk!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:52 schreef DonGuido het volgende:
Ik zit ook alleen, maar wel met mijn 2 cactussen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |