Precies, ik gooi het zometeen tijdens de bedrijfsborrel maar in de groep. Dan komen er vast wel wat leuke namen naar bovenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 17:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Dan heb je dus wat te doen van het weekend, we horen het maandag graag!![]()
Wat bier/whiskey moet wel wat creatviteit omhoog brengen toch.
Bedrijfsborrel... aha... dat is wat is mis hier!!!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 17:22 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Precies, ik gooi het zometeen tijdens de bedrijfsborrel maar in de groep. Dan komen er vast wel wat leuke namen naar boven
Bedankt voor je inzet! En ook een prettig weekend gozert!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 17:27 schreef DonGuido het volgende:
Zo, bedrijfsborrel en daarna weekend.
Fijn weekend, ook namens mijn cactussen![]()
Zal goed op je kast letten hoorquote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:36 schreef tripack het volgende:
mensen ik ga naar de borrel hierzo
fijn weekend iedereen
diertjuuh tot morgen![]()
kwordt gek van je cactussen..quote:Op vrijdag 4 juli 2008 17:27 schreef DonGuido het volgende:
Zo, bedrijfsborrel en daarna weekend.
Fijn weekend, ook namens mijn cactussen![]()
toppie!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:25 schreef draculettetje het volgende:
Kom nog even snel vertellen dat we een super dag hebben gehad
enne bedankt!
hihi dat was dan ook weer zo'n super verrassing!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:26 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
toppie!
Je gezicht dat Lynda (en ik...) binnen kwamen wandelen zal ik nooit vergeten!
Je zag er toch anders uit als dat ik verwacht had hoor, je zag er een stuk jonger uit.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:59 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hihi dat was dan ook weer zo'n super verrassing!
hihi dank, voelde me dan ook zeer goed, nog steeds trouwensquote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:07 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Je zag er toch anders uit als dat ik verwacht had hoor, je zag er een stuk jonger uit.
En die jurk, je haar, je zag er gewoon geweldig uit, kan niet anders zeggen!![]()
![]()
![]()
ja ha ha maar het was wel tof! jammer van de vertraging en dak weinig tijd had enzo!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:14 schreef lynda het volgende:
Draaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaakje!!!!!!!!!!!!!!
Jou zus lekker in het complot
Crazy, je krijgt de groeten van m'n moederquote:Op zaterdag 5 juli 2008 08:04 schreef Crazy-M het volgende:
zo nog even een afscheidspost vanuit mijn kantben vanaf dadelijk de gehele week weg
Iedereen een zeer fijne week en dat jullie maar lekker hard mogen doorwerken![]()
Nog ff paar persoonlijke
Sgele, Succes met je moeder![]()
Draculettje, Gefeliciteerd en geniet ervan he![]()
Droxz, Hou je in deze week he
lynda, houd jij hem beetje in de gaten![]()
![]()
Beller: Niet te hard zijn he tegen nieuwelingen, anders krijgen we nooit meer mensen hier
Diertjuh: Succes deze week![]()
![]()
Consider it donequote:Op zaterdag 5 juli 2008 08:04 schreef Crazy-M het volgende:
zo nog even een afscheidspost vanuit mijn kantben vanaf dadelijk de gehele week weg
Iedereen een zeer fijne week en dat jullie maar lekker hard mogen doorwerken![]()
Nog ff paar persoonlijke
Sgele, Succes met je moeder![]()
Draculettje, Gefeliciteerd en geniet ervan he![]()
Droxz, Hou je in deze week he
lynda, houd jij hem beetje in de gaten![]()
![]()
Beller: Niet te hard zijn he tegen nieuwelingen, anders krijgen we nooit meer mensen hier
Diertjuh: Succes deze week![]()
![]()
quote:Jullie hebben samen gewerkt in/bij ING van 2006 tot 2007
Pieter over Droxz: Geweldige Collega, atijd weer opnieuw had die geen zin meer!!! Daar ben ik het zeer ernstig mee eens, het was niet leuk meer...
Gaat helemaal goed komen!quote:
dank! ben nog steeds aan het na genietenquote:Op zondag 6 juli 2008 08:26 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Gaat helemaal goed komen!
En jij nog van harte met je bruiloft!
Dat is niet verkeerd!!!!quote:Op zondag 6 juli 2008 08:55 schreef draculettetje het volgende:
hihi en nou krijg ik ontbijtje op bed
succes!quote:Op zondag 6 juli 2008 15:59 schreef McGilles het volgende:
Zzzzzzz
nog 4 uur en 30 minuten niks doen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |