Gelukkig niet nee, maar het klinkt allemaal wel... ja uh... jullie mogen elkaar wel he?quote:
Fijn weekendquote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:19 schreef Sgele het volgende:Ik kan weer naar huis.
Droxz! succes nog even he! Veel koffie en wakker blijven!
Fijn weekend allemaal!![]()
![]()
![]()
![]()
jaah ze is een lieve meid en ze houd mijn kast apartquote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:21 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Gelukkig niet nee, maar het klinkt allemaal wel... ja uh... jullie mogen elkaar wel he?
WL veel plezier dit weekendquote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:30 schreef WhiteLightning het volgende:
mensen ik ga ook afsluiten,
Prettig Weekend Allemaal!
mn chauffeur staat voor de deur, met een tray bier. hmm ben benieuwd of we dat gaan redden!!
belgie here we come!!
Sorry ik moest lachenquote:
Ieder zijn ding natuurlijk!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:52 schreef DonGuido het volgende:
Ik zit ook alleen, maar wel met mijn 2 cactussen
2x, ik ben niet wakker genoeg om hem te snappenquote:
Jij bent of:quote:Op vrijdag 4 juli 2008 17:07 schreef DonGuido het volgende:
Ach, ik heb vrienden én ik heb cactussen en dat valt goed te combineren. In mijn optiek staat de mens gelijk aan de cactus. Mijn vrienden begrijpen dat dus die vinden het niet gek als ik even geen tijd voor ze heb omdat ik met mijn cactussen bezig ben
En je weet zeker dat je cactussen niet je vrienden zijn?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 17:07 schreef DonGuido het volgende:
Ach, ik heb vrienden én ik heb cactussen en dat valt goed te combineren. In mijn optiek staat de mens gelijk aan de cactus. Mijn vrienden begrijpen dat dus die vinden het niet gek als ik even geen tijd voor ze heb omdat ik met mijn cactussen bezig ben
En hebben je cactussen ook een naam?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 17:14 schreef DonGuido het volgende:
Mijn cactussen zijn natuurlijk ook mijn vrienden maar ik heb ook mensen als vriend
Neequote:
1x voor de grrquote:Op vrijdag 4 juli 2008 17:06 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
2x, ik ben niet wakker genoeg om hem te snappen
Dan heb je dus wat te doen van het weekend, we horen het maandag graag!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 17:18 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Nee![]()
Al overweeg ik om mijn nieuwste aanwinst Harry te noemen. Maar dan zou ik mijn andere cactussen ook een naam moeten geven. Het ontbreekt me alleen een beetje aan creativiteit wat namen verzinnen betreft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |