quote:Op maandag 30 juni 2008 11:15 schreef tripack het volgende:
menn gaat best snel vandaag... hebben julie niks te doen
Ja hoor! Daar was die weerquote:Op maandag 30 juni 2008 11:15 schreef tripack het volgende:
Ja ik zag het, dan heeft lynda hem van photobucket gehaald?quote:
Nee dat niet, maar je moeder had laatst wel zo'n 'cumbucket' leeggedronkenquote:Op maandag 30 juni 2008 11:18 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja ik zag het, dan heeft lynda hem van photobucket gehaald?
eej een goed begin is het halve werkquote:Op maandag 30 juni 2008 11:18 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja hoor! Daar was die weer
Schijt een beer in het bos?
Het is maandag man, dan hoor je systematisch al het werk voor je uit te schuiven
Ga koelkasten sjouwen jongen!quote:Op maandag 30 juni 2008 11:15 schreef tripack het volgende:
Zuigen als een nilfisk!!quote:Op maandag 30 juni 2008 11:19 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar je moeder had laatst wel zo'n 'cumbucket' leeggedronken
Hahahaquote:
STERF !!!quote:Op maandag 30 juni 2008 11:25 schreef Isdatzo het volgende:
HAAAHAHAHAAAHAHAAAAAAAAAA
Deze LUIE STUDENT heeft lekkerVA-KAN-TIE
![]()
![]()
![]()
kga maar weer ff slapen denk ik
Gast... doe je ondertitel anders even eer aanquote:Op maandag 30 juni 2008 11:25 schreef Isdatzo het volgende:
![]()
![]()
![]()
Daarom verdien jij ook niks he..quote:Op maandag 30 juni 2008 11:25 schreef Isdatzo het volgende:
![]()
![]()
![]()
Sucks a golfbal trough a garden hosequote:
wat!! nou ook koelkastenquote:
Gastquote:Op maandag 30 juni 2008 11:32 schreef tripack het volgende:
[..]
wat!! nou ook koelkasten
ik heb je net moeder naar boven gesjouwd.
Ik ben één dag in de week student-assistent (ambtenaar ja, lekker niks doen dusquote:
Als geen anderquote:
Geloof me, zo maak je vrienden hierquote:
haal jij s even koffie, knulquote:
quote:Op maandag 30 juni 2008 11:40 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Geloof me, zo maak je vrienden hier
Ik ga jouw werkzaamheden uitvoeren zeker?quote:
Anders stap je op je motor, en parkeer je 'm ergens tegen een muur aan ofzo... je HOEFT hier niet te posten..prutser.quote:Zeg, doe eens doorwerken.. luie flikkers
Daar zijn ambtenaren goed voor jaquote:
idd jij bent er zo eentje bestel je voor iedereen bier, en ben jij aan de beurt, ben je spoorloos!quote:Op maandag 30 juni 2008 11:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ocharme toch jongen
[..]
Ik ga jouw werkzaamheden uitvoeren zeker?Zie je 't al gebeuren?
Gelukkig zal dat niet in mijn takenpakket zitten tegen de tijd dat ik ga werken
Zo'n type is het wel, en ondertussen druk fappen op zijn "ow-zo-geweldige" reacties op Fokquote:Op maandag 30 juni 2008 11:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd jij bent er zo eentje bestel je voor iedereen bier, en ben jij aan de beurt, ben je spoorloos!
ik heb nu al medelijden met je toekomstige collegas !
zo'n witte kraagjes figuur is het volgens mij..quote:Op maandag 30 juni 2008 11:50 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zo'n type is het wel, en ondertussen druk fappen op zijn "ow-zo-geweldige" reacties op Fok
en Bukake, op de WOW karakters!quote:Op maandag 30 juni 2008 11:50 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Zo'n type is het wel, en ondertussen druk fappen op zijn "ow-zo-geweldige" reacties op Fok
quote:Op maandag 30 juni 2008 11:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en Bukake, op de WOW karakters!
In ieder geval 'achter-de-ellebogen'quote:Op maandag 30 juni 2008 11:52 schreef Sgele het volgende:
[..]
zo'n witte kraagjes figuur is het volgens mij..
Geweldige reclamequote:Op maandag 30 juni 2008 11:54 schreef Sgele het volgende:
[..]moet ik ineens aan die reclame denken met mr T
Neuh, alhoewel ik me prima vermaak met julie reactiesquote:Op maandag 30 juni 2008 11:50 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Neuh, daar is dit net te leuk voor.. en is dat een doodverwensing?quote:Op maandag 30 juni 2008 11:44 schreef Sgele het volgende:
[..]
Anders stap je op je motor, en parkeer je 'm ergens tegen een muur aan ofzo... je HOEFT hier niet te posten..prutser.
Als ik klaar ben met mn studie(s) zullen mensen zoals jij koffie voor míj halen..quote:Op maandag 30 juni 2008 11:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Daar zijn ambtenaren goed voor ja
Die post had wat duidelijker gekunt, maar ik snap de strekking.. enige passende reactie is natuurlijk: "quote:Op maandag 30 juni 2008 11:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd jij bent er zo eentje bestel je voor iedereen bier, en ben jij aan de beurt, ben je spoorloos!
ik heb nu al medelijden met je toekomstige collegas !
zelfreflectie is op zn plaats op dit moment!quote:Op maandag 30 juni 2008 11:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Die post had wat duidelijker gekunt, maar ik snap de strekking.. enige passende reactie is natuurlijk: ""
Gelukkig ben ik niet zo'n schooier als jij denkt
Dat ben ik hé-le-maal met je eensquote:Op maandag 30 juni 2008 12:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zelfreflectie is op zn plaats op dit moment!
Verkapte-zie-mij-een-geweldig-elitair-persoontje-zijnquote:Op maandag 30 juni 2008 11:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Neuh, alhoewel ik me prima vermaak met julie reacties![]()
Entertainment eerste-klasse![]()
![]()
[..]
Neuh, daar is dit net te leuk voor.. en is dat een doodverwensing?![]()
[..]
Als ik klaar ben met mn studie(s) zullen mensen zoals jij koffie voor míj halen..Werd op mn laatste stage zelfs al gedaan
![]()
![]()
[..]
Die post had wat duidelijker gekunt, maar ik snap de strekking.. enige passende reactie is natuurlijk: ""
Gelukkig ben ik niet zo'n schooier als jij denkt
quote:Op maandag 30 juni 2008 12:03 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Verkapte-zie-mij-een-geweldig-elitair-persoontje-zijn
Of te delegerenquote:Op maandag 30 juni 2008 11:18 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja hoor! Daar was die weer
Schijt een beer in het bos?
Het is maandag man, dan hoor je systematisch al het werk voor je uit te schuiven
Dat is natuurlijk ook nog altijd een mooie optiequote:
Hoezo? ga je me dan aangeven?quote:Op maandag 30 juni 2008 11:56 schreef Isdatzo het volgende:
Neuh, daar is dit net te leuk voor.. en is dat een doodverwensing?![]()
quote:
Feest!quote:
Och nee toch...quote:Op maandag 30 juni 2008 11:56 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Als ik klaar ben met mn studie(s) zullen mensen zoals jij koffie voor míj halen..Werd op mn laatste stage zelfs al gedaan
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Doe trouwens maar gewoon zwart, zonder melk/suiker![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |