abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59883628
Zwangerschap en geboorte deel 387

Ik gooide em dicht toen ik LLwella veel succes wenste, zet em op

De aanstaande papa's en mama's :

28 juni 2008: Llewella (meisje)
07 juli 2008: Lunastar (meisje)
19 juli 2008: Crumpet (papa) (meisje)
20 juli 2008: Bright (papa)
01 augustus 2008: Buiwkie (meisje)
04 augustus 2008: Madelieve (meisje)
07 augustus 2008: Janena
07 augustus 2008: Kaar (jongen)
10 augustus 2008: simmu en sangdrax
28 augustus 2008: Mibos
04 september 2008: OooLizaooO
07 september 2008: freecell en TARAraboemdijee
19 september 2008: Jojogirl
22 september 2008: DevilsChase
30 september 2008: Leana (tweeling)
04 oktober 2008: marit1978
10 oktober 2008: Miffy1984
27 oktober 2008: geppie & poepoog (meisje)
28 oktober 2008: CrazyMoon
1 november 2008: Jepali
21 november 2008: Owlet (meisje)
24 november 2008: Marie79
26 november 2008: Reinhilde en Nixxx
29 november 2008: Igraine (meisje)
1 december 2008: Fuente en Buuf_Rietman
22 december 2008: DJMO
24 december 2008: Dakota
26 december 2008: Jose81
29 december 2008: _Ingrid_ en Djeez

2009
08 januari 2009: DolleMina
11 januari 2009: Diaan en Peaceman
12 januari 2009: Estrys
13 januari 2009: Cattie
16 januari 2009: Juttertje
21 januari 2009: admiraal_anaal (papa)
26 januari 2009: Jelief
26 januari 2009: Jore
28 januari 2009: Fruppel
05 februari 2009: Twarres (papa)
12 februari 2009: h2h2
15 februari 2009: Raissa en milanese
18 februari 2009: hassanjassan (papa)
20 februari 2009: ik80

***vermeldingen zijn (as) officiele fokbaby's
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

Over tikkers en tellers en babybanners
Als jouw naam nog niet blauw is, maar je wil wel met je tellertje in de Openings Post dan moet je hem hier even in het
topic neergooien, dan kan een van de modjes het aanpassen.

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 07-07-2008 21:54:01 ]
Fake it till you make it...
pi_59883665
Hullo
pi_59883745
snel een nieuw topic
kom op Llewella, je haalt het in dit topic!!!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  vrijdag 4 juli 2008 @ 11:03:10 #4
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_59883919
Llewella ik hoop toch dat het vandaag doorzet, het is een mooie dag ervoor... en je bent al 1cm onderweg...

voor de dames met de goede echo's nu genieten meiden

Hier vannacht 2uur lang wakker gelegen van weeën om de 8 minuten, maar ben uiteindelijk terug in slaap gevallen, dus het heeft wéér eens niet doorgezet... dus begrijp goed hoe de dames die ook die valse starten hadden zich hebben moeten gevoeld pfffff...
  vrijdag 4 juli 2008 @ 11:06:36 #5
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_59884009
Liewella heel veel succes

Bij ons gebeurt er helaas nog niks, zondag een week overtijd.
Drop you like an ill, bad habit
pi_59884217
brrr, met al die bevallende dames hier komt het nu toch wel dichtbij hoor. maar als het goed is moet ikj toch echt nog een paar weekjes wachten
pi_59884452
Llewella succes meid, ik hoop dat t snel doorzet zodat je je kleintje vast kunt houden!

Luna, vervelend als je daar van wakker ligt, hoop dat je vanacht beter slaapt

Alle andere dames die t nodig hebben
pi_59884471
Ik heb inmiddels al een paar dagen de verwijzing voor de echo in huis. Dinsdag afspraak bij de vk, moet nog even beslissen wanneer ik de echo wil.

Ik ben trouwens al 1,5 kilo afgevallen (niet door een dieet maar door de misselijkheid), volgens mij is dat in het begin niet zo heel erg, toch?
pi_59884632
In slaap vallen is hier dus onmogelijk. Net geprobeerd wat weg te doezelen, maar de weeen blijven komen.
Wil graag slapen, maar blijf nu maar bij het bed vandaan om de weeen beter te kunnen verdragen. De weeen begonnen aardig naar m'n rug toe te trekken namelijk. Intussen is m'n stiefmoeder al langs geweest foto's te maken van hoe ik weeen lig weg te puffen
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
  vrijdag 4 juli 2008 @ 11:28:21 #10
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_59884658
Die foto's wil je later niet meer terug zien .. ik weet gisteren als ik op rug ging liggen werden de weeën pijnlijker...

Meid ik hoop dat het goed doorzet en dat we vlug iets horen van je beebje... ik duim alvast voor je
pi_59885147
jeetje zeg jullie hebben allemaal last van voor weeen he..

Ik heb dat bij de eerste niet gehad dacht eigenlijk dat dat niet zoveel voorkwam. lijkt me echt vervelend.
Ik hoop dat het opschiet voor jullie en jullie snel de beebjes in jullie armen mogen hebben.
  vrijdag 4 juli 2008 @ 11:48:08 #12
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_59885245
Het wordt dus spannend vandaag Llwella zet m op, en alle andere LLM's ook natuurlijk
*tevens verkapte tvp*
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
  vrijdag 4 juli 2008 @ 11:51:00 #13
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_59885332
Raissa, in het begin maakt dat idd niet uit hoor. De vk houdt dat wrsch ook wel in de gaten.

Llewella, 1cm is iig een beginnetje!
pi_59885469
Beetje laat, maar alsnog: KD gefeliciteerd met langverwachte Nika (wat een dotje ), Mrien met Lotte Jolijn (klopt het dat je nog geen foto hebt geplaatst of heb ik die gemist?) en Lovely Lady met Koen (briljante foto ).

Mibos, sterkte meid, wat een medische toestanden ipv gewoon lekker genieten...

Freecell, jij bent verdorie ruim een maand na mij uitgerekend en je hebt de intake kraamzorg al gehad! Ik ben ze van de week zelf maar eens gaan bellen en ze nemen begin volgende week contact op voor een afspraak... En ja, ook zij kunnen maar 24 uur ipv 44 garanderen. Ik vind het wel heel slecht dat ik daar niet eerder over geïnformeerd ben, alle dames van mijn pufclubje hadden van hun kraamzorg wel netjes een brief gehad. Nou ja, we wachten af...

Vandaag nog precies een maand tot de uitgerekende datum! Ik zie dat ik in de OP nog op 5 augustus sta, maar dat ik lang geleden al bijgesteld naar 4 augustus.
Vrijdag was mijn laatste werkdag, heb nu lekker verlof! Moet er wel bijzeggen dat het meer voelt als zorgverlof dan als zwangerschapsverlof want mijn lief is helaas erg ziek .. Ik schreef vorige week dat hij een nierziekte heeft en na bijna 6 jaar buikdialyse thuis, is hij overgestapt naar hemodialyse in een centrum. Hij moest ook nog onder het mes om zijn buikcatheter (die hij dus nu niet meer nodig heeft) te laten verwijderen. We hadden gevraagd of dat snel kon en hij werd vrijdag gebeld dat hij maandag al terecht kon! Operatie stelt op zich niet veel voor, gaat via dagopname, hij was maandagavond alweer thuis. Dinsdag voelde hij zich niet lekker en werd alleen maar zieker, hoge koorts, overgeven, slap, lage bloeddruk. Weer naar het AMC en antibiotica meegekregen omdat ze het vermoeden hadden van een onsteking. Woensdag werd hij alleen maar zieker en gisteren na zijn dialyse is hij opgenomen want het ging echt de verkeerde kant op. CT-scan van zijn buik gemaakt en punctie gedaan waarbij er troebel vocht uitkwam. Dat staat nu op kweek om te kijken met welke medicijnen ze gaan behandelen (hij krijgt nu al wel antibiotica via een infuus) en waarschijnlijk gaan ze ook een drain aanleggen zodat de troep eruit kan. Hij is de laatste jaren veel ziek geweest maar kan me niet herinneren hem zo ziek en beroerd te hebben gezien...

Kortom, een iets andere situatie dan ik me de laatste weken samen thuis had voorgesteld .Gelukkig voel ik me goed en ben ik dus met verlof, dat geeft wel rust, als ik nu tussen werk en AMC had moeten racen was het wel zwaar geweest. Hopelijk is hij vanmiddag iets meer aanspreekbaar...
pi_59885498
Shit, vergeet ik Llewella helemaal succes te wensen ..
Zet hem op he !
pi_59885734
Tjee Madelieve dat klinkt behoorlijk zwaar! Maar het scheelt waarschijnlijk al dat je niet meer hoeft te werken, sterkte!

Hup Llewella
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_59885827
Madelieve, sterkte!

en bij mij komt kraamzorg volgende week, die belden net. ik heb zelfs geen idee hoeveel uur ik krijg of recht heb.
pi_59886285
Madelieve sterkte

Llewella
pi_59886395
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 09:55 schreef Vivi het volgende:
@ OooLizaooO , Je bedoelt 4 weken bevallen neem ik aan?
bevallen idd
pi_59886573
Heel veel sterkte madelieve! Hopelijk is je man snel weer aan de beterhand!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 4 juli 2008 @ 12:58:49 #21
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59887158
zet hem op llewella! voor de nacht begint heb je je beeb in je armen

madelieve heel veel sterkte gewenst!

bij de echo gisteren drukte de verloskundige nogal hard onder op mijn buik om het hoofdje te kunnen meten, en daar heb ik nu nog een beetje last van, is dat normaal?? en volgens mij voelde ik daarstraks een duidelijke schop in mijn zij ...
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  vrijdag 4 juli 2008 @ 13:44:40 #22
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_59888374
Jeetje Madelieve... zo had je het je idd niet voorgesteld nee... Sterkte!
pi_59888466
Llewella hier ook even een succeswensje vanuit het ziekenhuis! Zet em op meid ik hoop dat de ontsluiting een beetje rap gaat!
pi_59889147
Oh Lunastar en Llewella Spannend!!!!

Succes beide!

Madelieve, Jeetje joh, Sterkte er mee!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  vrijdag 4 juli 2008 @ 14:22:47 #25
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_59889260
Madelieve, sterkte met je man en de hele situatie
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_59889465
Madelieve, veel sterkte
  vrijdag 4 juli 2008 @ 16:19:05 #27
62233 Jelief
ikke lief!
pi_59892429
Madelieve sterkte! Ik hoop dat je tuseen alle spanning door nog een beetje rust kunt nemen.

Llewella zie je wel! Het zal wel doorgezet zijn nu gok ik zo. Ik wens je veel kracht!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  Jubileum moderator vrijdag 4 juli 2008 @ 16:23:56 #28
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_59892552
Madelieve, zo had je je verlof niet voorgesteld natuurlijk. Heel veel sterkte!

DJMO ik had dat ook regelmatig na een echo, een beurse buik. Leek wel op mijn buik 1 grote blauwe plek was, het zal er wel bijhoren denk ik.

Oho Llewella where art thou?
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 4 juli 2008 @ 16:41:00 #29
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59892964
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 16:23 schreef Lois het volgende:
Madelieve, zo had je je verlof niet voorgesteld natuurlijk. Heel veel sterkte!

DJMO ik had dat ook regelmatig na een echo, een beurse buik. Leek wel op mijn buik 1 grote blauwe plek was, het zal er wel bijhoren denk ik.

Oho Llewella where art thou?
het is niet echt beurs, ook niet blauw, maar wel gevoelig, en ik moet vaker plassen heb ik het idee ...
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_59893808
Als het goed is wordt ik vanavond een handje geholpen, of ik weet niet wat de vk van plan is precies, maar wel dat er vanavond actie wordt ondernomen als het nog te rustig zou blijven.
Vanochtend ging het aardig goed, tot het middaguur, toen heb ik wat kunnen slapen, maar de weeen zijn ook minder actief geworden, net weer geslapen, wel weeen blijven houdend, maar er zit te lang tussen, het gaat heel rustig aan.
Voor mijzelf is het goed zo; zolang het voor de baby ook goed blijft, maar ik stel me zo voor dat ik nu even een aardige adempauze heb gehad voor we de avond ingaan.

Het voelt iig fijn dat de vk me goed in de gaten houdt en ik voel me vertrouwd dat hij me goed zal helpen hier doorheen!
Vriendlief heeft inmiddels ook wat slaap ingehaald.
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 4 juli 2008 @ 17:58:41 #31
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59894216
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 17:34 schreef Llewella het volgende:
Als het goed is wordt ik vanavond een handje geholpen, of ik weet niet wat de vk van plan is precies, maar wel dat er vanavond actie wordt ondernomen als het nog te rustig zou blijven.
Vanochtend ging het aardig goed, tot het middaguur, toen heb ik wat kunnen slapen, maar de weeen zijn ook minder actief geworden, net weer geslapen, wel weeen blijven houdend, maar er zit te lang tussen, het gaat heel rustig aan.
Voor mijzelf is het goed zo; zolang het voor de baby ook goed blijft, maar ik stel me zo voor dat ik nu even een aardige adempauze heb gehad voor we de avond ingaan.

Het voelt iig fijn dat de vk me goed in de gaten houdt en ik voel me vertrouwd dat hij me goed zal helpen hier doorheen!
heb jij een man als verloskundige hoor je niet vaak.. wel fijn dat je nu even adempauze hebt, en nu er voor gaan meid, je kunt het!!!

pi_59894326
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 17:34 schreef Llewella het volgende:

sterkte!!!
fijn dat je binnen een redelijke termijn actie ziet

ik kom net van de vlos terug, en frummeltje is keurig met het koppie naar beneden ingedaald. ik vermoedde al zoiets, aangezien ik *nog* vaker naar de wc moet en beter kan ademen

het bevallingsplan is ook doorgenomen, eigenlijk was alles wat ik noemde bij hunnie gewoon al vast beleid, maar wel handig dat alles op papier staat in het geval dat het toch het ziekenhuis wordt. bloeddruk weer aan de hoge kant (85 om 140) maar dat is het altijd. ik moet wel onmiddellijk contact opnemen bij duizeligheid en/of vlekken voor mijn ogen ofzo. sauna woensdag mocht ook gewoon nog, ze zei dat ik wat hun betreft tot het end aan toe mag (da's mooi want ik knap er steeds onwijs van op, en frummeltje lijkt het ook leuk te vinden (is dan net zo beweeglijk als in de douche als ik de straal op mijn buik zet, daar 'zwemt' het dan naartoe ) (en woensdag mag ik voor niks naar binnen omdat ik dan jarig ben )
  vrijdag 4 juli 2008 @ 18:07:25 #33
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_59894338
wij hebben ook een mannelijke verloskundige
Drop you like an ill, bad habit
pi_59894378
Hier in de praktijk idd 2 mannen, en 1 vrouw. Alledrie speciaal, de 2 mannen omdat ze man zijn en de dame heeft vroeger op me opgepast!
En alledrie heel goed vind ik!
Amber Mae
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 4 juli 2008 @ 18:10:37 #35
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59894379
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 18:07 schreef pmponer het volgende:
wij hebben ook een mannelijke verloskundige
dat geluk heb ik nu nooit.. ik kan over het algemeen beter met mannelijke artsen overweg dan vrouwen (al zou vriendlief wel "jaloers" worden als er een andere man aan mijn buik zou zitten dus misschien maar beter dat ik een vrouw heb ) maar ik blijf het apart vinden..

vrijdag 4 juli 2008 @ 18:31:20 #36
62233 Jelief
ikke lief!
pi_59894645
Oja over verloskundigen gesproken. Toen ik de praktijk binnen kwam lopen herkende de dienstdoende vlos mij. Dat vind ik best kunstig aangezien ze met z'n vijfen zijn en ik niet door hen begeleid ben tijdens de bevalling. Het gaf wel een heel vertrouwd gevoel.

Llewella fijn dat er actie aan zit te komen!
pi_59894868
Nou Llewella, het einde is ieder geval nu echt in zicht
Heel veel succes met wat ze vanavond gaan doen (:
pi_59895064
Bij mn eerste zwangerschap had ik ook een man. Die was al aardig op leeftijd (mn moeder heeft hem nog gehad vroeger bij ons) en kreeg meer het idee dat hij zn tijd uitzat dan dat hij nog plezier beleefde aan zijn beroep. Daar ben ik de 2e keer dan ook niet meer geweest. Toen had ik een praktijk met 4 vrouwen. Stuk voor stuk aardig, hele verbetering was het!
  vrijdag 4 juli 2008 @ 19:40:38 #39
108648 cattie
lieve moeder
pi_59895866
Llewella, fijn dat je weet dat er nu echt iets gaat gebeuren, succes!

Vanochtend hebben wij de 12 weken echo gehad. Die was helemaal geweldig! Een echt klein minimensje was druk aan het zwemmen en aan het zwaaien. Alles zat erop en eraan, we hebben zelfs al de vingertjes gezien. Erg mooi, erg leuk.
pi_59895898
Wat heerlijk cattie
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  Licht Ontvlambaar vrijdag 4 juli 2008 @ 19:49:40 #41
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_59896047
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 11:21 schreef Raissa het volgende:
Ik heb inmiddels al een paar dagen de verwijzing voor de echo in huis. Dinsdag afspraak bij de vk, moet nog even beslissen wanneer ik de echo wil.

Ik ben trouwens al 1,5 kilo afgevallen (niet door een dieet maar door de misselijkheid), volgens mij is dat in het begin niet zo heel erg, toch?
Nee hoor, ik ben in het begin 4,5 kilo afgevallen vanwege de misselijkheid. Dat trekt vanzelf weer bij

Madelieve, sterkte met je hubbie

Cattie, fijn dat de echo goed was!

En de LLM's succes!
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  vrijdag 4 juli 2008 @ 20:01:15 #42
108648 cattie
lieve moeder
pi_59896323

pi_59896400
Cattie, wat fijn!
  vrijdag 4 juli 2008 @ 20:29:14 #44
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_59896927
Cattie
  Jubileum moderator vrijdag 4 juli 2008 @ 20:33:19 #45
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_59897028
Ach kijk nou Cattie, wat een klein frummeltje

LLewella fijn dat je zo goed in de gaten wordt gehouden en dat er vanavond misschien schot in de zaak gaat komen. Zet hem op!
Eva ♥ en Iris ♥
pi_59897273
Wat mooi, cattie
pi_59897308
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 20:01 schreef cattie het volgende:
[ afbeelding ]

Een mooi minimensje!
pi_59897350
Ben bang dat ik morgen verder moet.
VK is weer geweest, en het lijkt hem verstandig om te zorgen dat ik eerst ged op krachten kan komen voor ik verder kan, want dit zet tot nu toe geen zoden aan de dijk terwijl ik wel de hele dag al weeen heb.
Om 22:00 belt ie om te zien hoe het dan is. Als er dan niet drastisch iets is gebeurd moet ik een ctg laten maken en krijg ik pijnstillers om vannacht goed door de weeen heen te kunnen slapen.
Om vervolgens op krachten te kunnen komen en hopen dat er dan wat meer gaat gebeuren.

Weeen zitten nu nog steeds om om de 5 minuten en duren iets langer dan een minuut.

Ontsluiting is nauwelijks gevorderd, zit in feite nog op 1cm, maar de boel was wel goed week.
Amber Mae
  vrijdag 4 juli 2008 @ 20:53:32 #49
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_59897470
EDIT: Dit is dus Reinhilde

He Llewella, wat vervelend. Je zal wel erg moe zijn.. sterkte de komende nacht!

(En toch even een jompletje! Je dochtertje is er bijna!)\

Cattie wat een mooie, duidelijke echo
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  vrijdag 4 juli 2008 @ 20:53:33 #50
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_59897472
Och Llewella toch... Ik hoop voor je op het beste. Dus of nu een knaller of dat je vannacht goed slaapt. (Ik neem aan dat je dan ik het ziekenhuis moet bl.ijven?) Heel veel sterkte in ieder geval.
Ik had bij de 1e ook een mannelijke verloskundige. Heel prettig vond ik!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  vrijdag 4 juli 2008 @ 20:53:50 #51
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_59897485
Wauw Cattie, wat een mooie en ontzettend duidelijke echo Fijn dat alles goed was!
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  vrijdag 4 juli 2008 @ 20:55:05 #52
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_59897508
Wat Tex zegt Cattie! Wat een mooierd!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_59897781
Er zijn 2 opties voor pijnstilling; een wat lichtere waarbij ik thuis mag blijven, en een wat zwaardere waarbij ik in het ziekenhuis moet blijven.
Mijn voorkeur heeft thuis natuurlijk.

cattie; mooie echo overigens!!!!
Dat heb ik net nog even gezien, voor de rest lees ik niet veel, teveel met mezelf bezig
Amber Mae
  vrijdag 4 juli 2008 @ 21:13:00 #54
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_59897923
Llewella, wat balen dat het niet wil vlotten zeg!

Cattie! Wat mooi!
pi_59898101
Bedankt allemaal voor de lieve woorden

Cattie, dat is echt een plaatje uit een boek zo mooi, eentje om in te lijsten !

Llewella, sterkte, ik hoop dat je inderdaad een beetje op krachten komt om er morgen volle kracht vooruit tegenaan te gaan !
  vrijdag 4 juli 2008 @ 21:22:18 #56
24188 Belana
kloon van belana
pi_59898136
Llewella, sterkte meid! ik leef met je mee, dit is geen pretje zo Ik hoop dat je wat kunt slapen!

Cattie, daar is ie dan, je beebje ow meid wat geweldig
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 4 juli 2008 @ 21:31:38 #57
1762 YPPY
Yppiaans
pi_59898344
Wat een prachtig plaatje cattie. Zo mooi om te zien.

Sterkte Llewella, het zit je niet mee.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_59898661
Llewella, ik hoop voor je dat het of vlug doorzet en anders wens ik je een goede nacht toe dat je morgen met frisse energie ertegenaan komt om dat mooie mensje op de wereld te zetten.
Sterkte
pi_59898916
Llewella, kop op he! Je hebt het wel zwaar zeg, ik hoop voor je dat je morgen je meisje in je armen mag sluiten.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_59898957

Als je vind dat tegenwoordig alles te snel gaat, moet je eens in de rij gaan staan bij het postkantoor....
  vrijdag 4 juli 2008 @ 22:08:20 #61
133767 Libel
Mama van Aiken, Iben en Junah
pi_59899104
Cattie, wat een prachtige echo is dat zeg! Zo'n mooie heb ik nog niet eerder gezien

Llewella, pffffft, zwaar zeg voor jou. Ik vind dat wel knap dat jij dat zo goed volhoudt. Ik zou dat allang hebben laten inleiden.
Veel sterkte en succes nog!!
En we waren dan wel samen uitgerekend, maar Junah is ondertussen al bijna twee weken oud. Zo gek vind ik dat.
  vrijdag 4 juli 2008 @ 22:39:10 #62
108648 cattie
lieve moeder
pi_59899769
Llewella, sterkte. Ik zou als ik jouw was voor de sterke pijnstilling gaan, om nog even echt goed te kunnen slapen en uitrusten.
pi_59900076
Nu de laatste stress van mijn studie verdwenen is en ik zeker weet dat ik na al deze rommelige maanden toch het volgend jaar door mag en kan studeren begint het echte genieten.
Ineens is er weer ruimte in mijn hoofd voor de leuke dingen zoals de wieg bekleden, zwijmelen bij de dingen die bij Ronja te duur waren maar nu ineens kunnen omdat er voor de rest niets meer gekocht hoeft te worden en plannen maken voor Ronja's nieuwe kamer (de baby gaat bij ons op de kamer en in Ronja's oude kamer).
Ik voel me eindelijk echt zwanger

Llewella, zet hem op joh. Het zal nu echt niet lang meer duren!
pi_59900199
Fijn Owlet dat het met je studie geregeld is. Bij mij deden ze nogal moeilijk over het volgende jaar omdat het mijn afstudeerjaar is en ik dan een aantal weken zou missen. Ik ga gewoon beginnen in het nieuwe schooljaar en dan zie ik wel hoe het loopt.

Morgen de 20-weken echo, ik hoop zo dat ze het geslacht kunnen zien.

Spannend Llewella, ik hoop dat het wachten niet lang meer duurt voor je!
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
pi_59900325
succes met de echo! Wij mogen ook morgen. Toch wel spannend, hoewel een snelle en niet officiele scan bij de pretecho in ieder geval geen overduidelijke afwijkingen liet zien.
pi_59900930
Jeetje Llewella, wat een aanloop zeg Ik hoop dat het snel doorzet of dat je idd op krachten kan komen. heel veel sterkte!
pi_59900934
Leuk he, die echo's!
Wij zijn gisteren ook mogen gaan.

En een filmpje...
  vrijdag 4 juli 2008 @ 23:44:44 #68
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_59901304
Ah, precies Fons, dat neusje!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  vrijdag 4 juli 2008 @ 23:46:04 #69
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_59901348
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 20:01 schreef cattie het volgende:
[ afbeelding ]

Da's wel een héle duidelijke zeg! Je ziet echt al een gezichtje!

Lief .
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  zaterdag 5 juli 2008 @ 00:26:25 #70
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_59902278
Wat een mooie echo's
Geweldig, ik ben zo blij voor jullie!

Llewella, hopelijk lig je nu wat op krachten te komen door de pijnstilling, maar ik hoop natuurlijk dat je dochter er al bijna is! Turbo-bevallingen, ze komen wel vaker voor
.... met gevoel voor drama....
pi_59905158
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 23:30 schreef Bass-Miss het volgende:
Leuk he, die echo's!
Wij zijn gisteren ook mogen gaan.

[ afbeelding ]

En een filmpje...
nu jaaaaaaaaaaa. ik moet echt beter opletten, want dit blijde nieuws is me ontgaan

wat leuk, Fons 2 of Fonsette 1
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_59907776
Bedankt iedereen voor het medeleven!

Ik lijk een te vroege start te hebben, en als ik erover nadenk klinkt het wel logisch.
Het hele gebeuren is te vroeg begonnen, waardoor ik al een marathon heb gelopen nog voor m'n lichaam ook daadwerkelijk klaar is om met het echte werk te beginnen.

Ze hebben me aardig platgespoten vannacht in het ziekenhuis, ik ben weeen blijven houden, zelfs in mijn slaap volgens mijn vriend, maar de pijn was voor een groot deel weg, en ik heb behoorlijk wat uurtjes bijgeslapen. Maar wel een heftig goedje, want ik was er behoorlijk naar en slaperig van, steeds weer dreigen weg te vallen, toen ik aan de ctg lag vanochtend ook, en een paar hapjes brood kon ik niet binnenhouden.
Ik had ook zoiets van help, als ik nu moet gaan bevallen red ik dat niet!

Ze gaan me vooralsnog niet helpen, omdat ze het risico van dat het uitloopt op een keizersnede te beperken. Omdat ik gezien ik een laagje meer heb toch meer risico loop met een keizersnede.
Kans is namelijk redelijk dat met inleiden er wel veel gaat gebeuren, maar die ontsluiting niet wil doorzetten.
Waardoor het voor mij nog zwaarder wordt, en ze uiteindelijk wellicht toch moeten overgaan tot keizersnede.

Ik ben weer naar huis gestuurd, met pijnstilers en een slaapmiddel, om thuis gewoon af te wachten.
Voor mezelf heb ik nu de knop omgezet van dat ik het maar moet laten gaan, het mezelf zo prettig mogelijk te maken, en dat weeen dus niet perse leiden tot een bevalling meteen, dat het heel goed kan zijn dat ik nu nog een paar dagen weeen moet opvangen.
Als ik in het ziekenhuis had gebleven had het waarschijnlijk moeilijker geworden doordat ik niet m'n ding kan doen, dus minder ontspannen en meer lettend op de weeen, dus pijnlijker, en dat de kans dan groot wordt dat het een traumatische bevalling voor me wordt.

Ik ga dit iig niet als een moeilijke bevalling ervaren want dan wordt het mentaal alleen maar zwaarder.
Heb met vriendlief wel al besproken dat als het achter de rug is ik mezelf mag belonen met een mooie draagdoek; dat is toch een mooi vooruitzicht naast dat we dan ook eindelijk ons kleine meisje kunnen zien en knuffelen
Amber Mae
pi_59908259
Pff heftig Llewella. Hopenlijk kan je je een beetje ontspannen en ja thuis zijn is altijd fijner. Succes e hopenlijk zet het snel door en heb je je kleine meid in je armen!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 5 juli 2008 @ 14:15:53 #74
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59908264
ah llewella .. ik zag dat je als laatste gepost had, en hoopte op een baby, maar wel goed van je dat je er zo nuchter onderblijft.. ik weet niet of ik dat zou kunnen hoor. iig heel veel sterkte succes de komende uren/dagen (?) ik hoop dat je je beeb heel snel vast mag houden nu.

ik heb hier een aanval van opruimwoede, heb de halve woonkamer omver gegooid, en één bank in de tuin gezet, daar nog even snel een dekzeil voor halen, zodat we als het warm is ook heerlijk op een lekkere bank kunnen zitten/liggen. heb nu wel een hoop meer ruimte.. alleen zit ik een beetje met mezelf in de knoop, mijn vader zou vandaag jarig geweest zijn en nu ik zwanger ben mis ik mijn ouders heel erg

pi_59908495
Llewella, wat knap hoe je erover praat, je blijft zo rustig en laat je niet gek maken, ondanks dat het allemaal wat langer duurt... respect!
Heel veel sterkte! Ik denk aan je!
  zaterdag 5 juli 2008 @ 14:56:08 #76
11682 Moonah
Jolie femme
pi_59908862
Ooooeeeh!
Ik zie twee superlieve echo's!
Mooi Cattie en B-M!

Llewella, succes!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_59908884
Llewella, pff jeetje! Dagen? Ik hoop echt van niet voor je. Dat het ineens alsnog doorzet en je heel snel je meisje kan vasthouden! Sterkte de komende tijd!
pi_59909084
Jammer Llewella, ik had gehoopt voor je dat het toch doorgezet was.

Wij hebben vanmorgen de echo gehad, alles was goed, maar ze kon niet alles heel goed zien (ruggetje en hartje) dus volgende week mogen we nog een keer.

Wel was ze voor 98% zeker dat het een meisje is. Leuk, vinden we, maar een jongen was net zo leuk geweest.
pi_59910151
llewella, ik hoop dat het snel doorzet hoor!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  zaterdag 5 juli 2008 @ 16:54:04 #80
62233 Jelief
ikke lief!
pi_59910394
Llewella, je neemt idd eenflinke aanloop. Ik hoop dat je thuis fijn kunt ontspannen én dat als het dan toch doorzet het goed doorzet en je meisje er snel is.

Djmo, kus!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 5 juli 2008 @ 17:02:25 #81
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59910507
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 16:54 schreef Jelief het volgende:
Llewella, je neemt idd eenflinke aanloop. Ik hoop dat je thuis fijn kunt ontspannen én dat als het dan toch doorzet het goed doorzet en je meisje er snel is.

Djmo, kus!
dank je wel het FOK!en en opruimen schoonmaken heeft me toch een hele hoop afgeleid, dus ik moet wel eerlijk zeggen dat ik er minder last van heb dan de laatste twee jaar.

Kus terug

pi_59911286
Hoi Allemaal,

Ik lees al een tijdje mee op FOK maar wil nu ook wel eens een beetje meeschrijven
Ik ben zelf 36 weken en 1 dag zwanger en zit al 2 weekjes thuis te genieten van mijn verlof en woeste nesteldrang!!

Prachtig echo's staan hier, doet mij ook weer denken aan het begin, lijkt alweer zo lang gelden...
Ze zeggen wel dat t voorbij vliegt maar dat doet het ook echt!!

Alles is hier klaar, alleen nog de kleertjes wassen....
Oja, en definitief het geboorte kaartje uitzoeken. Zo moeilijk omdat onze smaken nogal verschillen.

Voor degenen die aan het bevallen zijn of beginnen met de bevalling succes, ik hou het in de gaten hier, veel kracht toegewenst!!!!
  zaterdag 5 juli 2008 @ 18:11:50 #83
175104 Fruppel
Okay D Elmo voor jou ;)
pi_59911681
Wat een mooie echos zeg van jullie allemaal!
Ik heb lang niet zulke mooie afdrukken van onze echo maar ach alles is goed en dat is het belangrijkste!

Llewella

Welkom Buiwkie!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 5 juli 2008 @ 18:40:30 #84
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59912111
welkom Buiwkie! voor jou zal het dan ook niet lang meer duren

en fruppel? van mijn eerste had ik helemaal geen echofoto's , daarom ben ik nu zo blij dat ik er zoveel krijg

pi_59912267
Thx Fruppel en DJMO!!

Officieel nog 28 dagen maar de VK zegtdat ik maar uitmoet gaan van de uiterste datum, dus nog 6 weken.
Anders ga je al zo snel zitten wachten zegt zij... tja, daar zit opzich wel wat in dacht ik dus ik ga er dan ook maar van uit dat ons meisje lekker blijft zitten.
Officieel 1 augustus uitgerekend.

Mooie echo's hebben wij gelukkig wel, dit vanwege een IVF traject.
  zaterdag 5 juli 2008 @ 19:43:25 #86
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_59913280
Llewela... even voor jou . Zet 'm op meid! Ik hoop echt dat die kleine niet lang meer op zich laat wachten en een leuk cadeau in het vooruitzicht stellen, heb je volgens mij meer dan verdiend hoor!
**Life is e@sier with your eyes closed**
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 5 juli 2008 @ 19:45:33 #87
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59913320
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 18:49 schreef Buiwkie het volgende:
Thx Fruppel en DJMO!!

Officieel nog 28 dagen maar de VK zegtdat ik maar uitmoet gaan van de uiterste datum, dus nog 6 weken.
Anders ga je al zo snel zitten wachten zegt zij... tja, daar zit opzich wel wat in dacht ik dus ik ga er dan ook maar van uit dat ons meisje lekker blijft zitten.
Officieel 1 augustus uitgerekend.

Mooie echo's hebben wij gelukkig wel, dit vanwege een IVF traject.
loop je met ivf niet bij de gyn?? iig fijn dat je mooie echos hebt!

pi_59913543
quote:
loop je met ivf niet bij de gyn?? iig fijn dat je mooie echos hebt!
Nee, niet meer, we hebben verder geen medische indicatie dus alles gaat sinds de 10de week via de VK en ik mag ook gewoon thuis bevallen.
  zaterdag 5 juli 2008 @ 20:33:52 #89
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_59914083
IVF geeft mooie kindjes Buiwkie! (al zijn de spontane wondertjes daarna niet minder mooi natuurlijk ) (ik liep met de zwangerschap na ICSI ook beide keren bij de VK)

Llewella, dikke kus voor jou! Ik hoop dat het nou eens doorzet zeg
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  zaterdag 5 juli 2008 @ 21:10:54 #90
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_59914634
Wat een heerlijke echofoto's
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_59918825
Ben benieuwd naar Llewella...
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
  zondag 6 juli 2008 @ 10:12:47 #92
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_59921415
het is zo stil hier.. zijn er meer LLM's bezig wellicht ?
Gewoon n stuiterballetje
pi_59921508
Nou zeker stil hier, ben zo benieuwd!
Lees elke dag mee hier (zelf geen kinderen of zwanger) maar het is wel erg spannend zo!
Straks een paar verse babytjes?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 6 juli 2008 @ 12:42:00 #94
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59923318
al nieuws van llewella of de andere llms te bekennen?? ergens denk ik nu: geen bericht is goed bericht en ze zullen vast hun kleintje nu al vasthouden (dat hoop ik althans )

ik heb weer bagger geslapen en volgens mij ben ik door de lattenbodem van mijn bed gezakt vannacht

verder alles goed met iedereen??

zondag 6 juli 2008 @ 12:52:04 #95
108648 cattie
lieve moeder
pi_59923474
Ik zie dat LLewella al een tijdje niet gepost heeft, hopelijk is ze al bevallen of echt bezig. Zo'n lange aanloop is maar niets.
pi_59923531
Ik hoop ook dat Llewella bevallen is, of bezig!

Ik heb nu soms ineens erge pijn in mijn rug, aan de linkerzijkant en stuitje. Erg vervelend engeen idee wat ik eraan kan doen. Verder alles ok.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 6 juli 2008 @ 12:58:48 #97
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59923599
ik moet er ook niet aan denken cattie wat dat betreft hoop ik weer op zo'n snelle bevalling als bij de eerste, ik weet zeker dat ik niet zo rustig zou kunnen blijven als llewella het gisteren was .

Ingrid, een warme douche wil mij nog wel eens helpen tegen de rugpijn/ischias .. ik heb nu ook een rode lamp, maar ik ga morgen eerst de huisarts of de vk bellen of ik die wel mag gebruiken.

--edit-- ik mocht als de pijn te erg werd, wel een paracetamol innemen (zonder codeine of coffeine)

zondag 6 juli 2008 @ 13:02:58 #98
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_59923679
Igraine, wrsch weer een meid, leuk! 2 zussen die elkaar in de haren kunnen vliegen uren zoet kunnen spelen. Wel fijn dat jullie nog een keer mogen voor die echo. Of was dat al bekend, nu ik in de lijst kijk.

Nou, Llwella, bijna 24 uur geleden dat je je hier voor het laatst meldde... ik hoop dat je al klaar bent, maar anders dan toch dat je op z'n minst nu echt goed bezig bent dan hoor!
pi_59923899
Madelieve beterschap voor je vriend, sterkte ermee...lijkt me idd niet het hoe je je verlof had voorgesteld.

Llewella meid ik hoop dat het een beetje opschiet, fijn in elk geval dat het vertrouwd voelt zo met een vk die je goed in de gaten houd
  zondag 6 juli 2008 @ 13:54:18 #100
102760 Igraine
Headache
pi_59924554
quote:
Op zondag 6 juli 2008 13:02 schreef Brighteyes het volgende:
Igraine, wrsch weer een meid, leuk! 2 zussen die elkaar in de haren kunnen vliegen uren zoet kunnen spelen. Wel fijn dat jullie nog een keer mogen voor die echo. Of was dat al bekend, nu ik in de lijst kijk.

Nee hoor, wij weten het pas sinds gisteren. Iemand zal het heel enthousiast al in de lijst gezet hebben gisteren denk ik.

Praktisch gezien is het wel heel handig een meisje, met al die dozen kleertjes, paarse kinderwagen en roze buggy.

Llewella, meid zet hem op. Of je bent al klaar natuurlijk (dat hoop ik eigenlijk voor je)
  zondag 6 juli 2008 @ 14:15:42 #101
220694 Buiwkie
CountDown
pi_59925034
Llewella heel veel succes meid!!!
Ik hoop dat t er al op zit voor je !!
pi_59925247
Llewella heeft nu vast haar meisje al.
En wat een prachtige echo's zag ik hier weer voorbij komen. Ik heb ook nog nooit zo'n duidelijke 2d echo gezien als die van Cattie. Mooi hoor!
Igraine, weer een meisje. Dat belooft veel haren trekken in de komende vijftien jaar en veel onvoorwaardelijke zusterliefde daarna.
Hardloper.
IG @webkim
  zondag 6 juli 2008 @ 15:48:24 #103
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_59927091
jeetje wat gaan jullie snel!
Liewella, ik hoop ook dat je kleintje er al is, en anders sterkte met de laatste loodjes!
Hier ben ik meer misselijk dan bij de vorige zwangerschap. Heb ook een paar dagen veel hoofdpijn gehad.
Afgelopen weekend was wel wat heftig vanwege een teamuitje, het ging goed, ben nu wel moe (logisch met zo weinig slaap, even inhalen dus)
pi_59929699
Vanaf wanneer gingen/gaan jullie een positiebroek dragen?
En waar kun je een beetje goedkope meegroeibh kopen? Zou Hema ze hebben?
Mijn bh's zitten niet lekker meer. Knellen een beetje. Is dat niet erg snel?

Llewella ben benieuwd of je je meisje al in je armen hebt!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 6 juli 2008 @ 17:56:57 #105
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59929794
quote:
Op zondag 6 juli 2008 17:51 schreef _Ingrid_ het volgende:

Llewella ben benieuwd of je je meisje al in je armen hebt!
ik draag hem nu al, ben morgen 16 weken, was met 14 weken al te dik om nog in mijn trainingsbroeken te passen. de H&M had een mooie meegroeibeha die ook als voedingsbeha dient later, voor 12,99 ¤ . ik droeg nooit beha's maar heb m nu wel nodig, ze worden te groot om zonder ondersteuning te laten de hele dag ....

pi_59930194
Ingrid, ik ben positiebroeken gaan dragen vanaf een week of tien, geloof ik. Niet omdat er heel veel buik was om ze te vullen maar vooral omdat de normale broeken vervelend strak begonnen te zitten en ik het zonde vond om nieuwe broeken voor een paar weken te kopen.
Een knellende BH is vooral vervelend, als ze nu niet lekker zitten zou ik niet schromen om een nieuwe te kopen. Of de hema goede heeft weet ik niet. Ik ben de HEMA helaas al een tijdje voorbij qua maat
pi_59930235
De HEMA heeft zowel voedings- als meegroeibeha's.
Helemaal in het begin al een voedingsbeha kopen is vaak niet zo handig, aangezien je borsten in de zwangerschap en ook direct ná de zwangerschap nog flink kunnen groeien. En het is heel normaal dat je borsten snel groter worden hoor! Sommige mensen merken daaraan zelfs dat ze zwanger zijn.

En DJMO welke maat draag jij normaal dan dat je beha-loos door het leven gaat?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 6 juli 2008 @ 18:29:23 #108
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59930339
quote:
Op zondag 6 juli 2008 18:23 schreef freecell het volgende:
De HEMA heeft zowel voedings- als meegroeibeha's.
Helemaal in het begin al een voedingsbeha kopen is vaak niet zo handig, aangezien je borsten in de zwangerschap en ook direct ná de zwangerschap nog flink kunnen groeien. En het is heel normaal dat je borsten snel groter worden hoor! Sommige mensen merken daaraan zelfs dat ze zwanger zijn.

En DJMO welke maat draag jij normaal dan dat je beha-loos door het leven gaat?
weet je dat ik daar geen eens een idee van heb? ik dacht iets van een kleine b cup ofzo.. en deze beha is een 80 c

pi_59930376
quote:
Op zondag 6 juli 2008 18:29 schreef DJMO het volgende:

[..]

weet je dat ik daar geen eens een idee van heb? ik dacht iets van een kleine b cup ofzo.. en deze beha is een 80 c
Ok

De HEMA gaat trouwens inderdaad niet erg ver met maten. Ik pas er ook al een tijdje niet meer in Ik geloof dat de grootste cup een C is daar.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 6 juli 2008 @ 18:35:28 #110
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59930425
quote:
Op zondag 6 juli 2008 18:31 schreef freecell het volgende:

[..]

Ok

De HEMA gaat trouwens inderdaad niet erg ver met maten. Ik pas er ook al een tijdje niet meer in Ik geloof dat de grootste cup een C is daar.
ik moet wel zeggen, deze beha die ik nu heb, groeit lekker mee, en kan makkelijk versteld worden. met hema had ik de vorige keer niet zulke goeie ervaringen dus vandaar dat ik gelijk naar H&M ben gegaan, goeie kwaliteit, en niet duur.

Jubileum moderator zondag 6 juli 2008 @ 18:40:51 #111
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_59930494
quote:
Op zondag 6 juli 2008 13:54 schreef Igraine het volgende:

Nee hoor, wij weten het pas sinds gisteren. Iemand zal het heel enthousiast al in de lijst gezet hebben gisteren denk ik.
Dat was ik Ik vond het zo leuk dat ik het er gelijk bij heb gezet
Eva ♥ en Iris ♥
pi_59931649
Ik krijg net een mailtje van mijn moeder. We hadden het mijn broertje nog niet verteld. Hij is 15 en heeft autisme en we waren er niet zeker van of hij iets met de informatie zou kunnen. Stuurt mijn moeder net het volgende:

"Ik heb het Ingwer net toch maar verteld. Hij vroeg waar we geweest waren.
Ik heb hem verteld dat jullie een baby krijgen en dat hij dus oom wordt. Hij stond me een tijdje aan te kijken. Toen kwam er een big smile op zijn gezicht en zei hij: 'Já hoor! Dan krijgen we zo meteen dribble (onze hond) én die baby over de vloer.'"

Ik vond het wel een komische uitspraak
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 6 juli 2008 @ 20:12:18 #113
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59932456
quote:
Op zondag 6 juli 2008 19:39 schreef Raissa het volgende:
Ik krijg net een mailtje van mijn moeder. We hadden het mijn broertje nog niet verteld. Hij is 15 en heeft autisme en we waren er niet zeker van of hij iets met de informatie zou kunnen. Stuurt mijn moeder net het volgende:

Ik heb hem verteld dat jullie een baby krijgen en dat hij dus oom wordt. Hij stond me een tijdje aan te kijken. Toen kwam er een big smile op zijn gezicht en zei hij: 'Já hoor! Dan krijgen we zo meteen dribble (onze hond) én die baby over de vloer.'"

wel ontzettend lievv

zondag 6 juli 2008 @ 20:18:39 #114
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_59932584
Madelieve... beetje een late reatie van mijn kant, maar inderdaad wat rot zeg dat je vriend nu zo ziek is...! Hoe is het nu met hem? Slaan de medicijnen een beetje aan? Heel veel sterkte in ieder geval!!
**Life is e@sier with your eyes closed**
  zondag 6 juli 2008 @ 20:26:28 #115
108648 cattie
lieve moeder
pi_59932785
Madelieve, ik zie het nu pas, heel veel sterkte, wat rot zeg!

Ik draag sinds week 10 positiebroeken/rokken en ook meegroeibh's. Mijn borsten zijn al goed aan het "vollopen". Vorige keer droeg ik bh's van de Hema, maar dat zijn/werden zulke vormloze dingen, nu heb ik prettymum en carrywell, iets duurder maar zit een stuk beter.
pi_59933285
Dan ga ik binnenkort op jacht naar een meegroeibh. Die ik toen met Kim had zijn te klein helaas.
En positiebroek ga ik dan toch wel mee beginnen. Heb nog 1 broek die ik pas. En 1tje die ik niet dichtkrijg, maar wel lekker zit verder. Voor in huis zeg maar.
  zondag 6 juli 2008 @ 20:45:42 #117
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_59933357
Ik weet per god niet meer of ik nu gereageerd heb op de mooie echo's van iedereen! Nou, bij deze dan (nog maar een keer )

Ik draag sinds 17 weken zwangerschapskleding, al zaten de meeste broeken al heel lang niet lekker meer.
En meegroeibh's draag ik geloof ik al vanaf een week of 8, ik vond mijn beugelbh's echt niet lekker meer zitten.

Llewella, heel veel sterkte!
pi_59933551
Ingrid, ik had bh's van de Livera. Niet te duur en zaten wel lekker stevig.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 6 juli 2008 @ 20:53:10 #119
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59933571
quote:
Op zondag 6 juli 2008 20:43 schreef _Ingrid_ het volgende:
Dan ga ik binnenkort op jacht naar een meegroeibh. Die ik toen met Kim had zijn te klein helaas.
En positiebroek ga ik dan toch wel mee beginnen. Heb nog 1 broek die ik pas. En 1tje die ik niet dichtkrijg, maar wel lekker zit verder. Voor in huis zeg maar.
ik paste na 8 weken mijn eigen spijkerbroeken niet meer, maar trainingsbroeken nog wel.. toen ben ik eerst overgestapt op broeken van mijn vriend, maar die pas ik nu ook al niet meer.. en hij weegt bijna 100 kilo.. kan je nagaan

zondag 6 juli 2008 @ 21:03:25 #120
220694 Buiwkie
CountDown
pi_59933897
quote:
Op zondag 6 juli 2008 17:51 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik ben ook zo'n beetje vanaf 12 weken positie kleding gaan dragen, ik kreeg al snel een buikie en paste niet meer in mijn maatje 36/38...
ik heb ze besteld bij de otto ivm lengte maten, ik ben vrij lang en bij HM kwam niets tot de grond

Wat bh's betreft, mijn borsten groeide heel snel, ben van 75B naar een D cup gegaan, leuk voor mijn vriendje maar mijn mooie bhtje ( net nieuw gekocht op vakantie) paste meteen niet meer.
Ik wilde absoluut een beugel bh blijven dragen en ben uiteindelijk geslaag bij de Wibra voor 4.99 per BH, niets bijzonders hoor maar ze zitten echt heerlijk....
Kan het model moeilijk uitleggen maar zonder vulling natuurlijk, en ik wil best een foto plaatsen.
  zondag 6 juli 2008 @ 21:07:43 #121
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_59933993
Ow ik vergeet je gewoon welkom te heten hier, Buiwkie Welkom dus!
pi_59934904
Llewella nog niets?
Spannend hoor!

LLM
En ook voor de rest die het nodig heeft, ik kom nog niet bijgelezen
  zondag 6 juli 2008 @ 21:52:27 #123
220694 Buiwkie
CountDown
pi_59935311
quote:
Op zondag 6 juli 2008 21:07 schreef Marie79 het volgende:
Ow ik vergeet je gewoon welkom te heten hier, Buiwkie Welkom dus!
Haha, geeft toch niets. Maar wel bedankt nu !!
ps ik kom maar niet uit die smilies, kan iemand ff helpen hoe ik ze nu in me berichtje krijg?? Thx
  zondag 6 juli 2008 @ 21:53:31 #124
220694 Buiwkie
CountDown
pi_59935341
quote:
Op zondag 6 juli 2008 19:39 schreef Raissa het volgende:

Zo zie je maar .... Gaaf dat hij het toch begrijpt, lijkt me voor jou als zus heel fijn!!!!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 6 juli 2008 @ 22:02:10 #125
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59935648
quote:
Op zondag 6 juli 2008 21:52 schreef Buiwkie het volgende:

[..]

ps ik kom maar niet uit die smilies, kan iemand ff helpen hoe ik ze nu in me berichtje krijg?? Thx
gewoon klikken op de smiley van je keuze onder je bericht als je op reageren of quoten klikt

pi_59936096
quote:
Op zondag 6 juli 2008 21:53 schreef Buiwkie het volgende:

[..]

Zo zie je maar .... Gaaf dat hij het toch begrijpt, lijkt me voor jou als zus heel fijn!!!!
Zeker weten! Jij welkom hier!
pi_59936128
quote:
Op zondag 6 juli 2008 21:52 schreef Buiwkie het volgende:

[..]

Je hebt een smiley in je berichtje!
pi_59936200
Buiwkie welkom nog
Bij Wibra, is dat een gewone bh?
Heb ondertussen al een lijstje waar ik allemaal langs ga. En ook de boel maar eens opmeten. Heb normaal een 80D. Maar of dat die nou gekrompen is ... Kan toch geen DD of E hebben lijkt me, als ik het zo bekijk. Misschien dan een 85 ofzo. Maarja, laat de boel wel opmeten dan hihi.
Nog ff afwachten hoe het afloopt met mijn fiets of het deze week lukt, of dan toch maar volgende week.
Bedankt allemaal!
pi_59936203
In mijn brief van kraamzorg over wat er allemaal moet gebeuren staat dat het bed dubbel opgemaakt moet zijn (met zeil er tussen) maar moet je dat zelf al doen?
En wanneer dan? Als je begint met bevallen lijkt het me niet echt een lekker moment om je bed te gaan staan opmaken?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 6 juli 2008 @ 22:22:27 #130
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59936590
geen ervaring mee freecell, ik heb vorige keer bewust voor ziekenhuisbevalling gekozen, en ook deze keer gaat het weer naar het ziekenhuis. dat vind ik toch een stuk veiliger dan thuisbevallen.. ik heb weinig zin om met weeen die al uren duren in een auto te zitten

pi_59936773
Freecell, het hoeft niet. Een bed is in no-time bevalklaar gemaakt. Het zeil dat mensen vanaf een week of 37 om het bed doen is om een nat matras bij gebroken vliezen te voorkomen. Heel vaak breken vliezen echter niet in bed, ze breken ook vaak niet met een enorme plons water en ze breken ook vaak niet zonder dat je het merkt. Een dikke badhanddoek onder je laken is misschien prettiger dan een zweterig zeil met deze temperaturen

Bij de hema en aanverwante winkels hebben ze vaak ook waterdichte moltons, die zijn ook wat minder zweterig dan de zeiltjes die in een kraampakket zitten.
pi_59937220
Zeiltje aan het einde doe ik inderdaad sowieso. Bij onze hulpmiddelenuitleen kan je ook rubberen zeiltjes lenen, die kraken en zweten niet.

Maar ok, bed bevalklaar maken is dus zo gebeurt Blijft de vraag wie dat doet? Ik? TARA? Verloskundige? Kraamverzorgster?
pi_59938397
Nog geen nieuws van Llewella?? Hopelijk heb je je meisje inmiddels in je armen, zo niet, dan bij deze nog een paar !

Dank weer voor alle beterschapswensen voor mijn lief! Het gaat nog niet echt goed helaas , nog steeds koorts, overgeven, suf enz. Ze zeggen dat ze inmiddels wel weten welke bacterie het precies is dus sinds gisteren is de antibiotica ook gerichter maar vooralsnog werpt dat niet echt zijn vruchten af..

Gisteren met mijn moeder de laatste dingen in huis gehaald terwijl mijn vader de laatste hand aan de babykamer heeft gelegd. Ik vind het zo schattig om te zien dat ze zich zo verheugen op hun eerste kleinkind!
  zondag 6 juli 2008 @ 23:33:21 #134
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_59938421
Freecell, een bevalling begint over het algemeen, zeker bij een eerste, best rustig. Tussen de weeen door heb je gedurende de eerste paar uur meestal nog wel tijd om de laatste voorberedingen te treffen. En hier te melden hoe het gaat natuurlijk
Zodra de ontsluitingsweeen erg heftig en pijnlijk beginnen te worden kan het nog uren duren voordat je daadwerkelijk bevallen bent, maar kan je bed vanwege het vele zweten, verliezen van andersoortig vocht en eventueel douchen toch nat en vies worden. Een zeltje gebruiken is in dat beginstadium dan ook al verstandig.
  maandag 7 juli 2008 @ 07:09:03 #135
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_59940867
Goedemorgend

Llewella ik hoop dat je je beebje nu in je armen hebt...

Mooie echo's heb ik zien voorbij komen... geniet er van dames

Hier vandaag 40 weken.. pfff verschiet er van.. nooit gedacht zo lang rond te lopen... zeker niet met al die voorweeën.. straks naar gyn... nog eens kijken hoe het er aan toe gaat vanbinnen en ook eventjes aan de monitor...

alvast voor iedereen een hopelijk fijne dag
  maandag 7 juli 2008 @ 07:42:39 #136
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_59940973
alle LLM's weer n dag vol kracht toe gewenst, en hopelijk zijn de "overtijdse" LLM's inmiddels lekker aan het genieten van hun minimensje.
Luna succes strakjes bij de gyn
Gewoon n stuiterballetje
pi_59941258
Ik hoop ook dat Llewella al bevallen is zeg, anders zou het wel hel erg lang duren

Luna, hopelijk hoef jij ook niet al te lang meer te wachten!
  maandag 7 juli 2008 @ 08:41:36 #138
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_59941332
Zow weer terug van 4 dagen Rock Werchter.... het ging eigenlijk best goed.. wel wat meer geslapen dan normaal overdag, maar daardoor kon ik het smiddags/savonds prima volhouden.

Ik heb even snel bijgelezen en zag prachtige echo's voorbij komen echt supermooi. Ook meiden die goede echo's hadden Volgende week maandag mag ik weer .

Madelieve wat een toestand rond je vriend, heel veel sterkte en hopelijk knapt hij toch wat op, zodat je toch nog even kunt genieten van je zwangerschapsverlof.

LIewella, wat een martelgang zeg, ik hoop dat je inmiddels je meisje in je handen hebt.

Buiwkie, welkom!
Make love, not war ☮
pi_59942521
Mooie echo's!

Llewella, ik sluit me aan bij de rest: hopelijk heb je nu je kleine meisje al in je armen!

Luna, jij ook veel succes, samen met de andere LLM's.

Madelieve, hopelijk ondervindt je vriend toch snel een beetje een positief effect van de nieuwe medicatie!

Buiwkie, jij komt hier onmiddellijk de laatste loodjes met ons delen ! Leuk!

Ik heb trouwens vakantie nu, zalig . Ik lees hier dat veel moeders kleertjes gaan wassen op voorhand. Wassen jullie ook alle nieuwe kleertjes eens?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 7 juli 2008 @ 10:17:55 #140
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59942605
* DJMO duimt voor llewella dat ze haar meisje al in haar armen houdt nu

dat voor de andere llms ook niet meer al te lang mag duren!!
ik heb een goeie nacht gehad, gisteren een oude fiets als nieuw teruggekregen mét kinderzitje, schoonpaps heeft even geknutseld voor me
en ik ben zo verschrikkelijk kwaad op de belastingdienst ik krijg geld terug, en dat wilde ik deze maand gebruiken om de slaap/babykamer op te knappen en verder in te richten, storten die dwazen het op de rekening van mijn tante die op vakantie is, terwijl ik bij de aangifte mijn eigen rekeningnummer had opgegeven .. grrr ik moest het even spuien

verder alles goed met iedereen ??

pi_59942750
Liza, ik ben wel van plan om alles te gaan wassen, dat vind ik voor mezelf ook altijd fijner bij nieuwe kleren!
En voor de baby ga ik Neutral wasmiddel gebruiken in het begin, vanwege vele allergieen in de familie, wil ik op safe spelen.

Gisteren een hele lange (en leuke!) dag gehad, maar ik ben echt helemaal kapot. Mijn buik doet pijn, maar maak me geen zorgen, het is dezelfde pijn als ik 's avonds heb, dus gewoon van vermoeidheid. Ik ga ook steeds vaker de baby voelen hij/zij is erg hard aan het bewegen al een minuut of 5

Verder kijk ik zooooooo uit naar woensdag, 20 weken echo!!

Llewella, voor jou gewoon even een
Buiwkie, welkom! Gefeliciteerd!
Raissa, wat een leuke reactie van je broertje, fijn!
pi_59942923
Ik zag zaterdag hier in de stad een kledingwinkeltje speciaal voor zwangere vrouwen, dat vond ik wel leuk.
Vooralsnog is hier alleen de Miss Etam, dus dat vond ik wel leuk om te zien!

Llewella, kom op!
pi_59943197
quote:
Op maandag 7 juli 2008 10:12 schreef OooLizaooO het volgende:

Ik heb trouwens vakantie nu, zalig . Ik lees hier dat veel moeders kleertjes gaan wassen op voorhand. Wassen jullie ook alle nieuwe kleertjes eens?
Wassen wordt wel aangeraden omdat er nog wat chemische zooi uit de fabriek in en op de kleding kan zitten Dus van de verfstoffen en dergelijke.

En daarbij is het ook wel leuk om te doen natuurlijk
Het is niet dat ik zo gek ben op wassen, maar baby-kleertjes voor het eerst wassen is gewoon wél leuk
pi_59943324
Llewella zal al wel lekker aan het uitrusten zijn, hopelijk

De twintigwekenecho was helemaal in orde, het was ook deze keer duidelijk een meisje. En vanmorgen bij de verloskundige een waterbevalling besproken. Zij staan er helemaal achter, ook als ondersteuning bij de bevalling dus geen gedoe over gebroken vliezen enzo. Als het goed en vlot verloopt mag ik gewoon in bad.
nu nog het dilemma of we voor een wat groter maar veeeel duurde huurbad gaan of het iets kleinere maar veel goedkopere mama-babay bad.
Iemand hier ervaring met bevallen in een van de twee?
  maandag 7 juli 2008 @ 10:59:32 #145
3011 E.T.
pi_59943358
Liza, ik was idd nog steeds alle kinderkleding voor het gedragen gaat worden

In de fabriek wordt er een soort 'coating' over het textiel aangebracht dat er voor zorgt dat het textiel niet zo snel vies wordt en netjes blijft tijdens transport en winkel. Ook zitten er idd nog overtollige verfresten in de stof.
Vandaar dus altijd eerst even door de wasmachine.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_59943859
Ik zit nu echt met een 'wanneer doe ik wat' idee
Haha, wanneer klossen en zeiltje is nu duidelijk, maar wanneer zet je bijvoorbeeld je 'vluchttas' klaar? En wanneer ga je kleertjes wassen? En wanneer zet je het wiegje klaar?

Wanneer deden jullie dat allemaal ongeveer?
  maandag 7 juli 2008 @ 11:27:29 #147
102760 Igraine
Headache
pi_59943951
Ik heb die dingen allemaal gedaan tijdens mijn zwangerschapsverlof. Toen had ik toch heel de dag de tijd
Daarvoor waren we ook steeds aan het verbouwen dus weinig tijd daarvoor. En nu weer hetzelfde, zitten midden in een verbouwing/reorganisatie dus tegen de tijd dat ik met verlof ga, zal alles een beetje klaar zijn en kan ik daar aan beginnen.
  maandag 7 juli 2008 @ 11:39:51 #148
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_59944203
Mn vluchttas had ik gemaakt op t moment dat ik de 1e echo had bij de vk ( was pas in de 6e maand lang verhaal maar goed ) je weet namelijk nooit wanneer je plotseling naar het ziekenhuis moet.
Klossen en zeiltje raden ze vanuit de kraamzorg aan om in de 37e week te doen omdat het dan ook fysiek voor jou zwaarder wordt om uit een laag bed lekker op te staan.
en ja de kleertjes zijn hier te vaak gewassen en t wiegje.. pas op de dag van bevalling nog snel neer gezet. Ik zelf was weken te vroeg met bevallen

Oja enpassant ik hoor voorlopig weer in dit topic thuis, net een test gedaan omdat ik t niet vertrouwde en ik ben weer in verwachting dwars door pil nog wel ,Lief komt straks naar huis zodat we samen de VK e.d kunnen gaan bellen. Wordt nog zwaar met n meisje van 7 maanden en weer in verwachting zijn
Gewoon n stuiterballetje
pi_59944700
ik heb hier die klossen al gedaan, maar voor mij is het helemaal niet fijner, want nu moet ik springen en klimmen (ik haal krap de 1.60)

en de geboortekaartjessaga gaat maar door hier. nog wat extra gedram dat dat we dus aan alle mensen op schoonpa zn lijstje kaartjes moeten sturen. daarna begon die over een webcam (ben jij gek! ik tga geen webcam op mijn baby zetten!). en toen verloor ik mijn geduld. wij maken zelf wel uit aan wie we geboortekaartjes sturen, en dat zal zeker niet naar mensen zijn die wij helemaal niet kennen. als compromis had het toen bedacxht dat we hem maar extra kaartjes moesten geven, dan regelde hij het zelf wel (dram nog wat meer door! 4 x was nog niet duidelijk genoeg!) toen beging ik ook nog eens de tactische fout er iets tegen mijn moeder over te zeggen, die (heel aardig) reageerde met een vergenoegd "zo, nu weet je ook eens hoe het is!". fijn, bedankt ma, was jij niet degene die me ging voorsachrijven wie ik al dan niet mocht uitnodigen op mijn eigen afstudeeretentje?

gek he, dat ik niet weet hoe snel ik weg moet komen van die valsigheid en dwang. wat een nare nare gemene mensen zijn sommige van mijn familieleden toch. bahbah. ik vind het heel jammer, maar ik ga er dus mooi niet aan toegeven. en eerlijk gezegd begin ik echt zo mijn bedenkingen te krijgen of ik mijn kind om te beginnen wel in zo'n gemene omgeving wil laten opgroeien. ze krijgen dat echt wel mee. kan je nog zo je best doen om de lieve vrede te bewaren

nja, genoeg geklaag: woensdag ben ik jarig en ga ik met pa naar de sauna, morgen komt de kraamzorg mevrouw, en ik weet wat ik van sangdrax krijg voor mijn verjaardag
  maandag 7 juli 2008 @ 12:12:19 #150
220694 Buiwkie
CountDown
pi_59944920
quote:
Op maandag 7 juli 2008 11:23 schreef freecell het volgende:
Ik zit nu echt met een 'wanneer doe ik wat' idee
Haha, wanneer klossen en zeiltje is nu duidelijk, maar wanneer zet je bijvoorbeeld je 'vluchttas' klaar? En wanneer ga je kleertjes wassen? En wanneer zet je het wiegje klaar?

Wanneer deden jullie dat allemaal ongeveer?
Moguh,...

Wat een nacht hier zeg, om de ander half uur plassen....
Dat krijg je dus van een hele dag thee drinken, normaal gesproken ga ik om de 3 uur er uit maar dit was echt gekkenwerk.
Ohhh en mijn heupen en kuiten doen zo zeer vandaag, ik hou me echt kalm.

Klossen ga ik bijvoorbeeld deze week ophalen, Vluchttas zet ik vanaf volgende week klaar denk ik, dan ben ik 37 weken geweest en mag je officieel bevallen
Kleertjes ga ik nu al wassen dan is dat gewoon gebeurt, komt ze toch eerder dan hoeft mijn vriend niet te klooien met de wasmachine enzo en t geeft mij gewoon een rustig gevoel.
Het ledikantje in haar eigen kamer staat al klaar, de eerste weken gaat ze gewoon in de wandelwagen op de slaapkamer, schijnt heel normaal te zijn zei de kraamverzorster, niet iedereen heeft een wiegje en ledikantje.
We hebben een nieuwe wandel wagen en hij is echt groot dus moet kunnen zo voor de eerste 4 weken en dan gaat ze gewoon naar haar eigen kamer.

Llewella ik hoop dat je je dochter in je armen hebt!!

T valt me op dat hiet overigens veel meiden geboren worden... Grappig

Fijn verder dat er weer goeie berichten bij de echo's waren!!!!
pi_59945513
Maffemuts! Gefeliciteerd, ook al is het onverwachts!

Simmu, ik snap heel goed dat je er helemaal klaar mee bent! Pffff wat een geleuter zeg. Ik denk dat als dat bij mij zou gebeuren ik wsl heel kinderachtig zou reageren met: 'Nou, dan doen we toch helemaal geen kaartjes!'

Sterkte ermee, als ik jou was zou ik gewoon zelf een kaartje uitzoeken, alles helemaal zelf, en dan gewoon dus ook zelf versturen. naar je schoonvader.
En een webcam zetten op je baby?!?!?!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 7 juli 2008 @ 12:37:26 #152
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59945516
moeten we je feliciteren maffemuts?? ik doe het toch maar
simmu wat een vervelend gezeik zeg.. kan je niet gewoon zeggen: tot hier en niet verder anders flikker je maar op (ofzo) ik kan me voorstellen dat je hier helemaal gek van wordt bah.

over die klossen.. ik kom nu al niet lekker mijn bed meer uit en ik ben pas zestien weken (precies vandaag) dus ik denk er over om het bed wel al wat op te hogen zodat ik makkelijker op kan staan. zijn die dingen gratis te leen of moet je ze huren? (bij mijn eerste heb ik ze niet gebruikt namelijk dus ken het helemaal niet)

en tsja vluchtkoffer.. ik moet sowieso in het ziekenhuis bevallen, en misschien een paar dagen blijven, dus ik maak ook wel een koffer op tijd klaar. (eigenlijk twee, een voor mezelf, en een voor de kleine)

pi_59945837
quote:
simmu wat een vervelend gezeik zeg.. kan je niet gewoon zeggen: tot hier en niet verder anders flikker je maar op (ofzo) ik kan me voorstellen dat je hier helemaal gek van wordt bah.
dat deed ik dus gister. tijdens de jaarlijkse kerkBBQ (ik ben niet kerkelijk, maar schoonpapa wel, je wil trouwnes niet geloven hoeveel gezeik *dat* (uiteraard!) oplevert.........) moest er namelijk uitgebreid (weer) over die kaartjes begonnen worden. dat is natuurlijk ook een uitgelezen en geschikt moment. dus toen verloor ik mijn geduld. ik zei dat we dus mooi zelf wel uitmaken wie een kaartje krijgt en wie niet. het goede nieuws is dat sangdrax er ook geen trek in heeft, uiteraard bespreken wij dingen wel onder elkaar. maar ja: sangdrax is net als ik al zn leven lang dergelijk manipulatief en gemeen gedrag gewend (hij van zn pa, ik van mijn ma) en gaat er anders mee om dan ik. waar ik boos wordt danwel wegloop geeft hij zn pa zn zin om maar van het gezeur af te zijn. de vriendin van schoonpa heeft hem trouwens ook al op zn falie gegeven, daar niet van (whehe!). ik vind het alleen zo naar dat zelfs nu dit allemaal zo moet. kunnen ze nou niet een keertrje een paar maanden lang een beetje rekening houden met ons? zoveel is dat nu toch ook niet gevraagd. geen achterbaks jaloers gedoe van mijn ma, geen manipulatief en raar gedoe van zijn pa. niemand die alvast 'behulpzaam' meubeltjes koopt (in volledig andere stijl en kleur dan de rest) geen gezeur over welk geloof, geen wagonladfing kleertjes in een 'zekere' kleur terwijl wij nadrukkelijk vroegen dat niet te doen, geen gepiep over "maar ik wil bij de bevalling zijn" terwijl dat in ons huis echt niet realistisch haalbaar is, wanneer de doop (en ja: voor iemand het vraagt: er is me idd serieus gevraagd om qua bevalling/uitgerekende datum vooraf een beetje rekening te houden met vakanties.............) wie dan de doopouders, waar we gaan wonen, of ik werk (je moet wel werken hoor, totdat je zwanger bent, dan moet je maar ontslag nemen). manmanman, ik ben het *zo* zat!
pi_59945847
Maffemuts gefeliciteerd! En veel sterkte de komende tijd, want het is wel even het roer weer om hè?
Hoelang ben je ongeveer zwanger denk je?

DJMO: hier kan je klossen gratis lenen bij zo'n hulpmiddelenuitleencentrum (3x woordwaarde!). Maar volgens mij zit er een maximale termijn aan hoe lang je ze mag lenen.
pi_59945872
Simmu

Gelukkig ga je bijna verhuizen!! (Toch?)
pi_59946000
quote:
Op maandag 7 juli 2008 12:55 schreef Reinhilde het volgende:
Simmu

Gelukkig ga je bijna verhuizen!! (Toch?)
oeh! we hopen het zo hard!!!
sangdrax heeft de 24ste het laatste (formeel & definitief) gesprek! er moest eerst een interne sollicitatieronde gedaan worden na de informele open sollicitatie (dus allemaal heel positief)

geen lawaai van de gabberbuurtjes, geen nare familie, geen straatlawaai, en last but not least: voor dezelfde prijs als deze crappy 4-hoog-achter-zonder-lift-denhaagzuidwest-prachtbuurt een mooie eensgezinswoning!!!!!!!!!!!!!!

en ja: er zit een verhuispremie aan vast, als we particulier willen huren danwel kopen doen ze aan bemiddeling, en als we in de gemeente zelf willen wonen (echt een klein dorpje!) krijgen we een urgentieverklaring
pi_59946025
Die ouders Simmu
Lijkt me vrij vermoeiend!

En een webcam op je beeb! Echt niet!
Wij willen al voorkomen dat er de eerste dag teveel foto's worden gemaakt Ik hoef niet over 2 jaar nog ergens een zeer oncharmante foto van een pas bevallen mezelf tegen te komen en ik heb ook geen zin in een beeb die overstuur is door het flitsen. Die komt net uit een veilig, donker plekje, dan lijkt flitsen me niet echt tof.

Alleen beeb heeft een oma die fotogek is, dus dat kon nog wel eens wat lastig worden
  maandag 7 juli 2008 @ 13:05:57 #158
220694 Buiwkie
CountDown
pi_59946112
quote:
Op maandag 7 juli 2008 12:53 schreef simmu het volgende:

[..]

dat deed ik dus gister. tijdens de jaarlijkse kerkBBQ (ik ben niet kerkelijk, maar schoonpapa wel, je wil trouwnes niet geloven hoeveel gezeik *dat* (uiteraard!) oplevert.........) moest er namelijk uitgebreid (weer) over die kaartjes begonnen worden. dat is natuurlijk ook een uitgelezen en geschikt moment. dus toen verloor ik mijn geduld. ik zei dat we dus mooi zelf wel uitmaken wie een kaartje krijgt en wie niet. het goede nieuws is dat sangdrax er ook geen trek in heeft, uiteraard bespreken wij dingen wel onder elkaar. maar ja: sangdrax is net als ik al zn leven lang dergelijk manipulatief en gemeen gedrag gewend (hij van zn pa, ik van mijn ma) en gaat er anders mee om dan ik. waar ik boos wordt danwel wegloop geeft hij zn pa zn zin om maar van het gezeur af te zijn. de vriendin van schoonpa heeft hem trouwens ook al op zn falie gegeven, daar niet van (whehe!). ik vind het alleen zo naar dat zelfs nu dit allemaal zo moet. kunnen ze nou niet een keertrje een paar maanden lang een beetje rekening houden met ons? zoveel is dat nu toch ook niet gevraagd. geen achterbaks jaloers gedoe van mijn ma, geen manipulatief en raar gedoe van zijn pa. niemand die alvast 'behulpzaam' meubeltjes koopt (in volledig andere stijl en kleur dan de rest) geen gezeur over welk geloof, geen wagonladfing kleertjes in een 'zekere' kleur terwijl wij nadrukkelijk vroegen dat niet te doen, geen gepiep over "maar ik wil bij de bevalling zijn" terwijl dat in ons huis echt niet realistisch haalbaar is, wanneer de doop (en ja: voor iemand het vraagt: er is me idd serieus gevraagd om qua bevalling/uitgerekende datum vooraf een beetje rekening te houden met vakanties.............) wie dan de doopouders, waar we gaan wonen, of ik werk (je moet wel werken hoor, totdat je zwanger bent, dan moet je maar ontslag nemen). manmanman, ik ben het *zo* zat!

Pfffffffffffffffff Wow wat een gezeik kan een mens overzich heen krijgen en dat in jou toestand!!!
Niet te geloven, en jullie krijgen toch een kindje voorjullie en niet je familie, vreselijk als mensen zich zo opdringen of de regie overnemen.
Hou je voet stijf hoor!!!! Je staat zwaar in recht samen met je partner!
pi_59946117
quote:
Op maandag 7 juli 2008 13:01 schreef freecell het volgende:
Die ouders Simmu
Lijkt me vrij vermoeiend!

En een webcam op je beeb! Echt niet!
Wij willen al voorkomen dat er de eerste dag teveel foto's worden gemaakt Ik hoef niet over 2 jaar nog ergens een zeer oncharmante foto van een pas bevallen mezelf tegen te komen en ik heb ook geen zin in een beeb die overstuur is door het flitsen. Die komt net uit een veilig, donker plekje, dan lijkt flitsen me niet echt tof.

Alleen beeb heeft een oma die fotogek is, dus dat kon nog wel eens wat lastig worden
en dan zijn die verschillende sets ouders ook nog eens strontjaloers op elkaar! net een stel verwende kleine kinderen.

kan je anders trouwens mbt foto's maken niet een half uurtje poseren inlassen? dan staan jullie er mooi op want dat kan je van te voren aankondigen en dus eerst oppoetsen, en is het niet de hele tijd.
pi_59946129
Ow trouwens, mijn schoonmoeder en haar man gaan in oktober 2 weken op vakantie.
Zij tegen mij: "ik weet niet of ik zo lang zonder mijn kleinkind kan! "
Daar schrok ik wel een beetje van, want ze komen hier normaal een keer of 3/4 per jaar en dat vind ik best prima eigenlijk. Maar blijkbaar is ze van plan om vaker dan eens per 2 weken langs te komen?

En daarna zei ze ook nog dat ze meer vrije dagen kreeg. Standaard de vrijdag vrij. "dan kan ik lekker komen oppassen".
Ik, in een assertieve bui: "Dat is heel lief aangeboden, maar niet nodig, want ik ben gastouder, dus gewoon thuis, ook op vrijdag"
Zij: Dan kom ik je toch lekker vrijdags gezelschap houden?

Ik vind mijn schoonmoeder heel erg lief, maar dit zijn toch niet de berichten waar ik blij van word

Vooral niet omdat we genoeg ouders hebben (ik heb één stel ouders, TARA heeft een papa met vrouw en een mama met man, ik heb dus 2 paar schoonouders)
pi_59946160
en weet je wat het ergste is: zodra ik tegen iemand zeg dat ik het allemaal zo vervelend vind kan ik te horen krijgen dat ik toch moet snappen dat ze het goed bedoelen, en dat ik daar best wat meer begrip voor op kan brengen. (*simmu steekt dan der tong uit trouwens*)

edit: oppassen is gelukkig geen probleem. mijn ouders willen/kunnen niet vanwege allebei nog werkend, schoonmama idem, en schoonpapa krijgt zelf thuiszorg vanwege zijn psychische problemen (o.a. smetvrees) alhoewel hij al wel piept over "komen logeren".
  maandag 7 juli 2008 @ 13:08:17 #162
220694 Buiwkie
CountDown
pi_59946167
quote:
Oja enpassant ik hoor voorlopig weer in dit topic thuis, net een test gedaan omdat ik t niet vertrouwde en ik ben weer in verwachting dwars door pil nog wel ,Lief komt straks naar huis zodat we samen de VK e.d kunnen gaan bellen. Wordt nog zwaar met n meisje van 7 maanden en weer in verwachting zijn
Ook ik wil je toch voorzichtig feliciteren, ik hoop dat jullie er wel blij mee zijn!!!
Liefs
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 7 juli 2008 @ 13:09:12 #163
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59946192
quote:
Op maandag 7 juli 2008 12:53 schreef simmu het volgende:

[..]

jezus christus .. ik ben blij dat dat ik dat gezeik allemaal niet heb.. ik krijg wel kleertjes enzo, maar wat ik niet wil mag ik zo weggooien of teruggeven, want het is allemaal 2ehands, en die tante verkoopt dat normaal op de rommelmarkt. een uitvinding, want zo stoot ik niemand voor het hoofd, en er zitten echt mooie-leuke-praktische dingen bij geboortekaartjes.. ja misschien voor de mensen die ver weg wonen, maar anders?? ik moet er heel goed over nadenken. als ik met problemen bij mijn schoonvader kom, zoals nu laatst die fiets. hij knapt hem op, en ik krijg hem als nieuw terug.. ik hoef niet eens te vragen wat het gekost heeft want dan kijkt hij me de deur uit. idem met tante van mijn kant, ik krijg van alles, maar ze vragen eerst wat ik wil hebben. nu is mijn schoonvader godzijgedankt niet christelijk, en mijn tante dus weer wel, maar dat levert ook geen problemen op, ze weten dat ik niet geloof en dat ze me er niet lastig mee moeten vallen.

de bevalling is trouwens ook simpel, alleen mijn partner is er erbij, en als het overdag is, en mijn dochter zou het willen, dan zij ook, verder niemand. zelfs schoonpapa wacht maar op de gang.

meid wat heb ik een geluk in vergelijking met jou .. dikke knuffel meis, dat je het nog even vol kan houden tot je verhuisd bent!

Freecell, ik zal van de week eens informeren bij de zilverenkruis hier, daar zit ook zo'n zorgding bij volgens mij. thnx!

maandag 7 juli 2008 @ 13:10:14 #164
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_59946214
Owlet fijn dat 20 weken echo in orde was

Hier was ctg helemaal in orde, baby bewoog constant héén en weer, hartslag helemaal in orde.. lichtte contracties, maar niet noemenswaardig... donderdag moet ik weer op controle... om 7u... dan denk je dat je is kunt uitslapen ben wel benieuwd wanneer beebje komt

En ben ook héél benieuwd hoe het met Llewella is...

liefs lunastar
pi_59946225
quote:
Op maandag 7 juli 2008 13:06 schreef simmu het volgende:

[..]

en dan zijn die verschillende sets ouders ook nog eens strontjaloers op elkaar! net een stel verwende kleine kinderen.

kan je anders trouwens mbt foto's maken niet een half uurtje poseren inlassen? dan staan jullie er mooi op want dat kan je van te voren aankondigen en dus eerst oppoetsen, en is het niet de hele tijd.
Dat is op zich wel een goed idee misschien! Dank je!
pi_59946236
bierkratjes zijn ook gratis (statiegeld) en prima bruikbaar als klossen trouwens. bij ons bed kon het niet eens met echte kossen!
  maandag 7 juli 2008 @ 13:12:06 #167
220694 Buiwkie
CountDown
pi_59946260
quote:
Hier was ctg helemaal in orde, baby bewoog constant héén en weer, hartslag helemaal in orde.. lichtte contracties, maar niet noemenswaardig... donderdag moet ik weer op controle... om 7u... dan denk je dat je is kunt uitslapen ben wel benieuwd wanneer beebje komt

liefs lunastar
Fijn dat alles goed was bij je!!
Nu maar wachten ......
  maandag 7 juli 2008 @ 13:12:46 #168
220694 Buiwkie
CountDown
pi_59946281
quote:
Op maandag 7 juli 2008 13:11 schreef simmu het volgende:
bierkratjes zijn ook gratis (statiegeld) en prima bruikbaar als klossen trouwens. bij ons bed kon het niet eens met echte kossen!

Hier hebben wij ook aan zitten denken!!
  maandag 7 juli 2008 @ 13:16:31 #169
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_59946371
Dank jullie voor de felicitaties, het zal waarschijnlijk nog niet verder zijn dan 6 weken, toen mijn laatste periode gehad zeg maar.. mja goed dat zegt bij mij ook niets
En ja ergens ben ik er blij mee, andere kant weer de angst periode in.. leg ik later nog wel eens uit indien nodig
Maar ja eerst maar wachten tot lief thuis is... en dan duurt wachten weer eens onwijs lang

En Simmu, t wordt jou ook totaal niet makkelijk gemaakt wat vind ik dat erg voor je. Juist om dat je van zo'n periode zorgeloos zou moeten kunnen genieten maken anderen het voor je tot een grote boze donderwolk. Ik hoop dat je er nog uitkomt, maar zoals je eerder aangaf lijkt dat bijna het 8e wereld wonder te worden dan... En dan zou ik wat betreft de kaartjes inderdaad doen wat je eerder al aangaf ook iedereen die jij kent en fam en dergelijke sturen.. laat m dan maar goed in de knip gaan. dan bedenkt hij zich vast wel de volgende keer.
Een webcam zou ik alleen doen als ik er zelf achterstond en dan alleen nog voor verre familie die bv in het buitenland woont. maar niet 24/7 omdat schoonpaps dat zo wil..
t doet me bijna ergens aan denken zoals hij zijn wil probeert op te leggen.. dictatuur. Sorry dat ik t zo noem, misschien ook wel overdreven.. maar zo komt het op mij atm wel over.
Sterkte meid.
Gewoon n stuiterballetje
  maandag 7 juli 2008 @ 13:18:45 #170
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_59946417
quote:
Op maandag 7 juli 2008 13:11 schreef simmu het volgende:
aanvullend tipje, leg dan wel n plank oid op de kant waar jij je bedpootjes op wil zetten.. anders kun je wel eens risico lopen door enthousiast gedrag dat je er n beetje doorheen gaat
Gewoon n stuiterballetje
  † In Memoriam † maandag 7 juli 2008 @ 13:25:20 #171
43556 miss_dynastie
pi_59946559
Simmu, ik snap eigenlijk al het gedoe niet... misschien mis ik wat, maar jullie zijn toch de ouders? Waarom bemoeit iedereen zich dan met die kaartjes?
pi_59946569
Wat vervelend, gedoe met schoonouders en andere bemoeierds.
quote:
Op maandag 7 juli 2008 13:08 schreef simmu het volgende:
en weet je wat het ergste is: zodra ik tegen iemand zeg dat ik het allemaal zo vervelend vind kan ik te horen krijgen dat ik toch moet snappen dat ze het goed bedoelen, en dat ik daar best wat meer begrip voor op kan brengen. (*simmu steekt dan der tong uit trouwens*)

Daar krijg ik altijd vreselijke jeuk van. Ja, ze bedoelen het misschien goed, maar dat hoeft nog niet te betekenen dat het ook goed ís. Manmanman, wat wordt daar toch een boel mee vergoeilijkt. Ik moest laatst de bruiloft van mijn schoonzusje regelen en de moeder van haar (nu) man bemoeide zich ook echt overal mee, maar volgens iedereen bedoelde ze het wel goed. Nou en? Het moest er nog bij komen dat ze het verkeerd bedoelde.

Mijn ouders en schoonmoeder (schoonvader is helaas al overleden) zijn echt superlief trouwens. Daar heb ik het echt mee getroffen!

Maffemuts, gefeliciteerd. Het zal wel een schok zijn! Owlet, wat leuk, weer een meisje . Veel meisjes de laatste tijd! En Buiwkie, welkom.
pi_59946579
Maffemuts gefeliciteerd. Ben je al een beetje aan het idee gewend?

Buiwkie, Kim heeft een hele tijd in de kinderwagenbak bij ons op de kamer geslapen. Ging prima.

Simmu
pi_59946635
ik ben bedrijfswiskundige, en sangdrax is informaticus, dus we zijn allebei goed thuis in computers & internet. wij zijn heel stellig van mening dat ons frummeltje zo lang mogelijk internetloos door het leven moet gaan! vooral sangdrax is heel goed op de hoogte van hoe dingen mis kunnen gaan als je kinderen onbeperkt toegang tot internet geeft, dus geen computers op slaapkamers, geen webcams, en volledige controle door ons. niks te computerprivacy voor kinderen bij ons!
gewoon buitenspelen. maar we moeten nog maar zien of we dit waar kunnen maken hoor
  maandag 7 juli 2008 @ 13:29:27 #175
114177 Diaan73
pi_59946652
Met Twan destijds heb ik helemaal geen klossen onder het bed gedaan, bevallen deed ik in het ziekenhuis en de VK vond het niet nodig. Ik wil nu ook weer in het ziekenhuis (of Mama-kind kliniek die in januari hier opengaat).

Simmu wat een gezeur zeg van zowel je schoonvader als moeder... daar heb ik gelukkig geen last van. Mn ouders wonen dichtbij maar bemoeien zich nergens mee en mn schoonouders wonen ver weg en zie ik niet zo vaak. De enige van wie ik af en toe "last" heb, is mn broertje. Last is een groot woord, maar we raken weleens in een discussie verwikkeld over dat wij de katten houden en dat niet kan met een baby ivm de katten haren enz. Tja dan kan ik me weleens boos maken en dat ik dat onzin vind. Ik doe de katten pas weg op het moment dat er gezondheidsredenen zijn.

Maffemuts, van harte welkom en gefeliciteerd!!
Make love, not war ☮
pi_59946776
3 dagen verder
Niemand die Llewella kent?

Ik hoop zo voor haar dat alles goed is. Zeer aardige user.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_59946820
Diaan73: het schijnt zelfs nog gezond te zijn om een baby rondom huisdieren op te laten groeien hoor. ik doe onze dotjes (2 katjes) ook echt niet weg! (uiteraard heb ik daar ook al commentaar op gehad *zucht*, never mind) iets met weerstand en empathie opbouwen en alles.

tot nu toe talen ze trouwens niet echt naar de babyspulletjes, terwijl de box en wipstoel gewoon klaarstaan in de woonkamer (shinnie gaat er in zitten zodra het er staat, en dan negeer ik dat gedrag en houdt ze er weer mee op, want er is niks aan als ik er niet op reageer ) als ik bezig ben in de babykamer mogen ze meekijken (niet in het wiegje) en als ik weer wegga moeten ze mee, wat ze ook doen. ze zijn eraan gewend om mee te komen als ik ze roep. het scheelt dat ik vroeger opvangwerk deed voor de dierenbescherming, dus ze zijn er aan gewend om vreemde dieren in huis te hebben, dat was nooit echt een probleem.
  maandag 7 juli 2008 @ 13:38:37 #178
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_59946865
_ingrid_ ja ik ben vrijsnel gewend.. maar vind het ook dood eng, tis mijn 3e zwangerschap waarvan ik hoop dat ie als 2e in mijn lijstje bijkomt van goed. ook voor de bevalling ben ik totaal niet bang.. meer om het feit dat het bij mij al eens fout is gegaan in de 7e maand.
Diaan73 : K was hier eigenlijk nog niet eens weg kon geen afscheid nemen.. maar misschien werkte al die beebjes wel op mijn vruchtbaarheid hihi
Gewoon n stuiterballetje
pi_59946880
Diaan: het is hartstikke goed voor kinderen om op te groeien met één of meer huisdieren hoor!
En voor wij dat kat weg doen moet er ook wel sprake zijn van ernstige allergieën of iets dergelijks
  maandag 7 juli 2008 @ 13:48:11 #180
220694 Buiwkie
CountDown
pi_59947139
quote:
De enige van wie ik af en toe "last" heb, is mn broertje. Last is een groot woord, maar we raken weleens in een discussie verwikkeld over dat wij de katten houden en dat niet kan met een baby ivm de katten haren enz. Tja dan kan ik me weleens boos maken en dat ik dat onzin vind. Ik doe de katten pas weg op het moment dat er gezondheidsredenen zijn.
Jammer dat mensen altijd hun mening klaar hebben , ook wij hebben katten en niet eentje....
Maar in onze ogen is dat juist een toegevoegde waarde en niet andersom.
Ik heb echt poep in me oren als het gaat om dat soort geblaak. Ik heb me er echt volledig voor afgesloten, ik ga toch doen wat ik wil (wij willen) en andere moeten het lekker op hun manier doen maar niet mij de jouwe op komen leggen...!!!!
  maandag 7 juli 2008 @ 13:49:16 #181
220694 Buiwkie
CountDown
pi_59947174
quote:
[En Buiwkie, welkom.
Thx!!
pi_59947376
Ook leuk onderwerp: waar krijg je afkeurende blikken over?

Ik afgelopen zaterdag op een feestje over het feit dat ik ging kanoën (2 persoons canadese kano, niet óm te krijgen en TARA deed het meeste peddelwerk).
Ik: jamaar, waarom zou ik niét gaan kanoën, het is mooi weer!
Antwoord: straks val je eruit! !!!!
Ik: ja, dan ben ik nat
Uiteindelijk ben ik er zélf uitgestapt. Het water was meer dan 20 graden

En ik aaide de kat en werd daar nogal vreemd om aangekeken.
ik: ik aai haar alleen maar
antwoord: maar je bent zwanger!
ik: ja? dan kan ik de kat best aaien hoor, ik blijf uit de buurt van de kattebak. Ik negeer onze eigen kat toch ook niet de hele zwangerschap?
Antwoord: Ja, dat vond ik ook al raar.
Ik: laat maar.

Ik kan dit soort dingen redelijk goed negeren heb ik ontdekt! (zou bijna een nieuw topic waard zijn dit )
  maandag 7 juli 2008 @ 14:01:10 #183
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_59947483
maffemuts Ik feliciteer je toch maar even.. Sjonge.. da's een verrassing
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_59947566
Hey maffemuts, nu zijn we wéér samen zwanger (en dat terwijl dit mijn eerste zwangerschap is )

Maar in de 7e maand misgegaan? Dat is heel laat Was er een oorzaak bekend?
pi_59947587
quote:
Op maandag 7 juli 2008 13:56 schreef freecell het volgende:
Ook leuk onderwerp: waar krijg je afkeurende blikken over?

Ik kan dit soort dingen redelijk goed negeren heb ik ontdekt! (zou bijna een nieuw topic waard zijn dit )
was zo'n topic er ooit niet?
na mijn dutje zoek ik wel ff

maar eerst een dutje! ik kom niet meer bijgeslapen de laatste week (het wisselt nogal of ik goed slaap of niet, kwestie van zorgen dat er genoeg op video staat om 's nachts te kijken als ik sppok )
pi_59947685
hallo!
terug van weekendje weg.. en nog niets van Llewella !?
jeetje joh.. ik hoop dat je inmiddels je kleintje al wel in je armen hebt !

voor de nieuwe zwangeren; gefeliciteerd!
buiwkie, pittig om zo snel weer zwanger te zijn ja .. hier was de oudste net 8mnd toen ik de positieve test in handen had. Straks dus 16mnd als de tweede er is.
Nu (27wkn) merk ik dat het gesjouw te zwaar gaat worden en ik echt dingen uit handen moet gaan geven.
Ik ben zelfs blij nu met een werkdag, dat is stuk minder zwaar dan thuis!
  maandag 7 juli 2008 @ 14:17:51 #187
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_59947845
Joehoe !!! 29 juni is ons zoontje Timo geboren. Het is een kerngezond kereltje en na 2 nachten mochten moeder en kind gezellig mee naar huis. Druk weekje gehad, met veel visite en kraamhulp, maar het was en is nog steeds kei gezellig. Wat zijn meneer en mevrouw Asics gelukkig.

Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 7 juli 2008 @ 14:24:00 #188
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59947963
gefeliciteerd asics en wat een hummeltje

pi_59947967
Asics! Stiekemerd! We kijken even niet en jij bent gewoon al lang en breed bevallen!
Wat een mooi kereltje En Timo is een leuke naam!
  maandag 7 juli 2008 @ 14:27:44 #190
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_59948044
Thanks! Ja het was niet 'stiekem' bedoeld maar de laatste weken voor de bevalling waren HELL en de week na de bevalling was gewoon druk.
Asics neemt de tijd.
  maandag 7 juli 2008 @ 14:28:10 #191
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_59948063
asics dikke proficiat en wat een dotje

Llewella we zijn nieuwsgierig...
  maandag 7 juli 2008 @ 14:32:39 #192
220694 Buiwkie
CountDown
pi_59948166
quote:
buiwkie, pittig om zo snel weer zwanger te zijn ja .. hier was de oudste net 8mnd toen ik de positieve test in handen had. Straks dus 16mnd als de tweede er is.
Marit1978 ik ben nu 36 weken en 3 dagen zwanger van de 1ste, Maffemuts is nu weer zwanger van de 2de (haar 1ste is nu 7 maanden)
  maandag 7 juli 2008 @ 14:33:38 #193
108648 cattie
lieve moeder
pi_59948192
Asics, gefeliciteerd met Timo!

Maffemuts, gefeliciteerd met je zwangerschap!
  maandag 7 juli 2008 @ 14:33:43 #194
220694 Buiwkie
CountDown
pi_59948194
Asics wat een geweldig mooie zoon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik kan niet wachten tot mijn dochter dr is!!
pi_59948280
Asics wat issie mooi! Gefeliciteerd!
pi_59948332
Asics, van harte met Timo .

Maffemuts, gefeliciteerd met je zwangerschap.

En Llewella, ik hoop echt dat je je kleine inmiddels in je armen hebt
pi_59949027
Asics wat een knapperd! Gefeliciteerd!
pi_59949700
Asics gefeliciteerd.
De kat negeren? Al zou ik het willen dan kan dat echt niet bij ons. Wat een rare opmerkingen zeg.
Wat is dat trouwens dat wanneer je zwanger bent ineens iedereen alles maar zegt wat ie denkt: "zie je ik dacht het al, je krijgt een dikke kont" NAH, hallooooo ja joh, roept u maar maakt het uit...
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_59949725
hihi..maffemuts / buiwkie... nouja... ik bedoelde het goed
pi_59949754
Asics wat een lief kereltje hebben jullie daar
Gefeliciteerd en geniet er van!!!

Llewella, voor jou... het zal nu zolangzamerhand toch wel voorbij zijn?
  maandag 7 juli 2008 @ 15:56:19 #201
220694 Buiwkie
CountDown
pi_59949875
quote:
Op maandag 7 juli 2008 15:49 schreef marit1978 het volgende:
hihi..maffemuts / buiwkie... nouja... ik bedoelde het goed
pi_59949989
quote:
Op maandag 7 juli 2008 15:48 schreef Estrys het volgende:
Asics gefeliciteerd.
De kat negeren? Al zou ik het willen dan kan dat echt niet bij ons. Wat een rare opmerkingen zeg.
Wat is dat trouwens dat wanneer je zwanger bent ineens iedereen alles maar zegt wat ie denkt: "zie je ik dacht het al, je krijgt een dikke kont" NAH, hallooooo ja joh, roept u maar maakt het uit...
Antwoord:
Ja, klopt, ik heb een baarmoeder in mijn kont Ik hoop dat het een tweeling wordt, anders word ik zo ongelijk op het einde!
  maandag 7 juli 2008 @ 16:05:51 #203
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_59950128
Asics, gefeliciteerd!

maffemuts! Gefeliciteerd!
  maandag 7 juli 2008 @ 16:13:58 #204
220694 Buiwkie
CountDown
pi_59950315
quote:
Op maandag 7 juli 2008 16:00 schreef freecell het volgende:

[..]

Antwoord:
Ja, klopt, ik heb een baarmoeder in mijn kont Ik hoop dat het een tweeling wordt, anders word ik zo ongelijk op het einde!
pi_59950435
quote:
Op maandag 7 juli 2008 15:48 schreef Estrys het volgende:
Asics gefeliciteerd.
Ik ben 7 weken en 2 dagen en ik merk het al.
Ik heb het tegen 4 mensen gezegd (ouders) en die hebben al een mening over wie ik het nu al meer kan zeggen: Niet dus he! Dat bepalen we zelf wel. Vind het zelf allemaal erg overweldigend, kan daar nu nog niet meer mensen bij hebben.

Wij hebben trouwens een hond, die ga ik ook niet weg doen voor een kind of minder aandacht geven...
pi_59950500
maar koningin! tellen wij niet mee?
pi_59951037
ik bedoelde met negeren enkel het gedrag wat niet zo wenselijk is negeren hoor, dus in de box willen liggen, in het wipstoeltje willen liggen, dat soort dingen
onze shinnie is gewoon van het type "alle aandacht is goede aandacht", dus als je haar negeert als ze trots in het (heel wiebelige en met trilfunctie aan!) wipstoeltje ligt negeren we haar. als ze bij mij komt liggen krijgt ze een snoepje

oh; en er is een topic over dingen die je niet wilt horen, maar die's dicht: [OUD] Dingen die je nooit meer wilt horen - Deel 3
  maandag 7 juli 2008 @ 16:50:39 #208
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_59951157
Simmu ik heb mijn moeder een paar kaartjes gegeven die ze dan aan mensen kan geven waarvan zij graag wil dat ze het weten, maar die ik niet ken. Soort van stille afspraak was dan wel dat ik die mensen natuurlijk niet op kraamvisite hoefde te hebben enzo. Misschien een soort handige tussenoplossing? Al gaat het bij jou wel een stuk drammeriger, mijn moeder was gewoon zo trots en ze heeft het ook gewoon gevraagd, dat scheelt ook al natuurlijk

Lliewellaaaaaa waar ben je met je mooie baby?

En Maffemuts Al een beetje bijgekomen van de schrik? Gefeliciteerd
  maandag 7 juli 2008 @ 17:32:22 #209
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_59952158
thanks iedereen en veel succes met alle zwangerschappen!

Asics neemt de tijd.
pi_59952263
Gefeliciteerd met de nieuwe zwangerschappen/geboorte (wat een schatje op de foto!!)

Nog niets gehoord van Llewella, jeeetje! Hoop dat alles okee is gegaan daar
pi_59952315
quote:
Op maandag 7 juli 2008 14:17 schreef Asics het volgende:
Joehoe !!! 29 juni is ons zoontje Timo geboren. Het is een kerngezond kereltje en na 2 nachten mochten moeder en kind gezellig mee naar huis. Druk weekje gehad, met veel visite en kraamhulp, maar het was en is nog steeds kei gezellig. Wat zijn meneer en mevrouw Asics gelukkig.

[ afbeelding ]
Wat een lekker ding!
  maandag 7 juli 2008 @ 17:49:57 #212
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_59952561
Maffemuts, gefeliciteerd

Asics, ook gefeliciteerd met jullie zoon Timo

Heel leuk nieuwtje, op de oude groep waar ik eerst werkte waren we met zijn 3-en bezig met zwanger worden en het wilde met alledrie niet echt lukken zeg maar. En nu zijn we alledrie zwanger, ik dus vandaag precies 20 weken, één vrouwtje een week of 14/15 en de andere 12 weken.
pi_59953537
quote:
Op maandag 7 juli 2008 16:00 schreef freecell het volgende:

[..]

Antwoord:

Asics, gefeliciteerd! Wat een lief knap jochie
  maandag 7 juli 2008 @ 18:36:35 #214
114177 Diaan73
pi_59953557
Ach ik leg nu de opmerkingen van mn broertje maar naast me neer. Ze hebben zelf de katten weggedaan toen hun 1e kind zich aanmeldde. Wij zijn zo niet...en ook ik vind dat het goed is voor babies/kinderen om met huisdieren op te groeien. Als ik zie hoe gek Twan met de katten is... al hebben de katten erg aan hem moeten wennen, maar ze laten nu veel toe maar mn broertje heeft het dan vooral over de kattenharen die misschien in de buik/mond van de baby komen en die niet verteren... ach ik heb ook geen zin meer om me daar druk over te maken Tja het gekke is, dat je van alles gaat bedenken wat ik bij hen niet goedvindt.. maar kan me dan nog net inhouden omdat ik het gewoon een persoonlijke kwestie vind.

Asics wat een mooi ventje van harte gefelciteerd!!

[ Bericht 0% gewijzigd door Diaan73 op 07-07-2008 18:58:10 ]
Make love, not war ☮
pi_59953765
Ach, eigenlijk werkt het altijd 2 kanten op. Jij hebt niets te zeggen over het feit dat ze hun katten wegdeden. Maar dat hoeven zij dat net zo goed niet te doen wanneer jij ze wel houdt natuurlijk.

Zelf heb ik er helemaal niks mee en kan me ook nooit goed voorstellen dat mensen én kinderen hebben én huisdieren houden maar dat is ieder voor zich. Ik heb er gewoon niets mee maar zolang mensen de kids en dieren altijd goed in het zicht hebben is er niets mis mee lijkt me. Zoiezo als je al beestjes hebt waar je je aan hecht, doe je ze zéker niet weg. Heb je ze niet, kan je erover denken of je ze dan al wel of niet neemt.

Kan me er namelijk wel altijd zo aan irriteren als Wesley bij een hond staat ofzo en ik ga er gewoon voor de zekerheid even bijstaan dat ze dan zeggen: Oohh maar hij doet echt niets hoor!!
Nee dat zal best maar ik ben er gewoon liever bij okee. Je zal namelijk niet de eerste zijn die zoiets zegt en vervolgens gebeurd er wel wat. Soms liever te bezorgd dan ''alles maar laten gaan''
Maar that's just me
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 7 juli 2008 @ 18:58:38 #216
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59953984
quote:
Op maandag 7 juli 2008 18:47 schreef TeenageDirtbag het volgende:
Ach, eigenlijk werkt het altijd 2 kanten op. Jij hebt niets te zeggen over het feit dat ze hun katten wegdeden. Maar dat hoeven zij dat net zo goed niet te doen wanneer jij ze wel houdt natuurlijk.

Zelf heb ik er helemaal niks mee en kan me ook nooit goed voorstellen dat mensen én kinderen hebben én huisdieren houden maar dat is ieder voor zich. Ik heb er gewoon niets mee maar zolang mensen de kids en dieren altijd goed in het zicht hebben is er niets mis mee lijkt me. Zoiezo als je al beestjes hebt waar je je aan hecht, doe je ze zéker niet weg. Heb je ze niet, kan je erover denken of je ze dan al wel of niet neemt.

Kan me er namelijk wel altijd zo aan irriteren als Wesley bij een hond staat ofzo en ik ga er gewoon voor de zekerheid even bijstaan dat ze dan zeggen: Oohh maar hij doet echt niets hoor!!
Nee dat zal best maar ik ben er gewoon liever bij okee. Je zal namelijk niet de eerste zijn die zoiets zegt en vervolgens gebeurd er wel wat. Soms liever te bezorgd dan ''alles maar laten gaan''
Maar that's just me
ik kan me wel in je standpunt vinden, ergens, maar als jij een diertje hebt van 18 jaar oud, doe jij dat niet zomaar even weg omdat je een kind krijgt. simpel. als het kind er super allergisch voor is, dan wordt het een ander verhaal, maar zolang dat niet het geval is, .. een huisdier is net als een kind: het is geen speelgoed waar je afstand van doet zodra je er genoeg van hebt

pi_59954004
Asics wat een dooootje hij ziet er helemaal tevreden en rustig uit...

Vanmiddag bij de verloskundige geweest en alles is perfect. Hoofdje ligt netjes naar beneden, ze draait af en toe nog wel om haar as waardoor haar billen de ene keer links en de andere keer rechts uitsteken. Zeker 's ochtends (als al het vet naar de zijkanten is gezakt na een nacht liggen ) is het allemaal zo goed te voelen, daar lig ik dan echt van te genieten . En ze heeft vaak de hik, dat voel ik ook steeds harder.

Dit is de eerste keer sinds dagen dat ik niet rond dit tijdstip in het ziekenhuis ben, lief wordt nu gedialyseerd dus die is niet op zijn kamer. Ik was er wel vanmorgen even, toen was hij alleen maar suf en misselijk. Ik had er weer geen goed gevoel over, ze zijn inmiddels bijna 2 dagen bezig met de juiste antibiotica, dan zou dat toch aan moeten slaan? Een paar uur laten belde hij me, dokter was komen vertellen dat ze in zijn ontlasting nog een andere bacterie hadden gevonden dan diegene die in zijn buik was aangetroffen. Dat verklaart dus een heleboel.... Hij krijgt dus nu 2 soorten antibiotica en ik hoop echt dat hij nu snel opknapt. Hij is wel verplaatst naar een soort quarantaine-kamer, je mag alleen binnen met schort voor, handen wassen enz. Pas na zijn telefoontje begon ik me af te vragen hoe besmettelijk die bacterie dan is en eventueel hoe gevaarlijk voor mij en dus de baby? Ik heb de afgelopen dagen ook gebruik gemaakt van het toilet op zijn kamer daar... AMC gebeld maar de verpleging kon het me niet vertellen dus ik moet morgen met de arts spreken. Ik zou het verschrikkelijk vinden als ik niet meer bij hem op bezoek zou kunnen maar ik wil uiteraard ook geen risico lopen. Maar het is wel duidelijk dat hij nog wel even zoet is in het AMC ....
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 7 juli 2008 @ 19:04:59 #218
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59954124
het zit je ook echt niet mee he madelieve.. wat de mooiste tijd in je leven is, wordt nu verstoord omdat je man in het ziekenhuis ligt met zo'n afschuwelijke aandoening. ik hoop dat de je kracht vind en kan behouden om deze tijd door te komen

maandag 7 juli 2008 @ 19:13:19 #219
640 snoopy
peanuts
pi_59954279
Wat ontzettend naar voor jullie Madelieve. Hopelijk slaat de AB heel snel aan en komt alles gewoon goed.
  maandag 7 juli 2008 @ 19:15:15 #220
220694 Buiwkie
CountDown
pi_59954318
ik wil je ook heel veel sterkte en succes wensen madelieve, heftig allemaal!!
pi_59954373
Madelieve, veel sterkte.
pi_59954445
Gefeliciteerd Asics en maffemuts ook natuurlijk!!!

Wat naar allemaal Madelieve Ik hoop dat hij snel opknapt en dat je hem gewoon kan blijven opzoeken, je hebt nu wel weer eens een meevaller verdiend
pi_59954449
quote:
Op maandag 7 juli 2008 18:58 schreef DJMO het volgende:

[..]

ik kan me wel in je standpunt vinden, ergens, maar als jij een diertje hebt van 18 jaar oud, doe jij dat niet zomaar even weg omdat je een kind krijgt. simpel. als het kind er super allergisch voor is, dan wordt het een ander verhaal, maar zolang dat niet het geval is, .. een huisdier is net als een kind: het is geen speelgoed waar je afstand van doet zodra je er genoeg van hebt
Nee dat bedoelde ik ook. Zoiezo als je ze al hebt.
Alleen zou ik er zelf persoonlijk over nadenken om huisdieren te nemen als ik al kinderen heb. En heb ik er weinig mee dus ik kies er niet voor om ze te nemen. Maar niets mis mee als mensen dat wel willen. Afijn, ik heb dat net uitgelegd
pi_59954554
Madelieve wat naar zeg! Ik duim mee dat hij snel opknapt en dat je gewoon langs kunt blijven gaan.
pi_59954645
Madelieve, he getsie. Hopelijk gaan de medicijnen snel hun werk doen
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 7 juli 2008 @ 19:33:44 #226
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59954704
quote:
Op maandag 7 juli 2008 19:21 schreef TeenageDirtbag het volgende:

[..]

Nee dat bedoelde ik ook. Zoiezo als je ze al hebt.
Alleen zou ik er zelf persoonlijk over nadenken om huisdieren te nemen als ik al kinderen heb. En heb ik er weinig mee dus ik kies er niet voor om ze te nemen. Maar niets mis mee als mensen dat wel willen. Afijn, ik heb dat net uitgelegd
als je nog geen huisdieren hebt, kan ik me voorstellen dat je bewust kiest om ze ook niet te nemen vooral als allergie in de familie zit (bij mijn nichtjes bv), maar als je ze al hebt, dan is mijn standpunt duidelijk. gelukkig zit allergie niet aan onze kant van de beide families dus ik kan katja met een gerust hart houden. mochten er problemen optreden kan ze naar mijn oom en tante toe, maar die voorzie ik vooralsnog niet. ik blijf wel uit de buurt van de kattenbak en het kattenvoer, ook in de tuin werken doe ik niet, of ik moet heel goed beschermd zijn met handschoenen en dergelijke, maar risico's nemen doe ik liever niet.

pi_59955509
Asics, gefeliciteerd!!!

en Madelieve, sterkte. dat het maar snel helemaal goed komt met jullie allemaal. *knufs*
  Jubileum moderator maandag 7 juli 2008 @ 20:20:56 #228
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_59955827
Asics gefeliciteerd!
Maffemuts , gefeliciteerd!
Madelieve heel veel sterkte!
Eva ♥ en Iris ♥
  maandag 7 juli 2008 @ 20:23:32 #229
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_59955897
Nog niks van Llewella? . Zou het dan toch een keizersnee zijn geworden? .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_59955976
Of het vlot echt niet ( ze laten je toch niet zó lang lopen?? ) of jij hebt gelijk en ze is daar nog... pff
pi_59956057
Ik heb even op haar website gekeken, maar ook daar niets... ik hoop echt dat het goed gaat met haar en haar dochter!
  maandag 7 juli 2008 @ 20:32:55 #232
220694 Buiwkie
CountDown
pi_59956149
wij blijven maar heel hard duimen met zijn allen voor haar!!!!
en voor nu gaan we gewoon uit van het positieve, een zware bevalling maar met eind resultaat een prachtige dochter en we horen vast snel dat ze na een paardagen ziekehuis eindelijk thuis in haar eigen bedje ligt!!!
pi_59956354
Ik kan me ook wel voorstellen dat je na de bevalling niet meteen naar de pc rent

Al zal TARA het vast niet kunnen laten om even te melden dat er een uk is
  maandag 7 juli 2008 @ 20:49:47 #234
220694 Buiwkie
CountDown
pi_59956592
Mag ik ook in het mooie lijstje??
Mijn uitgerekende datum is 1 augustus van een Meisje.
  maandag 7 juli 2008 @ 20:53:05 #235
3011 E.T.
pi_59956682
Madelieve, heel veel sterkte!

Maffemuts gefeliciteerd! (als je ervaringsverhalen nodig hebt.. Tijn was ook 7 maanden toen ik zwanger bleek van Nienke )
  maandag 7 juli 2008 @ 21:53:33 #236
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_59958377
quote:
Op maandag 7 juli 2008 20:23 schreef k_i_m het volgende:
Nog niks van Llewella? . Zou het dan toch een keizersnee zijn geworden? .
Dat is wat ik ook denk. En dat ze dus gewoon nog niet kan posten.

Buiwkie, je staat erbij.
pi_59958448
quote:
Op maandag 7 juli 2008 18:59 schreef Madelieve het volgende:
Asics wat een dooootje hij ziet er helemaal tevreden en rustig uit...

Vanmiddag bij de verloskundige geweest en alles is perfect. Hoofdje ligt netjes naar beneden, ze draait af en toe nog wel om haar as waardoor haar billen de ene keer links en de andere keer rechts uitsteken. Zeker 's ochtends (als al het vet naar de zijkanten is gezakt na een nacht liggen ) is het allemaal zo goed te voelen, daar lig ik dan echt van te genieten . En ze heeft vaak de hik, dat voel ik ook steeds harder.

Dit is de eerste keer sinds dagen dat ik niet rond dit tijdstip in het ziekenhuis ben, lief wordt nu gedialyseerd dus die is niet op zijn kamer. Ik was er wel vanmorgen even, toen was hij alleen maar suf en misselijk. Ik had er weer geen goed gevoel over, ze zijn inmiddels bijna 2 dagen bezig met de juiste antibiotica, dan zou dat toch aan moeten slaan? Een paar uur laten belde hij me, dokter was komen vertellen dat ze in zijn ontlasting nog een andere bacterie hadden gevonden dan diegene die in zijn buik was aangetroffen. Dat verklaart dus een heleboel.... Hij krijgt dus nu 2 soorten antibiotica en ik hoop echt dat hij nu snel opknapt. Hij is wel verplaatst naar een soort quarantaine-kamer, je mag alleen binnen met schort voor, handen wassen enz. Pas na zijn telefoontje begon ik me af te vragen hoe besmettelijk die bacterie dan is en eventueel hoe gevaarlijk voor mij en dus de baby? Ik heb de afgelopen dagen ook gebruik gemaakt van het toilet op zijn kamer daar... AMC gebeld maar de verpleging kon het me niet vertellen dus ik moet morgen met de arts spreken. Ik zou het verschrikkelijk vinden als ik niet meer bij hem op bezoek zou kunnen maar ik wil uiteraard ook geen risico lopen. Maar het is wel duidelijk dat hij nog wel even zoet is in het AMC ....
Madelieve, ik duim voor je mee dat het niet besmettelijk is!

Ik heb morgen om 10.30 de afspraak bij de VK. Ergens is het wel spannend, al denk ik dat er weinig spannends zal zijn

Ben al een poos iedere dag (van 's morgens vroeg tot 's avonds laat én 's nachts) kots en kotsmisselijk. Zelfs drinken wil niet binnen blijven
pi_59958571
Wat een situatie Madelieve! Hopelijk weet je gauw meer.
  maandag 7 juli 2008 @ 22:08:52 #239
220694 Buiwkie
CountDown
pi_59958926
quote:
Buiwkie, je staat erbij.
Thank you!!!
  maandag 7 juli 2008 @ 22:52:21 #240
62233 Jelief
ikke lief!
pi_59960246
welkom aan de nieuwe zwangeren!

Ik denk ook veel aan Llewella, ik hoop echt dat alles goed is.

Afgelopen zondag was de schoonmoeder van mijn zus zo vrij om even aan mijn buik te zitten. Nou zat ze dus aan mijn vetjes ter hoogte van mijn darmen maar toch vind ik het niet netjes.
Vriendin van ons zei het ook lekker plastisch. Oh dus mijn man kust elke ochtend mijn darmen', nadat de vlos had uitgelegd dat haar 14 weken buikje vooral veroorzaakt wordt door haar darmen

En Timo is een mooi ventje zeg!
  dinsdag 8 juli 2008 @ 07:09:52 #241
105850 Fuente
mamamuts
pi_59964361
Welkom nieuwe zwangeren!

Madelieve, jeetje, ik weet niet goed wat ik moet zeggen, ik wens je heel veel sterkte meis

Jelief, oh vreselijk he? Afgelopen weekend hadden wij een bruiloft en de moeder van de bruid kon het ook niet laten. En toen: Oooh jeeeetje, nog maar 19 weken? Jeetje, je lijkt wel 8 maanden! Oooh was je eerste kind 8,5 pond? Ach meisje toch, dat wordt nog wat!
En vervolgens kreeg ik eetadviezen (ik ben ook zwaar van mezelf) want dan zou deze baby in ieder geval niet zo groot worden
Ik kan dat dus echt niet uitstaan he.

De baby is inmiddels af en toe mijn buik aan het verbouwen! Gisteravond ging beep zo tekeer dat manlief het ook heel goed kon voelen, super!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
pi_59964896
ja, dat kan ik me voorstellen dat je dat niet kan uitstaan Fuente... ik moet zeggen dat ik dat allemaal ook niet zo zie zitten in een zwangerschap.
ik ben ook heel benieuwd wanneer ik mijn kindje voor het eerst zal voelen en hoe dat zal zijn... ik ben pas in mijn negende week van ons eerste kindje als het allemaal goed is... (heb gisteren een positieve test gedaan na 8 weken overtijd zijn)
  dinsdag 8 juli 2008 @ 08:44:41 #243
174280 klonelin
later uit de kast..
pi_59964968
Even mijn berichtje vanuit "wachten op een 2e streepje":
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 07:54 schreef klonelin het volgende:
Ik kom me hier even voorzichtig melden.
Vorig jaar in november met 11 weken een miskraam gehad en heb net een 2e streepje geplast.
Als ik het zo inschat ben ik nu ergens tussen de 6 en 8 weken zwanger, ergens begin mei was mijn laatste menstruatie.
Ik heb niet eerder getest omdat ik begin juni nog een klein beetje oud bloed verloor, ik dacht dat mijn lichaam misschien gewoon wat van slag was. Maar nu toch een 2e streepje!

Deze naam is een kloon zoals jullie zien.. als alles wat verder gevorderd is zal ik me wel bekendmaken maar jullie zullen me niet kennen aangezien ik in ouders nooit echt een actieve poster ben geweest

Groetjes,
Klonelin
Een datum heb ik nog niet, maar die zal volgen wanneer ik zeker weet dat alles goedzit.
pi_59965071
Welkom nieuwe zwangeren, gefeliciteerd!
  dinsdag 8 juli 2008 @ 08:57:02 #245
62233 Jelief
ikke lief!
pi_59965096
welkom mijsje en klonelin!
pi_59965178
quote:
Op maandag 7 juli 2008 16:21 schreef bixister het volgende:
maar koningin! tellen wij niet mee?
Jullie tellen zeker mee!
Volgens mij waren jullie de eersten die het wisten
  dinsdag 8 juli 2008 @ 09:12:37 #247
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_59965267
Inderdaad welkom klonelin en mijsje
E.T ik ga waarschijnlijk nog veel gebruik van je maken, ermm van je kennis bedoel ik dan

17 juli kan ik bij VK terrecht voor een termijnbepaling...
T ergste op dit moment is het ontbijt ( welke ik altijd met mn kleine meid oppeuzel en de vermoeidheid, aan gezien mijn meisje alleen maar tussen 3 en 5 even wil slapen maar alwel vanaf gemiddeld 6:30 wakker is. Ik denk dat ik strakjes schoonmams maar weer lekker te wandelen stuur, zodat ik nog ff n uurtje kan pakken zo rond 12en.
Lief wist gister eenmaal thuis aangekomen niet goed wat te zeggen, Natuurlijk was ie blij, maar vond het van moeder natuur wel erg slecht uitgerekend Gister dus ook accuut gestopt met de pil op verzoek van VK, Zodra er toch iets gebeurde moest ik haar gelijk bellen. Mja laten we t beste hopen.

Madelieve ook ik wil jou en je man veel sterkte wensen, het is geen makkelijke tijd voor jullie beiden. Ik hoop dat de Antibiotica gauw hun werk doen zodat ie weer fijn bij jou thuis kan zijn.
Gewoon n stuiterballetje
  dinsdag 8 juli 2008 @ 09:25:25 #248
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_59965432
Goedemorgend...

en voor als ik het vergeten ben welkom nieuwe zwangere....

Hier loop ik dus nog steeds rond... en heb op dit moment ook niet het gevoel dat het zal doorzetten...
  dinsdag 8 juli 2008 @ 10:30:03 #249
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_59966407
Wat vervelend Luna, ik hoop dat je n beetje de rust kan vinden die je nog zo hard nodig gaat hebben. het kan alle kanten nog op natuurlijk, maar hoop voor je dat het niet meer lang gaat duren
Gewoon n stuiterballetje
pi_59966811
Luna officieel overtijd
Toch hopen dat het nu snel doorzet!

En welkom nieuwe zwangeren!
  dinsdag 8 juli 2008 @ 11:03:39 #251
102760 Igraine
Headache
pi_59967012
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 07:09 schreef Fuente het volgende:
Welkom nieuwe zwangeren!

Madelieve, jeetje, ik weet niet goed wat ik moet zeggen, ik wens je heel veel sterkte meis

Jelief, oh vreselijk he? Afgelopen weekend hadden wij een bruiloft en de moeder van de bruid kon het ook niet laten. En toen: Oooh jeeeetje, nog maar 19 weken? Jeetje, je lijkt wel 8 maanden! Oooh was je eerste kind 8,5 pond? Ach meisje toch, dat wordt nog wat!
En vervolgens kreeg ik eetadviezen (ik ben ook zwaar van mezelf) want dan zou deze baby in ieder geval niet zo groot worden
Ik kan dat dus echt niet uitstaan he.

De baby is inmiddels af en toe mijn buik aan het verbouwen! Gisteravond ging beep zo tekeer dat manlief het ook heel goed kon voelen, super!
Dat is al vlot Fuente dat je het zo duidelijk voelt! Leuk. Ik voel hier bijna niks. Heel soms voel ik een soort fladdertje, maar niet eens elke dag. Nou ja, op de echo kunnen zien dat het goed beweegt, dus daar ligt het niet aan.

Oh ja, leuke opmerkingen zijn dat. Zo had ik van het weekend ook een verjaardag en iemand kwam me feliciteren met m'n zwangerschap. Dus een ander gelijk: "Ooooooh, ben je zwanger!?"
Ja, je dacht dat ik gewoon een vette pens had van mezelf hè.... Heb ik ook, daar niet van
Ik heb dus geen duidelijk zwangere buik, maar lijk 'gewoon' dik.
Dat had ik bij de vorige ook, toen hadden sommige mensen het nieteens door toen ik al 7 maanden was.
  dinsdag 8 juli 2008 @ 11:29:39 #252
114177 Diaan73
pi_59967566
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 08:39 schreef mijsje het volgende:
ja, dat kan ik me voorstellen dat je dat niet kan uitstaan Fuente... ik moet zeggen dat ik dat allemaal ook niet zo zie zitten in een zwangerschap.
ik ben ook heel benieuwd wanneer ik mijn kindje voor het eerst zal voelen en hoe dat zal zijn... ik ben pas in mijn negende week van ons eerste kindje als het allemaal goed is... (heb gisteren een positieve test gedaan na 8 weken overtijd zijn)
Alereerst van harte welkom en gefeliciteerd!! Als je 8 weken overtijd bent, betekent dat dus dat je al 10 weken zwanger bent. De eerste 2 weken voor je eisprong tellen gewoon mee/krijg je "cadeau".

Klonelin ook van harte welkom en gefeliciteerd!!
Make love, not war ☮
pi_59967921
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 11:29 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Alereerst van harte welkom en gefeliciteerd!! Als je 8 weken overtijd bent, betekent dat dus dat je al 10 weken zwanger bent. De eerste 2 weken voor je eisprong tellen gewoon mee/krijg je "cadeau".

Klonelin ook van harte welkom en gefeliciteerd!!
Ben je dan niet al 12 weken?
  dinsdag 8 juli 2008 @ 11:52:11 #254
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_59968109
Hihi, volgens mij ook ja Koningin.

Welkom meiden!
  dinsdag 8 juli 2008 @ 11:54:59 #255
114177 Diaan73
pi_59968181
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 11:45 schreef Koningin het volgende:

[..]

Ben je dan niet al 12 weken?
Verhip ja je hebt gelijk....
Make love, not war ☮
pi_59968456
Zo he, da's nog eens een cadeautje, de eerste 12 (enge) weken van je zwangerschap zo maar voor niets!
pi_59968862
Zo! We hebben de eerste afspraak bij de VK gehad. Volgende week vrijdag krijgen we de 1e echo. We hebben besloten om een combinatietest te laten doen, hier hoor ik volgende week vrijdag ook wat meer over (wanneer enzo).

De kans is groot dat ik toch naar een Gyn moet met medische indicatie, mijn internist krijgt hierover de zeggenschap, dat hoor ik dus a.s. vrijdag.

Oh, en hoorde dat we (milanese en ik zijn niet getrouwd) het kindje al vóór 14 weken moeten aangeven!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 8 juli 2008 @ 12:27:34 #258
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59969022
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 12:20 schreef Raissa het volgende:
Zo! We hebben de eerste afspraak bij de VK gehad. Volgende week vrijdag krijgen we de 1e echo. We hebben besloten om een combinatietest te laten doen, hier hoor ik volgende week vrijdag ook wat meer over (wanneer enzo).

De kans is groot dat ik toch naar een Gyn moet met medische indicatie, mijn internist krijgt hierover de zeggenschap, dat hoor ik dus a.s. vrijdag.

Oh, en hoorde dat we (milanese en ik zijn niet getrouwd) het kindje al vóór 14 weken moeten aangeven!
even snel, ik moet zo weg; ik heb hier het info boekje van mijn vk, en daar staat in dat het met 26-28 weken de erkenning op het gemeentehuis geregeld moet worden, als je de baby de achternaam van je partner wil geven. je moet er wel samen voor naar het gemeentehuis

nieuwe zwangeren welkom en gefeliciteerd!

Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 8 juli 2008 @ 12:29:36 #259
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59969074
ps ik lees straks de rest wel bij, ik ben lui, waardoor ik nu haast moet maken

pi_59969097
Eindelijk na lang wachten dan een berichtje van mij!

Zondag 6/7/8 is na 33 minuten persen om 3 over 3 smiddags onze mooie dochter Amber Mae geboren!

Geen klein dametje, 4580 gram en 53 cm groot met een flinke bos haar en meteen en mooie gezonde blos!
Een heel mooi 'af' kindje dus die het erg goed heeft gehad in mijn buik!

De bevalling was heavy, maar ik heb hem niet als zwaar of traumatisch ervaren, maar wel een heftige ervaring.

Nadat ik na dinsdag al een beetje liep te sputteren met veel vocht en slijmverlies, de ontsluiting niet op gang kwam nadat de eerste lichte weeen kwamen donderdagochtend, vrijdag op zaterdag weer naar het ziekenhuis om bij te slapen, werd het de nacht van zaterdag op zondag me het allemaal teveel en heb ik m'n vriend gesmeekt de vk te bellen, de weeen waren op 23:00 begonnen, en die heb ik nog kunnen wegsudderen tot een uur of 3 snachts.
VK heeft me naar het ziekenhuis gestuurd om me daar eerst weer een cocktail shot te geven om me te laten slapen, maar dat is uiteindelijk niet gebeurd, ik had nog steeds maar 1 cm ontsluiting thuis, met een beetje enthousiasme kon je er 2 van maken, maar tijdens het ritje naar het ziekenhuis is dat naar 4 gegaan.
Ik wilde heel graag geholpen worden qua pijn of slapen, was gewoon op na al dat gesudder, en uiteindelijk voor een ruggeprik gekozen ook al waren ze daar geen voorstander van. Ik ben absoluut blij dat ik dat heb gedaan ook al heb ik daar altijd grotere angst voor gehad dan voor bevallen zelf!
Mijn ouders en mijn vriend hebben geassisteerd bij de bevalling zelf, en ik was even bang dat er een vacuumpomp aan te pas moest komen omdat ik het zo lang vond duren voor het hoofdje eruit kwam, maar daar was ze dan eindelijk, en ik voelde meteen dat ze een heel mooi solide stevig kindje was!

En ze is zo lekker zoet! Doet het fantastisch aan de borst meteen al direct na de geboorte!
Ze ligt nu lekker bij papa.

foto's ga ik allemaal nog rustig uitzoeken, eerst zo rondbvellen, ben net uit het ziekenhuis, want mijn lichaam heeft een behoorlijke optater gehad. Ik kon nog niet zelf plassen, daar was het wachten op, en heel fijn, maar ik moet zo dus bellen voor een rollator M'n bekken is behoorlijk week, spieren erg pijnlijk, maar de zusters waren al blij vanochtend te zien dat ik al meer kon dan gisteren, vanochtend zelf naar de wc, douchen en aangekleed.

Dus al met al, behoorlijk heavy, maar ik heb er zo'n prachtige dochter voor terug dat ik het er graag voor over heb!!!!
Amber Mae
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 8 juli 2008 @ 12:33:42 #261
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59969162
ow wat fijn llewella!!! van harte gefeliciteerd met je wondertje meis dikke kuss

en nu moet ik echt haast maken

dinsdag 8 juli 2008 @ 12:34:43 #262
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_59969188
Feli
pi_59969204
Llewella Gefeliciteerd!!!!

en de rest natuurlijk met het zwanger zijn
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_59969264
Gefeliciteerd Llewella en wat een mooie naam
  dinsdag 8 juli 2008 @ 12:38:58 #265
108648 cattie
lieve moeder
pi_59969283
Llewella, van harte gefeliciteerd met je grote meid!
  dinsdag 8 juli 2008 @ 12:39:47 #266
114177 Diaan73
pi_59969304
LIewella van harte gefeliciteerd met jullie dochter Amber En wat een mooie datum heeft ze uitgekozen en leuke getallen hoor al die drietjes
Make love, not war ☮
pi_59969320
Llewella, gefeliciteerd!
  dinsdag 8 juli 2008 @ 12:45:06 #268
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_59969389
Llewella wat klink je heerlijk vol van de geboorte van Amber. Het heeft je volgens mij nogal overvallen toch allemaal, maar klinkt nu zo voldaan.
Gefeliciteerd met Amber en geniet lekker van elkaar.
Als je niet lacht, ben je dood.
  dinsdag 8 juli 2008 @ 12:46:29 #269
640 snoopy
peanuts
pi_59969420
Llewella van harte met jullie flinke meid
pi_59969429
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 11:29 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

ik had een foutje gemaakt, het is ruim 8 weken na mijn laatste menstruatie... dus zit ik nu inderdaad ruim in week 8 dus de 9e week... (8 weken en 2 dagen heeft de website van mijn huisarts uitgerekend)

maar wel bedankt, ik voel me meteen welkom hier...
  dinsdag 8 juli 2008 @ 12:51:25 #271
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_59969556
Llewella proficiat met jullie meisje en een mooie datum... geniet nu maar lekker en doe het maar rustig aan
pi_59969607
Van harte gefeliciteerd met Amber Mae
Een beetje vreemd, maar wel lekker
  dinsdag 8 juli 2008 @ 13:00:21 #273
35189 Troel
scherp en bot
pi_59969749
Amber welkom! En wat een verhaal en wat een langdurige bevalling zo!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 8 juli 2008 @ 13:00:22 #274
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_59969751
Llewella gefelicteerd En wat een mooie naam!!!!
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
  dinsdag 8 juli 2008 @ 13:03:00 #275
57497 happyme28
I'm so happy
pi_59969810
Eindelijk Llewella, ondanks dat ik hier (nog) niet post, lurk ik lekker mee en moest steeds kijken of er al nieuws was Hele mooie naam! En gefeliciteerd natuurlijk!
pi_59969879
Ah Llewella, daar ben je

Gefeliciteerd met jullie dochter
  dinsdag 8 juli 2008 @ 13:09:47 #277
3011 E.T.
pi_59969957
Llewella, daar is ze dan eindelijk
Gefeliciteerd met je dochter!
  dinsdag 8 juli 2008 @ 13:10:51 #278
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_59969978
LLewlla, gefeliciteerd! Wat een marathon is het geweest zeg!
Geniet van de beloning!
  dinsdag 8 juli 2008 @ 13:11:04 #279
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_59969985
Llewella, eindelijk kun je genieten van je dochter!
Gefeliciteerd

En succes met het lichamelijk herstel.
  dinsdag 8 juli 2008 @ 13:11:43 #280
40180 Stiemie
20-07-2007
pi_59970000
Llewella gefeliciteerd met je meisje Mooie naam zeg!
  Jubileum moderator dinsdag 8 juli 2008 @ 13:13:51 #281
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_59970058
Llewella van harte gefeliciteerd met Amber Een heftige, lange bevalling maar je klinkt geweldig, heel nuchter en trots.
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 8 juli 2008 @ 13:14:06 #282
220694 Buiwkie
CountDown
pi_59970062
Amber Mae Welkom hier bij Papa en Mama!!!
Llewella, alle respect voor jou!! Je klinkt geweldig, hou je taai, kom bij en geniet

Ik hoop net als de rest denk ik gauw een foto van je dochterte zien!!!

Liefs
pi_59970311
Llewella, gefeli!!!!
pi_59970398
Llewella, you did it! heel hartelijk gefeliciteerd met jullie dochter Amber Mae!
  dinsdag 8 juli 2008 @ 13:31:58 #285
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_59970532
Llewella en husb, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Amber.
En wat een leuke datum heeft ze uitgekozen.
Ben benieuwd naar de foto's.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
  dinsdag 8 juli 2008 @ 13:37:03 #286
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_59970680
Gefeliciteerd Llewella, met de geboorte van jullie dochter Amber
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  dinsdag 8 juli 2008 @ 13:39:20 #287
105850 Fuente
mamamuts
pi_59970748
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 11:03 schreef Igraine het volgende:

[..]

Dat is al vlot Fuente dat je het zo duidelijk voelt! Leuk. Ik voel hier bijna niks. Heel soms voel ik een soort fladdertje, maar niet eens elke dag. Nou ja, op de echo kunnen zien dat het goed beweegt, dus daar ligt het niet aan.

Oh ja, leuke opmerkingen zijn dat. Zo had ik van het weekend ook een verjaardag en iemand kwam me feliciteren met m'n zwangerschap. Dus een ander gelijk: "Ooooooh, ben je zwanger!?"
Ja, je dacht dat ik gewoon een vette pens had van mezelf hè.... Heb ik ook, daar niet van
Ik heb dus geen duidelijk zwangere buik, maar lijk 'gewoon' dik.
Dat had ik bij de vorige ook, toen hadden sommige mensen het nieteens door toen ik al 7 maanden was.
ik ben ook gewoon dik, goed dik Maar gelukkig lijkt het al wel wat met die buik.
Misschien ligt je placenta voor? Dat had ik bij Sara, die voelde ik pas ergens rond 25 weken duidelijk.
Deze uk voelde ik rond 14 weken soms al iets fladderen, heel af en toe. En nu is het 's avonds altijd druk in m'n buik. Dat wordt nog wat straks!
Sara
Merel
Ukje
  dinsdag 8 juli 2008 @ 13:40:29 #288
105850 Fuente
mamamuts
pi_59970787
Llewella, wauw! Van harte gefeliciteerd
Sara
Merel
Ukje
pi_59970818
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 13:39 schreef Fuente het volgende:

[..]

ik ben ook gewoon dik, goed dik Maar gelukkig lijkt het al wel wat met die buik.
Misschien ligt je placenta voor? Dat had ik bij Sara, die voelde ik pas ergens rond 25 weken duidelijk.
Deze uk voelde ik rond 14 weken soms al iets fladderen, heel af en toe. En nu is het 's avonds altijd druk in m'n buik. Dat wordt nog wat straks!
hoopvol dan: ik was dik mollig iig. voor mijn zwangerschap 80 kilo ofzo bij 1.60 (okok, gewoon dik ). nu met dik 8 maanden zwanger weeg ik 78

ik strijd al mijn leven lang tegen de kilo's en nu kan ik vreten wat ik wil frikandellen met mayo lijken trouwens te helpen bij verstopt zitten
  dinsdag 8 juli 2008 @ 13:44:48 #290
114177 Diaan73
pi_59970930
Even een vraagje: ik was gisterenavond behoorlijk benauwd/kortademig heb ik wel vaker last van... ivm allergie. Normaal gebruik ik dan een pufje Ventolin... mag je dat eigenlijk ook gebruiken als je zwanger bent? De bijsluiter heb ik niet meer en ik vInd het een beetje stom om hiervoor de gyn te bellen.
Make love, not war ☮
  dinsdag 8 juli 2008 @ 13:49:04 #291
105850 Fuente
mamamuts
pi_59971040
Simmu, dat heb ik dan wel. Ik val af in mijn zwangerschappen, bij Sara bijna 10 kilo en nu zit ik op -3. Terwijl ik echt wel eet!

Diaan, Ik heb wel ventolin voor Sara, maar kan de bijsluiter zo niet vinden. Ff google?
http://www.consumed.nl/medicijnen/2849/Ventolin%C2%AE_Inhalaties
Ik denk het niet dus!
Sara
Merel
Ukje
pi_59971329
Llewella en man, gefeliciteerd met de geboorte van jullie Amber

Mooie naam!
  dinsdag 8 juli 2008 @ 13:59:23 #293
153480 Maneki.Neko
sloopkogel©
pi_59971333
Llewella gefeliciteerd met Amber Mae . Mooie namen en een schitterende getallenreeks
Saartje
  dinsdag 8 juli 2008 @ 14:00:16 #294
114177 Diaan73
pi_59971362
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 13:49 schreef Fuente het volgende:
Simmu, dat heb ik dan wel. Ik val af in mijn zwangerschappen, bij Sara bijna 10 kilo en nu zit ik op -3. Terwijl ik echt wel eet!

Diaan, Ik heb wel ventolin voor Sara, maar kan de bijsluiter zo niet vinden. Ff google?
http://www.consumed.nl/medicijnen/2849/Ventolin%C2%AE_Inhalaties
Ik denk het niet dus!
Hmm heb vannacht wel een half pufje genomen, werd gek/wakker van de "rochel" geluiden. Op zich lijkt het me gek, vrouwen die astma hebben, zullen het ook moeten gebruiken en het komt niet in je bloed oid. Het gaat niet verder dan je longen. Paracetamol mag wel... nou ja.. ik ga maar niet meer nemen en volgende week aan de VK vragen.
Make love, not war ☮
pi_59971420
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 14:00 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Hmm heb vannacht wel een half pufje genomen, werd gek/wakker van de "rochel" geluiden. Op zich lijkt het me gek, vrouwen die astma hebben, zullen het ook moeten gebruiken en het komt niet in je bloed oid. Het gaat niet verder dan je longen. Paracetamol mag wel... nou ja.. ik ga maar niet meer nemen en volgende week aan de VK vragen.
ik had het ook zo voor de baby indaalde (nu is het een stuk beter )
ik had het minder als ik op mijn rechterzij lag, en een tijdje rustig blijven liggen en afwachten bracht ook wel wat verbetering. maar its idd naar! *troost*
bij mij komt het trouwens ook van de allergieen, na de bevalling ga ik dus wel direct aan medicijn, want ik wordt er ook gek van en al die neusspray is ook niet goed!
pi_59971448
Llewella en vriend, gefeliciteerd met de geboorte van Amber
Het heeft lang geduurd maar fijn dat alles uiteindelijk goed is gegaan.
Geniet maar lekker van elkaar en ik hoop dat je snel opknapt!
  dinsdag 8 juli 2008 @ 14:25:53 #297
114177 Diaan73
pi_59971964
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 14:03 schreef simmu het volgende:

[..]

ik had het ook zo voor de baby indaalde (nu is het een stuk beter )
ik had het minder als ik op mijn rechterzij lag, en een tijdje rustig blijven liggen en afwachten bracht ook wel wat verbetering. maar its idd naar! *troost*
bij mij komt het trouwens ook van de allergieen, na de bevalling ga ik dus wel direct aan medicijn, want ik wordt er ook gek van en al die neusspray is ook niet goed!
En helemaal vervelend als je ook nog de volgende dag moet werken Ik zal in ieder geval even die tip proberen als ik er weer last van heb. Ik heb er niet gelukkig niet vaak last van, maar vannacht was toch wel even flink.
Make love, not war ☮
pi_59972021
Llewella gefeliciteerd met Amber!!!
pi_59972062
Llewella, ontzettend gefeliciteerd met Amber !!!!
wat een lange aanloop en wat een enorme opluchting dat ze er gezond en wel is !
Nu jij maar rustig aan je herstel gaan werken ...

Diaan, ik zou bij twijfel even de apotheker bellen !
Die kan je waarschijnlijk meer nuttigs zeggen dan de huisarts, andere (lees: specifiekere) naslagwerken namelijk.
  dinsdag 8 juli 2008 @ 14:31:49 #300
62233 Jelief
ikke lief!
pi_59972120
Jaa daar is ze dan. Klinkt idd als heftig Llewella nu goed uitrusten hè! Fijn dat de borstvoeding meteen goed loopt.
Amber je hebtje papa en mama flink op je laten wachten maar ik neem aan dat ze je dat niet kwalijk nemen. Ik wens je veel liefde!
  dinsdag 8 juli 2008 @ 14:36:40 #301
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_59972267
Jaaaa, eindelijk! Gefeliciteerd Llewella! .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')