ik draag hem nu al, ben morgen 16 weken, was met 14 weken al te dik om nog in mijn trainingsbroeken te passen. de H&M had een mooie meegroeibeha die ook als voedingsbeha dient later, voor 12,99 ¤ . ik droeg nooit beha's maar heb m nu wel nodig, ze worden te groot om zonder ondersteuning te laten de hele dag ....quote:Op zondag 6 juli 2008 17:51 schreef _Ingrid_ het volgende:
Vanaf wanneer gingen/gaan jullie een positiebroek dragen?
En waar kun je een beetje goedkope meegroeibh kopen? Zou Hema ze hebben?
Mijn bh's zitten niet lekker meer. Knellen een beetje. Is dat niet erg snel?
Llewella ben benieuwd of je je meisje al in je armen hebt!
weet je dat ik daar geen eens een idee van heb? ik dacht iets van een kleine b cup ofzo.. en deze beha is een 80 cquote:Op zondag 6 juli 2008 18:23 schreef freecell het volgende:
De HEMA heeft zowel voedings- als meegroeibeha's.
Helemaal in het begin al een voedingsbeha kopen is vaak niet zo handig, aangezien je borsten in de zwangerschap en ook direct ná de zwangerschap nog flink kunnen groeien. En het is heel normaal dat je borsten snel groter worden hoor!Sommige mensen merken daaraan zelfs dat ze zwanger zijn.
En DJMO welke maat draag jij normaal dan dat je beha-loos door het leven gaat?
Okquote:Op zondag 6 juli 2008 18:29 schreef DJMO het volgende:
[..]
weet je dat ik daar geen eens een idee van heb? ik dacht iets van een kleine b cup ofzo.. en deze beha is een 80 c
ik moet wel zeggen, deze beha die ik nu heb, groeit lekker mee, en kan makkelijk versteld worden. met hema had ik de vorige keer niet zulke goeie ervaringen dus vandaar dat ik gelijk naar H&M ben gegaan, goeie kwaliteit, en niet duur.quote:Op zondag 6 juli 2008 18:31 schreef freecell het volgende:
[..]
Ok
De HEMA gaat trouwens inderdaad niet erg ver met maten. Ik pas er ook al een tijdje niet meer inIk geloof dat de grootste cup een C is daar.
Dat was ikquote:Op zondag 6 juli 2008 13:54 schreef Igraine het volgende:
Nee hoor, wij weten het pas sinds gisteren. Iemand zal het heel enthousiast al in de lijst gezet hebben gisteren denk ik.![]()
wel ontzettend lievvquote:Op zondag 6 juli 2008 19:39 schreef Raissa het volgende:
Ik krijg net een mailtje van mijn moeder. We hadden het mijn broertje nog niet verteld. Hij is 15 en heeft autisme en we waren er niet zeker van of hij iets met de informatie zou kunnen. Stuurt mijn moeder net het volgende:
"Ik heb het Ingwer net toch maar verteld. Hij vroeg waar we geweest waren.
Ik heb hem verteld dat jullie een baby krijgen en dat hij dus oom wordt. Hij stond me een tijdje aan te kijken. Toen kwam er een big smile op zijn gezicht en zei hij: 'Já hoor! Dan krijgen we zo meteen dribble (onze hond) én die baby over de vloer.'"
Ik vond het wel een komische uitspraak
ik paste na 8 weken mijn eigen spijkerbroeken niet meer, maar trainingsbroeken nog wel.. toen ben ik eerst overgestapt op broeken van mijn vriend, maar die pas ik nu ook al niet meer.. en hij weegt bijna 100 kilo.. kan je nagaanquote:Op zondag 6 juli 2008 20:43 schreef _Ingrid_ het volgende:
Dan ga ik binnenkort op jacht naar een meegroeibh. Die ik toen met Kim had zijn te klein helaas.
En positiebroek ga ik dan toch wel mee beginnen. Heb nog 1 broek die ik pas. En 1tje die ik niet dichtkrijg, maar wel lekker zit verder. Voor in huis zeg maar.
Ik ben ook zo'n beetje vanaf 12 weken positie kleding gaan dragen, ik kreeg al snel een buikie en paste niet meer in mijn maatje 36/38...quote:Op zondag 6 juli 2008 17:51 schreef _Ingrid_ het volgende:
Vanaf wanneer gingen/gaan jullie een positiebroek dragen?
En waar kun je een beetje goedkope meegroeibh kopen? Zou Hema ze hebben?
Mijn bh's zitten niet lekker meer. Knellen een beetje. Is dat niet erg snel?
Haha, geeft toch niets. Maar wel bedankt nu !!quote:Op zondag 6 juli 2008 21:07 schreef Marie79 het volgende:
Ow ik vergeet je gewoon welkom te heten hier, BuiwkieWelkom dus!
Zo zie je maar .... Gaaf dat hij het toch begrijpt, lijkt me voor jou als zus heel fijn!!!!quote:Op zondag 6 juli 2008 19:39 schreef Raissa het volgende:
Ik krijg net een mailtje van mijn moeder. We hadden het mijn broertje nog niet verteld. Hij is 15 en heeft autisme en we waren er niet zeker van of hij iets met de informatie zou kunnen. Stuurt mijn moeder net het volgende:
"Ik heb het Ingwer net toch maar verteld. Hij vroeg waar we geweest waren.
Ik heb hem verteld dat jullie een baby krijgen en dat hij dus oom wordt. Hij stond me een tijdje aan te kijken. Toen kwam er een big smile op zijn gezicht en zei hij: 'Já hoor! Dan krijgen we zo meteen dribble (onze hond) én die baby over de vloer.'"
Ik vond het wel een komische uitspraak
gewoon klikken op de smiley van je keuze onder je bericht als je op reageren of quoten kliktquote:Op zondag 6 juli 2008 21:52 schreef Buiwkie het volgende:
[..]
Haha, geeft toch niets. Maar wel bedankt nu !!
ps ik kom maar niet uit die smilies, kan iemand ff helpen hoe ik ze nu in me berichtje krijg?? Thx
Zeker weten! Jij welkom hier!quote:Op zondag 6 juli 2008 21:53 schreef Buiwkie het volgende:
[..]
Zo zie je maar .... Gaaf dat hij het toch begrijpt, lijkt me voor jou als zus heel fijn!!!!
Je hebt een smiley in je berichtje!quote:Op zondag 6 juli 2008 21:52 schreef Buiwkie het volgende:
[..]
Haha, geeft toch niets. Maar wel bedankt nu !!
Wassen wordt wel aangeraden omdat er nog wat chemische zooi uit de fabriek in en op de kleding kan zittenquote:Op maandag 7 juli 2008 10:12 schreef OooLizaooO het volgende:
Ik heb trouwens vakantie nu, zalig. Ik lees hier dat veel moeders kleertjes gaan wassen op voorhand. Wassen jullie ook alle nieuwe kleertjes eens?
Moguh,...quote:Op maandag 7 juli 2008 11:23 schreef freecell het volgende:
Ik zit nu echt met een 'wanneer doe ik wat' idee
Haha, wanneer klossen en zeiltje is nu duidelijk, maar wanneer zet je bijvoorbeeld je 'vluchttas' klaar? En wanneer ga je kleertjes wassen? En wanneer zet je het wiegje klaar?
Wanneer deden jullie dat allemaal ongeveer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |