abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 6 juli 2008 @ 14:15:42 #101
220694 Buiwkie
CountDown
pi_59925034
Llewella heel veel succes meid!!!
Ik hoop dat t er al op zit voor je !!
pi_59925247
Llewella heeft nu vast haar meisje al.
En wat een prachtige echo's zag ik hier weer voorbij komen. Ik heb ook nog nooit zo'n duidelijke 2d echo gezien als die van Cattie. Mooi hoor!
Igraine, weer een meisje. Dat belooft veel haren trekken in de komende vijftien jaar en veel onvoorwaardelijke zusterliefde daarna.
Hardloper.
IG @webkim
  zondag 6 juli 2008 @ 15:48:24 #103
141023 ik80
leer het mij zelf te doen
pi_59927091
jeetje wat gaan jullie snel!
Liewella, ik hoop ook dat je kleintje er al is, en anders sterkte met de laatste loodjes!
Hier ben ik meer misselijk dan bij de vorige zwangerschap. Heb ook een paar dagen veel hoofdpijn gehad.
Afgelopen weekend was wel wat heftig vanwege een teamuitje, het ging goed, ben nu wel moe (logisch met zo weinig slaap, even inhalen dus)
pi_59929699
Vanaf wanneer gingen/gaan jullie een positiebroek dragen?
En waar kun je een beetje goedkope meegroeibh kopen? Zou Hema ze hebben?
Mijn bh's zitten niet lekker meer. Knellen een beetje. Is dat niet erg snel?

Llewella ben benieuwd of je je meisje al in je armen hebt!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 6 juli 2008 @ 17:56:57 #105
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59929794
quote:
Op zondag 6 juli 2008 17:51 schreef _Ingrid_ het volgende:

Llewella ben benieuwd of je je meisje al in je armen hebt!
ik draag hem nu al, ben morgen 16 weken, was met 14 weken al te dik om nog in mijn trainingsbroeken te passen. de H&M had een mooie meegroeibeha die ook als voedingsbeha dient later, voor 12,99 ¤ . ik droeg nooit beha's maar heb m nu wel nodig, ze worden te groot om zonder ondersteuning te laten de hele dag ....
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_59930194
Ingrid, ik ben positiebroeken gaan dragen vanaf een week of tien, geloof ik. Niet omdat er heel veel buik was om ze te vullen maar vooral omdat de normale broeken vervelend strak begonnen te zitten en ik het zonde vond om nieuwe broeken voor een paar weken te kopen.
Een knellende BH is vooral vervelend, als ze nu niet lekker zitten zou ik niet schromen om een nieuwe te kopen. Of de hema goede heeft weet ik niet. Ik ben de HEMA helaas al een tijdje voorbij qua maat
pi_59930235
De HEMA heeft zowel voedings- als meegroeibeha's.
Helemaal in het begin al een voedingsbeha kopen is vaak niet zo handig, aangezien je borsten in de zwangerschap en ook direct ná de zwangerschap nog flink kunnen groeien. En het is heel normaal dat je borsten snel groter worden hoor! Sommige mensen merken daaraan zelfs dat ze zwanger zijn.

En DJMO welke maat draag jij normaal dan dat je beha-loos door het leven gaat?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 6 juli 2008 @ 18:29:23 #108
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59930339
quote:
Op zondag 6 juli 2008 18:23 schreef freecell het volgende:
De HEMA heeft zowel voedings- als meegroeibeha's.
Helemaal in het begin al een voedingsbeha kopen is vaak niet zo handig, aangezien je borsten in de zwangerschap en ook direct ná de zwangerschap nog flink kunnen groeien. En het is heel normaal dat je borsten snel groter worden hoor! Sommige mensen merken daaraan zelfs dat ze zwanger zijn.

En DJMO welke maat draag jij normaal dan dat je beha-loos door het leven gaat?
weet je dat ik daar geen eens een idee van heb? ik dacht iets van een kleine b cup ofzo.. en deze beha is een 80 c
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_59930376
quote:
Op zondag 6 juli 2008 18:29 schreef DJMO het volgende:

[..]

weet je dat ik daar geen eens een idee van heb? ik dacht iets van een kleine b cup ofzo.. en deze beha is een 80 c
Ok

De HEMA gaat trouwens inderdaad niet erg ver met maten. Ik pas er ook al een tijdje niet meer in Ik geloof dat de grootste cup een C is daar.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 6 juli 2008 @ 18:35:28 #110
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59930425
quote:
Op zondag 6 juli 2008 18:31 schreef freecell het volgende:

[..]

Ok

De HEMA gaat trouwens inderdaad niet erg ver met maten. Ik pas er ook al een tijdje niet meer in Ik geloof dat de grootste cup een C is daar.
ik moet wel zeggen, deze beha die ik nu heb, groeit lekker mee, en kan makkelijk versteld worden. met hema had ik de vorige keer niet zulke goeie ervaringen dus vandaar dat ik gelijk naar H&M ben gegaan, goeie kwaliteit, en niet duur.

Jubileum moderator zondag 6 juli 2008 @ 18:40:51 #111
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_59930494
quote:
Op zondag 6 juli 2008 13:54 schreef Igraine het volgende:

Nee hoor, wij weten het pas sinds gisteren. Iemand zal het heel enthousiast al in de lijst gezet hebben gisteren denk ik.
Dat was ik Ik vond het zo leuk dat ik het er gelijk bij heb gezet
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_59931649
Ik krijg net een mailtje van mijn moeder. We hadden het mijn broertje nog niet verteld. Hij is 15 en heeft autisme en we waren er niet zeker van of hij iets met de informatie zou kunnen. Stuurt mijn moeder net het volgende:

"Ik heb het Ingwer net toch maar verteld. Hij vroeg waar we geweest waren.
Ik heb hem verteld dat jullie een baby krijgen en dat hij dus oom wordt. Hij stond me een tijdje aan te kijken. Toen kwam er een big smile op zijn gezicht en zei hij: 'Já hoor! Dan krijgen we zo meteen dribble (onze hond) én die baby over de vloer.'"

Ik vond het wel een komische uitspraak
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 6 juli 2008 @ 20:12:18 #113
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59932456
quote:
Op zondag 6 juli 2008 19:39 schreef Raissa het volgende:
Ik krijg net een mailtje van mijn moeder. We hadden het mijn broertje nog niet verteld. Hij is 15 en heeft autisme en we waren er niet zeker van of hij iets met de informatie zou kunnen. Stuurt mijn moeder net het volgende:

Ik heb hem verteld dat jullie een baby krijgen en dat hij dus oom wordt. Hij stond me een tijdje aan te kijken. Toen kwam er een big smile op zijn gezicht en zei hij: 'Já hoor! Dan krijgen we zo meteen dribble (onze hond) én die baby over de vloer.'"

wel ontzettend lievv

zondag 6 juli 2008 @ 20:18:39 #114
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_59932584
Madelieve... beetje een late reatie van mijn kant, maar inderdaad wat rot zeg dat je vriend nu zo ziek is...! Hoe is het nu met hem? Slaan de medicijnen een beetje aan? Heel veel sterkte in ieder geval!!
**Life is e@sier with your eyes closed**
  zondag 6 juli 2008 @ 20:26:28 #115
108648 cattie
lieve moeder
pi_59932785
Madelieve, ik zie het nu pas, heel veel sterkte, wat rot zeg!

Ik draag sinds week 10 positiebroeken/rokken en ook meegroeibh's. Mijn borsten zijn al goed aan het "vollopen". Vorige keer droeg ik bh's van de Hema, maar dat zijn/werden zulke vormloze dingen, nu heb ik prettymum en carrywell, iets duurder maar zit een stuk beter.
pi_59933285
Dan ga ik binnenkort op jacht naar een meegroeibh. Die ik toen met Kim had zijn te klein helaas.
En positiebroek ga ik dan toch wel mee beginnen. Heb nog 1 broek die ik pas. En 1tje die ik niet dichtkrijg, maar wel lekker zit verder. Voor in huis zeg maar.
  zondag 6 juli 2008 @ 20:45:42 #117
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_59933357
Ik weet per god niet meer of ik nu gereageerd heb op de mooie echo's van iedereen! Nou, bij deze dan (nog maar een keer )

Ik draag sinds 17 weken zwangerschapskleding, al zaten de meeste broeken al heel lang niet lekker meer.
En meegroeibh's draag ik geloof ik al vanaf een week of 8, ik vond mijn beugelbh's echt niet lekker meer zitten.

Llewella, heel veel sterkte!
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_59933551
Ingrid, ik had bh's van de Livera. Niet te duur en zaten wel lekker stevig.
Fake it till you make it...
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 6 juli 2008 @ 20:53:10 #119
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59933571
quote:
Op zondag 6 juli 2008 20:43 schreef _Ingrid_ het volgende:
Dan ga ik binnenkort op jacht naar een meegroeibh. Die ik toen met Kim had zijn te klein helaas.
En positiebroek ga ik dan toch wel mee beginnen. Heb nog 1 broek die ik pas. En 1tje die ik niet dichtkrijg, maar wel lekker zit verder. Voor in huis zeg maar.
ik paste na 8 weken mijn eigen spijkerbroeken niet meer, maar trainingsbroeken nog wel.. toen ben ik eerst overgestapt op broeken van mijn vriend, maar die pas ik nu ook al niet meer.. en hij weegt bijna 100 kilo.. kan je nagaan

zondag 6 juli 2008 @ 21:03:25 #120
220694 Buiwkie
CountDown
pi_59933897
quote:
Op zondag 6 juli 2008 17:51 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik ben ook zo'n beetje vanaf 12 weken positie kleding gaan dragen, ik kreeg al snel een buikie en paste niet meer in mijn maatje 36/38...
ik heb ze besteld bij de otto ivm lengte maten, ik ben vrij lang en bij HM kwam niets tot de grond

Wat bh's betreft, mijn borsten groeide heel snel, ben van 75B naar een D cup gegaan, leuk voor mijn vriendje maar mijn mooie bhtje ( net nieuw gekocht op vakantie) paste meteen niet meer.
Ik wilde absoluut een beugel bh blijven dragen en ben uiteindelijk geslaag bij de Wibra voor 4.99 per BH, niets bijzonders hoor maar ze zitten echt heerlijk....
Kan het model moeilijk uitleggen maar zonder vulling natuurlijk, en ik wil best een foto plaatsen.
  zondag 6 juli 2008 @ 21:07:43 #121
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_59933993
Ow ik vergeet je gewoon welkom te heten hier, Buiwkie Welkom dus!
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_59934904
Llewella nog niets?
Spannend hoor!

LLM
En ook voor de rest die het nodig heeft, ik kom nog niet bijgelezen
  zondag 6 juli 2008 @ 21:52:27 #123
220694 Buiwkie
CountDown
pi_59935311
quote:
Op zondag 6 juli 2008 21:07 schreef Marie79 het volgende:
Ow ik vergeet je gewoon welkom te heten hier, Buiwkie Welkom dus!
Haha, geeft toch niets. Maar wel bedankt nu !!
ps ik kom maar niet uit die smilies, kan iemand ff helpen hoe ik ze nu in me berichtje krijg?? Thx
  zondag 6 juli 2008 @ 21:53:31 #124
220694 Buiwkie
CountDown
pi_59935341
quote:
Op zondag 6 juli 2008 19:39 schreef Raissa het volgende:

Zo zie je maar .... Gaaf dat hij het toch begrijpt, lijkt me voor jou als zus heel fijn!!!!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 6 juli 2008 @ 22:02:10 #125
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59935648
quote:
Op zondag 6 juli 2008 21:52 schreef Buiwkie het volgende:

[..]

ps ik kom maar niet uit die smilies, kan iemand ff helpen hoe ik ze nu in me berichtje krijg?? Thx
gewoon klikken op de smiley van je keuze onder je bericht als je op reageren of quoten klikt

pi_59936096
quote:
Op zondag 6 juli 2008 21:53 schreef Buiwkie het volgende:

[..]

Zo zie je maar .... Gaaf dat hij het toch begrijpt, lijkt me voor jou als zus heel fijn!!!!
Zeker weten! Jij welkom hier!
pi_59936128
quote:
Op zondag 6 juli 2008 21:52 schreef Buiwkie het volgende:

[..]

Je hebt een smiley in je berichtje!
pi_59936200
Buiwkie welkom nog
Bij Wibra, is dat een gewone bh?
Heb ondertussen al een lijstje waar ik allemaal langs ga. En ook de boel maar eens opmeten. Heb normaal een 80D. Maar of dat die nou gekrompen is ... Kan toch geen DD of E hebben lijkt me, als ik het zo bekijk. Misschien dan een 85 ofzo. Maarja, laat de boel wel opmeten dan hihi.
Nog ff afwachten hoe het afloopt met mijn fiets of het deze week lukt, of dan toch maar volgende week.
Bedankt allemaal!
pi_59936203
In mijn brief van kraamzorg over wat er allemaal moet gebeuren staat dat het bed dubbel opgemaakt moet zijn (met zeil er tussen) maar moet je dat zelf al doen?
En wanneer dan? Als je begint met bevallen lijkt het me niet echt een lekker moment om je bed te gaan staan opmaken?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 6 juli 2008 @ 22:22:27 #130
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59936590
geen ervaring mee freecell, ik heb vorige keer bewust voor ziekenhuisbevalling gekozen, en ook deze keer gaat het weer naar het ziekenhuis. dat vind ik toch een stuk veiliger dan thuisbevallen.. ik heb weinig zin om met weeen die al uren duren in een auto te zitten

pi_59936773
Freecell, het hoeft niet. Een bed is in no-time bevalklaar gemaakt. Het zeil dat mensen vanaf een week of 37 om het bed doen is om een nat matras bij gebroken vliezen te voorkomen. Heel vaak breken vliezen echter niet in bed, ze breken ook vaak niet met een enorme plons water en ze breken ook vaak niet zonder dat je het merkt. Een dikke badhanddoek onder je laken is misschien prettiger dan een zweterig zeil met deze temperaturen

Bij de hema en aanverwante winkels hebben ze vaak ook waterdichte moltons, die zijn ook wat minder zweterig dan de zeiltjes die in een kraampakket zitten.
pi_59937220
Zeiltje aan het einde doe ik inderdaad sowieso. Bij onze hulpmiddelenuitleen kan je ook rubberen zeiltjes lenen, die kraken en zweten niet.

Maar ok, bed bevalklaar maken is dus zo gebeurt Blijft de vraag wie dat doet? Ik? TARA? Verloskundige? Kraamverzorgster?
pi_59938397
Nog geen nieuws van Llewella?? Hopelijk heb je je meisje inmiddels in je armen, zo niet, dan bij deze nog een paar !

Dank weer voor alle beterschapswensen voor mijn lief! Het gaat nog niet echt goed helaas , nog steeds koorts, overgeven, suf enz. Ze zeggen dat ze inmiddels wel weten welke bacterie het precies is dus sinds gisteren is de antibiotica ook gerichter maar vooralsnog werpt dat niet echt zijn vruchten af..

Gisteren met mijn moeder de laatste dingen in huis gehaald terwijl mijn vader de laatste hand aan de babykamer heeft gelegd. Ik vind het zo schattig om te zien dat ze zich zo verheugen op hun eerste kleinkind!
  zondag 6 juli 2008 @ 23:33:21 #134
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_59938421
Freecell, een bevalling begint over het algemeen, zeker bij een eerste, best rustig. Tussen de weeen door heb je gedurende de eerste paar uur meestal nog wel tijd om de laatste voorberedingen te treffen. En hier te melden hoe het gaat natuurlijk
Zodra de ontsluitingsweeen erg heftig en pijnlijk beginnen te worden kan het nog uren duren voordat je daadwerkelijk bevallen bent, maar kan je bed vanwege het vele zweten, verliezen van andersoortig vocht en eventueel douchen toch nat en vies worden. Een zeltje gebruiken is in dat beginstadium dan ook al verstandig.
.... met gevoel voor drama....
  maandag 7 juli 2008 @ 07:09:03 #135
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_59940867
Goedemorgend

Llewella ik hoop dat je je beebje nu in je armen hebt...

Mooie echo's heb ik zien voorbij komen... geniet er van dames

Hier vandaag 40 weken.. pfff verschiet er van.. nooit gedacht zo lang rond te lopen... zeker niet met al die voorweeën.. straks naar gyn... nog eens kijken hoe het er aan toe gaat vanbinnen en ook eventjes aan de monitor...

alvast voor iedereen een hopelijk fijne dag
  maandag 7 juli 2008 @ 07:42:39 #136
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_59940973
alle LLM's weer n dag vol kracht toe gewenst, en hopelijk zijn de "overtijdse" LLM's inmiddels lekker aan het genieten van hun minimensje.
Luna succes strakjes bij de gyn
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_59941258
Ik hoop ook dat Llewella al bevallen is zeg, anders zou het wel hel erg lang duren

Luna, hopelijk hoef jij ook niet al te lang meer te wachten!
  maandag 7 juli 2008 @ 08:41:36 #138
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_59941332
Zow weer terug van 4 dagen Rock Werchter.... het ging eigenlijk best goed.. wel wat meer geslapen dan normaal overdag, maar daardoor kon ik het smiddags/savonds prima volhouden.

Ik heb even snel bijgelezen en zag prachtige echo's voorbij komen echt supermooi. Ook meiden die goede echo's hadden Volgende week maandag mag ik weer .

Madelieve wat een toestand rond je vriend, heel veel sterkte en hopelijk knapt hij toch wat op, zodat je toch nog even kunt genieten van je zwangerschapsverlof.

LIewella, wat een martelgang zeg, ik hoop dat je inmiddels je meisje in je handen hebt.

Buiwkie, welkom!
Make love, not war ☮
pi_59942521
Mooie echo's!

Llewella, ik sluit me aan bij de rest: hopelijk heb je nu je kleine meisje al in je armen!

Luna, jij ook veel succes, samen met de andere LLM's.

Madelieve, hopelijk ondervindt je vriend toch snel een beetje een positief effect van de nieuwe medicatie!

Buiwkie, jij komt hier onmiddellijk de laatste loodjes met ons delen ! Leuk!

Ik heb trouwens vakantie nu, zalig . Ik lees hier dat veel moeders kleertjes gaan wassen op voorhand. Wassen jullie ook alle nieuwe kleertjes eens?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 7 juli 2008 @ 10:17:55 #140
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59942605
* DJMO duimt voor llewella dat ze haar meisje al in haar armen houdt nu

dat voor de andere llms ook niet meer al te lang mag duren!!
ik heb een goeie nacht gehad, gisteren een oude fiets als nieuw teruggekregen mét kinderzitje, schoonpaps heeft even geknutseld voor me
en ik ben zo verschrikkelijk kwaad op de belastingdienst ik krijg geld terug, en dat wilde ik deze maand gebruiken om de slaap/babykamer op te knappen en verder in te richten, storten die dwazen het op de rekening van mijn tante die op vakantie is, terwijl ik bij de aangifte mijn eigen rekeningnummer had opgegeven .. grrr ik moest het even spuien

verder alles goed met iedereen ??

pi_59942750
Liza, ik ben wel van plan om alles te gaan wassen, dat vind ik voor mezelf ook altijd fijner bij nieuwe kleren!
En voor de baby ga ik Neutral wasmiddel gebruiken in het begin, vanwege vele allergieen in de familie, wil ik op safe spelen.

Gisteren een hele lange (en leuke!) dag gehad, maar ik ben echt helemaal kapot. Mijn buik doet pijn, maar maak me geen zorgen, het is dezelfde pijn als ik 's avonds heb, dus gewoon van vermoeidheid. Ik ga ook steeds vaker de baby voelen hij/zij is erg hard aan het bewegen al een minuut of 5

Verder kijk ik zooooooo uit naar woensdag, 20 weken echo!!

Llewella, voor jou gewoon even een
Buiwkie, welkom! Gefeliciteerd!
Raissa, wat een leuke reactie van je broertje, fijn!
pi_59942923
Ik zag zaterdag hier in de stad een kledingwinkeltje speciaal voor zwangere vrouwen, dat vond ik wel leuk.
Vooralsnog is hier alleen de Miss Etam, dus dat vond ik wel leuk om te zien!

Llewella, kom op!
pi_59943197
quote:
Op maandag 7 juli 2008 10:12 schreef OooLizaooO het volgende:

Ik heb trouwens vakantie nu, zalig . Ik lees hier dat veel moeders kleertjes gaan wassen op voorhand. Wassen jullie ook alle nieuwe kleertjes eens?
Wassen wordt wel aangeraden omdat er nog wat chemische zooi uit de fabriek in en op de kleding kan zitten Dus van de verfstoffen en dergelijke.

En daarbij is het ook wel leuk om te doen natuurlijk
Het is niet dat ik zo gek ben op wassen, maar baby-kleertjes voor het eerst wassen is gewoon wél leuk
pi_59943324
Llewella zal al wel lekker aan het uitrusten zijn, hopelijk

De twintigwekenecho was helemaal in orde, het was ook deze keer duidelijk een meisje. En vanmorgen bij de verloskundige een waterbevalling besproken. Zij staan er helemaal achter, ook als ondersteuning bij de bevalling dus geen gedoe over gebroken vliezen enzo. Als het goed en vlot verloopt mag ik gewoon in bad.
nu nog het dilemma of we voor een wat groter maar veeeel duurde huurbad gaan of het iets kleinere maar veel goedkopere mama-babay bad.
Iemand hier ervaring met bevallen in een van de twee?
  maandag 7 juli 2008 @ 10:59:32 #145
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_59943358
Liza, ik was idd nog steeds alle kinderkleding voor het gedragen gaat worden

In de fabriek wordt er een soort 'coating' over het textiel aangebracht dat er voor zorgt dat het textiel niet zo snel vies wordt en netjes blijft tijdens transport en winkel. Ook zitten er idd nog overtollige verfresten in de stof.
Vandaar dus altijd eerst even door de wasmachine.
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_59943859
Ik zit nu echt met een 'wanneer doe ik wat' idee
Haha, wanneer klossen en zeiltje is nu duidelijk, maar wanneer zet je bijvoorbeeld je 'vluchttas' klaar? En wanneer ga je kleertjes wassen? En wanneer zet je het wiegje klaar?

Wanneer deden jullie dat allemaal ongeveer?
  maandag 7 juli 2008 @ 11:27:29 #147
102760 Igraine
Headache
pi_59943951
Ik heb die dingen allemaal gedaan tijdens mijn zwangerschapsverlof. Toen had ik toch heel de dag de tijd
Daarvoor waren we ook steeds aan het verbouwen dus weinig tijd daarvoor. En nu weer hetzelfde, zitten midden in een verbouwing/reorganisatie dus tegen de tijd dat ik met verlof ga, zal alles een beetje klaar zijn en kan ik daar aan beginnen.
-If I know I'm going crazy, I must not be insane-!
  maandag 7 juli 2008 @ 11:39:51 #148
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_59944203
Mn vluchttas had ik gemaakt op t moment dat ik de 1e echo had bij de vk ( was pas in de 6e maand lang verhaal maar goed ) je weet namelijk nooit wanneer je plotseling naar het ziekenhuis moet.
Klossen en zeiltje raden ze vanuit de kraamzorg aan om in de 37e week te doen omdat het dan ook fysiek voor jou zwaarder wordt om uit een laag bed lekker op te staan.
en ja de kleertjes zijn hier te vaak gewassen en t wiegje.. pas op de dag van bevalling nog snel neer gezet. Ik zelf was weken te vroeg met bevallen

Oja enpassant ik hoor voorlopig weer in dit topic thuis, net een test gedaan omdat ik t niet vertrouwde en ik ben weer in verwachting dwars door pil nog wel ,Lief komt straks naar huis zodat we samen de VK e.d kunnen gaan bellen. Wordt nog zwaar met n meisje van 7 maanden en weer in verwachting zijn
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_59944700
ik heb hier die klossen al gedaan, maar voor mij is het helemaal niet fijner, want nu moet ik springen en klimmen (ik haal krap de 1.60)

en de geboortekaartjessaga gaat maar door hier. nog wat extra gedram dat dat we dus aan alle mensen op schoonpa zn lijstje kaartjes moeten sturen. daarna begon die over een webcam (ben jij gek! ik tga geen webcam op mijn baby zetten!). en toen verloor ik mijn geduld. wij maken zelf wel uit aan wie we geboortekaartjes sturen, en dat zal zeker niet naar mensen zijn die wij helemaal niet kennen. als compromis had het toen bedacxht dat we hem maar extra kaartjes moesten geven, dan regelde hij het zelf wel (dram nog wat meer door! 4 x was nog niet duidelijk genoeg!) toen beging ik ook nog eens de tactische fout er iets tegen mijn moeder over te zeggen, die (heel aardig) reageerde met een vergenoegd "zo, nu weet je ook eens hoe het is!". fijn, bedankt ma, was jij niet degene die me ging voorsachrijven wie ik al dan niet mocht uitnodigen op mijn eigen afstudeeretentje?

gek he, dat ik niet weet hoe snel ik weg moet komen van die valsigheid en dwang. wat een nare nare gemene mensen zijn sommige van mijn familieleden toch. bahbah. ik vind het heel jammer, maar ik ga er dus mooi niet aan toegeven. en eerlijk gezegd begin ik echt zo mijn bedenkingen te krijgen of ik mijn kind om te beginnen wel in zo'n gemene omgeving wil laten opgroeien. ze krijgen dat echt wel mee. kan je nog zo je best doen om de lieve vrede te bewaren

nja, genoeg geklaag: woensdag ben ik jarig en ga ik met pa naar de sauna, morgen komt de kraamzorg mevrouw, en ik weet wat ik van sangdrax krijg voor mijn verjaardag
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  maandag 7 juli 2008 @ 12:12:19 #150
220694 Buiwkie
CountDown
pi_59944920
quote:
Op maandag 7 juli 2008 11:23 schreef freecell het volgende:
Ik zit nu echt met een 'wanneer doe ik wat' idee
Haha, wanneer klossen en zeiltje is nu duidelijk, maar wanneer zet je bijvoorbeeld je 'vluchttas' klaar? En wanneer ga je kleertjes wassen? En wanneer zet je het wiegje klaar?

Wanneer deden jullie dat allemaal ongeveer?
Moguh,...

Wat een nacht hier zeg, om de ander half uur plassen....
Dat krijg je dus van een hele dag thee drinken, normaal gesproken ga ik om de 3 uur er uit maar dit was echt gekkenwerk.
Ohhh en mijn heupen en kuiten doen zo zeer vandaag, ik hou me echt kalm.

Klossen ga ik bijvoorbeeld deze week ophalen, Vluchttas zet ik vanaf volgende week klaar denk ik, dan ben ik 37 weken geweest en mag je officieel bevallen
Kleertjes ga ik nu al wassen dan is dat gewoon gebeurt, komt ze toch eerder dan hoeft mijn vriend niet te klooien met de wasmachine enzo en t geeft mij gewoon een rustig gevoel.
Het ledikantje in haar eigen kamer staat al klaar, de eerste weken gaat ze gewoon in de wandelwagen op de slaapkamer, schijnt heel normaal te zijn zei de kraamverzorster, niet iedereen heeft een wiegje en ledikantje.
We hebben een nieuwe wandel wagen en hij is echt groot dus moet kunnen zo voor de eerste 4 weken en dan gaat ze gewoon naar haar eigen kamer.

Llewella ik hoop dat je je dochter in je armen hebt!!

T valt me op dat hiet overigens veel meiden geboren worden... Grappig

Fijn verder dat er weer goeie berichten bij de echo's waren!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')