quote:
Op maandag 7 juli 2008 11:23 schreef freecell het volgende:Ik zit nu echt met een 'wanneer doe ik wat' idee

Haha, wanneer klossen en zeiltje is nu duidelijk, maar wanneer zet je bijvoorbeeld je 'vluchttas' klaar? En wanneer ga je kleertjes wassen? En wanneer zet je het wiegje klaar?
Wanneer deden jullie dat allemaal ongeveer?
Moguh,...
Wat een nacht hier zeg, om de ander half uur plassen....
Dat krijg je dus van een hele dag thee drinken, normaal gesproken ga ik om de 3 uur er uit maar dit was echt gekkenwerk.
Ohhh en mijn heupen en kuiten doen zo zeer vandaag, ik hou me echt kalm.
Klossen ga ik bijvoorbeeld deze week ophalen, Vluchttas zet ik vanaf volgende week klaar denk ik, dan ben ik 37 weken geweest en mag je officieel bevallen

Kleertjes ga ik nu al wassen dan is dat gewoon gebeurt, komt ze toch eerder dan hoeft mijn vriend niet te klooien met de wasmachine enzo en t geeft mij gewoon een rustig gevoel.
Het ledikantje in haar eigen kamer staat al klaar, de eerste weken gaat ze gewoon in de wandelwagen op de slaapkamer, schijnt heel normaal te zijn zei de kraamverzorster, niet iedereen heeft een wiegje en ledikantje.
We hebben een nieuwe wandel wagen en hij is echt groot dus moet kunnen zo voor de eerste 4 weken en dan gaat ze gewoon naar haar eigen kamer.
Llewella ik hoop dat je je dochter in je armen hebt!!
T valt me op dat hiet overigens veel meiden geboren worden... Grappig

Fijn verder dat er weer goeie berichten bij de echo's waren!!!!