quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 17:34 schreef Llewella het volgende:Als het goed is wordt ik vanavond een handje geholpen, of ik weet niet wat de vk van plan is precies, maar wel dat er vanavond actie wordt ondernomen als het nog te rustig zou blijven.
Vanochtend ging het aardig goed, tot het middaguur, toen heb ik wat kunnen slapen, maar de weeen zijn ook minder actief geworden, net weer geslapen, wel weeen blijven houdend, maar er zit te lang tussen, het gaat heel rustig aan.
Voor mijzelf is het goed zo; zolang het voor de baby ook goed blijft, maar ik stel me zo voor dat ik nu even een aardige adempauze heb gehad voor we de avond ingaan.
Het voelt iig fijn dat de vk me goed in de gaten houdt en ik voel me vertrouwd dat hij me goed zal helpen hier doorheen!
Vriendlief heeft inmiddels ook wat slaap ingehaald.
sterkte!!!
fijn dat je binnen een redelijke termijn actie ziet
ik kom net van de vlos terug, en frummeltje is keurig met het koppie naar beneden ingedaald. ik vermoedde al zoiets, aangezien ik *nog* vaker naar de wc moet en beter kan ademen

het bevallingsplan is ook doorgenomen, eigenlijk was alles wat ik noemde bij hunnie gewoon al vast beleid, maar wel handig dat alles op papier staat in het geval dat het toch het ziekenhuis wordt. bloeddruk weer aan de hoge kant (85 om 140) maar dat is het altijd. ik moet wel onmiddellijk contact opnemen bij duizeligheid en/of vlekken voor mijn ogen ofzo. sauna woensdag mocht ook gewoon nog, ze zei dat ik wat hun betreft tot het end aan toe mag

(da's mooi want ik knap er steeds onwijs van op, en frummeltje lijkt het ook leuk te vinden (is dan net zo beweeglijk als in de douche als ik de straal op mijn buik zet, daar 'zwemt' het dan naartoe

) (en woensdag mag ik voor niks naar binnen omdat ik dan jarig ben

)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh