dat deed ik dus gister. tijdens de jaarlijkse kerkBBQ (ik ben niet kerkelijk, maar schoonpapa wel, je wil trouwnes niet geloven hoeveel gezeik *dat* (uiteraard!) oplevert.........) moest er namelijk uitgebreid (weer) over die kaartjes begonnen worden. dat is natuurlijk ook een uitgelezen en geschikt moment. dus toen verloor ik mijn geduld. ik zei dat we dus mooi zelf wel uitmaken wie een kaartje krijgt en wie niet. het goede nieuws is dat sangdrax er ook geen trek in heeft, uiteraard bespreken wij dingen wel onder elkaar. maar ja: sangdrax is net als ik al zn leven lang dergelijk manipulatief en gemeen gedrag gewend (hij van zn pa, ik van mijn ma) en gaat er anders mee om dan ik. waar ik boos wordt danwel wegloop geeft hij zn pa zn zin om maar van het gezeur af te zijn. de vriendin van schoonpa heeft hem trouwens ook al op zn falie gegeven, daar niet van (whehe!). ik vind het alleen zo naar dat zelfs nu dit allemaal zo moet. kunnen ze nou niet een keertrje een paar maanden lang een beetje rekening houden met ons? zoveel is dat nu toch ook niet gevraagd. geen achterbaks jaloers gedoe van mijn ma, geen manipulatief en raar gedoe van zijn pa. niemand die alvast 'behulpzaam' meubeltjes koopt (in volledig andere stijl en kleur dan de rest) geen gezeur over welk geloof, geen wagonladfing kleertjes in een 'zekere' kleur terwijl wij nadrukkelijk vroegen dat niet te doen, geen gepiep over "maar ik wil bij de bevalling zijn" terwijl dat in ons huis echt niet realistisch haalbaar is, wanneer de doop (en ja: voor iemand het vraagt: er is me idd serieus gevraagd om qua bevalling/uitgerekende datum vooraf een beetje rekening te houden met vakanties.............) wie dan de doopouders, waar we gaan wonen, of ik werk (je moet wel werken hoor, totdat je zwanger bent, dan moet je maar ontslag nemen). manmanman, ik ben het *zo* zat!quote:simmu wat een vervelend gezeik zeg.. kan je niet gewoon zeggen: tot hier en niet verder anders flikker je maar op (ofzo) ik kan me voorstellen dat je hier helemaal gek van wordt bah.
oeh! we hopen het zo hard!!!quote:Op maandag 7 juli 2008 12:55 schreef Reinhilde het volgende:
Simmu![]()
Gelukkig ga je bijna verhuizen!! (Toch?)
quote:Op maandag 7 juli 2008 12:53 schreef simmu het volgende:
[..]
dat deed ik dus gister. tijdens de jaarlijkse kerkBBQ (ik ben niet kerkelijk, maar schoonpapa wel, je wil trouwnes niet geloven hoeveel gezeik *dat* (uiteraard!) oplevert.........) moest er namelijk uitgebreid (weer) over die kaartjes begonnen worden. dat is natuurlijk ook een uitgelezen en geschikt moment. dus toen verloor ik mijn geduld. ik zei dat we dus mooi zelf wel uitmaken wie een kaartje krijgt en wie niet. het goede nieuws is dat sangdrax er ook geen trek in heeft, uiteraard bespreken wij dingen wel onder elkaar. maar ja: sangdrax is net als ik al zn leven lang dergelijk manipulatief en gemeen gedrag gewend (hij van zn pa, ik van mijn ma) en gaat er anders mee om dan ik. waar ik boos wordt danwel wegloop geeft hij zn pa zn zin om maar van het gezeur af te zijn. de vriendin van schoonpa heeft hem trouwens ook al op zn falie gegeven, daar niet van (whehe!). ik vind het alleen zo naar dat zelfs nu dit allemaal zo moet. kunnen ze nou niet een keertrje een paar maanden lang een beetje rekening houden met ons? zoveel is dat nu toch ook niet gevraagd. geen achterbaks jaloers gedoe van mijn ma, geen manipulatief en raar gedoe van zijn pa. niemand die alvast 'behulpzaam' meubeltjes koopt (in volledig andere stijl en kleur dan de rest) geen gezeur over welk geloof, geen wagonladfing kleertjes in een 'zekere' kleur terwijl wij nadrukkelijk vroegen dat niet te doen, geen gepiep over "maar ik wil bij de bevalling zijn" terwijl dat in ons huis echt niet realistisch haalbaar is, wanneer de doop (en ja: voor iemand het vraagt: er is me idd serieus gevraagd om qua bevalling/uitgerekende datum vooraf een beetje rekening te houden met vakanties.............) wie dan de doopouders, waar we gaan wonen, of ik werk (je moet wel werken hoor, totdat je zwanger bent, dan moet je maar ontslag nemen). manmanman, ik ben het *zo* zat!
en dan zijn die verschillende sets ouders ook nog eens strontjaloers op elkaar! net een stel verwende kleine kinderen.quote:Op maandag 7 juli 2008 13:01 schreef freecell het volgende:
Die ouders Simmu
Lijkt me vrij vermoeiend!
En een webcam op je beeb!Echt niet!
Wij willen al voorkomen dat er de eerste dag teveel foto's worden gemaaktIk hoef niet over 2 jaar nog ergens een zeer oncharmante foto van een pas bevallen mezelf tegen te komen en ik heb ook geen zin in een beeb die overstuur is door het flitsen. Die komt net uit een veilig, donker plekje, dan lijkt flitsen me niet echt tof.
Alleen beeb heeft een oma die fotogek is, dus dat kon nog wel eens wat lastig worden
Ook ik wil je toch voorzichtig feliciteren, ik hoop dat jullie er wel blij mee zijn!!!quote:Oja enpassantik hoor voorlopig weer in dit topic thuis, net een test gedaan omdat ik t niet vertrouwde en ik ben weer in verwachting
dwars door pil nog wel
,Lief komt straks naar huis zodat we samen de VK e.d kunnen gaan bellen. Wordt nog zwaar met n meisje van 7 maanden en weer in verwachting zijn
jezus christus .. ik ben blij dat dat ik dat gezeik allemaal niet heb.. ik krijg wel kleertjes enzo, maar wat ik niet wil mag ik zo weggooien of teruggeven, want het is allemaal 2ehands, en die tante verkoopt dat normaal op de rommelmarkt. een uitvinding, want zo stoot ik niemand voor het hoofd, en er zitten echt mooie-leuke-praktische dingen bijquote:Op maandag 7 juli 2008 12:53 schreef simmu het volgende:
[..]
dat deed ik dus gister. tijdens de jaarlijkse kerkBBQ (ik ben niet kerkelijk, maar schoonpapa wel, je wil trouwnes niet geloven hoeveel gezeik *dat* (uiteraard!) oplevert.........) moest er namelijk uitgebreid (weer) over die kaartjes begonnen worden. dat is natuurlijk ook een uitgelezen en geschikt moment. dus toen verloor ik mijn geduld. ik zei dat we dus mooi zelf wel uitmaken wie een kaartje krijgt en wie niet. het goede nieuws is dat sangdrax er ook geen trek in heeft, uiteraard bespreken wij dingen wel onder elkaar. maar ja: sangdrax is net als ik al zn leven lang dergelijk manipulatief en gemeen gedrag gewend (hij van zn pa, ik van mijn ma) en gaat er anders mee om dan ik. waar ik boos wordt danwel wegloop geeft hij zn pa zn zin om maar van het gezeur af te zijn. de vriendin van schoonpa heeft hem trouwens ook al op zn falie gegeven, daar niet van (whehe!). ik vind het alleen zo naar dat zelfs nu dit allemaal zo moet. kunnen ze nou niet een keertrje een paar maanden lang een beetje rekening houden met ons? zoveel is dat nu toch ook niet gevraagd. geen achterbaks jaloers gedoe van mijn ma, geen manipulatief en raar gedoe van zijn pa. niemand die alvast 'behulpzaam' meubeltjes koopt (in volledig andere stijl en kleur dan de rest) geen gezeur over welk geloof, geen wagonladfing kleertjes in een 'zekere' kleur terwijl wij nadrukkelijk vroegen dat niet te doen, geen gepiep over "maar ik wil bij de bevalling zijn" terwijl dat in ons huis echt niet realistisch haalbaar is, wanneer de doop (en ja: voor iemand het vraagt: er is me idd serieus gevraagd om qua bevalling/uitgerekende datum vooraf een beetje rekening te houden met vakanties.............) wie dan de doopouders, waar we gaan wonen, of ik werk (je moet wel werken hoor, totdat je zwanger bent, dan moet je maar ontslag nemen). manmanman, ik ben het *zo* zat!
Dat is op zich wel een goed idee misschien! Dank je!quote:Op maandag 7 juli 2008 13:06 schreef simmu het volgende:
[..]
en dan zijn die verschillende sets ouders ook nog eens strontjaloers op elkaar! net een stel verwende kleine kinderen.
kan je anders trouwens mbt foto's maken niet een half uurtje poseren inlassen? dan staan jullie er mooi op want dat kan je van te voren aankondigen en dus eerst oppoetsen, en is het niet de hele tijd.
Fijn dat alles goed was bij je!!quote:Hier was ctg helemaal in orde, baby bewoog constant héén en weer, hartslag helemaal in orde.. lichtte contracties, maar niet noemenswaardig... donderdag moet ik weer op controle... om 7u... dan denk je dat je is kunt uitslapenben wel benieuwd wanneer beebje komt
liefs lunastar
quote:Op maandag 7 juli 2008 13:11 schreef simmu het volgende:
bierkratjes zijn ook gratis (statiegeld) en prima bruikbaar als klossen trouwens. bij ons bed kon het niet eens met echte kossen!
aanvullend tipje, leg dan wel n plank oid op de kant waar jij je bedpootjes op wil zetten.. anders kun je wel eens risico lopen door enthousiast gedrag dat je er n beetje doorheen gaatquote:Op maandag 7 juli 2008 13:11 schreef simmu het volgende:
bierkratjes zijn ook gratis (statiegeld) en prima bruikbaar als klossen trouwens. bij ons bed kon het niet eens met echte kossen!
Daar krijg ik altijd vreselijke jeuk van. Ja, ze bedoelen het misschien goed, maar dat hoeft nog niet te betekenen dat het ook goed ís. Manmanman, wat wordt daar toch een boel mee vergoeilijkt. Ik moest laatst de bruiloft van mijn schoonzusje regelen en de moeder van haar (nu) man bemoeide zich ook echt overal mee, maar volgens iedereen bedoelde ze het wel goed. Nou en? Het moest er nog bij komen dat ze het verkeerd bedoelde.quote:Op maandag 7 juli 2008 13:08 schreef simmu het volgende:
en weet je wat het ergste is: zodra ik tegen iemand zeg dat ik het allemaal zo vervelend vind kan ik te horen krijgen dat ik toch moet snappen dat ze het goed bedoelen, en dat ik daar best wat meer begrip voor op kan brengen. (*simmu steekt dan der tong uit trouwens*)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |