abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59946776
3 dagen verder
Niemand die Llewella kent?

Ik hoop zo voor haar dat alles goed is. Zeer aardige user.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_59946820
Diaan73: het schijnt zelfs nog gezond te zijn om een baby rondom huisdieren op te laten groeien hoor. ik doe onze dotjes (2 katjes) ook echt niet weg! (uiteraard heb ik daar ook al commentaar op gehad *zucht*, never mind) iets met weerstand en empathie opbouwen en alles.

tot nu toe talen ze trouwens niet echt naar de babyspulletjes, terwijl de box en wipstoel gewoon klaarstaan in de woonkamer (shinnie gaat er in zitten zodra het er staat, en dan negeer ik dat gedrag en houdt ze er weer mee op, want er is niks aan als ik er niet op reageer ) als ik bezig ben in de babykamer mogen ze meekijken (niet in het wiegje) en als ik weer wegga moeten ze mee, wat ze ook doen. ze zijn eraan gewend om mee te komen als ik ze roep. het scheelt dat ik vroeger opvangwerk deed voor de dierenbescherming, dus ze zijn er aan gewend om vreemde dieren in huis te hebben, dat was nooit echt een probleem.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  maandag 7 juli 2008 @ 13:38:37 #178
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_59946865
_ingrid_ ja ik ben vrijsnel gewend.. maar vind het ook dood eng, tis mijn 3e zwangerschap waarvan ik hoop dat ie als 2e in mijn lijstje bijkomt van goed. ook voor de bevalling ben ik totaal niet bang.. meer om het feit dat het bij mij al eens fout is gegaan in de 7e maand.
Diaan73 : K was hier eigenlijk nog niet eens weg kon geen afscheid nemen.. maar misschien werkte al die beebjes wel op mijn vruchtbaarheid hihi
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_59946880
Diaan: het is hartstikke goed voor kinderen om op te groeien met één of meer huisdieren hoor!
En voor wij dat kat weg doen moet er ook wel sprake zijn van ernstige allergieën of iets dergelijks
  maandag 7 juli 2008 @ 13:48:11 #180
220694 Buiwkie
CountDown
pi_59947139
quote:
De enige van wie ik af en toe "last" heb, is mn broertje. Last is een groot woord, maar we raken weleens in een discussie verwikkeld over dat wij de katten houden en dat niet kan met een baby ivm de katten haren enz. Tja dan kan ik me weleens boos maken en dat ik dat onzin vind. Ik doe de katten pas weg op het moment dat er gezondheidsredenen zijn.
Jammer dat mensen altijd hun mening klaar hebben , ook wij hebben katten en niet eentje....
Maar in onze ogen is dat juist een toegevoegde waarde en niet andersom.
Ik heb echt poep in me oren als het gaat om dat soort geblaak. Ik heb me er echt volledig voor afgesloten, ik ga toch doen wat ik wil (wij willen) en andere moeten het lekker op hun manier doen maar niet mij de jouwe op komen leggen...!!!!
  maandag 7 juli 2008 @ 13:49:16 #181
220694 Buiwkie
CountDown
pi_59947174
quote:
[En Buiwkie, welkom.
Thx!!
pi_59947376
Ook leuk onderwerp: waar krijg je afkeurende blikken over?

Ik afgelopen zaterdag op een feestje over het feit dat ik ging kanoën (2 persoons canadese kano, niet óm te krijgen en TARA deed het meeste peddelwerk).
Ik: jamaar, waarom zou ik niét gaan kanoën, het is mooi weer!
Antwoord: straks val je eruit! !!!!
Ik: ja, dan ben ik nat
Uiteindelijk ben ik er zélf uitgestapt. Het water was meer dan 20 graden

En ik aaide de kat en werd daar nogal vreemd om aangekeken.
ik: ik aai haar alleen maar
antwoord: maar je bent zwanger!
ik: ja? dan kan ik de kat best aaien hoor, ik blijf uit de buurt van de kattebak. Ik negeer onze eigen kat toch ook niet de hele zwangerschap?
Antwoord: Ja, dat vond ik ook al raar.
Ik: laat maar.

Ik kan dit soort dingen redelijk goed negeren heb ik ontdekt! (zou bijna een nieuw topic waard zijn dit )
  maandag 7 juli 2008 @ 14:01:10 #183
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_59947483
maffemuts Ik feliciteer je toch maar even.. Sjonge.. da's een verrassing
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
pi_59947566
Hey maffemuts, nu zijn we wéér samen zwanger (en dat terwijl dit mijn eerste zwangerschap is )

Maar in de 7e maand misgegaan? Dat is heel laat Was er een oorzaak bekend?
pi_59947587
quote:
Op maandag 7 juli 2008 13:56 schreef freecell het volgende:
Ook leuk onderwerp: waar krijg je afkeurende blikken over?

Ik kan dit soort dingen redelijk goed negeren heb ik ontdekt! (zou bijna een nieuw topic waard zijn dit )
was zo'n topic er ooit niet?
na mijn dutje zoek ik wel ff

maar eerst een dutje! ik kom niet meer bijgeslapen de laatste week (het wisselt nogal of ik goed slaap of niet, kwestie van zorgen dat er genoeg op video staat om 's nachts te kijken als ik sppok )
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_59947685
hallo!
terug van weekendje weg.. en nog niets van Llewella !?
jeetje joh.. ik hoop dat je inmiddels je kleintje al wel in je armen hebt !

voor de nieuwe zwangeren; gefeliciteerd!
buiwkie, pittig om zo snel weer zwanger te zijn ja .. hier was de oudste net 8mnd toen ik de positieve test in handen had. Straks dus 16mnd als de tweede er is.
Nu (27wkn) merk ik dat het gesjouw te zwaar gaat worden en ik echt dingen uit handen moet gaan geven.
Ik ben zelfs blij nu met een werkdag, dat is stuk minder zwaar dan thuis!
  maandag 7 juli 2008 @ 14:17:51 #187
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_59947845
Joehoe !!! 29 juni is ons zoontje Timo geboren. Het is een kerngezond kereltje en na 2 nachten mochten moeder en kind gezellig mee naar huis. Druk weekje gehad, met veel visite en kraamhulp, maar het was en is nog steeds kei gezellig. Wat zijn meneer en mevrouw Asics gelukkig.

Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 7 juli 2008 @ 14:24:00 #188
147316 crew  DJMO
#trut
pi_59947963
gefeliciteerd asics en wat een hummeltje
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_59947967
Asics! Stiekemerd! We kijken even niet en jij bent gewoon al lang en breed bevallen!
Wat een mooi kereltje En Timo is een leuke naam!
  maandag 7 juli 2008 @ 14:27:44 #190
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_59948044
Thanks! Ja het was niet 'stiekem' bedoeld maar de laatste weken voor de bevalling waren HELL en de week na de bevalling was gewoon druk.
Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
  maandag 7 juli 2008 @ 14:28:10 #191
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_59948063
asics dikke proficiat en wat een dotje

Llewella we zijn nieuwsgierig...
  maandag 7 juli 2008 @ 14:32:39 #192
220694 Buiwkie
CountDown
pi_59948166
quote:
buiwkie, pittig om zo snel weer zwanger te zijn ja .. hier was de oudste net 8mnd toen ik de positieve test in handen had. Straks dus 16mnd als de tweede er is.
Marit1978 ik ben nu 36 weken en 3 dagen zwanger van de 1ste, Maffemuts is nu weer zwanger van de 2de (haar 1ste is nu 7 maanden)
  maandag 7 juli 2008 @ 14:33:38 #193
108648 cattie
lieve moeder
pi_59948192
Asics, gefeliciteerd met Timo!

Maffemuts, gefeliciteerd met je zwangerschap!
  maandag 7 juli 2008 @ 14:33:43 #194
220694 Buiwkie
CountDown
pi_59948194
Asics wat een geweldig mooie zoon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik kan niet wachten tot mijn dochter dr is!!
pi_59948280
Asics wat issie mooi! Gefeliciteerd!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_59948332
Asics, van harte met Timo .

Maffemuts, gefeliciteerd met je zwangerschap.

En Llewella, ik hoop echt dat je je kleine inmiddels in je armen hebt
Fake it till you make it...
pi_59949027
Asics wat een knapperd! Gefeliciteerd!
pi_59949700
Asics gefeliciteerd.
De kat negeren? Al zou ik het willen dan kan dat echt niet bij ons. Wat een rare opmerkingen zeg.
Wat is dat trouwens dat wanneer je zwanger bent ineens iedereen alles maar zegt wat ie denkt: "zie je ik dacht het al, je krijgt een dikke kont" NAH, hallooooo ja joh, roept u maar maakt het uit...
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_59949725
hihi..maffemuts / buiwkie... nouja... ik bedoelde het goed
pi_59949754
Asics wat een lief kereltje hebben jullie daar
Gefeliciteerd en geniet er van!!!

Llewella, voor jou... het zal nu zolangzamerhand toch wel voorbij zijn?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')