abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59873264
Dus. De gróte (ja gróte) CUL SC Vrouwenmeet!

Waarom een vrouwen-meet?
Hierom:

Maar de mannen dan?
Die mogen hun eigen meet organiseren. Maar die zijn dus NIET welkom

En waar is dit dan?
Bij SOL, in Delft.

Wanneer?
Op 5 juli, haar verjaardag!

Wat is de bedoeling?
Dat we gezellig met zn allen Cosmo's gaan drinken, tapas gaan eten, kletsen roddelen en logeren bij SOL!

Wie komen er dan?

DarkElf
AKNynke
SeaOfLove/mascara-klodder
Isabeau
YPPY
Leintjeuh
Octopussy
motorbloempje
Memento-Mori

[ Bericht 48% gewijzigd door #ANONIEM op 03-07-2008 23:33:04 ]
pi_59873400
goed punt van die foto's.
tevens tvp
pi_59873428
chorizo met suiker is verrassend lekker

had het bij een tapasrestaurant besteld, en hmmmmm

SQ kan het beamen!
Ja doei.
pi_59873458
is het gewoon chorizo met suiker erop?

'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_59873663
hai

enne foto's...

ik ben er niet dol op.. niet van op foto's staan (maar daar kan ik wel mee leven) maar iig niet van foto's die ongevraagd op internet gezet worden.... Ik heb niets te verbergen maar voor mij hoef t niet zo.

Photobucket is een goed idee maar die linkjes zwerven zo rond dus ik kijk nog wel even wat ik doe ..

Ik wil best foto' s maken iig maar zal iig nooit zomaar foto's op internet zetten van mensen.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_59873894
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 20:18 schreef DarkElf het volgende:
hai

enne foto's...

ik ben er niet dol op.. niet van op foto's staan (maar daar kan ik wel mee leven) maar iig niet van foto's die ongevraagd op internet gezet worden.... Ik heb niets te verbergen maar voor mij hoef t niet zo.

Photobucket is een goed idee maar die linkjes zwerven zo rond dus ik kijk nog wel even wat ik doe ..

Ik wil best foto' s maken iig maar zal iig nooit zomaar foto's op internet zetten van mensen.
ik was eik niet van plan dat linkje rond te laten sturen zoals bij parkpop, zeker ook omdat jij en CF niet op i-net willen, maar gewoon voor onszelf, lekker praktisch alles bij elkaar, kunnen natuurlijk ook alles naar elkaar toe mailen
pi_59873926
En nu house kijken Heb net bij de Xenos nog 4 wijnglazen gehaald (vond ze zo leuk, en bij mij sneuvelt toch alles ), en nog 6 limonade-glazen
pi_59873941
house
ik loop onwijs voor met house
ga zo medium opzetten

'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_59874033
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 20:28 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

ik was eik niet van plan dat linkje rond te laten sturen zoals bij parkpop, zeker ook omdat jij en CF niet op i-net willen, maar gewoon voor onszelf, lekker praktisch alles bij elkaar, kunnen natuurlijk ook alles naar elkaar toe mailen
Is goed hoor, we zien wel even hoe t loopt en wat ik doe
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_59874216
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 20:34 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Is goed hoor, we zien wel even hoe t loopt en wat ik doe
Isse goed meis Maak je er niet druk om, denk dat we dit allemaal van elkaar respecteren. Tis net als wat ik in mijn lapo zei, zelfs ik wil ook niet zomaar op inet gezet worden voor ik de foto heb gezien
Kan je wel honderden foto's laten zien hier op de comp waarom ik dat niet wil

Ohh heb ook nog een eier-snijder gekocht, de vorige had ik gemarteld met champignons, daar kon het ding niet meer tegen
pi_59874250
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 20:30 schreef MissyMirjaM het volgende:
house
ik loop onwijs voor met house
ga zo medium opzetten

ohh jij bent ookal zo'n downloader, zou willen dat ik dat kon

Maar tnx to Isa heb ik de laatste 4 seizoenen van Friends die mijn papa voor me gecopy-ed heeft
pi_59874283
Deze mag natuurlijk niet missen:

DarkElf
- iig gedroogde tomaten
-gemarineerde champignons
-Rosé

YPPY
- appeltaart

ColdFeet
- couscoussalade

SeaOfLove
- krieltjes gevuld met zalm en roomkaas
- spiesjes met olijven, chorizo en kaas
- gemarineerde artisjokharten
- sjalotjes in sherrymarinade

Isabeau
- Ontbijt (inclusief sinaasappelsap )

Motorbloempje
-gevulde cherrytomaatjes,
-tzaziki,
-aioli,
-kippenvleugeltjes met twee marinades: ketjap en piri-piri,
-chorizo met suiker.

Leintjeuh
- boooooooze

Octopussy
-gevulde champignons
-gemarineerde cocktailworstjes uit de oven
-misschien nog met witte wijn gemarineerde kipspiesjes (weet nog niet zeker)

Memento-Mori
-

AKnynke
-
pi_59874327
die kipspiesjes gemarineerd in witte wijn klinken wel errug lekker Octo

reclame voorbij
pi_59874530
Nou moet ik ze wel maken he?

Ach ze waren al goedgekeurd door CF, dus misschien lijkt ik dan nog een beetje culinair De gevulde champs zijn trouwens echt lekker
pi_59874939
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 19:59 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

oehh ik zou het zo erg niet leuk vinden als er van mij ongevraagd een foto werd gepost, helemaal als ik er specifiek iets over had gezegd.

Ben van plan om voor de meet ook weer een aparte photobucket aan te maken btw. Sowieso overleggen of je het goed vindt als een foto van je wordt gepost, ben wat dat betreft best een btje ijdel, vinnut niet erg dat ik met mijn kop op i-net sta, maar het moet wel een btje normale zijn.
Tja... deze foto komt uit het Librije topic, dus die staat al zo lang online
pi_59874990
Liefjes, ik weet nog niet zeker of ik er wel bij ben zaterdag We moeten misschien zaterdagochtend al terug naar Belgie...
pi_59874993
Ohhh wat jammer dat ik dit topic nu pas zie. Ik heb al wat.
pi_59875046
TVP
pi_59875183
Is SOL dezelfde persoon als mascara-klodder? En ben ik weer eens de laatste persoon die daarachter komt?
pi_59875298
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 21:15 schreef Bluezz het volgende:
Tja... deze foto komt uit het Librije topic, dus die staat al zo lang online
Ik vind me er erg oncharmant opstaan maar hij staat idd al heel erg lang online en het maakt ook niet echt uit. Er hebben veel ergere foto's van mij op fok gestaan

Bluezz kent me wel een beetje en weet dat ik hier niet over zou vallen
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_59875405
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 21:26 schreef Isegrim het volgende:
Is SOL dezelfde persoon als mascara-klodder? En ben ik weer eens de laatste persoon die daarachter komt?
Ehm, ja
pi_59875643
Zo het eerste deel is al klaar

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-07-2008 21:49:19 ]
pi_59875663

[ Bericht 27% gewijzigd door #ANONIEM op 03-07-2008 21:50:00 ]
pi_59875782
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 21:26 schreef Isegrim het volgende:
heb er nooit een geheim van gemaakt heur, heb zelfs dezelfde UI sinds een tijdje, want hyper-ava's horen bij mij

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 03-07-2008 21:51:53 ]
pi_59875815
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 21:51 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

heb er nooit een geheim van gemaakt heur, heb zelfs dezelfde UI sinds een tijdje, want hyper-ava's horen bij mij
Het is me nooit opgevallen.
pi_59875819
uitslover!
pi_59875844
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 21:30 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik vind me er erg oncharmant opstaan maar hij staat idd al heel erg lang online en het maakt ook niet echt uit. Er hebben veel ergere foto's van mij op fok gestaan

Bluezz kent me wel een beetje en weet dat ik hier niet over zou vallen
I know, had er vooral over hoe ik dat zelf zou vinden.
edit:ff kleine aanvulling, als een foto van mij op zo'n avondje wordt gemaakt en in het desbetreffende topic komt zou ik dat prima vinden, maar laat die foto dan ook lekker daar

p.s. ik kan me niet helemaal goed verwoorden, maar hoop dat je begrijpt wat ik bedoel...zuchtttt

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 03-07-2008 21:57:03 ]
pi_59875868
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 21:52 schreef octopussy het volgende:
uitslover!
Why?
pi_59875997
allemaal mooie glazen kopen en uitstallen en er dan een foto van op fok zetten
pi_59876098
Alleen jammer van die kast.

Ik vind het wel een strak plan, zo'n meet. Misschien doe ik dat ook wel met mijn verjaardag, een culimeet. Maar dan wel inclusief mannen hoor.
pi_59876172
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 22:02 schreef Isegrim het volgende:

Ik vind het wel een strak plan, zo'n meet. Misschien doe ik dat ook wel met mijn verjaardag, een culimeet. Maar dan wel inclusief mannen hoor.
Weet waar je aan begint. Bij de vorige CUL-meet (dat was een 'grote' meet) had ik 15 man/vrouw in huis
pi_59876179
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 21:58 schreef octopussy het volgende:
allemaal mooie glazen kopen en uitstallen en er dan een foto van op fok zetten
Dat zijn Xenos-glazen In de keuken heb ik er geen ruimte voor en is ook niet praktisch voor zaterdag

Dit is pas glas/kristalwerk, helaas is er het één enn ander gesneuveld, doordat cnk met verhuizen een zware glazen slaschaal op het kristal heeft gezet....maakt verder niet uit, het was maar een jaar of 50 oud

Mijn kast is na maanden puinhoop eindelijk weer tof

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-07-2008 08:16:50 (typfoutjuhhh) ]
pi_59876256
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 22:02 schreef Isegrim het volgende:

Lolz had je voor dat ik die plaatste de post gelezen, want daar zei ik zo ongeveer hetzelfde van die kast

Maargoed dat vind ik van heel mijn huisje, na de zomer gaat het opgeknapt worden eindelijk
pi_59876331
oh ik neem nog wat troepjes mee voor een lekkere "SOL is jarig dus proost" cocktail ok?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  donderdag 3 juli 2008 @ 22:33:22 #35
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_59876666
Mag ik nogmaals verzoeken om enige opheldering over de chorizo met suiker?
Plak chorizo en dan hop suiker erop?

Enlighten me moblo!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_59876905
Koken of bakken met suiker, schat ik zo.

Nynke, heb je al een plek gevonden om te koken?
pi_59876956
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 22:33 schreef Duderinnetje het volgende:
Mag ik nogmaals verzoeken om enige opheldering over de chorizo met suiker?
Plak chorizo en dan hop suiker erop?

Enlighten me moblo!
Ik ben eik ook wel benieuwd Heb het ook nog nooit op een menu-kaart van een tapasbar zien staan, en daar gaan we toch wel regelmatig heen

Aan de andere kant: boeiend... gewoon proeven
pi_59877014
Dat ziet er gezellig uit met die glazen MK!

Voordat ik het vergeet: veel plezier zaterdag en ik (en meerderen hier denk ik) zien graag een verslag van het eten
pi_59877122
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 22:13 schreef DarkElf het volgende:
oh ik neem nog wat troepjes mee voor een lekkere "SOL is jarig dus proost" cocktail ok?
*SOL nu naar de Xenos rent om daar in te breken voor cocktailglazen aangezien ze morgen nog veul meer moet opruimen en poetsen en dan dus absoluut geen tijd heeft
pi_59877150
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 22:47 schreef Pandorah het volgende:
Dat ziet er gezellig uit met die glazen MK!

Voordat ik het vergeet: veel plezier zaterdag en ik (en meerderen hier denk ik) zien graag een verslag van het eten
Verslagje komt wel heur Why ben jij er eik niet bij?
pi_59877490
Ik heb een ander etentje gepland. Volgende keer gewoon weer
  donderdag 3 juli 2008 @ 23:07:40 #42
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_59877534
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 22:43 schreef ColdFeet het volgende:
Koken of bakken met suiker, schat ik zo.

O, dat kan inderdaad ook nog ja.

En wat jammer dat je misschien niet komt! (Ik leef gewoon helemaal mee met jullie. Zit me er plaatsvervangend op te verheugen! )
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_59877616
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 23:05 schreef Pandorah het volgende:
Ik heb een ander etentje gepland. Volgende keer gewoon weer
Lijkt me leuk Alleen niet bij mij....zou me niks verbazen dat ik door alles stress voor zaterdag een hartaanval krijg ofzo , zeker nu één van de voor mij dierbaarste in de sc op het laatste moment afzegt

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-07-2008 23:12:30 ]
pi_59877680
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 22:52 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

*SOL nu naar de Xenos rent om daar in te breken voor cocktailglazen aangezien ze morgen nog veul meer moet opruimen en poetsen en dan dus absoluut geen tijd heeft
SOL, ooit gehoord van het woord delegeren? Laat anderen wat doen zodat je je op andere dingen kan richten.
pi_59877702
en wie zegt dat t in speciale glazen moet?

hoef je echt geen exra moeite voor te doen hoor
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_59877811
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 23:13 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

SOL, ooit gehoord van het woord delegeren? Laat anderen wat doen zodat je je op andere dingen kan richten.
Ik heb morgen niemand om te delegeren Doe het allemaal lekker zelf Alleen geen cocktailglazen dan

Ff weer wasje erin stoppen

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-07-2008 23:19:17 ]
pi_59877849
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 23:11 schreef mascara-klodder het volgende:
Lijkt me leuk Alleen niet bij mij....zou me niks verbazen dat ik door alles stress voor zaterdag een hartaanval krijg ofzo , zeker nu één van de voor mij dierbaarste in de sc op het laatste moment afzegt
Niet stressen! Nergens voor nodig . Laat anderen gewoon die dingen regelen . Lein zei het toverwoord al: delegeren!
  donderdag 3 juli 2008 @ 23:21:59 #48
1762 YPPY
Yppiaans
pi_59877900
Wat moet er dan nog gedaan? Iets dat anderen over kunnen nemen? Je hoeft echt niets speciaals te doen, het is al super dat we jouw huis kunnen gebruiken. Niet stressen hoor, is het niet waard.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_59878117
Ik wilde graag nog weten wie er allemaal blijven slapen
SoL (duh)
Ik
Nynke
Leintjeuh
...
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_59878139
@Pandorah en YPPY: ik zit sowieso al in de stress omdat de meesten van die echt strak en opgeruimde en fantastische huizen hebben.
Dit flatje is al jaren niets aangedaan, de omstandigheden waren daar ook niet naar.

Voor mezelf weet ik dat die mogelijkheden er nu wel liggen en na de zomer gaat er hier keihard schoongemaakt en geverfd worden. Maargoed ik had jullie liever in een perfect huisje toegelaten dan in dit huisje.

Misschien moet ik wel een paint&eat-meet houden tegen die tijd

De foto's die ik eerder had gepost, zijn er één van order en regelmaat en rust, en dat zou ik ook zo graag willen

En dat gaat me ook lukken
pi_59878191
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 23:30 schreef Isabeau het volgende:
Ik wilde graag nog weten wie er allemaal blijven slapen
SoL (duh)
Ik
Nynke
Leintjeuh
...
memento-mori
pi_59878192
Oh sol slinger je msn eens aan? NU!

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_59878205
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 23:31 schreef mascara-klodder het volgende:
@Pandorah en YPPY: ik zit sowieso al in de stress omdat de meesten van die echt strak en opgeruimde en fantastische huizen hebben.

ga je je denk je beter voelen als ik foto's van mijn huisje plaats?
pi_59878252
maar daar gaat t toch niet om? mijn huis is alleen maar zo omdat onze situaties nou eenmaal anders zijn en ik ook niet goed kan functioneren in zooi en ja das een bewezen feit ...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_59878329
SOL, blijf gewoon lekker je lieve zelf, geen hond kijkt naar hoe je woont, ze kennen je situatie nu, als je lekker ontspannen bent is het ook beter voor je lijf. Loop je niet te stressen etc. Je kan het in een houten hutje op de hei met niks nog heel gezellig hebben, het gaat om de mensen, niet om de spullen

waar bemoei ik me ook mee, ik ben er niet eens
  donderdag 3 juli 2008 @ 23:49:41 #56
1762 YPPY
Yppiaans
pi_59878553
Het boeit toch niet hoe je huisje eruit ziet? Kan mij echt niks schelen. Tenzij er een dooie muis op m'n bord ligt. Je hoeft jezelf echt niet te bewijzen, voor niemand niet, dat weet ik zeker. Het is al super dat we mogen komen, gaan we er echt niet op letten of er stof ligt. Echt niet doen hoor, het is goed zoals het is.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
  donderdag 3 juli 2008 @ 23:50:22 #57
1762 YPPY
Yppiaans
pi_59878565
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 23:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja! Van je slaapkamer, die is leuk. De rest ook hoor, maar die is extra leuk.
*OUD heilige*
pi_59878626
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 23:39 schreef Bluezz het volgende:
SOL, blijf gewoon lekker je lieve zelf, geen hond kijkt naar hoe je woont, ze kennen je situatie nu, als je lekker ontspannen bent is het ook beter voor je lijf. Loop je niet te stressen etc. Je kan het in een houten hutje op de hei met niks nog heel gezellig hebben, het gaat om de mensen, niet om de spullen

waar bemoei ik me ook mee, ik ben er niet eens
Ik had liever dat hutje op de hei gehad, was veul stoerder en had MoBlo eindelijk die fucking bbq kunnen aansteken

Verder heb je helemaal gelijk, dat is sowieso mijn uitgangspunt. Forgive me if i have coldfeet

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-07-2008 23:53:42 ]
pi_59878657
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 23:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]

nope niet bepaald, jij hebt een leuk huisje van wat ik gezien heb
pi_59878681
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 23:33 schreef DarkElf het volgende:
Oh sol slinger je msn eens aan? NU!

als ik msn opstart gaat heel die klote comp weer uit
pi_59878830
je hebt een pm
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_59879011
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 23:50 schreef YPPY het volgende:
Ja! Van je slaapkamer, die is leuk. De rest ook hoor, maar die is extra leuk.
Mijn slaapkamer is mijn speciaalste kamer want die doet me aan mijn vriendinnen denken en zonder die gekke meiden had ikhet het afgelopen jaar veel moeilijker gehad

Ik herken het wel SoL dat je heel anders tegen je eigen vertrouwde troepjes aankijkt als er 'vreemden' komen, maar het is een irrationeel gevoel omdat iedereen toch voor jou en voor elkaar (en het eten) komt. Je huis moet wel héél erg zijn voor het mensen gaat opvallen (en nee, ik geloof ècht niet dat dat bij jou het geval is ).
pi_59879013
Yppy, misschien is mus wel heel lekker

SOLlie, laat het over je heen komen. Komt helemaal goed

en CF ge moe gewoon arriveren zenne!
pi_59879060
Nou ja zulke dingen pmde ik ook al en msnde CF met een eventuele oplossing en nu ben ik uitgedacht en ga slapen...

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_59879464
ja hoi ik meld me hier ook eventjes!
pi_59879705
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 00:13 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Mijn slaapkamer is mijn speciaalste kamer want die doet me aan mijn vriendinnen denken en zonder die gekke meiden had ikhet het afgelopen jaar veel moeilijker gehad

Ik herken het wel SoL dat je heel anders tegen je eigen vertrouwde troepjes aankijkt als er 'vreemden' komen, maar het is een irrationeel gevoel omdat iedereen toch voor jou en voor elkaar (en het eten) komt. Je huis moet wel héél erg zijn voor het mensen gaat opvallen (en nee, ik geloof ècht niet dat dat bij jou het geval is ).
Het gaat me nieteens om de troepjes, dat heb je al aan die paar foto's kunnen zien

Je hebt wel gelijk dat we gewoon voor elkaar komen Ik moet gewoon niet zo spastisch doen
pi_59879732
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 00:40 schreef Memento-Mori het volgende:
ja hoi ik meld me hier ook eventjes!
en wat ga je maken?
pi_59879746
BVtw wel de eerste en laatste keer dat ik mijn verjaardag vier Ik wil taart
pi_59879756
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 01:00 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

en wat ga je maken?
ik maka niks en wat ik meeneem moet ik nog even bedenken, waar is nog behoefte aan
pi_59879865
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 01:02 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

ik maka niks en wat ik meeneem moet ik nog even bedenken, waar is nog behoefte aan
Ga naar een betere delicatesse-winkel en haal een paar dingetjes, goede gevulde olijfjes, een lekkere pesto of whatever. Er is verder genoeg te vinden in zo'n winkeltje, en het hoeft echt niet veel te zijn, gewoon een toevoeging op wat er al is
pi_59879908
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 01:10 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Ga naar een betere delicatesse-winkel en haal een paar dingetjes, goede gevulde olijfjes, een lekkere pesto of whatever. Er is verder genoeg te vinden in zo'n winkeltje, en het hoeft echt niet veel te zijn, gewoon een toevoeging op wat er al is
ok zaterdag ben ik de hele dag vrij dus ga dan wel even op zoek hoe zit het met drinken en dergelijke als gewoon fris bijv. wil het niet al te bont maken met alcohol en pm je me nog wat ik qua slaapdingen meemoet nemen enzo? slaapmatje? slaapzak? en het adres etc.
pi_59879994
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 01:13 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

ok zaterdag ben ik de hele dag vrij dus ga dan wel even op zoek hoe zit het met drinken en dergelijke als gewoon fris bijv. wil het niet al te bont maken met alcohol en pm je me nog wat ik qua slaapdingen meemoet nemen enzo? slaapmatje? slaapzak? en het adres etc.
Ik zorg ervoor dat er genoeg fris is te drinken Verder je pyjama en tandenborstel meenemen, ik heb hier genoeg tandpasta, shampoo en crêmespoeling

Dekbedden en kussens heb ik ook meer dan zat, ik kom alleen 1 luchtbed te kort, maar dan kunnen we de kussens van de bank evt ook wel gebruiken

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-07-2008 01:22:31 ]
pi_59880024
*note to myself: niet vergeten de bank uit te zuigen voor zaterdag
pi_59880056
Ok als ik mn slaapzak mee moet nemen roep je maar luchtbed ofzo is wat zwaar om mee te slepen alleen nouja loopt wel los
pi_59880106
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 01:26 schreef Memento-Mori het volgende:
Ok als ik mn slaapzak mee moet nemen roep je maar luchtbed ofzo is wat zwaar om mee te slepen alleen nouja loopt wel los
dekbedden genoeg hier dus
pi_59880110
ik heb me te pletter gewassen
pi_59880196
Arme jij., al die moeite als ik kan helpen met iets roep je maar hoor
pi_59881042
Zo! Met frisse moed weer aan de slag (met als motivatie pm van DarkElf ).
Eerst Milou maareens naar school krijgen.
Kleine meisjes worden groot en madameke wil dus nieteens meer met mij samen douchen
pi_59881044
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 01:39 schreef Memento-Mori het volgende:
Arme jij., al die moeite als ik kan helpen met iets roep je maar hoor
jou en ieders aanwezigheid is wat helpt morgen Ik ga me nu gewoon over mijn zenuwen heen zetten
pi_59881188
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 22:05 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Weet waar je aan begint. Bij de vorige CUL-meet (dat was een 'grote' meet) had ik 15 man/vrouw in huis
Op mijn vorige verjaardag had ik 30 man in huis. Komt goed.
pi_59881200
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 07:27 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Op mijn vorige verjaardag had ik 30 man in huis. Komt goed.
Gelukkig woon je lekker dichtbij
pi_59881229
Voor jou wel ja.

Ik ben in oktober jarig, dus, jullie horen het tegen die tijd wel dan.
pi_59881319
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 07:33 schreef Isegrim het volgende:
Voor jou wel ja.

Ik ben in oktober jarig, dus, jullie horen het tegen die tijd wel dan.
Je begrijpt natuurlijk wel dat we je daar aan gaan houden he
pi_59881326
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 07:50 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Je begrijpt natuurlijk wel dat we je daar aan gaan houden he
Uiteraard. I am a woman of my word.
pi_59881484
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 23:49 schreef YPPY het volgende:
Het boeit toch niet hoe je huisje eruit ziet? Kan mij echt niks schelen. Tenzij er een dooie muis op m'n bord ligt.

Mss valt er toch nog wat te regelen... DE, manlief was niet echt enthousiast over jouw plan maar het kan evt wel.... En als hij vandaag veel kon regelen, zou ie maandagochtend wel vrijnemen ofzo.
Gevalletje twijfel dus.
pi_59882257
Oh ok, te moeilijk ofzo?

Nou ja als ik t vraag wil Rtificial wel naar Leuven rijden, wan die rijdt toch al, maar dat vraag ik niet aan hem want hij doet al zo lief me halen en dat vind ik al veel eigelijk

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 4 juli 2008 @ 10:28:11 #87
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_59883191
CF, bleef jij niet ook slapen?

En ik moet me verontschuldigen dames, want ik wil heel graag iets heeeeeel cul verantwoord maken, lekker koken, exotische ingredienten enzo..maar afstand speelt een beetje een rol, en tijd ook. Ik had het in m'n hoofd gehaald om chocolade-ravioli te maken met gember vulling (Ja, dit heet lekker maken).. maar dat is niet te doen om mee te nemen etc. Daarna zat ik aan brownies te denken, maar omdat ik vanavond naar Tilburg ga ( ), is dat ook niet te doen.

Daarom denk ik, dat ik geheel in CUL-stijl een crumble ga maken. Die kan ik bij SOL wel in elkaar flansen, als die daar maar in de oven mag! Ijs erbij, en tis perfect!

Ik kan eventueel wel een matje meenemen, maar dat is een heleboel gesleep. Als iemand die dichterbij woont dat mee kan nemen zou dat wel heel fijn zijn!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_59883209
crumble
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 4 juli 2008 @ 10:41:02 #89
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59883423
Solletje, je doet wel ff ademhalen en je niet te druk maken he?
Of zoals ze in Rotterdam zeggen; waar de vrouw woon, draagt ze haar kroon. Doe maar mooi prinsesje zijn en de dames in je kasteeltje ontvangen.
Genieten van die zeurwijven enzo, beetje pimpelen, beetje happen.

Ik heb het slechter

Ps: mijn presentje komt iets later dan zaterdag (wrs ma ); ik heb het namelijk uit mijn klauwen laten vallen en moest dus weer terug naar de winkel.
Maar ik zal aan je denken k?

Verder hoop ik dat jullie allemaal 10kg aankomen morgen!!!
pi_59883482
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 10:28 schreef AKnynke het volgende:
CF, bleef jij niet ook slapen?

En ik moet me verontschuldigen dames, want ik wil heel graag iets heeeeeel cul verantwoord maken, lekker koken, exotische ingredienten enzo..maar afstand speelt een beetje een rol, en tijd ook. Ik had het in m'n hoofd gehaald om chocolade-ravioli te maken met gember vulling (Ja, dit heet lekker maken).. maar dat is niet te doen om mee te nemen etc. Daarna zat ik aan brownies te denken, maar omdat ik vanavond naar Tilburg ga ( ), is dat ook niet te doen.

Daarom denk ik, dat ik geheel in CUL-stijl een crumble ga maken. Die kan ik bij SOL wel in elkaar flansen, als die daar maar in de oven mag! Ijs erbij, en tis perfect!

Ik kan eventueel wel een matje meenemen, maar dat is een heleboel gesleep. Als iemand die dichterbij woont dat mee kan nemen zou dat wel heel fijn zijn!
oeeehhh lekker crumble ik zal wel ijs halen, ik heb alleen geen ijsschep, dus geen perfect bolletje ernaast
matrasprobleem is wel opgelost, desnoods haal ik de kussens van de bank

*nogmaals note to myself: de kussen van de bank halen en alle zooi wegzuigen

Vanuit Tilburg kan je btw zonder overstappen in Delft komen (vanuit Maastricht ook volgens mij, aangezien er hier ook een trein rechtstreeks naar Maastricht gaat, of was het nou Venlo )
  vrijdag 4 juli 2008 @ 10:45:35 #91
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_59883506
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 10:44 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

oeeehhh lekker crumble ik zal wel ijs halen, ik heb alleen geen ijsschep, dus geen perfect bolletje ernaast
matrasprobleem is wel opgelost, desnoods haal ik de kussens van de bank

*nogmaals note to myself: de kussen van de bank halen en alle zooi wegzuigen

Vanuit Tilburg kan je btw zonder overstappen in Delft komen (vanuit Maastricht ook volgens mij, aangezien er hier ook een trein rechtstreeks naar Maastricht gaat, of was het nou Venlo )
Vanuit daar gaat er een trein naar Venlo.

Ik zit nog een beetje met de planning..ik word daar ergens in de middag al het huis uitgeschopt.. , maar kan moeilijk om 3 uur al bij jou op de stoep staan. Wil eigenlijk wel even naar het strand ofzo..hoever is dat van Delft af?
pi_59883593
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 10:41 schreef SHE het volgende:
Solletje, je doet wel ff ademhalen en je niet te druk maken he?
Of zoals ze in Rotterdam zeggen; waar de vrouw woon, draagt ze haar kroon. Doe maar mooi prinsesje zijn en de dames in je kasteeltje ontvangen.
Genieten van die zeurwijven enzo, beetje pimpelen, beetje happen.

Ik heb het slechter

Ps: mijn presentje komt iets later dan zaterdag (wrs ma ); ik heb het namelijk uit mijn klauwen laten vallen en moest dus weer terug naar de winkel.
Maar ik zal aan je denken k?

Verder hoop ik dat jullie allemaal 10kg aankomen morgen!!!
Morgenaaf ben ik een mooi prinsesje

Tot dan maak ik me wel druk en ben ik op van de zenuwen Ik was eerder vanochtend zelfs al deuren aan het poetsen (wat overigens geen overbodige luxe was )

Ohja voor iedereen, pm-en btw naar SOL, ik heb besloten dat ik vandaag en morgen een zee van liefde ben tussen alle stress door, zondag klodder ik gewoon weer een eind weg

Nu weer ff wasje vouwen
pi_59883672
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 09:34 schreef DarkElf het volgende:
Oh ok, te moeilijk ofzo?

Nou ja als ik t vraag wil Rtificial wel naar Leuven rijden, wan die rijdt toch al, maar dat vraag ik niet aan hem want hij doet al zo lief me halen en dat vind ik al veel eigelijk

Te laat
Mss gaan we vanavond na de bruiloft naar huis en dan gaan we morgenavond weer naar Den Haag... In dat geval ben ik wel een beetje later en heb ik weinig tijd om iets creatiefs te koken

Ik broed nog even verder.
  vrijdag 4 juli 2008 @ 10:57:36 #94
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_59883789
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 10:52 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Te laat
Mss gaan we vanavond na de bruiloft naar huis en dan gaan we morgenavond weer naar Den Haag... In dat geval ben ik wel een beetje later en heb ik weinig tijd om iets creatiefs te koken

Ik broed nog even verder.
Je hebt toch nog een huisje in Den Haag? Of heb ik wat gemist?
  vrijdag 4 juli 2008 @ 11:00:30 #95
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_59883851
gezellig
Confidence through competence
pi_59883899
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 10:57 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Je hebt toch nog een huisje in Den Haag? Of heb ik wat gemist?
Klopt! Maar een slaapplek is niet het probleem; we kunnen ook best bij vrienden slapen oid.
  vrijdag 4 juli 2008 @ 11:02:53 #97
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59883912
je MOET komen CF

dan maar weer gewoon pindarotsjes, of wat had je vorige keer bij je?
Doei.
  vrijdag 4 juli 2008 @ 11:05:31 #98
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_59883977
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 11:02 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Klopt! Maar een slaapplek is niet het probleem; we kunnen ook best bij vrienden slapen oid.
CF: je kunt niet niet komen hoor! Wat is het probleem?
pi_59884449
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 11:00 schreef Stereotomy het volgende:
gezellig
*SOL stenen gooit naar Steer
pi_59884872
Workin' on it... Voorlopige peiling: misschien komen (dan wrs te laat), zeker niet slapen.
  vrijdag 4 juli 2008 @ 11:37:02 #101
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59884900
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 11:21 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

*SOL stenen gooit naar Steer
* Faithy ziet de Monty Phyton-scene uit Life of Brian nu voor zich

Jehova! Jehova!!
Doei.
pi_59886396
zo boodschappen gedaan, twee flessen rosé, twee flesen voor dat andere drankje wat ik ga maken, en alle andere dingen voor de hapjes plus de dingen voor vanavond om voor manlief wat lekkers in elkaar te flanzen ..

Lekker veel tillen dus, vond mijn lijf leuk

te laat wat een zeur zeg
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_59886525
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 12:28 schreef DarkElf het volgende:
zo boodschappen gedaan, twee flessen rosé, twee flesen voor dat andere drankje wat ik ga maken, en alle andere dingen voor de hapjes plus de dingen voor vanavond om voor manlief wat lekkers in elkaar te flanzen ..

Lekker veel tillen dus, vond mijn lijf leuk

te laat wat een zeur zeg
jij bent gewoon ook een prinsesje morgenaaf, we zorgen dat we alles klaar hebben en gaan dan met de pootjes omhoog

Btw keukenvloer gedweild Bovenop de computerkast alles weggeruimd/weggegooid en schoongemaakt(in de comp-kast doe ik niks, dat is mijn eigenste ranzige en rommelige hoekje )
Deel slaapkamervloer ook gedweild
Afwas/afdroog is helemaal weg nu inmiddels En het vloertje en de muren van het pleetje is ook gesopt
  vrijdag 4 juli 2008 @ 12:44:07 #104
1762 YPPY
Yppiaans
pi_59886812
Gek! Volgende week krijg ik ook een boel fok!kers op bezoek. Nu voel ik me helemaal schuldig dat ik ook schoon moet gaan maken.
*OUD heilige*
pi_59887131
men, en ik was al blij dat ik die berg schone was in mijn logeerkamer eindelijk had weggewerkt

en Yppy, bij jou gooien we het gewoon op verhuizingsrommel/verbouwingsstof
pi_59889526
Hoeveel mensen blijven er nou slapen?
  vrijdag 4 juli 2008 @ 14:43:54 #107
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_59889830
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 14:31 schreef Isabeau het volgende:
Hoeveel mensen blijven er nou slapen?
jij, lein, memo, ik en sol zelf?
pi_59889959
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 14:43 schreef AKnynke het volgende:
jij, lein, memo, ik en sol zelf?
Leuk MeMo was nog niet tot me doorgedrongen (wat een beetje idioot is aangezien ze het in dit topic nog zegt)
  vrijdag 4 juli 2008 @ 14:51:36 #109
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_59890024
oh, en ik kan wel op de bank slapen hoor!

Ik denk dat ik toch zoo moe ben dat ik overal wel slaap.
pi_59890443
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 14:51 schreef AKnynke het volgende:
oh, en ik kan wel op de bank slapen hoor!

Ik denk dat ik toch zoo moe ben dat ik overal wel slaap.
Als we met zijn vijf zijn, dan heb ik bedden genoeg
pi_59890677
Oh ja en ze hadden geen Siciliaanse rosé, de fuckers , dus heb nu Australische meegenomen

Morgen nog een laatste boodschapje doen, voor de cocktails en dan is alles in orde
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_59890697
Moest ik nou mijn camera meenemen? (dan moet ik even de batterijen opladen en reserve meenemen)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 4 juli 2008 @ 15:19:46 #113
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_59890727
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 15:18 schreef DarkElf het volgende:
Moest ik nou mijn camera meenemen? (dan moet ik even de batterijen opladen en reserve meenemen)
ik kan de mijne ook meenemen als ik daar vanavond aan denk..
pi_59890818
Ik heb die van mij sowieso hier
pi_59892585
Ik ben bijna klaar Alleen moet er nog wel gezogen en gedweild worden
  vrijdag 4 juli 2008 @ 17:08:39 #116
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_59893402
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 16:25 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik ben bijna klaar Alleen moet er nog wel gezogen en gedweild worden
Dat doe ik morgen wel! Mens, doe nou eens even niets....Denk omdat tere lijf)je' van je!
  vrijdag 4 juli 2008 @ 17:19:00 #117
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_59893567
SOL: ik neem trouwens ewl een slaapzak mee, heb nl. een nieuwe gekocht, en dit is de ideale gelegenheid om hem eens uit te proberen!
pi_59893942
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 17:08 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Dat doe ik morgen wel! Mens, doe nou eens even niets....Denk omdat tere lijf)je' van je!
ik ga ut sowieso vanaaf niet meer doen, ik ben gebroken en eik zou ik het liefste een potje willen huilen

Cnk is hier glkkg om een uur of 7, dan even wat te eten halen.

Deel boodschappen ookal gedaan Oh en de sjalotten in sherry-marinade wordt sjalotjes gepoft in port
Ga ze er straks al in leggen, kan het lekker een nachtje in trekken

Is goed dat je je slaapzak meeneemt heur
  vrijdag 4 juli 2008 @ 17:59:25 #119
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_59894231
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 17:42 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

ik ga ut sowieso vanaaf niet meer doen, ik ben gebroken en eik zou ik het liefste een potje willen huilen

Cnk is hier glkkg om een uur of 7, dan even wat te eten halen.

Deel boodschappen ookal gedaan Oh en de sjalotten in sherry-marinade wordt sjalotjes gepoft in port
Ga ze er straks al in leggen, kan het lekker een nachtje in trekken

Is goed dat je je slaapzak meeneemt heur
$
Huilen is niet goed!

Laat CNK anders voor je stofzuigen en dweilen. En als ie het niet wilt doen doe ik het morgen! En ik word boos als je het zelf doet. En ik ben eng als ik boos word!
pi_59894582
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 17:59 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Huilen is niet goed!

Laat CNK anders voor je stofzuigen en dweilen. En als ie het niet wilt doen doe ik het morgen! En ik word boos als je het zelf doet. En ik ben eng als ik boos word!
Cnk helpt me ook wel morgen hoor Net alvast een beetje voorgezogen, ziet er al weer iets beter uit nu in de huiskamer

Het stressen is niet tof, maargoed dat is mijn eigen schuld, had ik maar eerder moeten beginnen, aan de andere kant doe ik het meeste als ik onder druk sta
Wat dat betreft ben ik blij dat ik jullie heb uitgenodigd, eindelijk weereens wat activiteit hier in huis, kan ik na de zomer hier eindelijk ook witten enzo.

Voelde me gisteraaf zo relaxed, nu het eindelijk weer een beetje toonbaar is in de huiskamer, dat ik ook weereens kaarsjes heb aangehad

Nu alles bijhouden En aan het volgende project beginnen: Milou's kamer en het gesloten balkon weer opruimen, schoonmaken en gezellig maken, dat is ook nog een hele klus maar dat zie je morgen wel

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-07-2008 18:40:44 ]
pi_59894648
SOL, er zijn zat mensen om nog even te helpen met de puntjes op de I zetten. Rustig aan doen jij!!
pi_59895006
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 18:31 schreef Leintjeuh het volgende:
SOL, er zijn zat mensen om nog even te helpen met de puntjes op de I zetten. Rustig aan doen jij!!
Ja baasch

Ik doe niks meer vanaaf, behalve nog 1 wasje draaien en 2 wassen wegvouwen, dan is alles wegewerkt Ondertussen kan cnk dan mooi het bed opmaken....zullen met een badlaken eronder wippen vanaaf, zodat niemand in de sperma-klodders hoeft te slapen morgenaaf
pi_59895017
Ohgut heb ik dat echt geschreven En ik zit nog wel aan de cola
  vrijdag 4 juli 2008 @ 19:02:38 #124
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_59895105
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 18:56 schreef SeaOfLove het volgende:
Ohgut heb ik dat echt geschreven En ik zit nog wel aan de cola
Have fun vanavond SOL!

blij dat ik m'n slaapzak meeneem!
  vrijdag 4 juli 2008 @ 20:11:28 #125
1762 YPPY
Yppiaans
pi_59896531
Veel plezier in bed!

De appeltaart staat in de oven, maar ik ben vergeten de walnoten er doorheen te doen. Die neem ik dus maar los mee.
*OUD heilige*
pi_59896732
yeah losse walnoten

en vriendelijke reminder om geen arachide olie te gebruiken ofwel iig goed weten wat overal inzit ivm mijn hele fijne notenallergie zodat ik weet wat ik niet kan eten.

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 4 juli 2008 @ 20:35:18 #127
1762 YPPY
Yppiaans
pi_59897074
O jee, ik heb niet zo goed opgelet. Kan het zijn dat er zoiets in een standaard mix zit? Verder alleen eieren, suiker, basterdsuiker, rozijnen, roomboter en kaneel. Is dat risicovol? Ik wil de mix nog wel even zoeken in de vuilnisbak. Anna heeft wel een stukje verderop walnoten zitten stampen ondertussen, heb je daar ook last van?
*OUD heilige*
pi_59897076
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 20:19 schreef DarkElf het volgende:
yeah losse walnoten

en vriendelijke reminder om geen arachide olie te gebruiken ofwel iig goed weten wat overal inzit ivm mijn hele fijne notenallergie zodat ik weet wat ik niet kan eten.

Ja sorry DE, maar ik kan echt geen Cosmo's maken zonder arachide-olie hoor
pi_59897087
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 20:35 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ja sorry DE, maar ik kan echt geen Cosmo's maken zonder arachide-olie hoor
potverdikkeme, nou dan kom ik niet.

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_59897121
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 20:35 schreef YPPY het volgende:
O jee, ik heb niet zo goed opgelet. Kan het zijn dat er zoiets in een standaard mix zit? Verder alleen eieren, suiker, basterdsuiker, rozijnen, roomboter en kaneel. Is dat risicovol? Ik wil de mix nog wel even zoeken in de vuilnisbak. Anna heeft wel een stukje verderop walnoten zitten stampen ondertussen, heb je daar ook last van?
In standaard mix zit, in zoverre ik weet, niets vreemds en als er een flintertje in een hele taart valt zal ik ook geen last hebben neem ik aan

Maar je zei walnoten en ineens dacht ik : laat ik eens een reminder posten!

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_59897187
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 20:36 schreef DarkElf het volgende:

[..]

potverdikkeme, nou dan kom ik niet.

Ik kán het ook wel zonder proberen. Denk ik. Maar dan wel speciaal voor jou
pi_59897208
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 20:40 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Ik kán het ook wel zonder proberen. Denk ik. Maar dan wel speciaal voor jou
Nou als je t zou willen proberen... das lief zeg..

dan kom ik wel
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_59897748
We hebben alle boodschappen in huis Morgen alleen nog zonnebloemolie halen. Ik ga btw niks frituren dus laat het oude vet in de pan zitten, geen zin om schoon te maken
pi_59898347
Zo de hapjes voor vanavond zijn bijna klaar, daarna kan ik aan de tomaten voor morgen beginnen..

de champignons doe ik morgen . die marineren lekker door de hele dag..
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_59898655
Klinkt goed DE Ik ga zo de sjalotten maar eens in de port leggen En eens kijken wat ik alvast voor kan bereiden.
Maar eerst de was
pi_59899163
Ohh en ik maak er ook nog spaanse gehaktballetjes bij
pi_59899244
zo eens bedenken hoe ik morgen twee flessen rosé, twee andere flessen, de bakken champignons, de bakken tomaatjes en twee bakken spul voor de cocktail meekrijg op een handige manier. ...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_59899267
en ik ben trots op mezelf want ik heb de hele week pas een paar keer gedacht: neh, ik ga/kan niet want...

en genegeerd
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_59900334
Zo, een rondje bellen om 19 juli vrij te krijgen heeft geresulteerd in zondag aanstaande vrij
Héérlijk, dan hoef ik me dit weekend geen zorgen te maken om voldoende nachtrust of op tijd naar huis gaan
pi_59901163
oh Isa, fijn..dan kan je zondag lekker rustig aan doen

Ik ga zondag met mijn ouders en lieffie motorrijden Als het weer meewerkt tenminste.
Boodschapjes voor morgen zijn gedaan, zometeen nog even marinade maken voor de kip. DE, mijn gevulde champignons zijn helaas niet geschikt voor jou zit pesto in.

Ik neem sowieso wel even de recepten mee om te delen/bekijken
pi_59901894
Maakt niet uit hoor octo! Als maar gewoon bekend is wat waar in zit

er is toch genoeg eten dus dat komt helemaal goed
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_59903983
als ik vanavond net zo veel ga drinken als daarnet, dan kun je me écht opvegen en/of alles laten zeggen truste!
Ja doei.
pi_59904260
SoL, heb je een blender?
  zaterdag 5 juli 2008 @ 08:51:59 #144
101884 PeRi
Allons-y!
pi_59904488
Veel plezier vandaag meiden !!
Whatever I want.
pi_59904707
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 06:42 schreef Isabeau het volgende:
SoL, heb je een blender?
Jah!

Tnx PeRi, jij ook veelplezier vandaag
pi_59904715
Oh ja, hier natuurlijk...

Gefeliciteerd SOL!
En heel veel plezier vandaag dames!
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_59904772

Koesje!
pi_59904774
schaamteloze crosspost
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 09:46 schreef DarkElf het volgende:
Happy birthday to you! In de wei staat een koe en de koe zingt : I love you, Happy birthday to you...

Nou Vlaamser krijg je het ff niet vandaag hoor SOL!

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_59904868
Gefeliciteerd SOL!!!
Ik doe nog steeds mijn best om erbij te zijn, hoop dat ik niet te laat ben enzo.
pi_59905180
Gefeliciteerd SOL
pi_59905224
ik haal denk ik wat hapjes enzo van de markt als er nog ergens dringende behoefte aan is: roep! ga ik me ondertussen douchen
pi_59905380
knoflookolijven!!!
Ja doei.
pi_59905392
* Isabeau is aan het inpakken (en dus wakker )
pi_59905436
* motorbloempje is duizelig... en dus wakker!

Isa! ik ga jou knuffelen straks!
Ja doei.
pi_59905473
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 11:01 schreef motorbloempje het volgende:
knoflookolijven!!!
er is hier inderdaad vaak zo;'n kraam met tig soorten olijven en daar wilde ik inderdaad kijken

oja en voor de mensen die komen: die stommerd en stillerd ben ik!

zo kan het niet tegenvallen
pi_59905541
zeg je wel even wanneer je er bent MeMo, dan zien we je niet over het hoofd

SoL.. gefeliciteerd met je verjaardag

zo, de boel staat hier te marineren. Ik ga zo even douchen en dan bedenken hoe ik het mee ga krijgen op de fiets.
pi_59905555
zo champignons zijn gemaakt, tomaatjes zijn gelukt , flessen zijn ingepakt.. nu de rest nog inpakken...

douchen, en straks de trein in
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_59905614
MeMo, haal jezelf niet zo onderuit
pi_59905625
Zal ik wat gevulde eieren maken? Hoe laat begint de meet eigenlijk?
pi_59905634
nee Me-Mo... niet doen !
Ja doei.
pi_59905696
Als je stom en stil bent, moeten er gewoon méér cosmo's in
pi_59905718
Gefeliciteerd!

Wordt vast heel gezellig vanavond.
pi_59905731
drank... moet er even niet aan denken!!
Ja doei.
pi_59905740
M&Ms jij bent niet stom, houd daar nou eens mee op!

Ik ken M&Ms in het echt en ik geef jullie bij deze de garantie dat ze bepaald niet stom is.
pi_59905763
ik heb mn schattige toilettasje al opgezocht roze met een badeendje
pi_59905793
Stomme mensen hebben geen schattige toilettasjes
pi_59905823
Recepten - check
Drank - check
Kleren - check
Tandenborstel en deodorant - check
Boek voor onderweg - check
....

Ik vergeet iets...
pi_59905856
isa, lein en moblo heb ik trouwens ook allemaal al eens gemeet ik neem mn nieuwe camera ook mee
pi_59905892
markt
pi_59905927
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 11:20 schreef ColdFeet het volgende:
Zal ik wat gevulde eieren maken? Hoe laat begint de meet eigenlijk?
rond een uurtje of 6 meldde SOL mij per PM gisteravond
pi_59905974
ik ken niemand volgens mij
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  zaterdag 5 juli 2008 @ 11:52:02 #172
55709 Stereotomy
pi_59906114
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 11:44 schreef DarkElf het volgende:
ik ken niemand volgens mij
Duuuurf je nog welll
pi_59906137
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 11:52 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Duuuurf je nog welll
ja hoor, ik ben geen chicken.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_59906217
Isa, je medicijnen
  zaterdag 5 juli 2008 @ 12:04:00 #175
55709 Stereotomy
pi_59906263
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 11:33 schreef Isabeau het volgende:
Recepten - check
Drank - check
Kleren - check
Tandenborstel en deodorant - check
Boek voor onderweg - check
....

Ik vergeet iets...
Kus

pi_59906469
Feli SOL

En iedereen veel plezier en smakelijk vanavond
pi_59906823
Tnx allemaal voor de felicitatie's

En steer bedankt voor je smsje

Hier hoeft alleen nog de keukenvloer gedaan te worden, en het douchegordijn in de was (maar dat kan pas als cnk zich heeft gedouched ) en dan klaar
pi_59907431
motorpak aan, kookboeken gepakt, ik ga er zo vandoor kan iemand nog even laten weten vanaf hoe laat we welkom zijn?
Ja doei.
pi_59908079
ik heb olijven gekocht enzo
- Olijven met knoflook & oregano
- Pittige Olijven
- Nog een olijvenmix
- Sweet peppers met feta

en daar doen jullie het maar mee vanaf mijn kant
pi_59908215
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 14:03 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb olijven gekocht enzo
- Olijven met knoflook & oregano
- Pittige Olijven
- Nog een olijvenmix
- Sweet peppers met feta

en daar doen jullie het maar mee vanaf mijn kant
Klinkt helemaal lekker Me-Mo
Ik zo richting bus, DE en Isa halen van het station
pi_59908222
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 13:22 schreef motorbloempje het volgende:
motorpak aan, kookboeken gepakt, ik ga er zo vandoor kan iemand nog even laten weten vanaf hoe laat we welkom zijn?
uurtje of 6 is prima
pi_59908233
ik ben er volgens ov9292 rond 17.53

[ Bericht 35% gewijzigd door Memento-Mori op 05-07-2008 14:54:14 ]
  zaterdag 5 juli 2008 @ 14:31:07 #183
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_59908506
SOL, lief mens, gefeliciteerd!!
Snobs have more fun!
KLIK!
  zaterdag 5 juli 2008 @ 17:58:52 #184
55709 Stereotomy
pi_59911487
quote:
Op zaterdag 5 juli 2008 14:13 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben er volgens ov9292 rond 17.53
Oo. The eagle has landed.
  zaterdag 5 juli 2008 @ 20:12:19 #185
182895 FleshWound
Closing Time
pi_59913733
Zouden ze al aan het rellen zijn, denk je?
all the women tear their blouses off
and the men they dance on the polka-dots
and it's partner found, it's partner lost
and it's hell to pay when the fiddler stops
  zaterdag 5 juli 2008 @ 21:22:05 #186
55709 Stereotomy
pi_59914828
Zo, proef de sfeer:

http://www.mediafire.com/?ncnntblc5c0

[ Bericht 11% gewijzigd door Stereotomy op 06-07-2008 15:27:54 ]
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 5 juli 2008 @ 21:34:03 #187
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_59915029

Lollig om te horen.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zaterdag 5 juli 2008 @ 21:50:38 #188
195404 cul_non_kul
koken? wat is dat?
pi_59915288
Stel giebelkonten bij elkaar zeg ...hahaha
hey homeboy, ik gooi er nog even een paar halallamskoteletten op
Alea jacta est
pi_59915641
wat een giebelkonten
pi_59917809

Klinkt gezellig.
There is no love sincerer than the love of food.
  zondag 6 juli 2008 @ 02:01:51 #191
1762 YPPY
Yppiaans
pi_59919603
Het was zo ontzettend leuk en keigaaf!

Ik zal maar niet herhalen wat er allemaal gezegd is.

De snelweg was afgesloten, dus ik moest flink omrijden. Is de appeltaart nog opgegaan?
*OUD heilige*
pi_59919634
ik zit nu in de auto naar huis! was subliem geweldig!!!!

woei!
Ja doei.
pi_59920096
Hai! heb ik het toch maar gedaan he?

jullie zijn lief , echt waar en ik vond het echt heel leuk

En nu bedje in, Los is net weg met een slapende CF in de auto
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_59921016
Oh, is CF er ook zo eentje die op feestjes in slaap valt? Dat doe ik ook altijd namelijk.
  zondag 6 juli 2008 @ 09:25:10 #195
163255 Tezz
ENFJ!
pi_59921117
Heej meiden! Hopelijk hebben jullie het heel erg leuk gehad! Wat ik tot nu toe voorbij heb zien komen lijkt het me reuze gezellig geweest`! Ik hoor de verhalen wel.............
Alleen met zelfspot kun je overleven...
  zondag 6 juli 2008 @ 09:40:35 #196
101884 PeRi
Allons-y!
pi_59921207
Die mp3 !!! Klinkt erg gezellig !
Whatever I want.
pi_59921458
Wij zijn wakker Isa is met het ontbijt bezig Muffins, smoothie's, wentelteven, fruitsalade en appeltaart van Yppy

Dames het was zo erg super En iedereen is super Ik heb zo erg geen spijt dat ik deze meet hier heb gehouden.
Goddelijk eten Lekker drinken En natuurlijk tof gezelschap

Oh en ik moest huilen gisteraaf toen iedereen luidkeels voor me begon te zingen En ik heb echt supertoffe kadootjes gehad: een tajine en een kookboek van Claudia Roden

Alle afwas is gedaan vanochtend en mijn fornuis is gepoetst
We gaan zo lekker ontbijten
pi_59921461
Huilen omdat ze voor je zongen? Hoe schattig.
pi_59921794
quote:
Op zondag 6 juli 2008 08:53 schreef Isegrim het volgende:
Oh, is CF er ook zo eentje die op feestjes in slaap valt? Dat doe ik ook altijd namelijk.
Ze is in de auto in slaap gevallen volgens mij
pi_59922358
Klinkt goed
Graag de foto's roddels en andere heftige dingen die ik niet mag missen per PM
Zometeen maar weer op naar het honkbalstadion, bidden dat het niet zoals gisteren, gaat regenen
pi_59922741
quote:
Op zondag 6 juli 2008 10:16 schreef SeaOfLove het volgende:
Wij zijn wakker Isa is met het ontbijt bezig Muffins, smoothie's, wentelteven, fruitsalade en appeltaart van Yppy

Dames het was zo erg super En iedereen is super Ik heb zo erg geen spijt dat ik deze meet hier heb gehouden.
Goddelijk eten Lekker drinken En natuurlijk tof gezelschap

Oh en ik moest huilen gisteraaf toen iedereen luidkeels voor me begon te zingen En ik heb echt supertoffe kadootjes gehad: een tajine en een kookboek van Claudia Roden

Alle afwas is gedaan vanochtend en mijn fornuis is gepoetst
We gaan zo lekker ontbijten
ben blij dat je, na alle zenuwen, het zo naar je zin gehad hebt!

het was dan ook ontzettend leuk en gezellig en lekker
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_59922834
En dan nu de foto's
pi_59922867
kheb er niet eens veel gemaakt , was allemaal veel te gezellig om daar aan te denken..

heb er wel een van t eten iig en iemand anders van de drankvoorraad
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  zondag 6 juli 2008 @ 13:27:59 #204
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_59924093
Meiden, heerlijk dat het zo leuk was! Alle stress en inspanningen waard, zo te lezen!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_59924138
Isegrim, ik sliep pas in de auto, hoor.
Yppy, ik hoop dat je ook zonder drank genoten hebt... Het was wel erg he
pi_59925506
het was heel erg. Jij, Nynke en ik schijnen het meest dronken geweest te zijn
pi_59925663
quote:
Op zondag 6 juli 2008 14:38 schreef Leintjeuh het volgende:
zal ik deze dames nog eens uitnodigen voor de foute cocktailbar hier?
  zondag 6 juli 2008 @ 15:04:24 #208
101884 PeRi
Allons-y!
pi_59926123
Klinkt erg gezellig allemaal . Pics or it did'nt happen .
Whatever I want.
  zondag 6 juli 2008 @ 15:11:20 #209
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_59926271
Zo, weer thuis. Nu eens even bijlezen...
pi_59926490

eten
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  zondag 6 juli 2008 @ 15:26:00 #211
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_59926581
quote:
Op zondag 6 juli 2008 14:38 schreef Leintjeuh het volgende:
Volgens mij was iedereen net zo dronken, maar uitten wij het meer dan de rest. CF en ik vooral giegelig, jij vooral emotioneel..

CF hoe voel je je vandaag...
  zondag 6 juli 2008 @ 15:34:31 #212
1762 YPPY
Yppiaans
pi_59926760
quote:
Op zondag 6 juli 2008 13:31 schreef ColdFeet het volgende:
Yppy, ik hoop dat je ook zonder drank genoten hebt... Het was wel erg he
Het was verschrikkelijk. Maar wel heel erg leuk. Heb je een kater of valt het mee? Weet je nog wat je allemaal beloofd hebt?
*OUD heilige*
pi_59927199
Mail de foto's maar, (die fatsoenlijk zijn of niet ) dan fotosoep ik de hoofden wel taktisch weg. Al dan niet met PP.
  zondag 6 juli 2008 @ 16:06:44 #214
1762 YPPY
Yppiaans
pi_59927475
Ook die foto's van de vliegende beha's in de pesto?
*OUD heilige*
pi_59927594
quote:
Op zondag 6 juli 2008 16:06 schreef YPPY het volgende:
  zondag 6 juli 2008 @ 16:17:13 #216
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_59927674
quote:
God wat moet jij ons vreemd aangekeken hebben als zijnde nuchter..
pi_59928647
was de pesto lekker?
pi_59928724
quote:
Op zondag 6 juli 2008 15:34 schreef YPPY het volgende:

[..]

Het was verschrikkelijk. Maar wel heel erg leuk. Heb je een kater of valt het mee? Weet je nog wat je allemaal beloofd hebt?
Ja, ik heb een kater
En dat ik je zou helpen koken vrijdag, toch? 's kijken of ik vervoer kan regelen, en dan doe ik t. Heus
pi_59928774
quote:
Op zondag 6 juli 2008 17:03 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ja, ik heb een kater
En dat ik je zou helpen koken vrijdag, toch? 's kijken of ik vervoer kan regelen, en dan doe ik t. Heus
http://www.ovreisinfo.be/
pi_59928946
quote:
Op zondag 6 juli 2008 17:05 schreef latislos het volgende:

[..]

http://www.ovreisinfo.be/
Duur
pi_59929345
Zo te horen was het gezellig.
pi_59929460
Zijn er al foto's?
NL verloren
  zondag 6 juli 2008 @ 18:13:06 #223
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_59930051
quote:
O nu haak ik even in.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_59930172
quote:
Op zondag 6 juli 2008 18:13 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

O nu haak ik even in.

Oh oh... Ik vond mijn BH vanmorgen terug in mijn tas... Hoe we er in hemelsnaam bij kwamen om die uit te trekken
  zondag 6 juli 2008 @ 18:22:19 #225
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_59930221
quote:
Op zondag 6 juli 2008 18:20 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Oh oh... Ik vond mijn BH vanmorgen terug in mijn tas... Hoe we er in hemelsnaam bij kwamen om die uit te trekken
Dolle Mina's zijn jullie!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_59930251
Dolle mina's hadden geen pesto. Toch?
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_59930305
quote:

[..]

je hebt hem iig meegenomen, dat is al heel wat

ik ben wel mijn zonnebril ergens kwijt geraakt... dus hoop dat ie bij mk ligt..
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_59930320
quote:
Op zondag 6 juli 2008 18:13 schreef Duderinnetje het volgende:

O nu haak ik even in.
hangt haar bh aan dude's haakje en wacht
pi_59930344
quote:

[..]

Gister avond was dat echt héél grappig
  zondag 6 juli 2008 @ 18:30:36 #230
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_59930357
quote:

[..]

volgens mij was t mijn schuld. Ik heb iig iets geroepen over m'n dat ik niet houd van bh's aanhebben, en dat als ik bij m'n ouders ben m'n bh altijduittrek, en ze dat gek vinden als ik m'n bh door m'n mouw naar buiten trek ofzo. Toen gingen we allemaal aan onze 'bh's zitten, en hebben we nog een les 'tieten-in-bh-stoppen' gehad...

Maar, ook niet iedereen heeft de bh uigetrokken...
  zondag 6 juli 2008 @ 18:32:29 #231
55709 Stereotomy
pi_59930385
quote:
Op zondag 6 juli 2008 18:27 schreef DarkElf het volgende:

[..]

je hebt hem iig meegenomen, dat is al heel wat

ik ben wel mijn zonnebril ergens kwijt geraakt... dus hoop dat ie bij mk ligt..
Hoi DE, wat een leuke telefoonstem heb je.
pi_59930389
Dus het zou volgende keer een bier, bbq en bh's meet kunnen worden!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  zondag 6 juli 2008 @ 18:35:03 #233
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_59930415
quote:
Op zondag 6 juli 2008 18:23 schreef krakkemieke het volgende:
Dolle mina's hadden geen pesto. Toch?
Geen idee, dat zouden we Hedy d'Ancona moeten vragen.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_59930634
DE, hij lag toch op tafel, je zonnebril?
pi_59930637
quote:
Op zondag 6 juli 2008 18:32 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Hoi DE, wat een leuke telefoonstem heb je.
ik ken hem niet... dus geen idee of je dat meent of niet
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_59930656
quote:
Op zondag 6 juli 2008 18:51 schreef ColdFeet het volgende:
DE, hij lag toch op tafel, je zonnebril?
ja nog steeds denk ik
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  zondag 6 juli 2008 @ 18:58:40 #237
55709 Stereotomy
pi_59930765
quote:
Op zondag 6 juli 2008 18:51 schreef DarkElf het volgende:

[..]

ik ken hem niet... dus geen idee of je dat meent of niet
Nu hebben we toch gemeet - over de telefoon - maar uiterlijk is overrated, toch?
  zondag 6 juli 2008 @ 18:59:50 #238
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_59930786
quote:
Op zondag 6 juli 2008 18:58 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Nu hebben we toch gemeet - over de telefoon - maar uiterlijk is overrated, toch?
DE was toch niet aan de telefoon... of heb ik met een half oor zitten luisteren?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_59930793
quote:
Op zondag 6 juli 2008 18:58 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

uiterlijk is overrated ja.. enne ja das waar dus jij bent ook niet eng meer...

(oh wacht dat was je al niet )
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  zondag 6 juli 2008 @ 19:01:00 #240
55709 Stereotomy
pi_59930802
Oh, hebben de dames gezegd dat ik *niet* eng ben?
  zondag 6 juli 2008 @ 19:01:33 #241
55709 Stereotomy
pi_59930812
quote:
Op zondag 6 juli 2008 18:59 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

DE was toch niet aan de telefoon... of heb ik met een half oor zitten luisteren?
Ik werd voor een 2e keer opgebeld later op de avond.
pi_59930847
quote:
Op zondag 6 juli 2008 19:01 schreef Stereotomy het volgende:
Oh, hebben de dames gezegd dat ik *niet* eng ben?
ehm dat was mijn conclusie al na je stipjes overpeinzingen en zenuwen enzo in de sc
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  zondag 6 juli 2008 @ 19:03:58 #243
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_59930869
quote:
Op zondag 6 juli 2008 19:01 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ik werd voor een 2e keer opgebeld later op de avond.
O die opname ken ik dan weer niet.
Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 6 juli 2008 @ 19:04:00 #244
55709 Stereotomy
pi_59930870
Oh
  zondag 6 juli 2008 @ 19:06:40 #245
55709 Stereotomy
pi_59930928
quote:
Op zondag 6 juli 2008 19:03 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

O die opname ken ik dan weer niet.
Nah, die was ongeveer gelijk van strekking als de eerste, dus geen nut om die op te nemen.
pi_59931313
met een tussenstop van een paar uur bij het metropolis festival me Isa, SOL, CNK en Milou ben ik ook weer thuis

Het was gezellig en iedereen is tof, gezellig lief.

Ik heb overigens me best ingehouden qua alcohol en mn bh ooknog een netjes aangehouden
  zondag 6 juli 2008 @ 19:30:07 #247
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59931423
Belachelijk dat jullie je BH's hebben uitgetrokken zonder mij.
pi_59931463
quote:
Op zondag 6 juli 2008 19:30 schreef SHE het volgende:
Had je er maar moeten zijn dooske

hoe is t met de knie?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_59931472
quote:
Als jij naar België komt, trek ik speciaal voor jou nog een keer mijn BH uit
Je hebt wat gemist!
  zondag 6 juli 2008 @ 19:32:24 #250
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_59931488
quote:
Maar SHE, laten we eerlijk zijn, jij zegt altijd alle meets af, dus hoe moeten wijven hun BH's ooit uittrekken met jou erbíj!
Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 6 juli 2008 @ 19:35:21 #251
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59931570
quote:
Op zondag 6 juli 2008 19:32 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Maar SHE, laten we eerlijk zijn, jij zegt altijd alle meets af, dus hoe moeten wijven hun BH's ooit uittrekken met jou erbíj!
Dit is de tweede keer.
Welke alle meets..ik heb een tyfushekel aan meets! Mijn intentie is al uitzonderlijk te noemen.

Ik blijf erbij. Be-lach-elijk. En ik ben jaloers.
pi_59931580
en terecht want je hebt iets heel leuks gemist
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_59931597
Vooral ook de cursus: 'hoe trek ik fatsoenlijk een BH aan' met-je-handen-schudden-in-je-cups

Het was met recht een tietenmeet
pi_59931618
oh ja goeie tips waren dat...

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  zondag 6 juli 2008 @ 19:38:09 #255
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59931620
quote:
Op zondag 6 juli 2008 19:31 schreef DarkElf het volgende:

[..]

Had je er maar moeten zijn dooske

hoe is t met de knie?
Ik heb een datum

En ik schijt in mijn broek natuurlijk. Had ik al gezegd dat ik trots op je ben?

@ CF: én verbranden!
  zondag 6 juli 2008 @ 19:38:37 #256
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_59931627
quote:
Op zondag 6 juli 2008 19:35 schreef SHE het volgende:

[..]

Dit is de tweede keer.
Welke alle meets..ik heb een tyfushekel aan meets! Mijn intentie is al uitzonderlijk te noemen.

Ik blijf erbij. Be-lach-elijk. En ik ben jaloers.
Volgens mij heb ik er in jaren FOK! al ettelijke zien sneuvelen. Maar ik kan het mis hebben.

Edit: er zitten ook wat crew-meets bij, bedenk ik me nu. Tellen voor de schermen niet mee natuurlijk. Had ik ook niet altijd zin in hoor.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_59931654
Een datum waarvoor SHE? Operatie?
pi_59931657
quote:
Op zondag 6 juli 2008 19:38 schreef SHE het volgende:

[..]

Ik heb een datum

En ik schijt in mijn broek natuurlijk. Had ik al gezegd dat ik trots op je ben?
wanneer? en nee? Vertel eens?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  zondag 6 juli 2008 @ 19:40:55 #259
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59931675
quote:
Op zondag 6 juli 2008 19:38 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik er in jaren FOK! al ettelijke zien sneuvelen. Maar ik kan het mis hebben.
Zekers en te weten, want ik ben absoluut de meet-ontwijker.
Maar er zijn legio fokkers die me in mijn natuurlijke habitat hebben gezien. Dus ik besta echt hoor
  zondag 6 juli 2008 @ 19:42:24 #260
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_59931709
quote:
Op zondag 6 juli 2008 19:40 schreef SHE het volgende:

[..]

Zekers en te weten, want ik ben absoluut de meet-ontwijker.
Maar er zijn legio fokkers die me in mijn natuurlijke habitat hebben gezien. Dus ik besta echt hoor
Daar twijfel ik niet aan.

Maar je toezeggen en daarna afzeggen is vrij legendarisch.

Ik zou anders niet weten waarom ik dat zou weten namelijk.
Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 6 juli 2008 @ 19:45:27 #261
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_59931774
quote:
Op zondag 6 juli 2008 19:37 schreef ColdFeet het volgende:
Vooral ook de cursus: 'hoe trek ik fatsoenlijk een BH aan' met-je-handen-schudden-in-je-cups

Het was met recht een tietenmeet
Toen isa vanmorgen in d'r bh rondliep ( ) kon SOL het ook niet laten om optemerken "jesus, wat een tieten man!"
  zondag 6 juli 2008 @ 19:46:41 #262
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59931803
quote:
Op zondag 6 juli 2008 19:39 schreef ColdFeet het volgende:
Een datum waarvoor SHE? Operatie?
yep; donderdag @ kijkoperatie. Mijn kruisbanden worden als ik het goed begrijp weer doorgesneden en strakker aangetrokken, zodat de belachelijke speling ( lees: mijn knieschijf ligt naast mijn onderbeen ) opgelost wordt.
Kniebanden weten ze niet zeker, omdat deze al eens aan elkaar zijn genaaid ( die heb ik ooit volledig doorgescheurd ). Dat beslissen ze on the spot geloof ik.

De orthopeed die het zou doen is nog steeds niet beter; dus er komt een collega. Ik ken hem niet, is een duitser en heeft voorheen veel voetbal-knietjes gedaan. Vind ik eigenlijk wel een meevaller, want het is geloof ik ook een typische voetbal-knie.

@ Elf: Nou trots. Omdat je het zomaar hebt gedaan, omdat je er duidelijk van genoten hebt en omdat mij dat ook helpt. Jij stoere modderfokker.
  zondag 6 juli 2008 @ 19:47:35 #263
1762 YPPY
Yppiaans
pi_59931826
Echt leuk dat je er was DE. Eindelijk eens een gezicht achter de naam gezien.

SoL was ook erg leuk om te ontmoeten. De anderen ook natuurlijk, maar daar had ik veel minder van gelezen.

CF: kijk maar even wat je doet vrijdag, het is (erg!) gezellig als je komt, maar ik snap het wel als het te duur is. 't Is nogal niet een eind weg.

Lein: dat je die afspraak hebt gemaakt is echt mega-super-verschrikkelijk-keistoer.

Octo: je ziet er echt zo goed uit! Het verschil wordt zo groot met vroeger, echt mooi hoor.

Isa: donderdag is goed

SHE: volgende keer wel komen hoor, het was echt leuk en ik wil nu wel eens zien met wie mijn man overhoop ligt.
*OUD heilige*
pi_59931834
Rellluuuhhh!
  zondag 6 juli 2008 @ 19:48:24 #265
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59931841
quote:
Op zondag 6 juli 2008 19:42 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Daar twijfel ik niet aan.

Maar je toezeggen en daarna afzeggen is vrij legendarisch.

Ik zou anders niet weten waarom ik dat zou weten namelijk.
Ik heb geen idee Dude, ik meen te weten dat ik maar een keer heb toegezegd.
Misschien had je je er toen wel zo erg op verheugd dat het voor 10 telde
  zondag 6 juli 2008 @ 19:49:12 #266
55709 Stereotomy
pi_59931862
Maar, zijn er al pics? Want anders is er niks gebeurd, natuurlijk.
  zondag 6 juli 2008 @ 19:50:07 #267
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59931881
quote:
Op zondag 6 juli 2008 19:47 schreef YPPY het volgende:

SHE: volgende keer wel komen hoor, het was echt leuk en ik wil nu wel eens zien met wie mijn man overhoop ligt.
Met Jarno ben ik het vaker eens dan oneens hoor, maar als ik het oneens ben, is het ook meteen ellendig.
Je bent in de war met Swets. Die haat ik.

Tof dat jij ook hebt genoten!
pi_59931895
Ja, pics! Misschien durf ik dan ook een keer als ik mag.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  zondag 6 juli 2008 @ 19:52:42 #269
55709 Stereotomy
pi_59931953
quote:
Op zondag 6 juli 2008 19:50 schreef SHE het volgende:

[..]

Met Jarno ben ik het vaker eens dan oneens hoor, maar als ik het oneens ben, is het ook meteen ellendig.
Je bent in de war met Swets. Die haat ik.

Tof dat jij ook hebt genoten!
Ik haat Swets ook.
pi_59932012
Swets is een dreiner. Maar men zegt dat ie in het echie best aardig is.

Net zoals ik
pi_59932050
WTF is Swets?
pi_59932117
Swetsenegger post op fok.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
  zondag 6 juli 2008 @ 20:00:34 #273
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59932153
quote:
Op zondag 6 juli 2008 19:54 schreef ColdFeet het volgende:
Swets is een dreiner. Maar men zegt dat ie in het echie best aardig is.

Net zoals ik
Ja, omdat het eigenlijk een onzekere lul is. Tuurlijk is hij dan aardig.
Ik heb niets met zijn soort; hoop gebral, maar eigenlijk een ontzettend sneu hoopje mens.

Ik pas!
  zondag 6 juli 2008 @ 20:01:08 #274
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_59932171
Isa kent hem redleijk geod geloof ik..
  zondag 6 juli 2008 @ 20:02:47 #275
1762 YPPY
Yppiaans
pi_59932205
Swets is een schatje. En CF Is lief. Maar J. is de leukste.
*OUD heilige*
pi_59932688
quote:

Lein: dat je die afspraak hebt gemaakt is echt mega-super-verschrikkelijk-keistoer.

Afspraak? Que?
pi_59932755
quote:
Op zondag 6 juli 2008 20:01 schreef AKnynke het volgende:
ja geloof ik ook.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_59932782
quote:
<knip>
Ik vond het ook hartstikke leuk, en,eindelijk eens echt gezichten te zien en ook zien hoe mensen echt zijn is wel heel erg leuk idd
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_59932820
quote:
Op zondag 6 juli 2008 19:46 schreef SHE het volgende:

[..]

yep; donderdag @ kijkoperatie. Mijn kruisbanden worden als ik het goed begrijp weer doorgesneden en strakker aangetrokken, zodat de belachelijke speling ( lees: mijn knieschijf ligt naast mijn onderbeen ) opgelost wordt.
Kniebanden weten ze niet zeker, omdat deze al eens aan elkaar zijn genaaid ( die heb ik ooit volledig doorgescheurd ). Dat beslissen ze on the spot geloof ik.

De orthopeed die het zou doen is nog steeds niet beter; dus er komt een collega. Ik ken hem niet, is een duitser en heeft voorheen veel voetbal-knietjes gedaan. Vind ik eigenlijk wel een meevaller, want het is geloof ik ook een typische voetbal-knie.

@ Elf: Nou trots. Omdat je het zomaar hebt gedaan, omdat je er duidelijk van genoten hebt en omdat mij dat ook helpt. Jij stoere modderfokker.
Oeh spannend SHE! maar goed, hoe eerder hoe beter want dan kan je iig weer uit de voeten

en ja: stoere modderfokker me Nu jij nog
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_59933142
Ai, SHE... Dat klinkt naar

Yppy, ik vind je echt een held dat je genoten hebt, volgens mij was ik afgeknapt geweest geworden. Wel jammer dat ik de appeltaart heb gemist, trouwens. Maar die was er toch weer uitgekomen

Mijn maag, wat doe je
pi_59933677
quote:
Op zondag 6 juli 2008 20:01 schreef AKnynke het volgende:
redleijk geod? Ik heb hem in geen jaren gezien. Eén van de laatste keren was op zijn waterbed. Vergt toch enige handigheid. Slapen op zo'n waterbed.

En lief dat je mijn tieten lekker vond liggen.

En voor SoL erover begint: ik heb CnK's sperma over mijn lijf en haren gesmeert. Zo.
pi_59933792
Want? Daar krijg je zo'n zacht huidje van?

Rare meiden!
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_59933816
quote:
Op zondag 6 juli 2008 20:55 schreef Isabeau het volgende:

[..]

redleijk geod? Ik heb hem in geen jaren gezien. Eén van de laatste keren was op zijn waterbed. Vergt toch enige handigheid. Slapen op zo'n waterbed.

En lief dat je mijn tieten lekker vond liggen.

En voor SoL erover begint: ik heb CnK's sperma over mijn lijf en haren gesmeert. Zo.
Ben je nog steeds een beetje dronken?
pi_59933829
Heul raar ja....
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_59933843
quote:
Op zondag 6 juli 2008 21:00 schreef ColdFeet het volgende:

Ben je nog steeds een beetje dronken?
Nee en ik was ook niet dronken.
  zondag 6 juli 2008 @ 21:06:57 #286
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_59933971
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 18:55 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

Ik doe niks meer vanaaf, behalve nog 1 wasje draaien en 2 wassen wegvouwen, dan is alles wegewerkt Ondertussen kan cnk dan mooi het bed opmaken....zullen met een badlaken eronder wippen vanaaf, zodat niemand in de sperma-klodders hoeft te slapen morgenaaf
T had ergens hiermee te maken!
pi_59934417
quote:
Op zondag 6 juli 2008 21:06 schreef AKnynke het volgende:

T had ergens hiermee te maken!
ROFLMAO!!
pi_59934519
quote:
Op zondag 6 juli 2008 21:22 schreef Isabeau het volgende:

[..]

ROFLMAO!!
Mijn maag Wat doe je

pi_59934583
pornostandjes
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_59934646
quote:
Op zondag 6 juli 2008 21:27 schreef DarkElf het volgende:
pornostandjes
??
Wat heb ik gemist?
pi_59934651
Ik heb echt wat gemist geloof ik.

Als ik mijn feestje houd, zal ik de drank maar verstoppen.
  zondag 6 juli 2008 @ 21:30:41 #292
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_59934665
quote:
Op zondag 6 juli 2008 21:29 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

??
Wat heb ik gemist?
Ja, hierben ik ook benieuwd naar!
pi_59934798
quote:
Op zondag 6 juli 2008 21:29 schreef Isegrim het volgende:

Ik heb amper gedronken hoor
pi_59934827
quote:
Op zondag 6 juli 2008 21:29 schreef Isegrim het volgende:

Ben je mal. Geef Nynke en mij een fles wodka, zet ons in een hoekje, en je hebt na een half uurtje gegarandeerd vermaak, inclusief zwaaiende BH's
pi_59934859
soms blijven er woorden hangen die langskomen dames

that's all you'll hear from me
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_59934871
Isegrim: leuk juist! wodka en veel gegiechel
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_59934961
quote:
Op zondag 6 juli 2008 21:38 schreef DarkElf het volgende:
soms blijven er woorden hangen die langskomen dames

that's all you'll hear from me
Oh hemel

Net zoiets als bierscheten?
  zondag 6 juli 2008 @ 21:41:52 #298
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_59934978
quote:
Op zondag 6 juli 2008 21:37 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ben je mal. Geef Nynke en mij een fles wodka, zet ons in een hoekje, en je hebt na een half uurtje gegarandeerd vermaak, inclusief zwaaiende BH's
Een half uur, zo lang?
pi_59935108
quote:
Op zondag 6 juli 2008 21:41 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Oh hemel

Net zoiets als bierscheten?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  zondag 6 juli 2008 @ 21:48:33 #300
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_59935190
quote:
Op zondag 6 juli 2008 21:45 schreef DarkElf het volgende:

[..]

de pornostandjes kan ik me niet meer herrineren.
pi_59935222
Nee, ik ook niet

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')