ik was eik niet van plan dat linkje rond te laten sturen zoals bij parkpop, zeker ook omdat jij en CF niet op i-net willen, maar gewoon voor onszelf, lekker praktisch alles bij elkaar, kunnen natuurlijk ook alles naar elkaar toe mailenquote:Op donderdag 3 juli 2008 20:18 schreef DarkElf het volgende:
hai
enne foto's...
ik ben er niet dol op.. niet van op foto's staan (maar daar kan ik wel mee leven) maar iig niet van foto's die ongevraagd op internet gezet worden.... Ik heb niets te verbergen maar voor mij hoef t niet zo.
Photobucket is een goed idee maar die linkjes zwerven zo rond dus ik kijk nog wel even wat ik doe ..
Ik wil best foto' s maken iig maar zal iig nooit zomaar foto's op internet zetten van mensen.
Is goed hoor, we zien wel even hoe t loopt en wat ik doequote:Op donderdag 3 juli 2008 20:28 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ik was eik niet van plan dat linkje rond te laten sturen zoals bij parkpop, zeker ook omdat jij en CF niet op i-net willen, maar gewoon voor onszelf, lekker praktisch alles bij elkaar, kunnen natuurlijk ook alles naar elkaar toe mailen
Isse goed meisquote:Op donderdag 3 juli 2008 20:34 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Is goed hoor, we zien wel even hoe t loopt en wat ik doe
ohh jij bent ookal zo'n downloader, zou willen dat ik dat konquote:Op donderdag 3 juli 2008 20:30 schreef MissyMirjaM het volgende:
house
ik loop onwijs voor met house
ga zo medium opzetten
Tja... deze foto komt uit het Librije topic, dus die staat al zo lang onlinequote:Op donderdag 3 juli 2008 19:59 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
oehh ik zou het zo erg niet leuk vinden als er van mij ongevraagd een foto werd gepost, helemaal als ik er specifiek iets over had gezegd.
Ben van plan om voor de meet ook weer een aparte photobucket aan te maken btw. Sowieso overleggen of je het goed vindt als een foto van je wordt gepost, ben wat dat betreft best een btje ijdel, vinnut niet erg dat ik met mijn kop op i-net sta, maar het moet wel een btje normale zijn.
Ik vind me er erg oncharmant opstaanquote:Op donderdag 3 juli 2008 21:15 schreef Bluezz het volgende:
Tja... deze foto komt uit het Librije topic, dus die staat al zo lang online
Ehm, jaquote:Op donderdag 3 juli 2008 21:26 schreef Isegrim het volgende:
Is SOL dezelfde persoon als mascara-klodder?En ben ik weer eens de laatste persoon die daarachter komt?
quote:Op donderdag 3 juli 2008 21:26 schreef Isegrim het volgende:
Is SOL dezelfde persoon als mascara-klodder?En ben ik weer eens de laatste persoon die daarachter komt?
Het is me nooit opgevallen.quote:Op donderdag 3 juli 2008 21:51 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
heb er nooit een geheim van gemaakt heur, heb zelfs dezelfde UI sinds een tijdje, want hyper-ava's horen bij mij
![]()
I know, had er vooral over hoe ik dat zelf zou vinden.quote:Op donderdag 3 juli 2008 21:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind me er erg oncharmant opstaanmaar hij staat idd al heel erg lang online en het maakt ook niet echt uit. Er hebben veel ergere foto's van mij op fok gestaan
![]()
Bluezz kent me wel een beetje en weet dat ik hier niet over zou vallen
Weet waar je aan begint. Bij de vorige CUL-meet (dat was een 'grote' meet) had ik 15 man/vrouw in huisquote:Op donderdag 3 juli 2008 22:02 schreef Isegrim het volgende:
Alleen jammer van die kast.
Ik vind het wel een strak plan, zo'n meet. Misschien doe ik dat ook wel met mijn verjaardag, een culimeet.Maar dan wel inclusief mannen hoor.
Dat zijn Xenos-glazenquote:Op donderdag 3 juli 2008 21:58 schreef octopussy het volgende:
allemaal mooie glazen kopen en uitstallen en er dan een foto van op fok zetten
Lolz had je voor dat ik diequote:Op donderdag 3 juli 2008 22:02 schreef Isegrim het volgende:
Alleen jammer van die kast.
Ik vind het wel een strak plan, zo'n meet. Misschien doe ik dat ook wel met mijn verjaardag, een culimeet.Maar dan wel inclusief mannen hoor.
Ik ben eik ook wel benieuwdquote:Op donderdag 3 juli 2008 22:33 schreef Duderinnetje het volgende:
Mag ik nogmaals verzoeken om enige opheldering over de chorizo met suiker?
Plak chorizo en dan hop suiker erop?
Enlighten me moblo!
*SOL nu naar de Xenos rent om daar in te breken voor cocktailglazen aangezien ze morgen nog veul meer moet opruimen en poetsen en dan dus absoluut geen tijd heeftquote:Op donderdag 3 juli 2008 22:13 schreef DarkElf het volgende:
oh ik neem nog wat troepjes mee voor een lekkere "SOL is jarig dus proost" cocktail ok?
Verslagje komt wel heurquote:Op donderdag 3 juli 2008 22:47 schreef Pandorah het volgende:
Dat ziet er gezellig uit met die glazen MK!
Voordat ik het vergeet: veel plezier zaterdagen ik (en meerderen hier denk ik) zien graag een verslag van het eten
O, dat kan inderdaad ook nog ja.quote:Op donderdag 3 juli 2008 22:43 schreef ColdFeet het volgende:
Koken of bakken met suiker, schat ik zo.
Lijkt me leukquote:Op donderdag 3 juli 2008 23:05 schreef Pandorah het volgende:
Ik heb een ander etentje gepland. Volgende keer gewoon weer
SOL, ooit gehoord van het woord delegeren? Laat anderen wat doen zodat je je op andere dingen kan richten.quote:Op donderdag 3 juli 2008 22:52 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
*SOL nu naar de Xenos rent om daar in te breken voor cocktailglazen aangezien ze morgen nog veul meer moet opruimen en poetsen en dan dus absoluut geen tijd heeft
Ik heb morgen niemand om te delegerenquote:Op donderdag 3 juli 2008 23:13 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
SOL, ooit gehoord van het woord delegeren? Laat anderen wat doen zodat je je op andere dingen kan richten.
Niet stressen! Nergens voor nodigquote:Op donderdag 3 juli 2008 23:11 schreef mascara-klodder het volgende:
Lijkt me leukAlleen niet bij mij....zou me niks verbazen dat ik door alles stress voor zaterdag een hartaanval krijg ofzo
, zeker nu één van de voor mij dierbaarste in de sc op het laatste moment afzegt
memento-moriquote:Op donderdag 3 juli 2008 23:30 schreef Isabeau het volgende:
Ik wilde graag nog weten wie er allemaal blijven slapen
SoL (duh)
Ik
Nynke
Leintjeuh
...
quote:Op donderdag 3 juli 2008 23:31 schreef mascara-klodder het volgende:
@Pandorah en YPPY: ik zit sowieso al in de stress omdat de meesten van die echt strak en opgeruimde en fantastische huizen hebben.
Ja! Van je slaapkamer, die is leuk.quote:Op donderdag 3 juli 2008 23:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]ga je je denk je beter voelen als ik foto's van mijn huisje plaats?
Ik had liever dat hutje op de hei gehad, was veul stoerder en had MoBlo eindelijk die fucking bbq kunnen aanstekenquote:Op donderdag 3 juli 2008 23:39 schreef Bluezz het volgende:
SOL, blijf gewoon lekker je lieve zelf, geen hond kijkt naar hoe je woont, ze kennen je situatie nu, als je lekker ontspannen bent is het ook beter voor je lijf. Loop je niet te stressen etc. Je kan het in een houten hutje op de hei met niks nog heel gezellig hebben, het gaat om de mensen, niet om de spullen![]()
waar bemoei ik me ook mee, ik ben er niet eens
nope niet bepaald, jij hebt een leuk huisje van wat ik gezien hebquote:Op donderdag 3 juli 2008 23:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]ga je je denk je beter voelen als ik foto's van mijn huisje plaats?
Mijn slaapkamer is mijn speciaalste kamerquote:Op donderdag 3 juli 2008 23:50 schreef YPPY het volgende:
Ja! Van je slaapkamer, die is leuk.De rest ook hoor, maar die is extra leuk.
Het gaat me nieteens om de troepjes, dat heb je al aan die paar foto's kunnen zienquote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn slaapkamer is mijn speciaalste kamerwant die doet me aan mijn vriendinnen denken en zonder die gekke meiden had ikhet het afgelopen jaar veel moeilijker gehad
![]()
Ik herken het wel SoL dat je heel anders tegen je eigen vertrouwde troepjes aankijkt als er 'vreemden' komen, maar het is een irrationeel gevoel omdat iedereen toch voor jou en voor elkaar (en het eten) komt. Je huis moet wel héél erg zijn voor het mensen gaat opvallen (en nee, ik geloof ècht niet dat dat bij jou het geval is).
en wat ga je maken?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:40 schreef Memento-Mori het volgende:
ja hoi ik meld me hier ook eventjes!
Ga naar een betere delicatesse-winkel en haal een paar dingetjes, goede gevulde olijfjes, een lekkere pesto of whatever. Er is verder genoeg te vinden in zo'n winkeltje, en het hoeft echt niet veel te zijn, gewoon een toevoeging op wat er al isquote:Op vrijdag 4 juli 2008 01:02 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik maka niks en wat ik meeneem moet ik nog even bedenken, waar is nog behoefte aan
ok zaterdag ben ik de hele dag vrij dus ga dan wel even op zoek hoe zit het met drinken en dergelijke als gewoon fris bijv. wil het niet al te bont maken met alcoholquote:Op vrijdag 4 juli 2008 01:10 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ga naar een betere delicatesse-winkel en haal een paar dingetjes, goede gevulde olijfjes, een lekkere pesto of whatever. Er is verder genoeg te vinden in zo'n winkeltje, en het hoeft echt niet veel te zijn, gewoon een toevoeging op wat er al is
Ik zorg ervoor dat er genoeg fris is te drinkenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 01:13 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ok zaterdag ben ik de hele dag vrij dus ga dan wel even op zoek hoe zit het met drinken en dergelijke als gewoon fris bijv. wil het niet al te bont maken met alcoholen pm je me nog wat ik qua slaapdingen meemoet nemen enzo? slaapmatje? slaapzak? en het adres etc.
dekbedden genoeg hier dusquote:Op vrijdag 4 juli 2008 01:26 schreef Memento-Mori het volgende:
Ok als ik mn slaapzak mee moet nemen roep je maarluchtbed ofzo is wat zwaar om mee te slepen alleen
nouja loopt wel los
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 01:39 schreef Memento-Mori het volgende:
Arme jij., al die moeiteals ik kan helpen met iets roep je maar hoor
Op mijn vorige verjaardag had ik 30 man in huis.quote:Op donderdag 3 juli 2008 22:05 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Weet waar je aan begint. Bij de vorige CUL-meet (dat was een 'grote' meet) had ik 15 man/vrouw in huis
Gelukkig woon je lekker dichtbijquote:Op vrijdag 4 juli 2008 07:27 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Op mijn vorige verjaardag had ik 30 man in huis.Komt goed.
Je begrijpt natuurlijk wel dat we je daar aan gaan houden hequote:Op vrijdag 4 juli 2008 07:33 schreef Isegrim het volgende:
Voor jou wel ja.
Ik ben in oktober jarig, dus, jullie horen het tegen die tijd wel dan.
Uiteraard. I am a woman of my word.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 07:50 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Je begrijpt natuurlijk wel dat we je daar aan gaan houden he
quote:Op donderdag 3 juli 2008 23:49 schreef YPPY het volgende:
Het boeit toch niet hoe je huisje eruit ziet? Kan mij echt niks schelen. Tenzij er een dooie muis op m'n bord ligt.![]()
oeeehhh lekker crumblequote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:28 schreef AKnynke het volgende:
CF, bleef jij niet ook slapen?
En ik moet me verontschuldigen dames, want ik wil heel graag iets heeeeeel cul verantwoord maken, lekker koken, exotische ingredienten enzo..maar afstand speelt een beetje een rol, en tijd ook. Ik had het in m'n hoofd gehaald om chocolade-ravioli te maken met gember vulling (Ja, dit heet lekker maken).. maar dat is niet te doen om mee te nemen etc. Daarna zat ik aan brownies te denken, maar omdat ik vanavond naar Tilburg ga (), is dat ook niet te doen.
Daarom denk ik, dat ik geheel in CUL-stijl een crumble ga maken. Die kan ik bij SOL wel in elkaar flansen, als die daar maar in de oven mag! Ijs erbij, en tis perfect!
Ik kan eventueel wel een matje meenemen, maar dat is een heleboel gesleep. Als iemand die dichterbij woont dat mee kan nemen zou dat wel heel fijn zijn!
Vanuit daar gaat er een trein naar Venlo.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:44 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
oeeehhh lekker crumbleik zal wel ijs halen, ik heb alleen geen ijsschep, dus geen perfect bolletje ernaast
![]()
matrasprobleem is wel opgelost, desnoods haal ik de kussens van de bank![]()
*nogmaals note to myself: de kussen van de bank halen en alle zooi wegzuigen![]()
Vanuit Tilburg kan je btw zonder overstappen in Delft komen(vanuit Maastricht ook volgens mij, aangezien er hier ook een trein rechtstreeks naar Maastricht gaat, of was het nou Venlo
)
Morgenaaf ben ik een mooi prinsesjequote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:41 schreef SHE het volgende:
Solletje, je doet wel ff ademhalen en je niet te druk maken he?
Of zoals ze in Rotterdam zeggen; waar de vrouw woon, draagt ze haar kroon. Doe maar mooi prinsesje zijn en de dames in je kasteeltje ontvangen.
Genieten van die zeurwijven enzo, beetje pimpelen, beetje happen.
Ik heb het slechter![]()
Ps: mijn presentje komt iets later dan zaterdag (wrs ma ); ik heb het namelijk uit mijn klauwen laten vallenen moest dus weer terug naar de winkel.
Maar ik zal aan je denken k?
Verder hoop ik dat jullie allemaal 10kg aankomen morgen!!!
Te laatquote:Op vrijdag 4 juli 2008 09:34 schreef DarkElf het volgende:
Oh ok, te moeilijk ofzo?
Nou ja als ik t vraag wil Rtificial wel naar Leuven rijden, wan die rijdt toch al, maar dat vraag ik niet aan hem want hij doet al zo lief me halen en dat vind ik al veel eigelijk
Je hebt toch nog een huisje in Den Haag? Of heb ik wat gemist?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Te laat
Mss gaan we vanavond na de bruiloft naar huis en dan gaan we morgenavond weer naar Den Haag... In dat geval ben ik wel een beetje later en heb ik weinig tijd om iets creatiefs te koken
Ik broed nog even verder.
Klopt! Maar een slaapplek is niet het probleem; we kunnen ook best bij vrienden slapen oid.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:57 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Je hebt toch nog een huisje in Den Haag? Of heb ik wat gemist?
CF: je kunt niet niet komen hoor! Wat is het probleem?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:02 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Klopt! Maar een slaapplek is niet het probleem; we kunnen ook best bij vrienden slapen oid.
jij bent gewoon ook een prinsesje morgenaaf, we zorgen dat we alles klaar hebben en gaan dan met de pootjes omhoogquote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:28 schreef DarkElf het volgende:
zo boodschappen gedaan, twee flessen rosé, twee flesen voor dat andere drankje wat ik ga maken, en alle andere dingen voor de hapjes plus de dingen voor vanavond om voor manlief wat lekkers in elkaar te flanzen ..
Lekker veel tillen dus, vond mijn lijf leuk![]()
te laatwat een zeur zeg
![]()
Leukquote:
Als we met zijn vijf zijn, dan heb ik bedden genoegquote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:51 schreef AKnynke het volgende:
oh, en ik kan wel op de bank slapen hoor!
Ik denk dat ik toch zoo moe ben dat ik overal wel slaap.
ik kan de mijne ook meenemen als ik daar vanavond aan denk..quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:18 schreef DarkElf het volgende:
Moest ik nou mijn camera meenemen? (dan moet ik even de batterijen opladen en reserve meenemen)
Dat doe ik morgen wel! Mens, doe nou eens even niets....Denk omdat tere lijf)je' van je!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:25 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik ben bijna klaarAlleen moet er nog wel gezogen en gedweild worden
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 17:08 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Dat doe ik morgen wel! Mens, doe nou eens even niets....Denk omdat tere lijf)je' van je!
Huilen is niet goed!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 17:42 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik ga ut sowieso vanaaf niet meer doen, ik ben gebroken en eik zou ik het liefste een potje willen huilen
![]()
Cnk is hier glkkg om een uur of 7, dan even wat te eten halen.
Deel boodschappen ookal gedaanOh en de sjalotten in sherry-marinade wordt sjalotjes gepoft in port
![]()
Ga ze er straks al in leggen, kan het lekker een nachtje in trekken![]()
Is goed dat je je slaapzak meeneemt heur
$
Cnk helpt me ook wel morgen hoorquote:Op vrijdag 4 juli 2008 17:59 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Huilen is niet goed!![]()
Laat CNK anders voor je stofzuigen en dweilen. En als ie het niet wilt doen doe ik het morgen! En ik word boos als je het zelf doet. En ik ben eng als ik boos word!
Ja baaschquote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:31 schreef Leintjeuh het volgende:
SOL, er zijn zat mensen om nog even te helpen met de puntjes op de I zetten. Rustig aan doen jij!!
Have fun vanavond SOL!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:56 schreef SeaOfLove het volgende:
Ohgut heb ik dat echt geschrevenEn ik zit nog wel aan de cola
Ja sorry DE, maar ik kan echt geen Cosmo's maken zonder arachide-olie hoorquote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:19 schreef DarkElf het volgende:
yeah losse walnoten
en vriendelijke reminder om geen arachide olie te gebruiken ofwel iig goed weten wat overal inzit ivm mijn hele fijne notenallergie zodat ik weet wat ik niet kan eten.
potverdikkeme, nou dan kom ik niet.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:35 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja sorry DE, maar ik kan echt geen Cosmo's maken zonder arachide-olie hoor![]()
In standaard mix zit, in zoverre ik weet, niets vreemds en als er een flintertje in een hele taart valt zal ik ook geen last hebben neem ik aanquote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:35 schreef YPPY het volgende:
O jee, ik heb niet zo goed opgelet.Kan het zijn dat er zoiets in een standaard mix zit? Verder alleen eieren, suiker, basterdsuiker, rozijnen, roomboter en kaneel. Is dat risicovol? Ik wil de mix nog wel even zoeken in de vuilnisbak.
Anna heeft wel een stukje verderop walnoten zitten stampen ondertussen, heb je daar ook last van?
Nou als je t zou willen proberen... das lief zeg..quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:40 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik kán het ook wel zonder proberen. Denk ik. Maar dan wel speciaal voor jou
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 09:46 schreef DarkElf het volgende:
Happy birthday to you! In de wei staat een koe en de koe zingt : I love you, Happy birthday to you...
Nou Vlaamser krijg je het ff niet vandaag hoor SOL!
er is hier inderdaad vaak zo;'n kraam met tig soorten olijven en daar wilde ik inderdaad kijkenquote:
rond een uurtje of 6 meldde SOL mij per PM gisteravondquote:Op zaterdag 5 juli 2008 11:20 schreef ColdFeet het volgende:
Zal ik wat gevulde eieren maken? Hoe laat begint de meet eigenlijk?
Kusquote:Op zaterdag 5 juli 2008 11:33 schreef Isabeau het volgende:
Recepten - check
Drank - check
Kleren - check
Tandenborstel en deodorant - check
Boek voor onderweg - check
....
Ik vergeet iets...
Klinkt helemaal lekker Me-Moquote:Op zaterdag 5 juli 2008 14:03 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb olijven gekocht enzo
- Olijven met knoflook & oregano
- Pittige Olijven
- Nog een olijvenmix
- Sweet peppers met feta
en daar doen jullie het maar mee vanaf mijn kant
uurtje of 6 is primaquote:Op zaterdag 5 juli 2008 13:22 schreef motorbloempje het volgende:
motorpak aan, kookboeken gepakt, ik ga er zo vandoorkan iemand nog even laten weten vanaf hoe laat we welkom zijn?
![]()
quote:Op zondag 6 juli 2008 08:53 schreef Isegrim het volgende:
Oh, is CF er ook zo eentje die op feestjes in slaap valt?Dat doe ik ook altijd namelijk.
ben blij dat je, na alle zenuwen, het zo naar je zin gehad hebt!quote:Op zondag 6 juli 2008 10:16 schreef SeaOfLove het volgende:
Wij zijn wakkerIsa is met het ontbijt bezig
Muffins, smoothie's, wentelteven, fruitsalade en appeltaart van Yppy
![]()
Dames het was zo erg superEn iedereen is super
Ik heb zo erg geen spijt dat ik deze meet hier heb gehouden.
Goddelijk etenLekker drinken
En natuurlijk tof gezelschap
![]()
Oh en ik moest huilen gisteraaf toen iedereen luidkeels voor me begon te zingenEn ik heb echt supertoffe kadootjes gehad: een tajine en een kookboek van Claudia Roden
![]()
Alle afwas is gedaan vanochtend en mijn fornuis is gepoetst![]()
We gaan zo lekker ontbijten
zal ik deze dames nog eens uitnodigen voor de foute cocktailbar hier?quote:Op zondag 6 juli 2008 14:38 schreef Leintjeuh het volgende:het was heel erg. Jij, Nynke en ik schijnen het meest dronken geweest te zijn
Volgens mij was iedereen net zo dronken, maar uitten wij het meer dan de rest. CF en ik vooral giegelig, jij vooral emotioneel..quote:Op zondag 6 juli 2008 14:38 schreef Leintjeuh het volgende:het was heel erg. Jij, Nynke en ik schijnen het meest dronken geweest te zijn
Het was verschrikkelijk.quote:Op zondag 6 juli 2008 13:31 schreef ColdFeet het volgende:
Yppy, ik hoop dat je ook zonder drank genoten hebt... Het was wel erg he
quote:Op zondag 6 juli 2008 16:06 schreef YPPY het volgende:
Ook die foto's van de vliegende beha's in de pesto?
God wat moet jij ons vreemd aangekeken hebben als zijnde nuchter..quote:Op zondag 6 juli 2008 16:06 schreef YPPY het volgende:
Ja, ik heb een katerquote:Op zondag 6 juli 2008 15:34 schreef YPPY het volgende:
[..]
Het was verschrikkelijk.Maar wel heel erg leuk. Heb je een kater of valt het mee? Weet je nog wat je allemaal beloofd hebt?
http://www.ovreisinfo.be/quote:Op zondag 6 juli 2008 17:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, ik heb een kater
En dat ik je zou helpen koken vrijdag, toch? 's kijken of ik vervoer kan regelen, en dan doe ik t. Heus
O nu haak ik even in.quote:Op zondag 6 juli 2008 16:06 schreef YPPY het volgende:
quote:
Dolle Mina's zijn jullie!quote:Op zondag 6 juli 2008 18:20 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh oh... Ik vond mijn BH vanmorgen terug in mijn tas... Hoe we er in hemelsnaam bij kwamen om die uit te trekken
je hebt hem iig meegenomen, dat is al heel watquote:Op zondag 6 juli 2008 18:20 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh oh... Ik vond mijn BH vanmorgen terug in mijn tas... Hoe we er in hemelsnaam bij kwamen om die uit te trekken
Gister avond was dat echt héél grappigquote:Op zondag 6 juli 2008 18:20 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
volgens mij was t mijn schuld. Ik heb iig iets geroepen over m'n dat ik niet houd van bh's aanhebben, en dat als ik bij m'n ouders ben m'n bh altijduittrek, en ze dat gek vinden als ik m'n bh door m'n mouw naar buiten trek ofzo. Toen gingen we allemaal aan onze 'bh's zitten, en hebben we nog een les 'tieten-in-bh-stoppen' gehad...quote:Op zondag 6 juli 2008 18:20 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hoi DE, wat een leuke telefoonstem heb je.quote:Op zondag 6 juli 2008 18:27 schreef DarkElf het volgende:
[..]
je hebt hem iig meegenomen, dat is al heel wat
ik ben wel mijn zonnebril ergens kwijt geraakt... dus hoop dat ie bij mk ligt..
ik ken hem niet... dus geen idee of je dat meent of nietquote:Op zondag 6 juli 2008 18:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hoi DE, wat een leuke telefoonstem heb je.
ja nog steeds denk ikquote:Op zondag 6 juli 2008 18:51 schreef ColdFeet het volgende:
DE, hij lag toch op tafel, je zonnebril?
Nu hebben we toch gemeet - over de telefoon - maar uiterlijk is overrated, toch?quote:Op zondag 6 juli 2008 18:51 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik ken hem niet... dus geen idee of je dat meent of niet
DE was toch niet aan de telefoon... of heb ik met een half oor zitten luisteren?quote:Op zondag 6 juli 2008 18:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nu hebben we toch gemeet - over de telefoon - maar uiterlijk is overrated, toch?
uiterlijk is overrated ja.. enne ja das waar dus jij bent ook niet eng meer...quote:Op zondag 6 juli 2008 18:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nu hebben we toch gemeet - over de telefoon - maar uiterlijk is overrated, toch?
Ik werd voor een 2e keer opgebeld later op de avond.quote:Op zondag 6 juli 2008 18:59 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
DE was toch niet aan de telefoon... of heb ik met een half oor zitten luisteren?
ehm dat was mijn conclusie al na je stipjes overpeinzingen en zenuwen enzo in de scquote:Op zondag 6 juli 2008 19:01 schreef Stereotomy het volgende:
Oh, hebben de dames gezegd dat ik *niet* eng ben?
O die opname ken ik dan weer niet.quote:Op zondag 6 juli 2008 19:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik werd voor een 2e keer opgebeld later op de avond.
Nah, die was ongeveer gelijk van strekking als de eerste, dus geen nut om die op te nemen.quote:Op zondag 6 juli 2008 19:03 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O die opname ken ik dan weer niet.
Had je er maar moeten zijn dooskequote:Op zondag 6 juli 2008 19:30 schreef SHE het volgende:
Belachelijk dat jullie je BH's hebben uitgetrokken zonder mij.
Als jij naar België komt, trek ik speciaal voor jou nog een keer mijn BH uitquote:Op zondag 6 juli 2008 19:30 schreef SHE het volgende:
Maar SHE, laten we eerlijk zijn, jij zegt altijd alle meets af, dus hoe moeten wijven hun BH's ooit uittrekken met jou erbíj!quote:Op zondag 6 juli 2008 19:30 schreef SHE het volgende:
Dit is de tweede keer.quote:Op zondag 6 juli 2008 19:32 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Maar SHE, laten we eerlijk zijn, jij zegt altijd alle meets af, dus hoe moeten wijven hun BH's ooit uittrekken met jou erbíj!
Ik heb een datumquote:Op zondag 6 juli 2008 19:31 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Had je er maar moeten zijn dooske
hoe is t met de knie?
Volgens mij heb ik er in jaren FOK! al ettelijke zien sneuvelen. Maar ik kan het mis hebben.quote:Op zondag 6 juli 2008 19:35 schreef SHE het volgende:
[..]
Dit is de tweede keer.
Welke alle meets..ik heb een tyfushekel aan meets! Mijn intentie is al uitzonderlijk te noemen.
Ik blijf erbij. Be-lach-elijk. En ik ben jaloers.
wanneer? en nee? Vertel eens?quote:Op zondag 6 juli 2008 19:38 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik heb een datum![]()
En ik schijt in mijn broek natuurlijk. Had ik al gezegd dat ik trots op je ben?
Zekers en te weten, want ik ben absoluut de meet-ontwijker.quote:Op zondag 6 juli 2008 19:38 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik er in jaren FOK! al ettelijke zien sneuvelen. Maar ik kan het mis hebben.
Daar twijfel ik niet aan.quote:Op zondag 6 juli 2008 19:40 schreef SHE het volgende:
[..]
Zekers en te weten, want ik ben absoluut de meet-ontwijker.
Maar er zijn legio fokkers die me in mijn natuurlijke habitat hebben gezien. Dus ik besta echt hoor
Toen isa vanmorgen in d'r bh rondliep (quote:Op zondag 6 juli 2008 19:37 schreef ColdFeet het volgende:
Vooral ook de cursus: 'hoe trek ik fatsoenlijk een BH aan' met-je-handen-schudden-in-je-cups
Het was met recht een tietenmeet
yep; donderdag @ kijkoperatie. Mijn kruisbanden worden als ik het goed begrijp weer doorgesneden en strakker aangetrokken, zodat de belachelijke speling ( lees: mijn knieschijf ligt naast mijn onderbeen ) opgelost wordt.quote:
Ik heb geen idee Dude, ik meen te weten dat ik maar een keer heb toegezegd.quote:Op zondag 6 juli 2008 19:42 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Daar twijfel ik niet aan.
Maar je toezeggen en daarna afzeggen is vrij legendarisch.![]()
Ik zou anders niet weten waarom ik dat zou weten namelijk.
Met Jarno ben ik het vaker eens dan oneens hoor, maar als ik het oneens ben, is het ook meteen ellendig.quote:Op zondag 6 juli 2008 19:47 schreef YPPY het volgende:
SHE: volgende keer wel komen hoor, het was echt leuk en ik wil nu wel eens zien met wie mijn man overhoop ligt.
Ik haat Swets ook.quote:Op zondag 6 juli 2008 19:50 schreef SHE het volgende:
[..]
Met Jarno ben ik het vaker eens dan oneens hoor, maar als ik het oneens ben, is het ook meteen ellendig.
Je bent in de war met Swets. Die haat ik.
Tof dat jij ook hebt genoten!
Ja, omdat het eigenlijk een onzekere lul is. Tuurlijk is hij dan aardig.quote:Op zondag 6 juli 2008 19:54 schreef ColdFeet het volgende:
Swets is een dreiner. Maar men zegt dat ie in het echie best aardig is.
Net zoals ik
Afspraak? Que?quote:Op zondag 6 juli 2008 19:47 schreef YPPY het volgende:
Lein: dat je die afspraak hebt gemaakt is echt mega-super-verschrikkelijk-keistoer.
Ik vond het ook hartstikke leuk, en,eindelijk eens echt gezichten te zien en ook zien hoe mensen echt zijn is wel heel erg leuk iddquote:
Oeh spannend SHE! maar goed, hoe eerder hoe beter want dan kan je iig weer uit de voetenquote:Op zondag 6 juli 2008 19:46 schreef SHE het volgende:
[..]
yep; donderdag @ kijkoperatie. Mijn kruisbanden worden als ik het goed begrijp weer doorgesneden en strakker aangetrokken, zodat de belachelijke speling ( lees: mijn knieschijf ligt naast mijn onderbeen ) opgelost wordt.
Kniebanden weten ze niet zeker, omdat deze al eens aan elkaar zijn genaaid ( die heb ik ooit volledig doorgescheurd ). Dat beslissen ze on the spot geloof ik.
De orthopeed die het zou doen is nog steeds niet beter; dus er komt een collega. Ik ken hem niet, is een duitser en heeft voorheen veel voetbal-knietjes gedaan. Vind ik eigenlijk wel een meevaller, want het is geloof ik ook een typische voetbal-knie.
@ Elf: Nou trots. Omdat je het zomaar hebt gedaan, omdat je er duidelijk van genoten hebt en omdat mij dat ook helpt. Jij stoere modderfokker.
redleijk geod? Ik heb hem in geen jaren gezien. Eén van de laatste keren was op zijn waterbed. Vergt toch enige handigheid. Slapen op zo'n waterbed.quote:
Ben je nog steeds een beetje dronken?quote:Op zondag 6 juli 2008 20:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
redleijk geod? Ik heb hem in geen jaren gezien. Eén van de laatste keren was op zijn waterbed. Vergt toch enige handigheid. Slapen op zo'n waterbed.
En lief dat je mijn tieten lekker vond liggen.
En voor SoL erover begint: ik heb CnK's sperma over mijn lijf en haren gesmeert. Zo.
Neequote:
T had ergens hiermee te maken!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:55 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik doe niks meer vanaaf, behalve nog 1 wasje draaien en 2 wassen wegvouwen, dan is alles wegewerktOndertussen kan cnk dan mooi het bed opmaken....zullen met een badlaken eronder wippen vanaaf, zodat niemand in de sperma-klodders hoeft te slapen morgenaaf
ROFLMAO!!quote:
Ik heb amper gedronken hoorquote:Op zondag 6 juli 2008 21:29 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb echt wat gemist geloof ik.
Als ik mijn feestje houd, zal ik de drank maar verstoppen.
Ben je mal. Geef Nynke en mij een fles wodka, zet ons in een hoekje, en je hebt na een half uurtje gegarandeerd vermaak, inclusief zwaaiende BH'squote:Op zondag 6 juli 2008 21:29 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb echt wat gemist geloof ik.
Als ik mijn feestje houd, zal ik de drank maar verstoppen.
Oh hemelquote:Op zondag 6 juli 2008 21:38 schreef DarkElf het volgende:
soms blijven er woorden hangen die langskomen dames
that's all you'll hear from me
Een half uur, zo lang?quote:Op zondag 6 juli 2008 21:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ben je mal. Geef Nynke en mij een fles wodka, zet ons in een hoekje, en je hebt na een half uurtje gegarandeerd vermaak, inclusief zwaaiende BH's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |