abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59880110
ik heb me te pletter gewassen
pi_59880196
Arme jij., al die moeite als ik kan helpen met iets roep je maar hoor
pi_59881042
Zo! Met frisse moed weer aan de slag (met als motivatie pm van DarkElf ).
Eerst Milou maareens naar school krijgen.
Kleine meisjes worden groot en madameke wil dus nieteens meer met mij samen douchen
pi_59881044
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 01:39 schreef Memento-Mori het volgende:
Arme jij., al die moeite als ik kan helpen met iets roep je maar hoor
jou en ieders aanwezigheid is wat helpt morgen Ik ga me nu gewoon over mijn zenuwen heen zetten
pi_59881188
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 22:05 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Weet waar je aan begint. Bij de vorige CUL-meet (dat was een 'grote' meet) had ik 15 man/vrouw in huis
Op mijn vorige verjaardag had ik 30 man in huis. Komt goed.
pi_59881200
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 07:27 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Op mijn vorige verjaardag had ik 30 man in huis. Komt goed.
Gelukkig woon je lekker dichtbij
pi_59881229
Voor jou wel ja.

Ik ben in oktober jarig, dus, jullie horen het tegen die tijd wel dan.
pi_59881319
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 07:33 schreef Isegrim het volgende:
Voor jou wel ja.

Ik ben in oktober jarig, dus, jullie horen het tegen die tijd wel dan.
Je begrijpt natuurlijk wel dat we je daar aan gaan houden he
pi_59881326
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 07:50 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Je begrijpt natuurlijk wel dat we je daar aan gaan houden he
Uiteraard. I am a woman of my word.
pi_59881484
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 23:49 schreef YPPY het volgende:
Het boeit toch niet hoe je huisje eruit ziet? Kan mij echt niks schelen. Tenzij er een dooie muis op m'n bord ligt.

Mss valt er toch nog wat te regelen... DE, manlief was niet echt enthousiast over jouw plan maar het kan evt wel.... En als hij vandaag veel kon regelen, zou ie maandagochtend wel vrijnemen ofzo.
Gevalletje twijfel dus.
pi_59882257
Oh ok, te moeilijk ofzo?

Nou ja als ik t vraag wil Rtificial wel naar Leuven rijden, wan die rijdt toch al, maar dat vraag ik niet aan hem want hij doet al zo lief me halen en dat vind ik al veel eigelijk

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 4 juli 2008 @ 10:28:11 #87
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_59883191
CF, bleef jij niet ook slapen?

En ik moet me verontschuldigen dames, want ik wil heel graag iets heeeeeel cul verantwoord maken, lekker koken, exotische ingredienten enzo..maar afstand speelt een beetje een rol, en tijd ook. Ik had het in m'n hoofd gehaald om chocolade-ravioli te maken met gember vulling (Ja, dit heet lekker maken).. maar dat is niet te doen om mee te nemen etc. Daarna zat ik aan brownies te denken, maar omdat ik vanavond naar Tilburg ga ( ), is dat ook niet te doen.

Daarom denk ik, dat ik geheel in CUL-stijl een crumble ga maken. Die kan ik bij SOL wel in elkaar flansen, als die daar maar in de oven mag! Ijs erbij, en tis perfect!

Ik kan eventueel wel een matje meenemen, maar dat is een heleboel gesleep. Als iemand die dichterbij woont dat mee kan nemen zou dat wel heel fijn zijn!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_59883209
crumble
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 4 juli 2008 @ 10:41:02 #89
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59883423
Solletje, je doet wel ff ademhalen en je niet te druk maken he?
Of zoals ze in Rotterdam zeggen; waar de vrouw woon, draagt ze haar kroon. Doe maar mooi prinsesje zijn en de dames in je kasteeltje ontvangen.
Genieten van die zeurwijven enzo, beetje pimpelen, beetje happen.

Ik heb het slechter

Ps: mijn presentje komt iets later dan zaterdag (wrs ma ); ik heb het namelijk uit mijn klauwen laten vallen en moest dus weer terug naar de winkel.
Maar ik zal aan je denken k?

Verder hoop ik dat jullie allemaal 10kg aankomen morgen!!!
pi_59883482
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 10:28 schreef AKnynke het volgende:
CF, bleef jij niet ook slapen?

En ik moet me verontschuldigen dames, want ik wil heel graag iets heeeeeel cul verantwoord maken, lekker koken, exotische ingredienten enzo..maar afstand speelt een beetje een rol, en tijd ook. Ik had het in m'n hoofd gehaald om chocolade-ravioli te maken met gember vulling (Ja, dit heet lekker maken).. maar dat is niet te doen om mee te nemen etc. Daarna zat ik aan brownies te denken, maar omdat ik vanavond naar Tilburg ga ( ), is dat ook niet te doen.

Daarom denk ik, dat ik geheel in CUL-stijl een crumble ga maken. Die kan ik bij SOL wel in elkaar flansen, als die daar maar in de oven mag! Ijs erbij, en tis perfect!

Ik kan eventueel wel een matje meenemen, maar dat is een heleboel gesleep. Als iemand die dichterbij woont dat mee kan nemen zou dat wel heel fijn zijn!
oeeehhh lekker crumble ik zal wel ijs halen, ik heb alleen geen ijsschep, dus geen perfect bolletje ernaast
matrasprobleem is wel opgelost, desnoods haal ik de kussens van de bank

*nogmaals note to myself: de kussen van de bank halen en alle zooi wegzuigen

Vanuit Tilburg kan je btw zonder overstappen in Delft komen (vanuit Maastricht ook volgens mij, aangezien er hier ook een trein rechtstreeks naar Maastricht gaat, of was het nou Venlo )
  vrijdag 4 juli 2008 @ 10:45:35 #91
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_59883506
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 10:44 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

oeeehhh lekker crumble ik zal wel ijs halen, ik heb alleen geen ijsschep, dus geen perfect bolletje ernaast
matrasprobleem is wel opgelost, desnoods haal ik de kussens van de bank

*nogmaals note to myself: de kussen van de bank halen en alle zooi wegzuigen

Vanuit Tilburg kan je btw zonder overstappen in Delft komen (vanuit Maastricht ook volgens mij, aangezien er hier ook een trein rechtstreeks naar Maastricht gaat, of was het nou Venlo )
Vanuit daar gaat er een trein naar Venlo.

Ik zit nog een beetje met de planning..ik word daar ergens in de middag al het huis uitgeschopt.. , maar kan moeilijk om 3 uur al bij jou op de stoep staan. Wil eigenlijk wel even naar het strand ofzo..hoever is dat van Delft af?
pi_59883593
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 10:41 schreef SHE het volgende:
Solletje, je doet wel ff ademhalen en je niet te druk maken he?
Of zoals ze in Rotterdam zeggen; waar de vrouw woon, draagt ze haar kroon. Doe maar mooi prinsesje zijn en de dames in je kasteeltje ontvangen.
Genieten van die zeurwijven enzo, beetje pimpelen, beetje happen.

Ik heb het slechter

Ps: mijn presentje komt iets later dan zaterdag (wrs ma ); ik heb het namelijk uit mijn klauwen laten vallen en moest dus weer terug naar de winkel.
Maar ik zal aan je denken k?

Verder hoop ik dat jullie allemaal 10kg aankomen morgen!!!
Morgenaaf ben ik een mooi prinsesje

Tot dan maak ik me wel druk en ben ik op van de zenuwen Ik was eerder vanochtend zelfs al deuren aan het poetsen (wat overigens geen overbodige luxe was )

Ohja voor iedereen, pm-en btw naar SOL, ik heb besloten dat ik vandaag en morgen een zee van liefde ben tussen alle stress door, zondag klodder ik gewoon weer een eind weg

Nu weer ff wasje vouwen
pi_59883672
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 09:34 schreef DarkElf het volgende:
Oh ok, te moeilijk ofzo?

Nou ja als ik t vraag wil Rtificial wel naar Leuven rijden, wan die rijdt toch al, maar dat vraag ik niet aan hem want hij doet al zo lief me halen en dat vind ik al veel eigelijk

Te laat
Mss gaan we vanavond na de bruiloft naar huis en dan gaan we morgenavond weer naar Den Haag... In dat geval ben ik wel een beetje later en heb ik weinig tijd om iets creatiefs te koken

Ik broed nog even verder.
  vrijdag 4 juli 2008 @ 10:57:36 #94
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_59883789
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 10:52 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Te laat
Mss gaan we vanavond na de bruiloft naar huis en dan gaan we morgenavond weer naar Den Haag... In dat geval ben ik wel een beetje later en heb ik weinig tijd om iets creatiefs te koken

Ik broed nog even verder.
Je hebt toch nog een huisje in Den Haag? Of heb ik wat gemist?
  vrijdag 4 juli 2008 @ 11:00:30 #95
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_59883851
gezellig
Confidence through competence
pi_59883899
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 10:57 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Je hebt toch nog een huisje in Den Haag? Of heb ik wat gemist?
Klopt! Maar een slaapplek is niet het probleem; we kunnen ook best bij vrienden slapen oid.
  vrijdag 4 juli 2008 @ 11:02:53 #97
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59883912
je MOET komen CF

dan maar weer gewoon pindarotsjes, of wat had je vorige keer bij je?
Doei.
  vrijdag 4 juli 2008 @ 11:05:31 #98
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_59883977
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 11:02 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Klopt! Maar een slaapplek is niet het probleem; we kunnen ook best bij vrienden slapen oid.
CF: je kunt niet niet komen hoor! Wat is het probleem?
pi_59884449
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 11:00 schreef Stereotomy het volgende:
gezellig
*SOL stenen gooit naar Steer
pi_59884872
Workin' on it... Voorlopige peiling: misschien komen (dan wrs te laat), zeker niet slapen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')