Leukquote:
Als we met zijn vijf zijn, dan heb ik bedden genoegquote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:51 schreef AKnynke het volgende:
oh, en ik kan wel op de bank slapen hoor!
Ik denk dat ik toch zoo moe ben dat ik overal wel slaap.
ik kan de mijne ook meenemen als ik daar vanavond aan denk..quote:Op vrijdag 4 juli 2008 15:18 schreef DarkElf het volgende:
Moest ik nou mijn camera meenemen? (dan moet ik even de batterijen opladen en reserve meenemen)
Dat doe ik morgen wel! Mens, doe nou eens even niets....Denk omdat tere lijf)je' van je!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 16:25 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik ben bijna klaarAlleen moet er nog wel gezogen en gedweild worden
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 17:08 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Dat doe ik morgen wel! Mens, doe nou eens even niets....Denk omdat tere lijf)je' van je!
Huilen is niet goed!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 17:42 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik ga ut sowieso vanaaf niet meer doen, ik ben gebroken en eik zou ik het liefste een potje willen huilen
![]()
Cnk is hier glkkg om een uur of 7, dan even wat te eten halen.
Deel boodschappen ookal gedaanOh en de sjalotten in sherry-marinade wordt sjalotjes gepoft in port
![]()
Ga ze er straks al in leggen, kan het lekker een nachtje in trekken![]()
Is goed dat je je slaapzak meeneemt heur
$
Cnk helpt me ook wel morgen hoorquote:Op vrijdag 4 juli 2008 17:59 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Huilen is niet goed!![]()
Laat CNK anders voor je stofzuigen en dweilen. En als ie het niet wilt doen doe ik het morgen! En ik word boos als je het zelf doet. En ik ben eng als ik boos word!
Ja baaschquote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:31 schreef Leintjeuh het volgende:
SOL, er zijn zat mensen om nog even te helpen met de puntjes op de I zetten. Rustig aan doen jij!!
Have fun vanavond SOL!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:56 schreef SeaOfLove het volgende:
Ohgut heb ik dat echt geschrevenEn ik zit nog wel aan de cola
Ja sorry DE, maar ik kan echt geen Cosmo's maken zonder arachide-olie hoorquote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:19 schreef DarkElf het volgende:
yeah losse walnoten
en vriendelijke reminder om geen arachide olie te gebruiken ofwel iig goed weten wat overal inzit ivm mijn hele fijne notenallergie zodat ik weet wat ik niet kan eten.
potverdikkeme, nou dan kom ik niet.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:35 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja sorry DE, maar ik kan echt geen Cosmo's maken zonder arachide-olie hoor![]()
In standaard mix zit, in zoverre ik weet, niets vreemds en als er een flintertje in een hele taart valt zal ik ook geen last hebben neem ik aanquote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:35 schreef YPPY het volgende:
O jee, ik heb niet zo goed opgelet.Kan het zijn dat er zoiets in een standaard mix zit? Verder alleen eieren, suiker, basterdsuiker, rozijnen, roomboter en kaneel. Is dat risicovol? Ik wil de mix nog wel even zoeken in de vuilnisbak.
Anna heeft wel een stukje verderop walnoten zitten stampen ondertussen, heb je daar ook last van?
Nou als je t zou willen proberen... das lief zeg..quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:40 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik kán het ook wel zonder proberen. Denk ik. Maar dan wel speciaal voor jou
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 09:46 schreef DarkElf het volgende:
Happy birthday to you! In de wei staat een koe en de koe zingt : I love you, Happy birthday to you...
Nou Vlaamser krijg je het ff niet vandaag hoor SOL!
er is hier inderdaad vaak zo;'n kraam met tig soorten olijven en daar wilde ik inderdaad kijkenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |