Ja sorry DE, maar ik kan echt geen Cosmo's maken zonder arachide-olie hoorquote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:19 schreef DarkElf het volgende:
yeah losse walnoten
en vriendelijke reminder om geen arachide olie te gebruiken ofwel iig goed weten wat overal inzit ivm mijn hele fijne notenallergie zodat ik weet wat ik niet kan eten.
potverdikkeme, nou dan kom ik niet.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:35 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja sorry DE, maar ik kan echt geen Cosmo's maken zonder arachide-olie hoor![]()
In standaard mix zit, in zoverre ik weet, niets vreemds en als er een flintertje in een hele taart valt zal ik ook geen last hebben neem ik aanquote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:35 schreef YPPY het volgende:
O jee, ik heb niet zo goed opgelet.Kan het zijn dat er zoiets in een standaard mix zit? Verder alleen eieren, suiker, basterdsuiker, rozijnen, roomboter en kaneel. Is dat risicovol? Ik wil de mix nog wel even zoeken in de vuilnisbak.
Anna heeft wel een stukje verderop walnoten zitten stampen ondertussen, heb je daar ook last van?
Nou als je t zou willen proberen... das lief zeg..quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:40 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik kán het ook wel zonder proberen. Denk ik. Maar dan wel speciaal voor jou
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 09:46 schreef DarkElf het volgende:
Happy birthday to you! In de wei staat een koe en de koe zingt : I love you, Happy birthday to you...
Nou Vlaamser krijg je het ff niet vandaag hoor SOL!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |