Dit is de tweede keer.quote:Op zondag 6 juli 2008 19:32 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Maar SHE, laten we eerlijk zijn, jij zegt altijd alle meets af, dus hoe moeten wijven hun BH's ooit uittrekken met jou erbíj!
Ik heb een datumquote:Op zondag 6 juli 2008 19:31 schreef DarkElf het volgende:
[..]
Had je er maar moeten zijn dooske
hoe is t met de knie?
Volgens mij heb ik er in jaren FOK! al ettelijke zien sneuvelen. Maar ik kan het mis hebben.quote:Op zondag 6 juli 2008 19:35 schreef SHE het volgende:
[..]
Dit is de tweede keer.
Welke alle meets..ik heb een tyfushekel aan meets! Mijn intentie is al uitzonderlijk te noemen.
Ik blijf erbij. Be-lach-elijk. En ik ben jaloers.
wanneer? en nee? Vertel eens?quote:Op zondag 6 juli 2008 19:38 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik heb een datum![]()
En ik schijt in mijn broek natuurlijk. Had ik al gezegd dat ik trots op je ben?
Zekers en te weten, want ik ben absoluut de meet-ontwijker.quote:Op zondag 6 juli 2008 19:38 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik er in jaren FOK! al ettelijke zien sneuvelen. Maar ik kan het mis hebben.
Daar twijfel ik niet aan.quote:Op zondag 6 juli 2008 19:40 schreef SHE het volgende:
[..]
Zekers en te weten, want ik ben absoluut de meet-ontwijker.
Maar er zijn legio fokkers die me in mijn natuurlijke habitat hebben gezien. Dus ik besta echt hoor
Toen isa vanmorgen in d'r bh rondliep (quote:Op zondag 6 juli 2008 19:37 schreef ColdFeet het volgende:
Vooral ook de cursus: 'hoe trek ik fatsoenlijk een BH aan' met-je-handen-schudden-in-je-cups
Het was met recht een tietenmeet
yep; donderdag @ kijkoperatie. Mijn kruisbanden worden als ik het goed begrijp weer doorgesneden en strakker aangetrokken, zodat de belachelijke speling ( lees: mijn knieschijf ligt naast mijn onderbeen ) opgelost wordt.quote:
Ik heb geen idee Dude, ik meen te weten dat ik maar een keer heb toegezegd.quote:Op zondag 6 juli 2008 19:42 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Daar twijfel ik niet aan.
Maar je toezeggen en daarna afzeggen is vrij legendarisch.![]()
Ik zou anders niet weten waarom ik dat zou weten namelijk.
Met Jarno ben ik het vaker eens dan oneens hoor, maar als ik het oneens ben, is het ook meteen ellendig.quote:Op zondag 6 juli 2008 19:47 schreef YPPY het volgende:
SHE: volgende keer wel komen hoor, het was echt leuk en ik wil nu wel eens zien met wie mijn man overhoop ligt.
Ik haat Swets ook.quote:Op zondag 6 juli 2008 19:50 schreef SHE het volgende:
[..]
Met Jarno ben ik het vaker eens dan oneens hoor, maar als ik het oneens ben, is het ook meteen ellendig.
Je bent in de war met Swets. Die haat ik.
Tof dat jij ook hebt genoten!
Ja, omdat het eigenlijk een onzekere lul is. Tuurlijk is hij dan aardig.quote:Op zondag 6 juli 2008 19:54 schreef ColdFeet het volgende:
Swets is een dreiner. Maar men zegt dat ie in het echie best aardig is.
Net zoals ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |