ben blij dat je, na alle zenuwen, het zo naar je zin gehad hebt!quote:Op zondag 6 juli 2008 10:16 schreef SeaOfLove het volgende:
Wij zijn wakkerIsa is met het ontbijt bezig
Muffins, smoothie's, wentelteven, fruitsalade en appeltaart van Yppy
![]()
Dames het was zo erg superEn iedereen is super
Ik heb zo erg geen spijt dat ik deze meet hier heb gehouden.
Goddelijk etenLekker drinken
En natuurlijk tof gezelschap
![]()
Oh en ik moest huilen gisteraaf toen iedereen luidkeels voor me begon te zingenEn ik heb echt supertoffe kadootjes gehad: een tajine en een kookboek van Claudia Roden
![]()
Alle afwas is gedaan vanochtend en mijn fornuis is gepoetst![]()
We gaan zo lekker ontbijten
zal ik deze dames nog eens uitnodigen voor de foute cocktailbar hier?quote:Op zondag 6 juli 2008 14:38 schreef Leintjeuh het volgende:het was heel erg. Jij, Nynke en ik schijnen het meest dronken geweest te zijn
Volgens mij was iedereen net zo dronken, maar uitten wij het meer dan de rest. CF en ik vooral giegelig, jij vooral emotioneel..quote:Op zondag 6 juli 2008 14:38 schreef Leintjeuh het volgende:het was heel erg. Jij, Nynke en ik schijnen het meest dronken geweest te zijn
Het was verschrikkelijk.quote:Op zondag 6 juli 2008 13:31 schreef ColdFeet het volgende:
Yppy, ik hoop dat je ook zonder drank genoten hebt... Het was wel erg he
quote:Op zondag 6 juli 2008 16:06 schreef YPPY het volgende:
Ook die foto's van de vliegende beha's in de pesto?
God wat moet jij ons vreemd aangekeken hebben als zijnde nuchter..quote:Op zondag 6 juli 2008 16:06 schreef YPPY het volgende:
Ook die foto's van de vliegende beha's in de pesto?
Ja, ik heb een katerquote:Op zondag 6 juli 2008 15:34 schreef YPPY het volgende:
[..]
Het was verschrikkelijk.Maar wel heel erg leuk. Heb je een kater of valt het mee? Weet je nog wat je allemaal beloofd hebt?
http://www.ovreisinfo.be/quote:Op zondag 6 juli 2008 17:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, ik heb een kater
En dat ik je zou helpen koken vrijdag, toch? 's kijken of ik vervoer kan regelen, en dan doe ik t. Heus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |