abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59878205
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 23:31 schreef mascara-klodder het volgende:
@Pandorah en YPPY: ik zit sowieso al in de stress omdat de meesten van die echt strak en opgeruimde en fantastische huizen hebben.

ga je je denk je beter voelen als ik foto's van mijn huisje plaats?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_59878252
maar daar gaat t toch niet om? mijn huis is alleen maar zo omdat onze situaties nou eenmaal anders zijn en ik ook niet goed kan functioneren in zooi en ja das een bewezen feit ...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_59878329
SOL, blijf gewoon lekker je lieve zelf, geen hond kijkt naar hoe je woont, ze kennen je situatie nu, als je lekker ontspannen bent is het ook beter voor je lijf. Loop je niet te stressen etc. Je kan het in een houten hutje op de hei met niks nog heel gezellig hebben, het gaat om de mensen, niet om de spullen

waar bemoei ik me ook mee, ik ben er niet eens
  donderdag 3 juli 2008 @ 23:49:41 #56
1762 YPPY
Yppiaans
pi_59878553
Het boeit toch niet hoe je huisje eruit ziet? Kan mij echt niks schelen. Tenzij er een dooie muis op m'n bord ligt. Je hoeft jezelf echt niet te bewijzen, voor niemand niet, dat weet ik zeker. Het is al super dat we mogen komen, gaan we er echt niet op letten of er stof ligt. Echt niet doen hoor, het is goed zoals het is.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  donderdag 3 juli 2008 @ 23:50:22 #57
1762 YPPY
Yppiaans
pi_59878565
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 23:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja! Van je slaapkamer, die is leuk. De rest ook hoor, maar die is extra leuk.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_59878626
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 23:39 schreef Bluezz het volgende:
SOL, blijf gewoon lekker je lieve zelf, geen hond kijkt naar hoe je woont, ze kennen je situatie nu, als je lekker ontspannen bent is het ook beter voor je lijf. Loop je niet te stressen etc. Je kan het in een houten hutje op de hei met niks nog heel gezellig hebben, het gaat om de mensen, niet om de spullen

waar bemoei ik me ook mee, ik ben er niet eens
Ik had liever dat hutje op de hei gehad, was veul stoerder en had MoBlo eindelijk die fucking bbq kunnen aansteken

Verder heb je helemaal gelijk, dat is sowieso mijn uitgangspunt. Forgive me if i have coldfeet

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-07-2008 23:53:42 ]
pi_59878657
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 23:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]

nope niet bepaald, jij hebt een leuk huisje van wat ik gezien heb
pi_59878681
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 23:33 schreef DarkElf het volgende:
Oh sol slinger je msn eens aan? NU!

als ik msn opstart gaat heel die klote comp weer uit
pi_59878830
je hebt een pm
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_59879011
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 23:50 schreef YPPY het volgende:
Ja! Van je slaapkamer, die is leuk. De rest ook hoor, maar die is extra leuk.
Mijn slaapkamer is mijn speciaalste kamer want die doet me aan mijn vriendinnen denken en zonder die gekke meiden had ikhet het afgelopen jaar veel moeilijker gehad

Ik herken het wel SoL dat je heel anders tegen je eigen vertrouwde troepjes aankijkt als er 'vreemden' komen, maar het is een irrationeel gevoel omdat iedereen toch voor jou en voor elkaar (en het eten) komt. Je huis moet wel héél erg zijn voor het mensen gaat opvallen (en nee, ik geloof ècht niet dat dat bij jou het geval is ).
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_59879013
Yppy, misschien is mus wel heel lekker

SOLlie, laat het over je heen komen. Komt helemaal goed

en CF ge moe gewoon arriveren zenne!
pi_59879060
Nou ja zulke dingen pmde ik ook al en msnde CF met een eventuele oplossing en nu ben ik uitgedacht en ga slapen...

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_59879464
ja hoi ik meld me hier ook eventjes!
pi_59879705
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 00:13 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Mijn slaapkamer is mijn speciaalste kamer want die doet me aan mijn vriendinnen denken en zonder die gekke meiden had ikhet het afgelopen jaar veel moeilijker gehad

Ik herken het wel SoL dat je heel anders tegen je eigen vertrouwde troepjes aankijkt als er 'vreemden' komen, maar het is een irrationeel gevoel omdat iedereen toch voor jou en voor elkaar (en het eten) komt. Je huis moet wel héél erg zijn voor het mensen gaat opvallen (en nee, ik geloof ècht niet dat dat bij jou het geval is ).
Het gaat me nieteens om de troepjes, dat heb je al aan die paar foto's kunnen zien

Je hebt wel gelijk dat we gewoon voor elkaar komen Ik moet gewoon niet zo spastisch doen
pi_59879732
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 00:40 schreef Memento-Mori het volgende:
ja hoi ik meld me hier ook eventjes!
en wat ga je maken?
pi_59879746
BVtw wel de eerste en laatste keer dat ik mijn verjaardag vier Ik wil taart
pi_59879756
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 01:00 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

en wat ga je maken?
ik maka niks en wat ik meeneem moet ik nog even bedenken, waar is nog behoefte aan
pi_59879865
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 01:02 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

ik maka niks en wat ik meeneem moet ik nog even bedenken, waar is nog behoefte aan
Ga naar een betere delicatesse-winkel en haal een paar dingetjes, goede gevulde olijfjes, een lekkere pesto of whatever. Er is verder genoeg te vinden in zo'n winkeltje, en het hoeft echt niet veel te zijn, gewoon een toevoeging op wat er al is
pi_59879908
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 01:10 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Ga naar een betere delicatesse-winkel en haal een paar dingetjes, goede gevulde olijfjes, een lekkere pesto of whatever. Er is verder genoeg te vinden in zo'n winkeltje, en het hoeft echt niet veel te zijn, gewoon een toevoeging op wat er al is
ok zaterdag ben ik de hele dag vrij dus ga dan wel even op zoek hoe zit het met drinken en dergelijke als gewoon fris bijv. wil het niet al te bont maken met alcohol en pm je me nog wat ik qua slaapdingen meemoet nemen enzo? slaapmatje? slaapzak? en het adres etc.
pi_59879994
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 01:13 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

ok zaterdag ben ik de hele dag vrij dus ga dan wel even op zoek hoe zit het met drinken en dergelijke als gewoon fris bijv. wil het niet al te bont maken met alcohol en pm je me nog wat ik qua slaapdingen meemoet nemen enzo? slaapmatje? slaapzak? en het adres etc.
Ik zorg ervoor dat er genoeg fris is te drinken Verder je pyjama en tandenborstel meenemen, ik heb hier genoeg tandpasta, shampoo en crêmespoeling

Dekbedden en kussens heb ik ook meer dan zat, ik kom alleen 1 luchtbed te kort, maar dan kunnen we de kussens van de bank evt ook wel gebruiken

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-07-2008 01:22:31 ]
pi_59880024
*note to myself: niet vergeten de bank uit te zuigen voor zaterdag
pi_59880056
Ok als ik mn slaapzak mee moet nemen roep je maar luchtbed ofzo is wat zwaar om mee te slepen alleen nouja loopt wel los
pi_59880106
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 01:26 schreef Memento-Mori het volgende:
Ok als ik mn slaapzak mee moet nemen roep je maar luchtbed ofzo is wat zwaar om mee te slepen alleen nouja loopt wel los
dekbedden genoeg hier dus
pi_59880110
ik heb me te pletter gewassen
pi_59880196
Arme jij., al die moeite als ik kan helpen met iets roep je maar hoor
pi_59881042
Zo! Met frisse moed weer aan de slag (met als motivatie pm van DarkElf ).
Eerst Milou maareens naar school krijgen.
Kleine meisjes worden groot en madameke wil dus nieteens meer met mij samen douchen
pi_59881044
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 01:39 schreef Memento-Mori het volgende:
Arme jij., al die moeite als ik kan helpen met iets roep je maar hoor
jou en ieders aanwezigheid is wat helpt morgen Ik ga me nu gewoon over mijn zenuwen heen zetten
pi_59881188
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 22:05 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Weet waar je aan begint. Bij de vorige CUL-meet (dat was een 'grote' meet) had ik 15 man/vrouw in huis
Op mijn vorige verjaardag had ik 30 man in huis. Komt goed.
pi_59881200
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 07:27 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Op mijn vorige verjaardag had ik 30 man in huis. Komt goed.
Gelukkig woon je lekker dichtbij
pi_59881229
Voor jou wel ja.

Ik ben in oktober jarig, dus, jullie horen het tegen die tijd wel dan.
pi_59881319
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 07:33 schreef Isegrim het volgende:
Voor jou wel ja.

Ik ben in oktober jarig, dus, jullie horen het tegen die tijd wel dan.
Je begrijpt natuurlijk wel dat we je daar aan gaan houden he
pi_59881326
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 07:50 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]

Je begrijpt natuurlijk wel dat we je daar aan gaan houden he
Uiteraard. I am a woman of my word.
pi_59881484
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 23:49 schreef YPPY het volgende:
Het boeit toch niet hoe je huisje eruit ziet? Kan mij echt niks schelen. Tenzij er een dooie muis op m'n bord ligt.

Mss valt er toch nog wat te regelen... DE, manlief was niet echt enthousiast over jouw plan maar het kan evt wel.... En als hij vandaag veel kon regelen, zou ie maandagochtend wel vrijnemen ofzo.
Gevalletje twijfel dus.
pi_59882257
Oh ok, te moeilijk ofzo?

Nou ja als ik t vraag wil Rtificial wel naar Leuven rijden, wan die rijdt toch al, maar dat vraag ik niet aan hem want hij doet al zo lief me halen en dat vind ik al veel eigelijk

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 4 juli 2008 @ 10:28:11 #87
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_59883191
CF, bleef jij niet ook slapen?

En ik moet me verontschuldigen dames, want ik wil heel graag iets heeeeeel cul verantwoord maken, lekker koken, exotische ingredienten enzo..maar afstand speelt een beetje een rol, en tijd ook. Ik had het in m'n hoofd gehaald om chocolade-ravioli te maken met gember vulling (Ja, dit heet lekker maken).. maar dat is niet te doen om mee te nemen etc. Daarna zat ik aan brownies te denken, maar omdat ik vanavond naar Tilburg ga ( ), is dat ook niet te doen.

Daarom denk ik, dat ik geheel in CUL-stijl een crumble ga maken. Die kan ik bij SOL wel in elkaar flansen, als die daar maar in de oven mag! Ijs erbij, en tis perfect!

Ik kan eventueel wel een matje meenemen, maar dat is een heleboel gesleep. Als iemand die dichterbij woont dat mee kan nemen zou dat wel heel fijn zijn!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_59883209
crumble
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 4 juli 2008 @ 10:41:02 #89
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_59883423
Solletje, je doet wel ff ademhalen en je niet te druk maken he?
Of zoals ze in Rotterdam zeggen; waar de vrouw woon, draagt ze haar kroon. Doe maar mooi prinsesje zijn en de dames in je kasteeltje ontvangen.
Genieten van die zeurwijven enzo, beetje pimpelen, beetje happen.

Ik heb het slechter

Ps: mijn presentje komt iets later dan zaterdag (wrs ma ); ik heb het namelijk uit mijn klauwen laten vallen en moest dus weer terug naar de winkel.
Maar ik zal aan je denken k?

Verder hoop ik dat jullie allemaal 10kg aankomen morgen!!!
pi_59883482
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 10:28 schreef AKnynke het volgende:
CF, bleef jij niet ook slapen?

En ik moet me verontschuldigen dames, want ik wil heel graag iets heeeeeel cul verantwoord maken, lekker koken, exotische ingredienten enzo..maar afstand speelt een beetje een rol, en tijd ook. Ik had het in m'n hoofd gehaald om chocolade-ravioli te maken met gember vulling (Ja, dit heet lekker maken).. maar dat is niet te doen om mee te nemen etc. Daarna zat ik aan brownies te denken, maar omdat ik vanavond naar Tilburg ga ( ), is dat ook niet te doen.

Daarom denk ik, dat ik geheel in CUL-stijl een crumble ga maken. Die kan ik bij SOL wel in elkaar flansen, als die daar maar in de oven mag! Ijs erbij, en tis perfect!

Ik kan eventueel wel een matje meenemen, maar dat is een heleboel gesleep. Als iemand die dichterbij woont dat mee kan nemen zou dat wel heel fijn zijn!
oeeehhh lekker crumble ik zal wel ijs halen, ik heb alleen geen ijsschep, dus geen perfect bolletje ernaast
matrasprobleem is wel opgelost, desnoods haal ik de kussens van de bank

*nogmaals note to myself: de kussen van de bank halen en alle zooi wegzuigen

Vanuit Tilburg kan je btw zonder overstappen in Delft komen (vanuit Maastricht ook volgens mij, aangezien er hier ook een trein rechtstreeks naar Maastricht gaat, of was het nou Venlo )
  vrijdag 4 juli 2008 @ 10:45:35 #91
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_59883506
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 10:44 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

oeeehhh lekker crumble ik zal wel ijs halen, ik heb alleen geen ijsschep, dus geen perfect bolletje ernaast
matrasprobleem is wel opgelost, desnoods haal ik de kussens van de bank

*nogmaals note to myself: de kussen van de bank halen en alle zooi wegzuigen

Vanuit Tilburg kan je btw zonder overstappen in Delft komen (vanuit Maastricht ook volgens mij, aangezien er hier ook een trein rechtstreeks naar Maastricht gaat, of was het nou Venlo )
Vanuit daar gaat er een trein naar Venlo.

Ik zit nog een beetje met de planning..ik word daar ergens in de middag al het huis uitgeschopt.. , maar kan moeilijk om 3 uur al bij jou op de stoep staan. Wil eigenlijk wel even naar het strand ofzo..hoever is dat van Delft af?
pi_59883593
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 10:41 schreef SHE het volgende:
Solletje, je doet wel ff ademhalen en je niet te druk maken he?
Of zoals ze in Rotterdam zeggen; waar de vrouw woon, draagt ze haar kroon. Doe maar mooi prinsesje zijn en de dames in je kasteeltje ontvangen.
Genieten van die zeurwijven enzo, beetje pimpelen, beetje happen.

Ik heb het slechter

Ps: mijn presentje komt iets later dan zaterdag (wrs ma ); ik heb het namelijk uit mijn klauwen laten vallen en moest dus weer terug naar de winkel.
Maar ik zal aan je denken k?

Verder hoop ik dat jullie allemaal 10kg aankomen morgen!!!
Morgenaaf ben ik een mooi prinsesje

Tot dan maak ik me wel druk en ben ik op van de zenuwen Ik was eerder vanochtend zelfs al deuren aan het poetsen (wat overigens geen overbodige luxe was )

Ohja voor iedereen, pm-en btw naar SOL, ik heb besloten dat ik vandaag en morgen een zee van liefde ben tussen alle stress door, zondag klodder ik gewoon weer een eind weg

Nu weer ff wasje vouwen
pi_59883672
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 09:34 schreef DarkElf het volgende:
Oh ok, te moeilijk ofzo?

Nou ja als ik t vraag wil Rtificial wel naar Leuven rijden, wan die rijdt toch al, maar dat vraag ik niet aan hem want hij doet al zo lief me halen en dat vind ik al veel eigelijk

Te laat
Mss gaan we vanavond na de bruiloft naar huis en dan gaan we morgenavond weer naar Den Haag... In dat geval ben ik wel een beetje later en heb ik weinig tijd om iets creatiefs te koken

Ik broed nog even verder.
  vrijdag 4 juli 2008 @ 10:57:36 #94
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_59883789
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 10:52 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Te laat
Mss gaan we vanavond na de bruiloft naar huis en dan gaan we morgenavond weer naar Den Haag... In dat geval ben ik wel een beetje later en heb ik weinig tijd om iets creatiefs te koken

Ik broed nog even verder.
Je hebt toch nog een huisje in Den Haag? Of heb ik wat gemist?
  vrijdag 4 juli 2008 @ 11:00:30 #95
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_59883851
gezellig
Confidence through competence
pi_59883899
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 10:57 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Je hebt toch nog een huisje in Den Haag? Of heb ik wat gemist?
Klopt! Maar een slaapplek is niet het probleem; we kunnen ook best bij vrienden slapen oid.
  vrijdag 4 juli 2008 @ 11:02:53 #97
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59883912
je MOET komen CF

dan maar weer gewoon pindarotsjes, of wat had je vorige keer bij je?
Doei.
  vrijdag 4 juli 2008 @ 11:05:31 #98
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_59883977
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 11:02 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Klopt! Maar een slaapplek is niet het probleem; we kunnen ook best bij vrienden slapen oid.
CF: je kunt niet niet komen hoor! Wat is het probleem?
pi_59884449
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 11:00 schreef Stereotomy het volgende:
gezellig
*SOL stenen gooit naar Steer
pi_59884872
Workin' on it... Voorlopige peiling: misschien komen (dan wrs te laat), zeker niet slapen.
  vrijdag 4 juli 2008 @ 11:37:02 #101
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_59884900
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 11:21 schreef SeaOfLove het volgende:

[..]

*SOL stenen gooit naar Steer
* Faithy ziet de Monty Phyton-scene uit Life of Brian nu voor zich

Jehova! Jehova!!
Doei.
pi_59886396
zo boodschappen gedaan, twee flessen rosé, twee flesen voor dat andere drankje wat ik ga maken, en alle andere dingen voor de hapjes plus de dingen voor vanavond om voor manlief wat lekkers in elkaar te flanzen ..

Lekker veel tillen dus, vond mijn lijf leuk

te laat wat een zeur zeg
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_59886525
quote:
Op vrijdag 4 juli 2008 12:28 schreef DarkElf het volgende:
zo boodschappen gedaan, twee flessen rosé, twee flesen voor dat andere drankje wat ik ga maken, en alle andere dingen voor de hapjes plus de dingen voor vanavond om voor manlief wat lekkers in elkaar te flanzen ..

Lekker veel tillen dus, vond mijn lijf leuk

te laat wat een zeur zeg
jij bent gewoon ook een prinsesje morgenaaf, we zorgen dat we alles klaar hebben en gaan dan met de pootjes omhoog

Btw keukenvloer gedweild Bovenop de computerkast alles weggeruimd/weggegooid en schoongemaakt(in de comp-kast doe ik niks, dat is mijn eigenste ranzige en rommelige hoekje )
Deel slaapkamervloer ook gedweild
Afwas/afdroog is helemaal weg nu inmiddels En het vloertje en de muren van het pleetje is ook gesopt
  vrijdag 4 juli 2008 @ 12:44:07 #104
1762 YPPY
Yppiaans
pi_59886812
Gek! Volgende week krijg ik ook een boel fok!kers op bezoek. Nu voel ik me helemaal schuldig dat ik ook schoon moet gaan maken.
*OUD heilige*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')