quote:Op donderdag 3 juli 2008 23:31 schreef mascara-klodder het volgende:
@Pandorah en YPPY: ik zit sowieso al in de stress omdat de meesten van die echt strak en opgeruimde en fantastische huizen hebben.
Ja! Van je slaapkamer, die is leuk.quote:Op donderdag 3 juli 2008 23:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]ga je je denk je beter voelen als ik foto's van mijn huisje plaats?
Ik had liever dat hutje op de hei gehad, was veul stoerder en had MoBlo eindelijk die fucking bbq kunnen aanstekenquote:Op donderdag 3 juli 2008 23:39 schreef Bluezz het volgende:
SOL, blijf gewoon lekker je lieve zelf, geen hond kijkt naar hoe je woont, ze kennen je situatie nu, als je lekker ontspannen bent is het ook beter voor je lijf. Loop je niet te stressen etc. Je kan het in een houten hutje op de hei met niks nog heel gezellig hebben, het gaat om de mensen, niet om de spullen![]()
waar bemoei ik me ook mee, ik ben er niet eens
nope niet bepaald, jij hebt een leuk huisje van wat ik gezien hebquote:Op donderdag 3 juli 2008 23:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]ga je je denk je beter voelen als ik foto's van mijn huisje plaats?
Mijn slaapkamer is mijn speciaalste kamerquote:Op donderdag 3 juli 2008 23:50 schreef YPPY het volgende:
Ja! Van je slaapkamer, die is leuk.De rest ook hoor, maar die is extra leuk.
Het gaat me nieteens om de troepjes, dat heb je al aan die paar foto's kunnen zienquote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn slaapkamer is mijn speciaalste kamerwant die doet me aan mijn vriendinnen denken en zonder die gekke meiden had ikhet het afgelopen jaar veel moeilijker gehad
![]()
Ik herken het wel SoL dat je heel anders tegen je eigen vertrouwde troepjes aankijkt als er 'vreemden' komen, maar het is een irrationeel gevoel omdat iedereen toch voor jou en voor elkaar (en het eten) komt. Je huis moet wel héél erg zijn voor het mensen gaat opvallen (en nee, ik geloof ècht niet dat dat bij jou het geval is).
en wat ga je maken?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:40 schreef Memento-Mori het volgende:
ja hoi ik meld me hier ook eventjes!
Ga naar een betere delicatesse-winkel en haal een paar dingetjes, goede gevulde olijfjes, een lekkere pesto of whatever. Er is verder genoeg te vinden in zo'n winkeltje, en het hoeft echt niet veel te zijn, gewoon een toevoeging op wat er al isquote:Op vrijdag 4 juli 2008 01:02 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik maka niks en wat ik meeneem moet ik nog even bedenken, waar is nog behoefte aan
ok zaterdag ben ik de hele dag vrij dus ga dan wel even op zoek hoe zit het met drinken en dergelijke als gewoon fris bijv. wil het niet al te bont maken met alcoholquote:Op vrijdag 4 juli 2008 01:10 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ga naar een betere delicatesse-winkel en haal een paar dingetjes, goede gevulde olijfjes, een lekkere pesto of whatever. Er is verder genoeg te vinden in zo'n winkeltje, en het hoeft echt niet veel te zijn, gewoon een toevoeging op wat er al is
Ik zorg ervoor dat er genoeg fris is te drinkenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 01:13 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ok zaterdag ben ik de hele dag vrij dus ga dan wel even op zoek hoe zit het met drinken en dergelijke als gewoon fris bijv. wil het niet al te bont maken met alcoholen pm je me nog wat ik qua slaapdingen meemoet nemen enzo? slaapmatje? slaapzak? en het adres etc.
dekbedden genoeg hier dusquote:Op vrijdag 4 juli 2008 01:26 schreef Memento-Mori het volgende:
Ok als ik mn slaapzak mee moet nemen roep je maarluchtbed ofzo is wat zwaar om mee te slepen alleen
nouja loopt wel los
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 01:39 schreef Memento-Mori het volgende:
Arme jij., al die moeiteals ik kan helpen met iets roep je maar hoor
Op mijn vorige verjaardag had ik 30 man in huis.quote:Op donderdag 3 juli 2008 22:05 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Weet waar je aan begint. Bij de vorige CUL-meet (dat was een 'grote' meet) had ik 15 man/vrouw in huis
Gelukkig woon je lekker dichtbijquote:Op vrijdag 4 juli 2008 07:27 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Op mijn vorige verjaardag had ik 30 man in huis.Komt goed.
Je begrijpt natuurlijk wel dat we je daar aan gaan houden hequote:Op vrijdag 4 juli 2008 07:33 schreef Isegrim het volgende:
Voor jou wel ja.
Ik ben in oktober jarig, dus, jullie horen het tegen die tijd wel dan.
Uiteraard. I am a woman of my word.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 07:50 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Je begrijpt natuurlijk wel dat we je daar aan gaan houden he
quote:Op donderdag 3 juli 2008 23:49 schreef YPPY het volgende:
Het boeit toch niet hoe je huisje eruit ziet? Kan mij echt niks schelen. Tenzij er een dooie muis op m'n bord ligt.![]()
oeeehhh lekker crumblequote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:28 schreef AKnynke het volgende:
CF, bleef jij niet ook slapen?
En ik moet me verontschuldigen dames, want ik wil heel graag iets heeeeeel cul verantwoord maken, lekker koken, exotische ingredienten enzo..maar afstand speelt een beetje een rol, en tijd ook. Ik had het in m'n hoofd gehaald om chocolade-ravioli te maken met gember vulling (Ja, dit heet lekker maken).. maar dat is niet te doen om mee te nemen etc. Daarna zat ik aan brownies te denken, maar omdat ik vanavond naar Tilburg ga (), is dat ook niet te doen.
Daarom denk ik, dat ik geheel in CUL-stijl een crumble ga maken. Die kan ik bij SOL wel in elkaar flansen, als die daar maar in de oven mag! Ijs erbij, en tis perfect!
Ik kan eventueel wel een matje meenemen, maar dat is een heleboel gesleep. Als iemand die dichterbij woont dat mee kan nemen zou dat wel heel fijn zijn!
Vanuit daar gaat er een trein naar Venlo.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:44 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
oeeehhh lekker crumbleik zal wel ijs halen, ik heb alleen geen ijsschep, dus geen perfect bolletje ernaast
![]()
matrasprobleem is wel opgelost, desnoods haal ik de kussens van de bank![]()
*nogmaals note to myself: de kussen van de bank halen en alle zooi wegzuigen![]()
Vanuit Tilburg kan je btw zonder overstappen in Delft komen(vanuit Maastricht ook volgens mij, aangezien er hier ook een trein rechtstreeks naar Maastricht gaat, of was het nou Venlo
)
Morgenaaf ben ik een mooi prinsesjequote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:41 schreef SHE het volgende:
Solletje, je doet wel ff ademhalen en je niet te druk maken he?
Of zoals ze in Rotterdam zeggen; waar de vrouw woon, draagt ze haar kroon. Doe maar mooi prinsesje zijn en de dames in je kasteeltje ontvangen.
Genieten van die zeurwijven enzo, beetje pimpelen, beetje happen.
Ik heb het slechter![]()
Ps: mijn presentje komt iets later dan zaterdag (wrs ma ); ik heb het namelijk uit mijn klauwen laten vallenen moest dus weer terug naar de winkel.
Maar ik zal aan je denken k?
Verder hoop ik dat jullie allemaal 10kg aankomen morgen!!!
Te laatquote:Op vrijdag 4 juli 2008 09:34 schreef DarkElf het volgende:
Oh ok, te moeilijk ofzo?
Nou ja als ik t vraag wil Rtificial wel naar Leuven rijden, wan die rijdt toch al, maar dat vraag ik niet aan hem want hij doet al zo lief me halen en dat vind ik al veel eigelijk
Je hebt toch nog een huisje in Den Haag? Of heb ik wat gemist?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:52 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Te laat
Mss gaan we vanavond na de bruiloft naar huis en dan gaan we morgenavond weer naar Den Haag... In dat geval ben ik wel een beetje later en heb ik weinig tijd om iets creatiefs te koken
Ik broed nog even verder.
Klopt! Maar een slaapplek is niet het probleem; we kunnen ook best bij vrienden slapen oid.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:57 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Je hebt toch nog een huisje in Den Haag? Of heb ik wat gemist?
CF: je kunt niet niet komen hoor! Wat is het probleem?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:02 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Klopt! Maar een slaapplek is niet het probleem; we kunnen ook best bij vrienden slapen oid.
jij bent gewoon ook een prinsesje morgenaaf, we zorgen dat we alles klaar hebben en gaan dan met de pootjes omhoogquote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:28 schreef DarkElf het volgende:
zo boodschappen gedaan, twee flessen rosé, twee flesen voor dat andere drankje wat ik ga maken, en alle andere dingen voor de hapjes plus de dingen voor vanavond om voor manlief wat lekkers in elkaar te flanzen ..
Lekker veel tillen dus, vond mijn lijf leuk![]()
te laatwat een zeur zeg
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |