je hebt hem iig meegenomen, dat is al heel watquote:Op zondag 6 juli 2008 18:20 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh oh... Ik vond mijn BH vanmorgen terug in mijn tas... Hoe we er in hemelsnaam bij kwamen om die uit te trekken
Gister avond was dat echt héél grappigquote:Op zondag 6 juli 2008 18:20 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh oh... Ik vond mijn BH vanmorgen terug in mijn tas... Hoe we er in hemelsnaam bij kwamen om die uit te trekken
volgens mij was t mijn schuld. Ik heb iig iets geroepen over m'n dat ik niet houd van bh's aanhebben, en dat als ik bij m'n ouders ben m'n bh altijduittrek, en ze dat gek vinden als ik m'n bh door m'n mouw naar buiten trek ofzo. Toen gingen we allemaal aan onze 'bh's zitten, en hebben we nog een les 'tieten-in-bh-stoppen' gehad...quote:Op zondag 6 juli 2008 18:20 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hoi DE, wat een leuke telefoonstem heb je.quote:Op zondag 6 juli 2008 18:27 schreef DarkElf het volgende:
[..]
je hebt hem iig meegenomen, dat is al heel wat
ik ben wel mijn zonnebril ergens kwijt geraakt... dus hoop dat ie bij mk ligt..
ik ken hem niet... dus geen idee of je dat meent of nietquote:Op zondag 6 juli 2008 18:32 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hoi DE, wat een leuke telefoonstem heb je.
ja nog steeds denk ikquote:Op zondag 6 juli 2008 18:51 schreef ColdFeet het volgende:
DE, hij lag toch op tafel, je zonnebril?
Nu hebben we toch gemeet - over de telefoon - maar uiterlijk is overrated, toch?quote:Op zondag 6 juli 2008 18:51 schreef DarkElf het volgende:
[..]
ik ken hem niet... dus geen idee of je dat meent of niet
DE was toch niet aan de telefoon... of heb ik met een half oor zitten luisteren?quote:Op zondag 6 juli 2008 18:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nu hebben we toch gemeet - over de telefoon - maar uiterlijk is overrated, toch?
uiterlijk is overrated ja.. enne ja das waar dus jij bent ook niet eng meer...quote:Op zondag 6 juli 2008 18:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nu hebben we toch gemeet - over de telefoon - maar uiterlijk is overrated, toch?
Ik werd voor een 2e keer opgebeld later op de avond.quote:Op zondag 6 juli 2008 18:59 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
DE was toch niet aan de telefoon... of heb ik met een half oor zitten luisteren?
ehm dat was mijn conclusie al na je stipjes overpeinzingen en zenuwen enzo in de scquote:Op zondag 6 juli 2008 19:01 schreef Stereotomy het volgende:
Oh, hebben de dames gezegd dat ik *niet* eng ben?
O die opname ken ik dan weer niet.quote:Op zondag 6 juli 2008 19:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik werd voor een 2e keer opgebeld later op de avond.
Nah, die was ongeveer gelijk van strekking als de eerste, dus geen nut om die op te nemen.quote:Op zondag 6 juli 2008 19:03 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O die opname ken ik dan weer niet.
Had je er maar moeten zijn dooskequote:Op zondag 6 juli 2008 19:30 schreef SHE het volgende:
Belachelijk dat jullie je BH's hebben uitgetrokken zonder mij.
Als jij naar België komt, trek ik speciaal voor jou nog een keer mijn BH uitquote:Op zondag 6 juli 2008 19:30 schreef SHE het volgende:
Maar SHE, laten we eerlijk zijn, jij zegt altijd alle meets af, dus hoe moeten wijven hun BH's ooit uittrekken met jou erbíj!quote:Op zondag 6 juli 2008 19:30 schreef SHE het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |