Toen isa vanmorgen in d'r bh rondliep (quote:Op zondag 6 juli 2008 19:37 schreef ColdFeet het volgende:
Vooral ook de cursus: 'hoe trek ik fatsoenlijk een BH aan' met-je-handen-schudden-in-je-cups
Het was met recht een tietenmeet
yep; donderdag @ kijkoperatie. Mijn kruisbanden worden als ik het goed begrijp weer doorgesneden en strakker aangetrokken, zodat de belachelijke speling ( lees: mijn knieschijf ligt naast mijn onderbeen ) opgelost wordt.quote:
Ik heb geen idee Dude, ik meen te weten dat ik maar een keer heb toegezegd.quote:Op zondag 6 juli 2008 19:42 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Daar twijfel ik niet aan.
Maar je toezeggen en daarna afzeggen is vrij legendarisch.![]()
Ik zou anders niet weten waarom ik dat zou weten namelijk.
Met Jarno ben ik het vaker eens dan oneens hoor, maar als ik het oneens ben, is het ook meteen ellendig.quote:Op zondag 6 juli 2008 19:47 schreef YPPY het volgende:
SHE: volgende keer wel komen hoor, het was echt leuk en ik wil nu wel eens zien met wie mijn man overhoop ligt.
Ik haat Swets ook.quote:Op zondag 6 juli 2008 19:50 schreef SHE het volgende:
[..]
Met Jarno ben ik het vaker eens dan oneens hoor, maar als ik het oneens ben, is het ook meteen ellendig.
Je bent in de war met Swets. Die haat ik.
Tof dat jij ook hebt genoten!
Ja, omdat het eigenlijk een onzekere lul is. Tuurlijk is hij dan aardig.quote:Op zondag 6 juli 2008 19:54 schreef ColdFeet het volgende:
Swets is een dreiner. Maar men zegt dat ie in het echie best aardig is.
Net zoals ik
Afspraak? Que?quote:Op zondag 6 juli 2008 19:47 schreef YPPY het volgende:
Lein: dat je die afspraak hebt gemaakt is echt mega-super-verschrikkelijk-keistoer.
Ik vond het ook hartstikke leuk, en,eindelijk eens echt gezichten te zien en ook zien hoe mensen echt zijn is wel heel erg leuk iddquote:
Oeh spannend SHE! maar goed, hoe eerder hoe beter want dan kan je iig weer uit de voetenquote:Op zondag 6 juli 2008 19:46 schreef SHE het volgende:
[..]
yep; donderdag @ kijkoperatie. Mijn kruisbanden worden als ik het goed begrijp weer doorgesneden en strakker aangetrokken, zodat de belachelijke speling ( lees: mijn knieschijf ligt naast mijn onderbeen ) opgelost wordt.
Kniebanden weten ze niet zeker, omdat deze al eens aan elkaar zijn genaaid ( die heb ik ooit volledig doorgescheurd ). Dat beslissen ze on the spot geloof ik.
De orthopeed die het zou doen is nog steeds niet beter; dus er komt een collega. Ik ken hem niet, is een duitser en heeft voorheen veel voetbal-knietjes gedaan. Vind ik eigenlijk wel een meevaller, want het is geloof ik ook een typische voetbal-knie.
@ Elf: Nou trots. Omdat je het zomaar hebt gedaan, omdat je er duidelijk van genoten hebt en omdat mij dat ook helpt. Jij stoere modderfokker.
redleijk geod? Ik heb hem in geen jaren gezien. Eén van de laatste keren was op zijn waterbed. Vergt toch enige handigheid. Slapen op zo'n waterbed.quote:
Ben je nog steeds een beetje dronken?quote:Op zondag 6 juli 2008 20:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
redleijk geod? Ik heb hem in geen jaren gezien. Eén van de laatste keren was op zijn waterbed. Vergt toch enige handigheid. Slapen op zo'n waterbed.
En lief dat je mijn tieten lekker vond liggen.
En voor SoL erover begint: ik heb CnK's sperma over mijn lijf en haren gesmeert. Zo.
Neequote:
T had ergens hiermee te maken!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 18:55 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik doe niks meer vanaaf, behalve nog 1 wasje draaien en 2 wassen wegvouwen, dan is alles wegewerktOndertussen kan cnk dan mooi het bed opmaken....zullen met een badlaken eronder wippen vanaaf, zodat niemand in de sperma-klodders hoeft te slapen morgenaaf
ROFLMAO!!quote:
Ik heb amper gedronken hoorquote:Op zondag 6 juli 2008 21:29 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb echt wat gemist geloof ik.
Als ik mijn feestje houd, zal ik de drank maar verstoppen.
Ben je mal. Geef Nynke en mij een fles wodka, zet ons in een hoekje, en je hebt na een half uurtje gegarandeerd vermaak, inclusief zwaaiende BH'squote:Op zondag 6 juli 2008 21:29 schreef Isegrim het volgende:
Ik heb echt wat gemist geloof ik.
Als ik mijn feestje houd, zal ik de drank maar verstoppen.
Oh hemelquote:Op zondag 6 juli 2008 21:38 schreef DarkElf het volgende:
soms blijven er woorden hangen die langskomen dames
that's all you'll hear from me
Een half uur, zo lang?quote:Op zondag 6 juli 2008 21:37 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ben je mal. Geef Nynke en mij een fles wodka, zet ons in een hoekje, en je hebt na een half uurtje gegarandeerd vermaak, inclusief zwaaiende BH's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |