Ik ook van jou heurquote:
Er zijn mensen die moeten werkenquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:09 schreef tripack het volgende:
jeetje werd tijd mannu heb ik ook een topic geopend
Helemaal gelijk..hij moest gewoon een nieuwe openenquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:12 schreef lynda het volgende:
Omdat ik hem op msn even geschopt heb
Deze was eerder
Nee snachts pasquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:11 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Waarom godverdomme eigenlijk?
Oja Wl nog regen en onweer gehad gisteravond?
"I know your mother is a bad bitch, but she's making me fucking do her all the time!"quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
Leuke ondertitel heb je trouwens:
"I know "moeder" is a bad word...but you're making me "je moeder" you all the time!"
Hier ook ja, tot vanmiddag!quote:
Das dan wel weer jammer. Hier begon het in de avond en is volgens mij zo rond 1 uur gestopt.quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Nee snachts pasik werd wakker vd warmte en bliksem, heb het raam opengedaan en ben verder gaan slapen.
Ja hoor prima..lag er alleen niet zo vroeg in zoals ik zei dat ik ging doenquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:16 schreef Crazy-M het volgende:
DIERTJUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUH![]()
Goed geslapen vannacht ???
tralalalala, nog 3 uur en 3 kwartier, tralalalalalala
* Sgele geeft Crazy een paar stampen tegen z'n tandenquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:16 schreef Crazy-M het volgende:
DIERTJUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUH![]()
Goed geslapen vannacht ???
tralalalala, nog 3 uur en 3 kwartier, tralalalalalala
ja ik zat er echt helemaal klaar voor. dus was wel een beetje teleurgesteld ja.quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:17 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Das dan wel weer jammer. Hier begon het in de avond en is volgens mij zo rond 1 uur gestopt.
Dat jij kan slapen in die herrie zegquote:
Gaarheid ja, en ik moet nog 1 uur en 3 kwartierquote:
kan ik er wat aan doen dat ik eindelijk wakker wordtquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:18 schreef Sgele het volgende:
[..]
* Sgele geeft Crazy een paar stampen tegen z'n tanden
Gast, doe eens normaal met dat geschreeuw van je
nog 3,5 uurquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gaarheid ja, en ik moet nog 1 uur en 3 kwartier
dan ben je bijna klaarquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gaarheid ja, en ik moet nog 1 uur en 3 kwartier
o ok.quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:18 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ja hoor prima..lag er alleen niet zo vroeg in zoals ik zei dat ik ging doenWas nog druk met Angel kijken en toen niet op de tijd gelet
En dat gaat ooit wel een keer lukkenquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik zat er echt helemaal klaar voor. dus was wel een beetje teleurgesteld ja.
ooit wil ik eens er een foto van maken.
Mja je mag zo ook op vakantie he.. het is je soort van vergevenquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
kan ik er wat aan doen dat ik eindelijk wakker wordt
heel de morgen suf gezeten
Was half 3 gewordenquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
o ok.
en het was al bijna 0:00 volgens mij
Later als we groot zijnquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:23 schreef diertjuh het volgende:
[..]
En dat gaat ooit wel een keer lukken
alleen worden we niet meer groterquote:
ik dacht dat jij in het weekend zon 6 cm langer was ?quote:
nee man 1 keer in de maand maarquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik dacht dat jij in het weekend zon 6 cm langer was ?
[ afbeelding ]
quote:
jah en gaat nu fucking sloomquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:24 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mja je mag zo ook op vakantie he.. het is je soort van vergeven
Goed planquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:18 schreef Sgele het volgende:
[..]
* Sgele geeft Crazy een paar stampen tegen z'n tanden
Gast, doe eens normaal met dat geschreeuw van je
tis hier precies omgedraaid van de situatie die jij hier schetst, ik heb vandaag weleenswaar 5 minuten gewerkt. aaarghhhquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:46 schreef 907 het volgende:
Goedemiddag!
Tis verdomme zo druk deze week dat ik nieteens tijd heb gehad om hier even fatsoenlijk gedag te zeggen
damn wat lang man... dat je het volhoudt.quote:
Dan heb je dat bij dezen gedaan... Bedankt voor je inzetquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:46 schreef 907 het volgende:
Goedemiddag!
Tis verdomme zo druk deze week dat ik nieteens tijd heb gehad om hier even fatsoenlijk gedag te zeggen
Hail to the king babyquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
tis hier precies omgedraaid van de situatie die jij hier schetst, ik heb vandaag weleenswaar 5 minuten gewerkt. aaarghhh
Ik hoop het maar, de tijd is nog niet voorbij hoorquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:50 schreef tripack het volgende:
[..]
damn wat lang man... dat je het volhoudt.
WOEHOEH!!quote:
vraag me af wanneer de nieuwe komt. ziet er erg vet uitquote:Op donderdag 3 juli 2008 14:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
WOEHOEH!!
Let's kick ass and chew bubblegum... And I'm all out of gum
Maakt niet uit johquote:Op donderdag 3 juli 2008 14:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
vraag me af wanneer de nieuwe komt. ziet er erg vet uit
mompelt iets over bijten ....quote:
ook op de pc of niet ???quote:
Je valt in herhaling (denk maar eens goed naquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dan heb je dat bij dezen gedaan... Bedankt voor je inzet
dan koop ik hem meteenquote:
Ik wou dat ik dat deze week een keer hadquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
tis hier precies omgedraaid van de situatie die jij hier schetst, ik heb vandaag weleenswaar 5 minuten gewerkt. aaarghhh
denken is moeilijk in dit topicquote:Op donderdag 3 juli 2008 14:14 schreef 907 het volgende:
[..]
Je valt in herhaling (denk maar eens goed na)
Nadenken en geen zin meer hebben en gaarheid in 1 zin... geen fijne combinatiequote:Op donderdag 3 juli 2008 14:14 schreef 907 het volgende:
[..]
Je valt in herhaling (denk maar eens goed na)
En toch istie niet van Duke Nukemquote:Op donderdag 3 juli 2008 14:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
WOEHOEH!!
Let's kick ass and chew bubblegum... And I'm all out of gum
geen één quote uit duke is van duke origineel!quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:29 schreef Sgele het volgende:
[..]
En toch istie niet van Duke Nukem
They Live - Stephen King
Ow...dat wist ik dan weer nietquote:Op donderdag 3 juli 2008 14:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
geen één quote uit duke is van duke origineel!
Maakt niks uit, de quotes worden gewoon op gayniale wijze gebracht door The Duke!quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
geen één quote uit duke is van duke origineel!
hmm dat is echt kut jahquote:Op donderdag 3 juli 2008 14:55 schreef diertjuh het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe ik aan fatsoenlijk werk kom...als school mij geen gegevens geeft van de lesdagen en lesuren...kwerd net gebeld door uitzendbureau content..ze wouden weten of ze nog iets voor me konden doen maar omdat ik maar parttime kan werken dus 2 dagen ofzo...en ik geen lesdagen en uren weet konden ze niets voor me doen... Daarnaast worden de dagen en uren en blabla ook nog per periode veranderd ook. Kan mij iemand dan vertellen welke werkgever zoiets wil?
Ik haat die kloten school...![]()
![]()
![]()
Sorry moest er ff uit.
Moet het werk te maken hebben met je opleiding? Probeer eens een callcenter? Die zoeken vaak ook parttimers en kan je meestal je eigen uren een beetje indelen.quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:55 schreef diertjuh het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe ik aan fatsoenlijk werk kom...als school mij geen gegevens geeft van de lesdagen en lesuren...kwerd net gebeld door uitzendbureau content..ze wouden weten of ze nog iets voor me konden doen maar omdat ik maar parttime kan werken dus 2 dagen ofzo...en ik geen lesdagen en uren weet konden ze niets voor me doen... Daarnaast worden de dagen en uren en blabla ook nog per periode veranderd ook. Kan mij iemand dan vertellen welke werkgever zoiets wil?
![]()
![]()
Sorry moest er ff uit.
kom op! volhouden! de 1e 2 weken zijn het zwaarste!quote:
wanneer krijg je je rooster ?quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:55 schreef diertjuh het volgende:
![]()
![]()
Sorry moest er ff uit.
quote:Op donderdag 3 juli 2008 15:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kom op! volhouden! de 1e 2 weken zijn het zwaarste!
ja ik weet wat je bedoeld,je hebt het gevoel pas tot rust te komen na een peuk.quote:Op donderdag 3 juli 2008 15:15 schreef Sgele het volgende:
[..]moet lukken toch?
Heb gewoon verdomd veul zin in een peuk
25 augustus pas en dat is te laat! En een mentor van mn school doet ook geen moeite om even te zorgen dat ik um eerder krijg of dat hij me even terug mailt.quote:Op donderdag 3 juli 2008 15:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wanneer krijg je je rooster ?
quote:
maar kan je niet tot 25 augustus werken ?quote:Op donderdag 3 juli 2008 15:22 schreef diertjuh het volgende:
[..]
25 augustus pas en dat is te laat! En een mentor van mn school doet ook geen moeite om even te zorgen dat ik um eerder krijg of dat hij me even terug mailt.
dan was ik je net een half uurtje voorquote:Op donderdag 3 juli 2008 15:25 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
OMG die zat een uur geleden onder mn ctrl-V
Euhm nu tijdelijk werk aannemen op afwachting van je rooster ed?quote:Op donderdag 3 juli 2008 15:22 schreef diertjuh het volgende:
[..]
25 augustus pas en dat is te laat! En een mentor van mn school doet ook geen moeite om even te zorgen dat ik um eerder krijg of dat hij me even terug mailt.
Ja dat lijkt me de beste oplossing?quote:Op donderdag 3 juli 2008 15:29 schreef lynda het volgende:
[..]
Euhm nu tijdelijk werk aannemen op afwachting van je rooster ed?
hahaquote:Op donderdag 3 juli 2008 15:31 schreef WhiteLightning het volgende:
haha PWND!
http://www.techotic.com/t(...)wing-news-group.html
Het zou niet moeten mogen ...eerhm.. ofzoietsquote:Op donderdag 3 juli 2008 15:51 schreef tripack het volgende:
ongekend... zo ben je gewoon hard aan het werk
was op zoek in google naar fail plaatjesquote:Op donderdag 3 juli 2008 15:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan was ik je net een half uurtje voorwaar had je hem vandaan ?
tjah.... bazen die bang zijn dat je product minder wordt als je een vakantie neemtquote:Op donderdag 3 juli 2008 15:54 schreef Sgele het volgende:
[..]
Het zou niet moeten mogen ...eerhm.. ofzoiets
Product of productie? als je 'product' minder wordt, zal WL z'n moeder niet blij met je zijn denkquote:Op donderdag 3 juli 2008 15:57 schreef tripack het volgende:
[..]
tjah.... bazen die bang zijn dat je product minder wordt als je een vakantie neemt
ze heeft altidj jou toch nogquote:Op donderdag 3 juli 2008 16:04 schreef Sgele het volgende:
[..]
Product of productie? als je 'product' minder wordt, zal WL z'n moeder niet blij met je zijn denk
Wat toevallig, mag ik mee?quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:05 schreef lynda het volgende:
* lynda gaat draculettetje even verrassen door toch wel langs te komen op dr bruiloft
nee mijn eindproductquote:Op donderdag 3 juli 2008 16:04 schreef Sgele het volgende:
[..]
Product of productie? als je 'product' minder wordt, zal WL z'n moeder niet blij met je zijn denk
GASTquote:Op donderdag 3 juli 2008 16:09 schreef tripack het volgende:
[..]
nee mijn eindproduct is WL's moeder... en WL z'n moeder kan me piemol op daar heeft ze mijn product pas voor nodig
jah je moet mij ook altijd serieus nemenquote:
quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:12 schreef Suga_Mama het volgende:
Mag ik hier pimpen met mijn vakantie!?
NEE!!quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:12 schreef Suga_Mama het volgende:
quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:12 schreef Suga_Mama het volgende:
van mij wel hoor! er zijn zat mensen die hier posten terwijl ze vrij zijn!quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:12 schreef Suga_Mama het volgende:
quote:
heulemaal niet want die bokkem van een WL zegt weer iets anders !quote:
en ik ookquote:Op donderdag 3 juli 2008 16:21 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
heulemaal niet want die bokkem van een WL zegt weer iets anders !
ik ben vaak tegendraadsquote:Op donderdag 3 juli 2008 16:21 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
heulemaal niet want die bokkem van een WL zegt weer iets anders !
das toch standaardquote:
vindt je het niet gezellig dan ? van mij mag iedereen hier gewoon posten!quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:24 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
das toch standaard
wrom maken die mensen die niet aan het werk zijn en niets te doen hebben niet een eigen topic
geen reet te doen in het algemeen oid ??
Mja ik maakte eigenlijk maar een geintje...alsof iemand luistert naar wat wij zeggenquote:Op donderdag 3 juli 2008 16:24 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
das toch standaard
wrom maken die mensen die niet aan het werk zijn en niets te doen hebben niet een eigen topic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
ieder zijn manier van communiceren heaquote:Op donderdag 3 juli 2008 16:27 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mja ik maakte eigenlijk maar een geintje...alsof iemand luistert naar wat wij zeggen
Jouw opmerking om mensen het topic uit te sturen lijkt een beetje op zo'n rare snor meer dan 60 jaar geleden
?!?quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:27 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mja ik maakte eigenlijk maar een geintje...alsof iemand luistert naar wat wij zeggen
Jouw opmerking om mensen het topic uit te sturen lijkt een beetje op zo'n rare snor meer dan 60 jaar geleden
nee dat heb je verkeerd... hij zei nooit ietsquote:
je haalt de woorden uit m'n toetsenbordquote:Op donderdag 3 juli 2008 16:31 schreef tripack het volgende:
[..]
nee dat heb je verkeerd... hij zei nooit iets
ok jij je zinquote:Op donderdag 3 juli 2008 16:31 schreef tripack het volgende:
[..]
nee dat heb je verkeerd... hij zei nooit iets
omdat het op je werk uitzonderlijk is (hoort te zijn)quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:24 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
das toch standaard
fijne avond Sgelequote:
Inderdaad, anders heeft Beller niets te doen hierquote:Op donderdag 3 juli 2008 16:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
vindt je het niet gezellig dan ? van mij mag iedereen hier gewoon posten!
idd, die heeft er een aardige taak aanquote:Op donderdag 3 juli 2008 16:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad, anders heeft Beller niets te doen hier
hhahaa, heb je nog plannen/waar ga je heen?quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:40 schreef Crazy-M het volgende:
nog 20 tot de vakantie
echt ontzettend zin in om die laatste 20 min is lekker niks te doen
daaromquote:Op donderdag 3 juli 2008 16:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd, die heeft er een aardige taak aan
Beller doet hier aan sollicitatie gesprekken afnemen, en op zijn "werk" vergaderenquote:Op donderdag 3 juli 2008 16:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd, die heeft er een aardige taak aan
heel af en toe is hij er savonds ook , net zoals ik. ben er ook soms savonds.quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:43 schreef tripack het volgende:
[..]
daarommaja moeten ze wel binnen kantooruren komen
Zoiets, dat ziet er beter uitquote:Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze swaffel voorwaarden en "onze moeder!
ik ben er soms ook 's avonds... misschien vanavond laatquote:Op donderdag 3 juli 2008 16:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heel af en toe is hij er savonds ook , net zoals ik. ben er ook soms savonds.
ratelbandquote:Op donderdag 3 juli 2008 16:47 schreef WhiteLightning het volgende:
hahhahahaha emiel ratelband op de radio, die heeft een stem ingesproken voor navigatie.
zegt ie , "Nou kim holland, is er voor de mastuberende hetero, en ik ben er voor de vrouwen en voor de homos " hahahhaa
stukken beter Droxzquote:
Cool, maak er een leuke avond van, en tot morgen!quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:52 schreef WhiteLightning het volgende:
ik ga afsluiten, mensen prettige avond verder , tot later
Fijna avond, en tot morgen!quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:57 schreef tripack het volgende:
ik ga ook afsluitenlaterz iedereen fijne avond
Hallo DVquote:Op donderdag 3 juli 2008 19:59 schreef DrakenVlieg het volgende:![]()
Ben je een dag "druk" aan het "werk" ...
Mis je zomaar de helft!
Draculettetje, van harte gefeliciteerd!![]()
![]()
Haai trouwens
Haai diertjuh!quote:Op donderdag 3 juli 2008 20:50 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Hallo DV
Jaja soms gaat het snel hier.
Owh mijn dagje? Zelfde als altijdquote:Op donderdag 3 juli 2008 20:52 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Haai diertjuh!![]()
En ik merk het ja![]()
Hoe was je dagje verder?
Warm, druk, maar heel gezellig!quote:Op donderdag 3 juli 2008 20:54 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Owh mijn dagje? Zelfde als altijd![]()
En hoe was jou dagje werken?
U riep?quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad, anders heeft Beller niets te doen hier
quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:29 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Eins 21212121Learning are you, long way to go still aSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
En koffie/thee drinkenquote:Op donderdag 3 juli 2008 16:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Beller doet hier aan sollicitatie gesprekken afnemen, en op zijn "werk" vergaderen
ah dus ik hoorde jouwquote:
ben je uit de kast gekomenquote:Op donderdag 3 juli 2008 23:40 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Uhu, kzat in de kast en kon de uitgang niet vinden. Vandaar dat lawaai
Kzocht hamkaas sjipjes maar de kast was beetje te groot en toen ging lampje kapot en toen was ik verdwaald en kon de uitgang niet vinden.quote:Op donderdag 3 juli 2008 23:43 schreef tripack het volgende:
[..]
ben je uit de kast gekomenen dat in het grtdojw-topic
whehehehe gek diertjequote:Op donderdag 3 juli 2008 23:53 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Kzocht hamkaas sjipjes maar de kast was beetje te groot en toen ging lampje kapot en toen was ik verdwaald en kon de uitgang niet vinden.Weetje ik ga de kast maar weer inkruipen
Moet je niet vertellen dat ik ooit uit de kast gekomen ben hoor
quote:Op donderdag 3 juli 2008 23:55 schreef tripack het volgende:
[..]
whehehehe gek diertje![]()
![]()
nog plannen voor het weekend?
klussen... als we iets mogen doenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:03 schreef diertjuh het volgende:
[..]
![]()
Nope nog geen plannen hier. Daar dan?
Hmm problemen met vergunningen ofzo?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:06 schreef tripack het volgende:
[..]
klussen... als we iets mogen doen
verder ff ikea, kasten kopen
whehehe nee geen vergunning nodigquote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:07 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Hmm problemen met vergunningen ofzo?
Whehe, moet je wel grote kasten kopen he
Aah op die manier. Nouja als hij het maar volgens jullie ideeen doet is het goed toch?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:12 schreef tripack het volgende:
[..]
whehehe nee geen vergunning nodigeen schoonvader die liever de afwerking alleen doet. van het verfen en hij wil behangen... dus tjah.... wij kunnen vrij weinig doen dan
jah hij doet het wel naar onze ideeen...maarjah het is idd je eigen huisje.... en dat gevoel groeit wanneer je zelf echt wat constructiefs aan het doen bentquote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:14 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Aah op die manier. Nouja als hij het maar volgens jullie ideeen doet is het goed toch?Maar ook wel fijn als je in je eigen huisje zelf wat kunt klussen
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:16 schreef tripack het volgende:
[..]
jah hij doet het wel naar onze ideeen...maarjah het is idd je eigen huisje.... en dat gevoel groeit wanneer je zelf echt wat constructiefs aan het doen bent
Dat zijn een paar leuke kastjes. Kun je tenminste niet in verdwalenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:23 schreef tripack het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
deze kastjes worden het
die hebben ze daar vast welquote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:35 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Dat zijn een paar leuke kastjes. Kun je tenminste niet in verdwalen. Binnenkort ook maar even naar ikea voor dvd dingetjes
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:44 schreef tripack het volgende:
[..]
die hebben ze daar vast wel... nja ik zie je dan wel een keer in mijn kast
jah kom ik net uit bed wil schoon ondergoed pakken oidquote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:47 schreef diertjuh het volgende:
[..]
mss kom ik ooit wel een keer zomaar bij je uit de kast stormen..dan sta/zit je nog raar te kijken
Maargoed, ik ga maar wat uurtjes slapen
Whehe, zie het zo gebeurenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:50 schreef tripack het volgende:
[..]
jah kom ik net uit bed wil schoon ondergoed pakken oidheel droog deur open: moorguh diertjuh. pakt spullen en doet de deur weer dicht
en het dan pas doorhebben
![]()
weltrusteik ga ook zo
Je weet van mijn situatiequote:Op vrijdag 4 juli 2008 02:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ik en Lynda zijn dus naar Draakje geweest!!!!!!!
Even wat feiten:
* Alleen ik en Lynda zijn gegaan, en voor de rest niemand is geweest!![]()
![]()
![]()
* Begon al kut met vertraging van trein, daarna de bus gemist
* Wij dus totaal 8 uur openbaar vervoer hebben gezien
* We wel 1 uur ( EEN JA!) bij Draakje konden zijn![]()
* Ik het erg leuk vond om draakje te ontmoeten op de mooiste dag van haar leven!
* Draakje niet wist dat wij kwamen
* De "Smile" van draakje ons altijd zal bijblijven
* Wij een erg leuke treinrit hebben gehad![]()
* Wij vandaag gewoon weer moeten werken
Het gaat de goede kant op, als alles meezit... dan is vanavond ook beneden het laminaat gelegdquote:Op donderdag 3 juli 2008 22:18 schreef WhiteLightning het volgende:
zo ook weer klaar met klussen voor vandaag ?
Ik neem aan dat ze mijn "excuus" een rot excuus vindt.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 07:21 schreef Sm0keZ het volgende:
Mogguh
Zeg uhm, lynda, wie waren precies de personen met een rotexcuus?
Je had gewoon geen zin meer/quote:Op vrijdag 4 juli 2008 07:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze mijn "excuus" een rot excuus vindt.
Mogguh trouwens
quote:
Belgie? Geen vakantie... is daar niet Rocktwerchter (zo toch?) dit weekend?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 08:04 schreef WhiteLightning het volgende:
Goeiemorgen allemaal!
zo nog een paar uurtjes, dan Belgie here we come![]()
iddquote:Op vrijdag 4 juli 2008 08:11 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Belgie? Geen vakantie... is daar niet Rocktwerchter (zo toch?) dit weekend?
Top manquote:Op vrijdag 4 juli 2008 08:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
sorry, ik heb er zin in, we zijn al weken bezig met dingen regelen, en eindelijk is het zover w00t
gisteren autos al volgeladen, en nu is het wachten op de mensen!
oh , goed dat jullie tijd vrij konden maken om grtdopjw te vertegenwoordigen , maakt draakje haar dag nog net ietsje leukerquote:Op vrijdag 4 juli 2008 02:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ik en Lynda zijn dus naar Draakje geweest!!!!!!!
Even wat feiten:
* Alleen ik en Lynda zijn gegaan, en voor de rest niemand is geweest!![]()
![]()
![]()
* Begon al kut met vertraging van trein, daarna de bus gemist
* Wij dus totaal 8 uur openbaar vervoer hebben gezien
* We wel 1 uur ( EEN JA!) bij Draakje konden zijn![]()
* Ik het erg leuk vond om draakje te ontmoeten op de mooiste dag van haar leven!
* Draakje niet wist dat wij kwamen
* De "Smile" van draakje ons altijd zal bijblijven
* Wij een erg leuke treinrit hebben gehad![]()
* Wij vandaag gewoon weer moeten werken
Toppertjesquote:Op vrijdag 4 juli 2008 08:29 schreef WhiteLightning het volgende:
Vrijdag 4 juli
* Main Stage: Neil Young, Moby, The Verve, Babyshambles, Jay-Z, Slayer, Monza, The Blackbox Revelation
* Marquee: Digitalism, Duffy, Hot Chip, Zita Swoon, Ben Folds, Patrick Watson, Cool Kids
[bewerk] Zaterdag 5 juli
* Main Stage: Radiohead, Kings of Leon, Editors, The Hives, Sigur Ros, Ben Harper & the innocent criminals, Gossip, The Whigs
* Marquee: Gnarls Barkley, Roisin Murphy, KT Tunstall, Kate Nash, Donavon Frankenreiter, Band of Horses, MGMT, Galactic
[bewerk] Zondag 6 juli
* Main Stage: dEUS, Kaiser Chiefs, The Kooks, Beck, The Raconteurs, John Butler Trio, Panic At The Disco, Anouk,
* Marquee: Underworld, Justice, Estelle, Mark Ronson, Grinderman, Hercules and Love Affair, Tim Vanhamel, Devotchka, Nightwish
tjah ik zou liever zelf ook veel willen doen.... maar denk dat een paar muren verfen wel gaat lukkenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 08:55 schreef Bellerophon het volgende:
@Tripack, wel balen man dat je schoonvader alles doet qua klussen? Of niet?
Ehr boven is alles af en daar zijn we al aan het inrichtenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 08:59 schreef tripack het volgende:
[..]
tjah ik zou liever zelf ook veel willen doen.... maar denk dat een paar muren verfen wel gaat lukken
en jouw huisje al bijna klaar?
wheheh jah zo denk ik er ook over... je klust in het huisje om het je eigen te maken...om je echt thuis te voelen.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 09:09 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ehr boven is alles af en daar zijn we al aan het inrichten
Beneden ligt het laminaat er al voor een gedeelte in, en de verwachting is, dat dit vandaag af zal komen.
Dus dan kunnen we morgen daar gaan inrichten
En ik hoop dan ook maar voor je dat je dan in ieder geval 1 muur mag vervenGeeft een soort van binding
Nee niet volgende weekquote:Op vrijdag 4 juli 2008 09:18 schreef tripack het volgende:
[..]
wheheh jah zo denk ik er ook over... je klust in het huisje om het je eigen te maken...om je echt thuis te voelen.
aah dus volgende week ga je verhuizen?
ah alles op dezelfde dag?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 09:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee niet volgende weekDe 3e van augustus, de 14e van juli krijg ik het bankstel, wasmachine, gasfornuis/oven en koel/vries combinatie thuis geleverd
Ja daarom juist, zo voelt het aan alsof je dan echt met je eigen huisje bezig bent
Bank bij een meubelfiliaalquote:Op vrijdag 4 juli 2008 09:26 schreef tripack het volgende:
[..]
ah alles op dezelfde dag?whehehe
het meeste bij 1 winkel gehaald ofzo?
aah das chillquote:Op vrijdag 4 juli 2008 09:32 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Bank bij een meubelfiliaal
En de rest van de dingen via the intorwebz
Ja dat doet het zeker, ik heb alles nieuw gekochtquote:Op vrijdag 4 juli 2008 09:49 schreef tripack het volgende:
[..]
aah das chillwij moeten sommige dingen zelf ophalen aangezien ze tweedehands zijn
maja drukt wel de kosten
alleen die geur daar al heh ?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 09:56 schreef Sgele het volgende:
Goedemorgen!
Voor niks weer in het ziekenhuis... Zit al 2 uur te wachten.... En ik heb een hekel aan ziekenhuizen
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 09:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
alleen die geur daar al heh ?![]()
Goeiemorgen
whehehe dan weet je bijna zeker dat het langer meegaatquote:Op vrijdag 4 juli 2008 09:55 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat doet het zeker, ik heb alles nieuw gekocht
nja hopen dat je bezoek snel voorbij is danquote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:05 schreef Sgele het volgende:
Volgens mij is het zo mijn beurt... Ik berg mijn telefoon weer op
Tot later
jij bent het gewend. maar menig mens komt niet vaak in het ziekenhuis, en dan is het toch echt vervelend.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:02 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
werk er al 2jaar in (die geur heh)
niks mis mee
teminste hier niet
Heeej Damequote:
heb nog wel 3 houten buien muren die je mag doenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:24 schreef DrakenVlieg het volgende:
Nu iedereen zo met huisjes bezig is, wil ik ook wel weer een muur verven.. Eigenlijk
dan mogen ze wel eens schoonmaken zegquote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:24 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
ja dat kan zo zijn natuurlijk
maar ik ben van mening dat er in het amc nou niet echt zo'n steriel geurtje hangt wat je idd wel bij je huisarts /tandarts ruikt.
Jawel hequote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:25 schreef tripack het volgende:
morgee DV![]()
@Beller, dat is wel de bedoeling. het eerste wat we nadat we zijn ingetrokken kopen zal vast wel een tv zijn
Heeej Klussmurfquote:
Wat voor kleurquote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:24 schreef DrakenVlieg het volgende:
Nu iedereen zo met huisjes bezig is, wil ik ook wel weer een muur verven.. Eigenlijk
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:26 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
heb nog wel 3 houten buien muren die je mag doen
Ja ik ook van jou hequote:
Nou.. toen wij in dit huis gingen wonen had ik helemaal in m'n hoofd hoe ik het wilde hebben, welke kleuren e.d... En toen ging er iets mis met het mengen van een kleurquote:
Weet ik tochquote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:26 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
heb nog wel 3 houten buiten muren die je mag doen
Dat is wel een heeeul vage kreet he, "de juiste kleur"... Wat is dat dan? Groen? Geel? Roze?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:30 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Nou.. toen wij in dit huis gingen wonen had ik helemaal in m'n hoofd hoe ik het wilde hebben, welke kleuren e.d... En toen ging er iets mis met het mengen van een kleur.. Uiteindelijk heel leuk geworden hoor, maar toch wil ik die muur ooit een keer in de goede kleur hebben
ik zou daar echt niet blij mee zijn als er wat mis was gegaanquote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:30 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Nou.. toen wij in dit huis gingen wonen had ik helemaal in m'n hoofd hoe ik het wilde hebben, welke kleuren e.d... En toen ging er iets mis met het mengen van een kleur.. Uiteindelijk heel leuk geworden hoor, maar toch wil ik die muur ooit een keer in de goede kleur hebben
Ik was er dan ook écht niet blij mee.. Ben me toch een week chagrijnig geweest!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:35 schreef tripack het volgende:
[..]
ik zou daar echt niet blij mee zijn als er wat mis was gegaanwas het eigen schuld of van de mengmachine?
Tussen licht bruin en beige in.. Het is nu ehhm.. ja.. vreemde kleur lila/bruinquote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:33 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat is wel een heeeul vage kreet he, "de juiste kleur"... Wat is dat dan? Groen? Geel? Roze?
kloddertje roze hier...... kloddertje roze daar.....quote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:39 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ik was er dan ook écht niet blij mee.. Ben me toch een week chagrijnig geweest!
Was eigen schuld.. Wilde zelf alles mengen, zodat ik er zeker van zou zijn dat het mooi zou worden...
Mja, behalve die muur dus
Ja ehr... das inderdaad lulligquote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:39 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ik was er dan ook écht niet blij mee.. Ben me toch een week chagrijnig geweest!
Was eigen schuld.. Wilde zelf alles mengen, zodat ik er zeker van zou zijn dat het mooi zou worden...
Mja, behalve die muur dus
Die kleur wil je er eigenlijk op hebben? Deze keer dus dan maar laten mengen he?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:40 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Tussen licht bruin en beige in.. Het is nu ehhm.. ja.. vreemde kleur lila/bruin
wij hebben alles laten mengenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:40 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Tussen licht bruin en beige in.. Het is nu ehhm.. ja.. vreemde kleur lila/bruin
Preciesquote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Die kleur wil je er eigenlijk op hebben? Deze keer dus dan maar laten mengen he?
Graag! Ben nu wel heel benieuwd! En die schoonvader die je beschrijft.. Lijkt mijn vader welquote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:42 schreef tripack het volgende:
[..]
wij hebben alles laten mengengodzijdank
zelf mengen lijkt me echt een hel
en altijd leuk om te horen dat je mooie kleuren hebt uitgezochtbehalve dat ene potje zwarte verf
![]()
het zwarte zit al grotendeels op de muur in de halisse mooi
maar ik post na het weekend wel weer nieuwe foto's
ah tante Til komt ook om de hoek kijkenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kloddertje roze hier...... kloddertje roze daar.....
als dat zo zou zijn dan was ik je vriendje... dat wil ik je niet aandoenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:43 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Graag! Ben nu wel heel benieuwd! En die schoonvader die je beschrijft.. Lijkt mijn vader wel
Klinkt als een mooie kleurquote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:42 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Precies![]()
De kleur voor de slaapkamer hebben we wel laten mengen, maar die is dan wel heel mooi geworden...
Diep en donker blauw!
Thank God.. Zou jou ook niet aan willen doen om met mij in 1 huis te wonen.. Oh, the dramaquote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:45 schreef tripack het volgende:
[..]
als dat zo zou zijn dan was ik je vriendje... dat wil ik je niet aandoen
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:46 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Thank God.. Zou jou ook niet aan willen doen om met mij in 1 huis te wonen.. Oh, the drama
whehehe das mooi dat we het daar over eens zijnquote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:46 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Thank God.. Zou jou ook niet aan willen doen om met mij in 1 huis te wonen.. Oh, the drama
In onze woonkamer hebben we een bruine wand, waar onze zithoek is zeg maar.. Maar echt heel donker bruin, staat wel heel leuk. Maar ook veel gebroken wit, word je tenminste niet zo snel zat vanquote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:45 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Klinkt als een mooie kleurBij mij is het voornamelijk gebroken wit geworden, met in 1 slaapkamer een bruine muur
Mja, ik ookquote:
Nee daaromquote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:48 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
In onze woonkamer hebben we een bruine wand, waar onze zithoek is zeg maar.. Maar echt heel donker bruin, staat wel heel leuk. Maar ook veel gebroken wit, word je tenminste niet zo snel zat van
Het is verdomme een gave!quote:
Meer dat het handig is voor mij.. Ik wissel nogal eens van accentkleur in huis, dus dan is gebroken wit lekker makkelijk..quote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee daaromEn het is practisch met alles te combineren
Gemak dient de mens he
LIEK OMGquote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:55 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Meer dat het handig is voor mij.. Ik wissel nogal eens van accentkleur in huis, dus dan is gebroken wit lekker makkelijk..
Weer die zelfkennis hè.. Tis bijna eng!
Eens per seizoen.. Vind het fijn als er in de lente en zomer vrolijke en felle kleuren in huis zijn, in de herfst en winter heb ik liever wat warmere kleuren..quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
LIEK OMG
Maar wat is vaak? Eens in de 3 jaar? Of per maand?
Dat is niet mis zeg, dan ben je er behoorlijk mee bezigquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:02 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Eens per seizoen.. Vind het fijn als er in de lente en zomer vrolijke en felle kleuren in huis zijn, in de herfst en winter heb ik liever wat warmere kleuren..
Mja, het is dan ook ons eigen huisje.. Wil me er helemaal thuis en prettig in voelenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:03 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat is niet mis zeg, dan ben je er behoorlijk mee bezig
En natuurlijk moet je die leuke dingetjes dan meenemen zeker?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:06 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Mja, het is dan ook ons eigen huisje.. Wil me er helemaal thuis en prettig in voelen![]()
En ik werk nu in een winkel met decoratiedingetjes voor in en om het huis.. Dus dan zie je iedere dag leuke spullen
Net als m'n zussie, die werkt af en toe bij de Bruna. Die komt ook met de raarste dingen thuis af en toequote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En natuurlijk moet je die leuke dingetjes dan meenemen zeker?
Ik moet gelukkig helemaal niksquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En natuurlijk moet je die leuke dingetjes dan meenemen zeker?
voor:quote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:43 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Graag! Ben nu wel heel benieuwd! En die schoonvader die je beschrijft.. Lijkt mijn vader wel
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:09 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Net als m'n zussie, die werkt af en toe bij de Bruna. Die komt ook met de raarste dingen thuis af en toe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]Ja inderdaad zeg... Breek me de bek niet open!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laatst kwam ze thuis met zo'n WhiteLightning onder haar arm![]()
Dwaas! M'n ice-tea!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:15 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja inderdaad zeg... Breek me de bek niet open!
Laatst kwam ze thuis met zo'n WhiteLightning onder haar arm
was dat haar arm ? ik dacht haar been ?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:15 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja inderdaad zeg... Breek me de bek niet open!
Laatst kwam ze thuis met zo'n WhiteLightning onder haar arm
Was je in de war vanwege haar okselhaar?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
was dat haar arm ? ik dacht haar been ?
nee t was kaal, zoals het hoort!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:16 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Was je in de war vanwege haar okselhaar?
Is dat weer een nieuwe variant opquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee t was kaal, zoals het hoort!
en we hebben een nieuwequote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:18 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Is dat weer een nieuwe variant op
- Gast, m'n koffie?
- Gast, m'n thee?
- Gast, m'n water?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja. Wel de DrakenVlieg-only variant hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is veel belangrijker om geïnteresseerd, dan interessant te zijn.
Ik denk altijd eerst goed na voordat ik iets stoms zeg.![]()
passen jouw tanden tussen haar billen dan ?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:18 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Oeps... En ik maar denken dat ik jóuw moeder's okselhaar had geëpileerd met m'n tandenDe toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt![]()
dat is idd erg weinig voor jouw doenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:19 schreef Sm0keZ het volgende:
Nog 6 minutenLunchpauze
Werd eens tijd ook, ik voel me al een uur lang net een witte somaliër!
Heb nog maar 4 broodjes gegeten over de hele dag
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity![]()
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:19 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ja. Wel de DrakenVlieg-only variant hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou vooruit, ik zal hem dan niet zelf gaan gebruiken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
sm0kez tochquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:19 schreef Sm0keZ het volgende:
Nog 6 minutenLunchpauze
Heb nog maar 4 Moeders genomen over de hele dag
maar ik ga ook ff naar de markt, eetze alvast!
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Dat je moeder een anatomisch wonder is hoef je mij niet te vertellen, maar ze heeft toch geen oksel tussen haar billenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
passen jouw tanden tussen haar billen dan ?![]()
![]()
er komt wel vocht uitquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:22 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat je moeder een anatomisch wonder is hoef je mij niet te vertellen, maar ze heeft toch geen oksel tussen haar billen
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Daar sta ik dan ook niet van te kijken hoorquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:10 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ik moet gelukkig helemaal niks
Maar doe het wel vaak![]()
![]()
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]![]()
Dude... stel je voor... maar 4 broodjesquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:19 schreef Sm0keZ het volgende:
Nog 6 minutenLunchpauze
Heb nog maar 4 broodjes gegeten over de hele dag
Ik heb er nog maar 1 gehad.[b]PSN:[/b] Bellerophon-
dan heb je meestal al een somaliër opquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:22 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Vooral als je je bedenkt dat ik al 6.5 uur wakker ben!
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity![]()
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Daar sta ik dan ook niet van te kijken hoor![]()
Het is veel belangrijker om geïnteresseerd, dan interessant te zijn.
Later man!quote:[b]PSN:[/b] Bellerophon-
Orly?quote:![]()
![]()
Moet zo werken.. Blergh..Het is veel belangrijker om geïnteresseerd, dan interessant te zijn.
Geen zin zo te merkenquote:
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: