Ik ook van jou heurquote:
Er zijn mensen die moeten werkenquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:09 schreef tripack het volgende:
jeetje werd tijd mannu heb ik ook een topic geopend
Helemaal gelijk..hij moest gewoon een nieuwe openenquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:12 schreef lynda het volgende:
Omdat ik hem op msn even geschopt heb
Deze was eerder
Nee snachts pasquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:11 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Waarom godverdomme eigenlijk?
Oja Wl nog regen en onweer gehad gisteravond?
"I know your mother is a bad bitch, but she's making me fucking do her all the time!"quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
Leuke ondertitel heb je trouwens:
"I know "moeder" is a bad word...but you're making me "je moeder" you all the time!"
Hier ook ja, tot vanmiddag!quote:
Das dan wel weer jammer. Hier begon het in de avond en is volgens mij zo rond 1 uur gestopt.quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Nee snachts pasik werd wakker vd warmte en bliksem, heb het raam opengedaan en ben verder gaan slapen.
Ja hoor prima..lag er alleen niet zo vroeg in zoals ik zei dat ik ging doenquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:16 schreef Crazy-M het volgende:
DIERTJUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUH![]()
Goed geslapen vannacht ???
tralalalala, nog 3 uur en 3 kwartier, tralalalalalala
* Sgele geeft Crazy een paar stampen tegen z'n tandenquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:16 schreef Crazy-M het volgende:
DIERTJUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUH![]()
Goed geslapen vannacht ???
tralalalala, nog 3 uur en 3 kwartier, tralalalalalala
ja ik zat er echt helemaal klaar voor. dus was wel een beetje teleurgesteld ja.quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:17 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Das dan wel weer jammer. Hier begon het in de avond en is volgens mij zo rond 1 uur gestopt.
Dat jij kan slapen in die herrie zegquote:
Gaarheid ja, en ik moet nog 1 uur en 3 kwartierquote:
kan ik er wat aan doen dat ik eindelijk wakker wordtquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:18 schreef Sgele het volgende:
[..]
* Sgele geeft Crazy een paar stampen tegen z'n tanden
Gast, doe eens normaal met dat geschreeuw van je
nog 3,5 uurquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gaarheid ja, en ik moet nog 1 uur en 3 kwartier
dan ben je bijna klaarquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gaarheid ja, en ik moet nog 1 uur en 3 kwartier
o ok.quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:18 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ja hoor prima..lag er alleen niet zo vroeg in zoals ik zei dat ik ging doenWas nog druk met Angel kijken en toen niet op de tijd gelet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |