Ik ook van jou heurquote:
Er zijn mensen die moeten werkenquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:09 schreef tripack het volgende:
jeetje werd tijd mannu heb ik ook een topic geopend
Helemaal gelijk..hij moest gewoon een nieuwe openenquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:12 schreef lynda het volgende:
Omdat ik hem op msn even geschopt heb
Deze was eerder
Nee snachts pasquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:11 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Waarom godverdomme eigenlijk?
Oja Wl nog regen en onweer gehad gisteravond?
"I know your mother is a bad bitch, but she's making me fucking do her all the time!"quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:15 schreef Dr.Droxz het volgende:
Leuke ondertitel heb je trouwens:
"I know "moeder" is a bad word...but you're making me "je moeder" you all the time!"
Hier ook ja, tot vanmiddag!quote:
Das dan wel weer jammer. Hier begon het in de avond en is volgens mij zo rond 1 uur gestopt.quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Nee snachts pasik werd wakker vd warmte en bliksem, heb het raam opengedaan en ben verder gaan slapen.
Ja hoor prima..lag er alleen niet zo vroeg in zoals ik zei dat ik ging doenquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:16 schreef Crazy-M het volgende:
DIERTJUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUH![]()
Goed geslapen vannacht ???
tralalalala, nog 3 uur en 3 kwartier, tralalalalalala
* Sgele geeft Crazy een paar stampen tegen z'n tandenquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:16 schreef Crazy-M het volgende:
DIERTJUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUH![]()
Goed geslapen vannacht ???
tralalalala, nog 3 uur en 3 kwartier, tralalalalalala
ja ik zat er echt helemaal klaar voor. dus was wel een beetje teleurgesteld ja.quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:17 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Das dan wel weer jammer. Hier begon het in de avond en is volgens mij zo rond 1 uur gestopt.
Dat jij kan slapen in die herrie zegquote:
Gaarheid ja, en ik moet nog 1 uur en 3 kwartierquote:
kan ik er wat aan doen dat ik eindelijk wakker wordtquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:18 schreef Sgele het volgende:
[..]
* Sgele geeft Crazy een paar stampen tegen z'n tanden
Gast, doe eens normaal met dat geschreeuw van je
nog 3,5 uurquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gaarheid ja, en ik moet nog 1 uur en 3 kwartier
dan ben je bijna klaarquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gaarheid ja, en ik moet nog 1 uur en 3 kwartier
o ok.quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:18 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Ja hoor prima..lag er alleen niet zo vroeg in zoals ik zei dat ik ging doenWas nog druk met Angel kijken en toen niet op de tijd gelet
En dat gaat ooit wel een keer lukkenquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:19 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik zat er echt helemaal klaar voor. dus was wel een beetje teleurgesteld ja.
ooit wil ik eens er een foto van maken.
Mja je mag zo ook op vakantie he.. het is je soort van vergevenquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:21 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
kan ik er wat aan doen dat ik eindelijk wakker wordt
heel de morgen suf gezeten
Was half 3 gewordenquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
o ok.
en het was al bijna 0:00 volgens mij
Later als we groot zijnquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:23 schreef diertjuh het volgende:
[..]
En dat gaat ooit wel een keer lukken
alleen worden we niet meer groterquote:
ik dacht dat jij in het weekend zon 6 cm langer was ?quote:
nee man 1 keer in de maand maarquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik dacht dat jij in het weekend zon 6 cm langer was ?
[ afbeelding ]
quote:
jah en gaat nu fucking sloomquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:24 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mja je mag zo ook op vakantie he.. het is je soort van vergeven
Goed planquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:18 schreef Sgele het volgende:
[..]
* Sgele geeft Crazy een paar stampen tegen z'n tanden
Gast, doe eens normaal met dat geschreeuw van je
tis hier precies omgedraaid van de situatie die jij hier schetst, ik heb vandaag weleenswaar 5 minuten gewerkt. aaarghhhquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:46 schreef 907 het volgende:
Goedemiddag!
Tis verdomme zo druk deze week dat ik nieteens tijd heb gehad om hier even fatsoenlijk gedag te zeggen
damn wat lang man... dat je het volhoudt.quote:
Dan heb je dat bij dezen gedaan... Bedankt voor je inzetquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:46 schreef 907 het volgende:
Goedemiddag!
Tis verdomme zo druk deze week dat ik nieteens tijd heb gehad om hier even fatsoenlijk gedag te zeggen
Hail to the king babyquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
tis hier precies omgedraaid van de situatie die jij hier schetst, ik heb vandaag weleenswaar 5 minuten gewerkt. aaarghhh
Ik hoop het maar, de tijd is nog niet voorbij hoorquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:50 schreef tripack het volgende:
[..]
damn wat lang man... dat je het volhoudt.
WOEHOEH!!quote:
vraag me af wanneer de nieuwe komt. ziet er erg vet uitquote:Op donderdag 3 juli 2008 14:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
WOEHOEH!!
Let's kick ass and chew bubblegum... And I'm all out of gum
Maakt niet uit johquote:Op donderdag 3 juli 2008 14:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
vraag me af wanneer de nieuwe komt. ziet er erg vet uit
mompelt iets over bijten ....quote:
ook op de pc of niet ???quote:
Je valt in herhaling (denk maar eens goed naquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:51 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dan heb je dat bij dezen gedaan... Bedankt voor je inzet
dan koop ik hem meteenquote:
Ik wou dat ik dat deze week een keer hadquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
tis hier precies omgedraaid van de situatie die jij hier schetst, ik heb vandaag weleenswaar 5 minuten gewerkt. aaarghhh
denken is moeilijk in dit topicquote:Op donderdag 3 juli 2008 14:14 schreef 907 het volgende:
[..]
Je valt in herhaling (denk maar eens goed na)
Nadenken en geen zin meer hebben en gaarheid in 1 zin... geen fijne combinatiequote:Op donderdag 3 juli 2008 14:14 schreef 907 het volgende:
[..]
Je valt in herhaling (denk maar eens goed na)
En toch istie niet van Duke Nukemquote:Op donderdag 3 juli 2008 14:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
WOEHOEH!!
Let's kick ass and chew bubblegum... And I'm all out of gum
geen één quote uit duke is van duke origineel!quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:29 schreef Sgele het volgende:
[..]
En toch istie niet van Duke Nukem
They Live - Stephen King
Ow...dat wist ik dan weer nietquote:Op donderdag 3 juli 2008 14:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
geen één quote uit duke is van duke origineel!
Maakt niks uit, de quotes worden gewoon op gayniale wijze gebracht door The Duke!quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
geen één quote uit duke is van duke origineel!
hmm dat is echt kut jahquote:Op donderdag 3 juli 2008 14:55 schreef diertjuh het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe ik aan fatsoenlijk werk kom...als school mij geen gegevens geeft van de lesdagen en lesuren...kwerd net gebeld door uitzendbureau content..ze wouden weten of ze nog iets voor me konden doen maar omdat ik maar parttime kan werken dus 2 dagen ofzo...en ik geen lesdagen en uren weet konden ze niets voor me doen... Daarnaast worden de dagen en uren en blabla ook nog per periode veranderd ook. Kan mij iemand dan vertellen welke werkgever zoiets wil?
Ik haat die kloten school...![]()
![]()
![]()
Sorry moest er ff uit.
Moet het werk te maken hebben met je opleiding? Probeer eens een callcenter? Die zoeken vaak ook parttimers en kan je meestal je eigen uren een beetje indelen.quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:55 schreef diertjuh het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe ik aan fatsoenlijk werk kom...als school mij geen gegevens geeft van de lesdagen en lesuren...kwerd net gebeld door uitzendbureau content..ze wouden weten of ze nog iets voor me konden doen maar omdat ik maar parttime kan werken dus 2 dagen ofzo...en ik geen lesdagen en uren weet konden ze niets voor me doen... Daarnaast worden de dagen en uren en blabla ook nog per periode veranderd ook. Kan mij iemand dan vertellen welke werkgever zoiets wil?
![]()
![]()
Sorry moest er ff uit.
kom op! volhouden! de 1e 2 weken zijn het zwaarste!quote:
wanneer krijg je je rooster ?quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:55 schreef diertjuh het volgende:
![]()
![]()
Sorry moest er ff uit.
quote:Op donderdag 3 juli 2008 15:12 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kom op! volhouden! de 1e 2 weken zijn het zwaarste!
ja ik weet wat je bedoeld,je hebt het gevoel pas tot rust te komen na een peuk.quote:Op donderdag 3 juli 2008 15:15 schreef Sgele het volgende:
[..]moet lukken toch?
Heb gewoon verdomd veul zin in een peuk
25 augustus pas en dat is te laat! En een mentor van mn school doet ook geen moeite om even te zorgen dat ik um eerder krijg of dat hij me even terug mailt.quote:Op donderdag 3 juli 2008 15:15 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
wanneer krijg je je rooster ?
quote:
maar kan je niet tot 25 augustus werken ?quote:Op donderdag 3 juli 2008 15:22 schreef diertjuh het volgende:
[..]
25 augustus pas en dat is te laat! En een mentor van mn school doet ook geen moeite om even te zorgen dat ik um eerder krijg of dat hij me even terug mailt.
dan was ik je net een half uurtje voorquote:Op donderdag 3 juli 2008 15:25 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
OMG die zat een uur geleden onder mn ctrl-V
Euhm nu tijdelijk werk aannemen op afwachting van je rooster ed?quote:Op donderdag 3 juli 2008 15:22 schreef diertjuh het volgende:
[..]
25 augustus pas en dat is te laat! En een mentor van mn school doet ook geen moeite om even te zorgen dat ik um eerder krijg of dat hij me even terug mailt.
Ja dat lijkt me de beste oplossing?quote:Op donderdag 3 juli 2008 15:29 schreef lynda het volgende:
[..]
Euhm nu tijdelijk werk aannemen op afwachting van je rooster ed?
hahaquote:Op donderdag 3 juli 2008 15:31 schreef WhiteLightning het volgende:
haha PWND!
http://www.techotic.com/t(...)wing-news-group.html
Het zou niet moeten mogen ...eerhm.. ofzoietsquote:Op donderdag 3 juli 2008 15:51 schreef tripack het volgende:
ongekend... zo ben je gewoon hard aan het werk
was op zoek in google naar fail plaatjesquote:Op donderdag 3 juli 2008 15:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan was ik je net een half uurtje voorwaar had je hem vandaan ?
tjah.... bazen die bang zijn dat je product minder wordt als je een vakantie neemtquote:Op donderdag 3 juli 2008 15:54 schreef Sgele het volgende:
[..]
Het zou niet moeten mogen ...eerhm.. ofzoiets
Product of productie? als je 'product' minder wordt, zal WL z'n moeder niet blij met je zijn denkquote:Op donderdag 3 juli 2008 15:57 schreef tripack het volgende:
[..]
tjah.... bazen die bang zijn dat je product minder wordt als je een vakantie neemt
ze heeft altidj jou toch nogquote:Op donderdag 3 juli 2008 16:04 schreef Sgele het volgende:
[..]
Product of productie? als je 'product' minder wordt, zal WL z'n moeder niet blij met je zijn denk
Wat toevallig, mag ik mee?quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:05 schreef lynda het volgende:
* lynda gaat draculettetje even verrassen door toch wel langs te komen op dr bruiloft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |