hahaquote:Op donderdag 3 juli 2008 15:31 schreef WhiteLightning het volgende:
haha PWND!
http://www.techotic.com/t(...)wing-news-group.html
Het zou niet moeten mogen ...eerhm.. ofzoietsquote:Op donderdag 3 juli 2008 15:51 schreef tripack het volgende:
ongekend... zo ben je gewoon hard aan het werk
was op zoek in google naar fail plaatjesquote:Op donderdag 3 juli 2008 15:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan was ik je net een half uurtje voorwaar had je hem vandaan ?
tjah.... bazen die bang zijn dat je product minder wordt als je een vakantie neemtquote:Op donderdag 3 juli 2008 15:54 schreef Sgele het volgende:
[..]
Het zou niet moeten mogen ...eerhm.. ofzoiets
Product of productie? als je 'product' minder wordt, zal WL z'n moeder niet blij met je zijn denkquote:Op donderdag 3 juli 2008 15:57 schreef tripack het volgende:
[..]
tjah.... bazen die bang zijn dat je product minder wordt als je een vakantie neemt
ze heeft altidj jou toch nogquote:Op donderdag 3 juli 2008 16:04 schreef Sgele het volgende:
[..]
Product of productie? als je 'product' minder wordt, zal WL z'n moeder niet blij met je zijn denk
Wat toevallig, mag ik mee?quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:05 schreef lynda het volgende:
* lynda gaat draculettetje even verrassen door toch wel langs te komen op dr bruiloft
nee mijn eindproductquote:Op donderdag 3 juli 2008 16:04 schreef Sgele het volgende:
[..]
Product of productie? als je 'product' minder wordt, zal WL z'n moeder niet blij met je zijn denk
GASTquote:Op donderdag 3 juli 2008 16:09 schreef tripack het volgende:
[..]
nee mijn eindproduct is WL's moeder... en WL z'n moeder kan me piemol op daar heeft ze mijn product pas voor nodig
jah je moet mij ook altijd serieus nemenquote:
quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:12 schreef Suga_Mama het volgende:
Mag ik hier pimpen met mijn vakantie!?
NEE!!quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:12 schreef Suga_Mama het volgende:
quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:12 schreef Suga_Mama het volgende:
van mij wel hoor! er zijn zat mensen die hier posten terwijl ze vrij zijn!quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:12 schreef Suga_Mama het volgende:
quote:
heulemaal niet want die bokkem van een WL zegt weer iets anders !quote:
en ik ookquote:Op donderdag 3 juli 2008 16:21 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
heulemaal niet want die bokkem van een WL zegt weer iets anders !
ik ben vaak tegendraadsquote:Op donderdag 3 juli 2008 16:21 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
heulemaal niet want die bokkem van een WL zegt weer iets anders !
das toch standaardquote:
vindt je het niet gezellig dan ? van mij mag iedereen hier gewoon posten!quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:24 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
das toch standaard
wrom maken die mensen die niet aan het werk zijn en niets te doen hebben niet een eigen topic
geen reet te doen in het algemeen oid ??
Mja ik maakte eigenlijk maar een geintje...alsof iemand luistert naar wat wij zeggenquote:Op donderdag 3 juli 2008 16:24 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
das toch standaard
wrom maken die mensen die niet aan het werk zijn en niets te doen hebben niet een eigen topic
geen reet te doen in het algemeen oid ??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |