nee mijn eindproductquote:Op donderdag 3 juli 2008 16:04 schreef Sgele het volgende:
[..]
Product of productie? als je 'product' minder wordt, zal WL z'n moeder niet blij met je zijn denk
GASTquote:Op donderdag 3 juli 2008 16:09 schreef tripack het volgende:
[..]
nee mijn eindproduct is WL's moeder... en WL z'n moeder kan me piemol op daar heeft ze mijn product pas voor nodig
jah je moet mij ook altijd serieus nemenquote:
quote:
quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:12 schreef Suga_Mama het volgende:
Mag ik hier pimpen met mijn vakantie!?
NEE!!quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:12 schreef Suga_Mama het volgende:
quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:12 schreef Suga_Mama het volgende:
van mij wel hoor! er zijn zat mensen die hier posten terwijl ze vrij zijn!quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:12 schreef Suga_Mama het volgende:
quote:
heulemaal niet want die bokkem van een WL zegt weer iets anders !quote:
en ik ookquote:Op donderdag 3 juli 2008 16:21 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
heulemaal niet want die bokkem van een WL zegt weer iets anders !
ik ben vaak tegendraadsquote:Op donderdag 3 juli 2008 16:21 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
heulemaal niet want die bokkem van een WL zegt weer iets anders !
das toch standaardquote:
vindt je het niet gezellig dan ? van mij mag iedereen hier gewoon posten!quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:24 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
das toch standaard
wrom maken die mensen die niet aan het werk zijn en niets te doen hebben niet een eigen topic
geen reet te doen in het algemeen oid ??
Mja ik maakte eigenlijk maar een geintje...alsof iemand luistert naar wat wij zeggenquote:Op donderdag 3 juli 2008 16:24 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
das toch standaard
wrom maken die mensen die niet aan het werk zijn en niets te doen hebben niet een eigen topic
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Gomorra
O’ terremot è vuler’ ‘e Dio, fa ben’ alla terra. Comm’ quann’ na persona sta mal’: accumula, accumula, finchè o s’ libera e sfoga, o mor!
ieder zijn manier van communiceren heaquote:Op donderdag 3 juli 2008 16:27 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mja ik maakte eigenlijk maar een geintje...alsof iemand luistert naar wat wij zeggen
Jouw opmerking om mensen het topic uit te sturen lijkt een beetje op zo'n rare snor meer dan 60 jaar geleden
?!?quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:27 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mja ik maakte eigenlijk maar een geintje...alsof iemand luistert naar wat wij zeggen
Jouw opmerking om mensen het topic uit te sturen lijkt een beetje op zo'n rare snor meer dan 60 jaar geleden
nee dat heb je verkeerd... hij zei nooit ietsquote:
je haalt de woorden uit m'n toetsenbordquote:Op donderdag 3 juli 2008 16:31 schreef tripack het volgende:
[..]
nee dat heb je verkeerd... hij zei nooit iets
ok jij je zinquote:Op donderdag 3 juli 2008 16:31 schreef tripack het volgende:
[..]
nee dat heb je verkeerd... hij zei nooit iets
omdat het op je werk uitzonderlijk is (hoort te zijn)quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:24 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
das toch standaard
fijne avond Sgelequote:
Inderdaad, anders heeft Beller niets te doen hierquote:Op donderdag 3 juli 2008 16:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
vindt je het niet gezellig dan ? van mij mag iedereen hier gewoon posten!
idd, die heeft er een aardige taak aanquote:Op donderdag 3 juli 2008 16:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad, anders heeft Beller niets te doen hier
hhahaa, heb je nog plannen/waar ga je heen?quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:40 schreef Crazy-M het volgende:
nog 20 tot de vakantie
echt ontzettend zin in om die laatste 20 min is lekker niks te doen
daaromquote:Op donderdag 3 juli 2008 16:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd, die heeft er een aardige taak aan
Beller doet hier aan sollicitatie gesprekken afnemen, en op zijn "werk" vergaderenquote:Op donderdag 3 juli 2008 16:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd, die heeft er een aardige taak aan
heel af en toe is hij er savonds ook , net zoals ik. ben er ook soms savonds.quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:43 schreef tripack het volgende:
[..]
daarommaja moeten ze wel binnen kantooruren komen
Zoiets, dat ziet er beter uitquote:Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze swaffel voorwaarden en "onze moeder!
ik ben er soms ook 's avonds... misschien vanavond laatquote:Op donderdag 3 juli 2008 16:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heel af en toe is hij er savonds ook , net zoals ik. ben er ook soms savonds.
ratelbandquote:Op donderdag 3 juli 2008 16:47 schreef WhiteLightning het volgende:
hahhahahaha emiel ratelband op de radio, die heeft een stem ingesproken voor navigatie.
zegt ie , "Nou kim holland, is er voor de mastuberende hetero, en ik ben er voor de vrouwen en voor de homos " hahahhaa
stukken beter Droxzquote:
Cool, maak er een leuke avond van, en tot morgen!quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:52 schreef WhiteLightning het volgende:
ik ga afsluiten, mensen prettige avond verder , tot later
Fijna avond, en tot morgen!quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:57 schreef tripack het volgende:
ik ga ook afsluitenlaterz iedereen fijne avond
Hallo DVquote:Op donderdag 3 juli 2008 19:59 schreef DrakenVlieg het volgende:![]()
Ben je een dag "druk" aan het "werk" ...
Mis je zomaar de helft!
Draculettetje, van harte gefeliciteerd!![]()
![]()
Haai trouwens
Haai diertjuh!quote:Op donderdag 3 juli 2008 20:50 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Hallo DV
Jaja soms gaat het snel hier.
Owh mijn dagje? Zelfde als altijdquote:Op donderdag 3 juli 2008 20:52 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Haai diertjuh!![]()
En ik merk het ja![]()
Hoe was je dagje verder?
Warm, druk, maar heel gezellig!quote:Op donderdag 3 juli 2008 20:54 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Owh mijn dagje? Zelfde als altijd![]()
En hoe was jou dagje werken?
U riep?quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad, anders heeft Beller niets te doen hier
quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:29 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Eins 21212121Learning are you, long way to go still aSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
En koffie/thee drinkenquote:Op donderdag 3 juli 2008 16:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Beller doet hier aan sollicitatie gesprekken afnemen, en op zijn "werk" vergaderen
ah dus ik hoorde jouwquote:
ben je uit de kast gekomenquote:Op donderdag 3 juli 2008 23:40 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Uhu, kzat in de kast en kon de uitgang niet vinden. Vandaar dat lawaai
Kzocht hamkaas sjipjes maar de kast was beetje te groot en toen ging lampje kapot en toen was ik verdwaald en kon de uitgang niet vinden.quote:Op donderdag 3 juli 2008 23:43 schreef tripack het volgende:
[..]
ben je uit de kast gekomenen dat in het grtdojw-topic
whehehehe gek diertjequote:Op donderdag 3 juli 2008 23:53 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Kzocht hamkaas sjipjes maar de kast was beetje te groot en toen ging lampje kapot en toen was ik verdwaald en kon de uitgang niet vinden.Weetje ik ga de kast maar weer inkruipen
Moet je niet vertellen dat ik ooit uit de kast gekomen ben hoor
quote:Op donderdag 3 juli 2008 23:55 schreef tripack het volgende:
[..]
whehehehe gek diertje![]()
![]()
nog plannen voor het weekend?
klussen... als we iets mogen doenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:03 schreef diertjuh het volgende:
[..]
![]()
Nope nog geen plannen hier. Daar dan?
Hmm problemen met vergunningen ofzo?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:06 schreef tripack het volgende:
[..]
klussen... als we iets mogen doen
verder ff ikea, kasten kopen
whehehe nee geen vergunning nodigquote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:07 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Hmm problemen met vergunningen ofzo?
Whehe, moet je wel grote kasten kopen he
Aah op die manier. Nouja als hij het maar volgens jullie ideeen doet is het goed toch?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:12 schreef tripack het volgende:
[..]
whehehe nee geen vergunning nodigeen schoonvader die liever de afwerking alleen doet. van het verfen en hij wil behangen... dus tjah.... wij kunnen vrij weinig doen dan
jah hij doet het wel naar onze ideeen...maarjah het is idd je eigen huisje.... en dat gevoel groeit wanneer je zelf echt wat constructiefs aan het doen bentquote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:14 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Aah op die manier. Nouja als hij het maar volgens jullie ideeen doet is het goed toch?Maar ook wel fijn als je in je eigen huisje zelf wat kunt klussen
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:16 schreef tripack het volgende:
[..]
jah hij doet het wel naar onze ideeen...maarjah het is idd je eigen huisje.... en dat gevoel groeit wanneer je zelf echt wat constructiefs aan het doen bent
Dat zijn een paar leuke kastjes. Kun je tenminste niet in verdwalenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:23 schreef tripack het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
deze kastjes worden het
die hebben ze daar vast welquote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:35 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Dat zijn een paar leuke kastjes. Kun je tenminste niet in verdwalen. Binnenkort ook maar even naar ikea voor dvd dingetjes
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:44 schreef tripack het volgende:
[..]
die hebben ze daar vast wel... nja ik zie je dan wel een keer in mijn kast
jah kom ik net uit bed wil schoon ondergoed pakken oidquote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:47 schreef diertjuh het volgende:
[..]
mss kom ik ooit wel een keer zomaar bij je uit de kast stormen..dan sta/zit je nog raar te kijken
Maargoed, ik ga maar wat uurtjes slapen
Whehe, zie het zo gebeurenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:50 schreef tripack het volgende:
[..]
jah kom ik net uit bed wil schoon ondergoed pakken oidheel droog deur open: moorguh diertjuh. pakt spullen en doet de deur weer dicht
en het dan pas doorhebben
![]()
weltrusteik ga ook zo
Je weet van mijn situatiequote:Op vrijdag 4 juli 2008 02:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ik en Lynda zijn dus naar Draakje geweest!!!!!!!
Even wat feiten:
* Alleen ik en Lynda zijn gegaan, en voor de rest niemand is geweest!![]()
![]()
![]()
* Begon al kut met vertraging van trein, daarna de bus gemist
* Wij dus totaal 8 uur openbaar vervoer hebben gezien
* We wel 1 uur ( EEN JA!) bij Draakje konden zijn![]()
* Ik het erg leuk vond om draakje te ontmoeten op de mooiste dag van haar leven!
* Draakje niet wist dat wij kwamen
* De "Smile" van draakje ons altijd zal bijblijven
* Wij een erg leuke treinrit hebben gehad![]()
* Wij vandaag gewoon weer moeten werken
Het gaat de goede kant op, als alles meezit... dan is vanavond ook beneden het laminaat gelegdquote:Op donderdag 3 juli 2008 22:18 schreef WhiteLightning het volgende:
zo ook weer klaar met klussen voor vandaag ?
Ik neem aan dat ze mijn "excuus" een rot excuus vindt.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 07:21 schreef Sm0keZ het volgende:
Mogguh
Zeg uhm, lynda, wie waren precies de personen met een rotexcuus?
Je had gewoon geen zin meer/quote:Op vrijdag 4 juli 2008 07:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze mijn "excuus" een rot excuus vindt.
Mogguh trouwens
quote:
Belgie? Geen vakantie... is daar niet Rocktwerchter (zo toch?) dit weekend?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 08:04 schreef WhiteLightning het volgende:
Goeiemorgen allemaal!
zo nog een paar uurtjes, dan Belgie here we come![]()
iddquote:Op vrijdag 4 juli 2008 08:11 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Belgie? Geen vakantie... is daar niet Rocktwerchter (zo toch?) dit weekend?
Top manquote:Op vrijdag 4 juli 2008 08:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
sorry, ik heb er zin in, we zijn al weken bezig met dingen regelen, en eindelijk is het zover w00t
gisteren autos al volgeladen, en nu is het wachten op de mensen!
oh , goed dat jullie tijd vrij konden maken om grtdopjw te vertegenwoordigen , maakt draakje haar dag nog net ietsje leukerquote:Op vrijdag 4 juli 2008 02:11 schreef Dr.Droxz het volgende:
Ik en Lynda zijn dus naar Draakje geweest!!!!!!!
Even wat feiten:
* Alleen ik en Lynda zijn gegaan, en voor de rest niemand is geweest!![]()
![]()
![]()
* Begon al kut met vertraging van trein, daarna de bus gemist
* Wij dus totaal 8 uur openbaar vervoer hebben gezien
* We wel 1 uur ( EEN JA!) bij Draakje konden zijn![]()
* Ik het erg leuk vond om draakje te ontmoeten op de mooiste dag van haar leven!
* Draakje niet wist dat wij kwamen
* De "Smile" van draakje ons altijd zal bijblijven
* Wij een erg leuke treinrit hebben gehad![]()
* Wij vandaag gewoon weer moeten werken
Toppertjesquote:Op vrijdag 4 juli 2008 08:29 schreef WhiteLightning het volgende:
Vrijdag 4 juli
* Main Stage: Neil Young, Moby, The Verve, Babyshambles, Jay-Z, Slayer, Monza, The Blackbox Revelation
* Marquee: Digitalism, Duffy, Hot Chip, Zita Swoon, Ben Folds, Patrick Watson, Cool Kids
[bewerk] Zaterdag 5 juli
* Main Stage: Radiohead, Kings of Leon, Editors, The Hives, Sigur Ros, Ben Harper & the innocent criminals, Gossip, The Whigs
* Marquee: Gnarls Barkley, Roisin Murphy, KT Tunstall, Kate Nash, Donavon Frankenreiter, Band of Horses, MGMT, Galactic
[bewerk] Zondag 6 juli
* Main Stage: dEUS, Kaiser Chiefs, The Kooks, Beck, The Raconteurs, John Butler Trio, Panic At The Disco, Anouk,
* Marquee: Underworld, Justice, Estelle, Mark Ronson, Grinderman, Hercules and Love Affair, Tim Vanhamel, Devotchka, Nightwish
tjah ik zou liever zelf ook veel willen doen.... maar denk dat een paar muren verfen wel gaat lukkenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 08:55 schreef Bellerophon het volgende:
@Tripack, wel balen man dat je schoonvader alles doet qua klussen? Of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |