ieder zijn manier van communiceren heaquote:Op donderdag 3 juli 2008 16:27 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mja ik maakte eigenlijk maar een geintje...alsof iemand luistert naar wat wij zeggen
Jouw opmerking om mensen het topic uit te sturen lijkt een beetje op zo'n rare snor meer dan 60 jaar geleden
?!?quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:27 schreef Sgele het volgende:
[..]
Mja ik maakte eigenlijk maar een geintje...alsof iemand luistert naar wat wij zeggen
Jouw opmerking om mensen het topic uit te sturen lijkt een beetje op zo'n rare snor meer dan 60 jaar geleden
nee dat heb je verkeerd... hij zei nooit ietsquote:
je haalt de woorden uit m'n toetsenbordquote:Op donderdag 3 juli 2008 16:31 schreef tripack het volgende:
[..]
nee dat heb je verkeerd... hij zei nooit iets
ok jij je zinquote:Op donderdag 3 juli 2008 16:31 schreef tripack het volgende:
[..]
nee dat heb je verkeerd... hij zei nooit iets
omdat het op je werk uitzonderlijk is (hoort te zijn)quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:24 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
das toch standaard
wrom maken die mensen die niet aan het werk zijn en niets te doen hebben niet een eigen topic
geen reet te doen in het algemeen oid ??
fijne avond Sgelequote:
Inderdaad, anders heeft Beller niets te doen hierquote:Op donderdag 3 juli 2008 16:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
vindt je het niet gezellig dan ? van mij mag iedereen hier gewoon posten!
idd, die heeft er een aardige taak aanquote:Op donderdag 3 juli 2008 16:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad, anders heeft Beller niets te doen hier
hhahaa, heb je nog plannen/waar ga je heen?quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:40 schreef Crazy-M het volgende:
nog 20 tot de vakantie
echt ontzettend zin in om die laatste 20 min is lekker niks te doen
daaromquote:Op donderdag 3 juli 2008 16:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd, die heeft er een aardige taak aan
Beller doet hier aan sollicitatie gesprekken afnemen, en op zijn "werk" vergaderenquote:Op donderdag 3 juli 2008 16:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
idd, die heeft er een aardige taak aan
heel af en toe is hij er savonds ook , net zoals ik. ben er ook soms savonds.quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:43 schreef tripack het volgende:
[..]
daarommaja moeten ze wel binnen kantooruren komen
Zoiets, dat ziet er beter uitquote:Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze swaffel voorwaarden en "onze moeder!
ik ben er soms ook 's avonds... misschien vanavond laatquote:Op donderdag 3 juli 2008 16:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heel af en toe is hij er savonds ook , net zoals ik. ben er ook soms savonds.
ratelbandquote:Op donderdag 3 juli 2008 16:47 schreef WhiteLightning het volgende:
hahhahahaha emiel ratelband op de radio, die heeft een stem ingesproken voor navigatie.
zegt ie , "Nou kim holland, is er voor de mastuberende hetero, en ik ben er voor de vrouwen en voor de homos " hahahhaa
stukken beter Droxzquote:
Cool, maak er een leuke avond van, en tot morgen!quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:52 schreef WhiteLightning het volgende:
ik ga afsluiten, mensen prettige avond verder , tot later
Fijna avond, en tot morgen!quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:57 schreef tripack het volgende:
ik ga ook afsluitenlaterz iedereen fijne avond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |