Hallo DVquote:Op donderdag 3 juli 2008 19:59 schreef DrakenVlieg het volgende:![]()
Ben je een dag "druk" aan het "werk" ...
Mis je zomaar de helft!
Draculettetje, van harte gefeliciteerd!![]()
![]()
Haai trouwens
Haai diertjuh!quote:Op donderdag 3 juli 2008 20:50 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Hallo DV
Jaja soms gaat het snel hier.
Owh mijn dagje? Zelfde als altijdquote:Op donderdag 3 juli 2008 20:52 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Haai diertjuh!![]()
En ik merk het ja![]()
Hoe was je dagje verder?
Warm, druk, maar heel gezellig!quote:Op donderdag 3 juli 2008 20:54 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Owh mijn dagje? Zelfde als altijd![]()
En hoe was jou dagje werken?
U riep?quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Inderdaad, anders heeft Beller niets te doen hier
quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:29 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
Eins 21212121Learning are you, long way to go still aSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
En koffie/thee drinkenquote:Op donderdag 3 juli 2008 16:44 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Beller doet hier aan sollicitatie gesprekken afnemen, en op zijn "werk" vergaderen
ah dus ik hoorde jouwquote:
ben je uit de kast gekomenquote:Op donderdag 3 juli 2008 23:40 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Uhu, kzat in de kast en kon de uitgang niet vinden. Vandaar dat lawaai
Kzocht hamkaas sjipjes maar de kast was beetje te groot en toen ging lampje kapot en toen was ik verdwaald en kon de uitgang niet vinden.quote:Op donderdag 3 juli 2008 23:43 schreef tripack het volgende:
[..]
ben je uit de kast gekomenen dat in het grtdojw-topic
whehehehe gek diertjequote:Op donderdag 3 juli 2008 23:53 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Kzocht hamkaas sjipjes maar de kast was beetje te groot en toen ging lampje kapot en toen was ik verdwaald en kon de uitgang niet vinden.Weetje ik ga de kast maar weer inkruipen
Moet je niet vertellen dat ik ooit uit de kast gekomen ben hoor
quote:Op donderdag 3 juli 2008 23:55 schreef tripack het volgende:
[..]
whehehehe gek diertje![]()
![]()
nog plannen voor het weekend?
klussen... als we iets mogen doenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:03 schreef diertjuh het volgende:
[..]
![]()
Nope nog geen plannen hier. Daar dan?
Hmm problemen met vergunningen ofzo?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:06 schreef tripack het volgende:
[..]
klussen... als we iets mogen doen
verder ff ikea, kasten kopen
whehehe nee geen vergunning nodigquote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:07 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Hmm problemen met vergunningen ofzo?
Whehe, moet je wel grote kasten kopen he
Aah op die manier. Nouja als hij het maar volgens jullie ideeen doet is het goed toch?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:12 schreef tripack het volgende:
[..]
whehehe nee geen vergunning nodigeen schoonvader die liever de afwerking alleen doet. van het verfen en hij wil behangen... dus tjah.... wij kunnen vrij weinig doen dan
jah hij doet het wel naar onze ideeen...maarjah het is idd je eigen huisje.... en dat gevoel groeit wanneer je zelf echt wat constructiefs aan het doen bentquote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:14 schreef diertjuh het volgende:
[..]
Aah op die manier. Nouja als hij het maar volgens jullie ideeen doet is het goed toch?Maar ook wel fijn als je in je eigen huisje zelf wat kunt klussen
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:16 schreef tripack het volgende:
[..]
jah hij doet het wel naar onze ideeen...maarjah het is idd je eigen huisje.... en dat gevoel groeit wanneer je zelf echt wat constructiefs aan het doen bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |