Thank God.. Zou jou ook niet aan willen doen om met mij in 1 huis te wonen.. Oh, the dramaquote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:45 schreef tripack het volgende:
[..]
als dat zo zou zijn dan was ik je vriendje... dat wil ik je niet aandoen
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:46 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Thank God.. Zou jou ook niet aan willen doen om met mij in 1 huis te wonen.. Oh, the drama
whehehe das mooi dat we het daar over eens zijnquote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:46 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Thank God.. Zou jou ook niet aan willen doen om met mij in 1 huis te wonen.. Oh, the drama
In onze woonkamer hebben we een bruine wand, waar onze zithoek is zeg maar.. Maar echt heel donker bruin, staat wel heel leuk. Maar ook veel gebroken wit, word je tenminste niet zo snel zat vanquote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:45 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Klinkt als een mooie kleurBij mij is het voornamelijk gebroken wit geworden, met in 1 slaapkamer een bruine muur
Mja, ik ookquote:
Nee daaromquote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:48 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
In onze woonkamer hebben we een bruine wand, waar onze zithoek is zeg maar.. Maar echt heel donker bruin, staat wel heel leuk. Maar ook veel gebroken wit, word je tenminste niet zo snel zat van
Het is verdomme een gave!quote:
Meer dat het handig is voor mij.. Ik wissel nogal eens van accentkleur in huis, dus dan is gebroken wit lekker makkelijk..quote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:52 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Nee daaromEn het is practisch met alles te combineren
Gemak dient de mens he
LIEK OMGquote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:55 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Meer dat het handig is voor mij.. Ik wissel nogal eens van accentkleur in huis, dus dan is gebroken wit lekker makkelijk..
Weer die zelfkennis hè.. Tis bijna eng!
Eens per seizoen.. Vind het fijn als er in de lente en zomer vrolijke en felle kleuren in huis zijn, in de herfst en winter heb ik liever wat warmere kleuren..quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:00 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
LIEK OMG
Maar wat is vaak? Eens in de 3 jaar? Of per maand?
Dat is niet mis zeg, dan ben je er behoorlijk mee bezigquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:02 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Eens per seizoen.. Vind het fijn als er in de lente en zomer vrolijke en felle kleuren in huis zijn, in de herfst en winter heb ik liever wat warmere kleuren..
Mja, het is dan ook ons eigen huisje.. Wil me er helemaal thuis en prettig in voelenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:03 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat is niet mis zeg, dan ben je er behoorlijk mee bezig
En natuurlijk moet je die leuke dingetjes dan meenemen zeker?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:06 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Mja, het is dan ook ons eigen huisje.. Wil me er helemaal thuis en prettig in voelen![]()
En ik werk nu in een winkel met decoratiedingetjes voor in en om het huis.. Dus dan zie je iedere dag leuke spullen
Net als m'n zussie, die werkt af en toe bij de Bruna. Die komt ook met de raarste dingen thuis af en toequote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En natuurlijk moet je die leuke dingetjes dan meenemen zeker?
Ik moet gelukkig helemaal niksquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En natuurlijk moet je die leuke dingetjes dan meenemen zeker?
voor:quote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:43 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Graag! Ben nu wel heel benieuwd! En die schoonvader die je beschrijft.. Lijkt mijn vader wel
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:09 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Net als m'n zussie, die werkt af en toe bij de Bruna. Die komt ook met de raarste dingen thuis af en toe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]Ja inderdaad zeg... Breek me de bek niet open!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laatst kwam ze thuis met zo'n WhiteLightning onder haar arm![]()
Dwaas! M'n ice-tea!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:15 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja inderdaad zeg... Breek me de bek niet open!
Laatst kwam ze thuis met zo'n WhiteLightning onder haar arm
was dat haar arm ? ik dacht haar been ?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:15 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja inderdaad zeg... Breek me de bek niet open!
Laatst kwam ze thuis met zo'n WhiteLightning onder haar arm
Was je in de war vanwege haar okselhaar?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
was dat haar arm ? ik dacht haar been ?
nee t was kaal, zoals het hoort!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:16 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Was je in de war vanwege haar okselhaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |