Is dat weer een nieuwe variant opquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee t was kaal, zoals het hoort!
en we hebben een nieuwequote:
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:18 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Is dat weer een nieuwe variant op
- Gast, m'n koffie?
- Gast, m'n thee?
- Gast, m'n water?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja. Wel de DrakenVlieg-only variant hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is veel belangrijker om geïnteresseerd, dan interessant te zijn.
Ik denk altijd eerst goed na voordat ik iets stoms zeg.![]()
passen jouw tanden tussen haar billen dan ?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:18 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Oeps... En ik maar denken dat ik jóuw moeder's okselhaar had geëpileerd met m'n tandenDe toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt![]()
dat is idd erg weinig voor jouw doenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:19 schreef Sm0keZ het volgende:
Nog 6 minutenLunchpauze
Werd eens tijd ook, ik voel me al een uur lang net een witte somaliër!
Heb nog maar 4 broodjes gegeten over de hele dag
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity![]()
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:19 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ja. Wel de DrakenVlieg-only variant hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou vooruit, ik zal hem dan niet zelf gaan gebruiken!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
sm0kez tochquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:19 schreef Sm0keZ het volgende:
Nog 6 minutenLunchpauze
Heb nog maar 4 Moeders genomen over de hele dag
maar ik ga ook ff naar de markt, eetze alvast!
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Dat je moeder een anatomisch wonder is hoef je mij niet te vertellen, maar ze heeft toch geen oksel tussen haar billenquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
passen jouw tanden tussen haar billen dan ?![]()
![]()
er komt wel vocht uitquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:22 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Dat je moeder een anatomisch wonder is hoef je mij niet te vertellen, maar ze heeft toch geen oksel tussen haar billen
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Daar sta ik dan ook niet van te kijken hoorquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:10 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Ik moet gelukkig helemaal niks
Maar doe het wel vaak![]()
![]()
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]![]()
Dude... stel je voor... maar 4 broodjesquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:19 schreef Sm0keZ het volgende:
Nog 6 minutenLunchpauze
Heb nog maar 4 broodjes gegeten over de hele dag
Ik heb er nog maar 1 gehad.[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
dan heb je meestal al een somaliër opquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:22 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Vooral als je je bedenkt dat ik al 6.5 uur wakker ben!
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity![]()
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:23 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Daar sta ik dan ook niet van te kijken hoor![]()
Het is veel belangrijker om geïnteresseerd, dan interessant te zijn.
Later man!quote:[b]PSN:[/b] Bellerophon-
Orly?quote:![]()
![]()
Moet zo werken.. Blergh..Het is veel belangrijker om geïnteresseerd, dan interessant te zijn.
Geen zin zo te merkenquote:
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: