Wat heb je er voor over?quote:
Tja, ik heb een dell en de toesten plakken na al dat festini perenijs gedoe.quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die tweede t paste er ook tussen voor je hem weghaalde ja!
een leive knuffelquote:
Jammer, nu moet ik het zelf doenquote:
Festini perenijsjesquote:Op woensdag 2 juli 2008 21:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tja, ik heb een dell en de toesten plakken na al dat festini perenijs gedoe.
ja daar was ik ook al achter 40 is het meest chillquote:Op woensdag 2 juli 2008 21:45 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Jammer, nu moet ik het zelf doen
Ik ga trouwens terug naar 40 of 50 posts per pagina denk ik, die nieuwe layout is teringtraag bij >60, zelfs in FF3.
Oude topics KSCquote:Op woensdag 2 juli 2008 21:43 schreef MPG het volgende:
Mart, de stats van Piles kloppen wel
Ga hier maar kijken waarom:
http://www.student.tue.nl/P/m.p.g.koldijk/fok/oudetopics.htm
Heb het nu op 40 idd; eens zienquote:Op woensdag 2 juli 2008 21:47 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja daar was ik ook al achter 40 is het meest chill
Mensen die geen firefox installeren met goed eisntellingenquote:Op woensdag 2 juli 2008 21:46 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Mooie anti-referer. Druk eens op ctrl-f5
We hebben 3 nummers overgeslagen?quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:43 schreef MPG het volgende:
hmmmzzz... *denkt*quote:
We hadden er hier 14 gisteren gekochtquote:Op woensdag 2 juli 2008 21:48 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Die mis ik hier zo!
Ik heb dan wel weer drop ijs
die zijn koningquote:
quote:
Goed he.quote:
Die dingen zijn zo verdomd lekker ook.quote:
vroeger ben ik een keer onderkoeld geraakt wegens een raket eet wedstrijdquote:
quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
vroeger ben ik een keer onderkoeld geraakt wegens een raket eet wedstrijd_!
quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
pwnquote:Op woensdag 2 juli 2008 21:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
Daar zou ik wel een Festini perenijsje mee willen eten.quote:
1337 paint skilzorxquote:Op woensdag 2 juli 2008 22:06 schreef DaMart het volgende:
Is dat wat voor de OP? Weliswaar niet zelfde lettertype, maar ik zie eer-ik hier niet meer en die maakte ze steeds.
[ afbeelding ]
Regenquote:
of de h poept op de 9quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:09 schreef Pheno het volgende:
Al waait er nog iets boven de 9 en H in?
Ah, we missen dus 132, 166, 169 en 171... met andere woorden, dit is eigenlijk pas deel 907!quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:43 schreef MPG het volgende:
Nee, netjes weggegumdquote:
in een andere reeks sloeg ik een keer 100 delen over bij het maken van het nieuwe topicquote:Op woensdag 2 juli 2008 22:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ah, we missen dus 132, 166, 169 en 171... met andere woorden, dit is eigenlijk pas deel 907!
sterktequote:Op woensdag 2 juli 2008 22:27 schreef Pheno het volgende:
Ik ga ook naar bed. Morgen vrije dag en een MPG in mijn auto.
Sayonara
Welterusten Phenoquote:Op woensdag 2 juli 2008 22:27 schreef Pheno het volgende:
Ik ga ook naar bed. Morgen vrije dag en een MPG in mijn auto.
Sayonara
Sorry, het komt vast door mijn angstzweet.. morgen naar de tandartsquote:
quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:36 schreef Fha het volgende:
[..]
Sorry, het komt vast door mijn angstzweet.. morgen naar de tandarts
wehehhequote:
Valt toch wel mee?quote:
Beetje lui in een stoel hangen, lekker toch.quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:36 schreef Fha het volgende:
[..]
Sorry, het komt vast door mijn angstzweet.. morgen naar de tandarts
quote:
ik heb de ventilator maar aangezetquote:
Ik vind het echt verschrikkelijk haha.quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Beetje lui in een stoel hangen, lekker toch.
Nee hoor, dreamer was wat mailtjes aan het typen. Lief dat je me mistquote:
soms ben ik wel liefquote:Op woensdag 2 juli 2008 22:47 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nee hoor, dreamer was wat mailtjes aan het typen. Lief dat je me mist
troestequote:
Dat maakt me nieuwsgierig naar wanneer je niet lief bent?quote:
ik ookquote:Op woensdag 2 juli 2008 22:52 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Dat maakt me nieuwsgierig naar wanneer je niet lief bent?
wat voor chip & sausquote:
quote:
quote:Op woensdag 2 juli 2008 23:00 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Maar errug slecht voor me... en dus ga ik slapen, voor je me in de verleiding brengt
Welterusten allemaal
driehoekjes chips met salsa hotquote:
Ik trek het me niet aan hoorquote:Op woensdag 2 juli 2008 23:08 schreef DR34M3R het volgende:
LOL
VF, het is niet persoonlijk, maar ik vertrek weer nu jij binnen komt.
tnx PeZu... edit: en Fha, en Papier
Papierquote:
tortilla chips dusquote:Op woensdag 2 juli 2008 23:05 schreef Fha het volgende:
[..]
driehoekjes chips met salsa hot![]()
truste dreamer![]()
en hoi
die zijn uber gevaarlijkquote:
Ja ik kreeg een keer eentje in mn oog. toen zat er een kras op mn oog (dat doet pijn)quote:
vd week zat er zo'n puntje heel gemeen tussen mijn tandvleesquote:Op woensdag 2 juli 2008 23:33 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja ik kreeg een keer eentje in mn oog. toen zat er een kras op mn oog (dat doet pijn)
quote:Op donderdag 3 juli 2008 00:08 schreef Fha het volgende:
ik word net gebeten door een beest.. en nu word mn arm helemaal dikgrrrrr!!!
Check. Wij hebben dan geen airco maar luchtbehandelingquote:Op donderdag 3 juli 2008 06:50 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen. Zo maar eens richting werk om de airco te pesten.
Ik heb gewoon het raam opengezet. Er komt nu genoeg frisse lucht binnen!quote:Op donderdag 3 juli 2008 06:50 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen. Zo maar eens richting werk om de airco te pesten.
lekker hoorquote:Op donderdag 3 juli 2008 07:59 schreef DR34M3R het volgende:
Laatste werkdag voor de vakantie, en zelfs geen hele
Om kwart voor 3 begint mijn vakantie
Lekkerquote:Op donderdag 3 juli 2008 07:59 schreef DR34M3R het volgende:
Laatste werkdag voor de vakantie, en zelfs geen hele
Om kwart voor 3 begint mijn vakantie
quote:Top 100 van woensdag 2 juli 2008
01. 223 Pheno
19. 075 Papierversnipperaar
40. 057 DR34M3R
42. 056 DaMart
45. 055 Dark_Angelus
48. 054 Sjowhan
51. 052 Fha
73. 044 Slarioux
73. 044 Memento-Mori
Gemaakt met de almachtige tool van JortK
You gotta love an Apple troll...quote:
Zo'n diarreestreep modder op je rug ook?quote:Op donderdag 3 juli 2008 08:44 schreef Klonk het volgende:
pffff, domme actie van mij, mijn dagelijkse stuk gaan fietsen, een mooi route in gedachte hebben en dan tot de conclusie komen dat onverhard na een nacht regen niet zo´n goed idee was en het probleem is dat ik al vaker tot die conclusie ben gekomen
nu eerst koffie
pwnquote:Op donderdag 3 juli 2008 08:44 schreef Klonk het volgende:
pffff, domme actie van mij, mijn dagelijkse stuk gaan fietsen, een mooi route in gedachte hebben en dan tot de conclusie komen dat onverhard na een nacht regen niet zo´n goed idee was en het probleem is dat ik al vaker tot die conclusie ben gekomen
nu eerst koffie
Ach, wat gezeik van mods in R&P. Iets met twe sc's wat echt niet kanquote:
spatborden FTWquote:Op donderdag 3 juli 2008 08:49 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Zo'n diarreestreep modder op je rug ook?
Ik sta niet vlak onder jouquote:
quote:Op donderdag 3 juli 2008 09:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik sta niet vlak onder jou
Umbrella ♪♫♫1♦♪♪♪♥♫♫♪quote:
als je zo´n fietsbroek met een lekker stuk zeem aantrekt (wat al die snelle jongens hebben) dan heb je echt het gevoel alsof je een pamper aan hebtquote:Op donderdag 3 juli 2008 08:56 schreef Pheno het volgende:
Ik schijt gewoon mijn broek vol, dat is gewoon sjiek hendiger.
quote:Op donderdag 3 juli 2008 06:57 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Check. Wij hebben dan geen airco maar luchtbehandeling
quote:Op donderdag 3 juli 2008 08:08 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb gewoon het raam opengezet. Er komt nu genoeg frisse lucht binnen!
Ik neem weer een stijgende lijn waarquote:
Moest je fiets uitgegraven worden?quote:Op donderdag 3 juli 2008 08:44 schreef Klonk het volgende:
nu eerst koffie
Waarmee is die gemerged dan? R&P SC?quote:
Maar de singles SC was toch ook niet om te slowchatten?quote:Op donderdag 3 juli 2008 08:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, wat gezeik van mods in R&P. Iets met twe sc's wat echt niet kan
quote:Op donderdag 3 juli 2008 09:05 schreef DaMart het volgende:
Maar de singles SC was toch ook niet om te slowchatten?
quote:Op donderdag 3 juli 2008 09:24 schreef Pheno het volgende:
Ik lees net de titel, een of ander mens van Sunchaser nieuws enzo.
Smakelijkquote:Op donderdag 3 juli 2008 10:18 schreef indahnesia.com het volgende:
Heb twee muizen gevangen.
Geplakt?quote:Op donderdag 3 juli 2008 10:18 schreef indahnesia.com het volgende:
Dood?quote:Op donderdag 3 juli 2008 10:18 schreef indahnesia.com het volgende:
nah dat laat ik graag aan anderen over, ze liggen in het plastic op hun tijdelijke begraafplaats nu, de vuilnisbak.quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:12 schreef Klonk het volgende:
je kunt ze ook boven een kampvuurtje lekker knapperig roosteren
nah, geef mij die pannekoeken van vroeger maarquote:Op donderdag 3 juli 2008 11:26 schreef Pheno het volgende:
Ik heb zin in een pannenkoek.
Bij dezequote:Op donderdag 3 juli 2008 11:48 schreef OA het volgende:
Ph., je moet nog even een slecht onderschrift verzinnen... [Voetbalfoto-Onderschriftcompetitie #128] Penisnijd
dan blijft het probleem dat jij hedendaagse pannenkoeken hebt, en ik op zoek ben naar die ouderwetse pannekoeken.quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:45 schreef Pheno het volgende:
als ik over heb dan laat ik ze wel 10 jaar voor je liggen
Tegen die tijd zijn ze ook ouderwets. En ik bak volkorenquote:Op donderdag 3 juli 2008 11:54 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dan blijft het probleem dat jij hedendaagse pannenkoeken hebt, en ik op zoek ben naar die ouderwetse pannekoeken.
okay, dan doe maar een setjequote:Op donderdag 3 juli 2008 11:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tegen die tijd zijn ze ook ouderwets. En ik bak volkoren
He, het moest toch een slechte zijn?quote:
terroristje dat je bentquote:Op donderdag 3 juli 2008 12:10 schreef Klonk het volgende:
Ik ben stout geweest, moest mijn router terugsturen naar KPN, doen we uiteraard braaf maar niet nadat ik er een paar rollen plakband om heen heb gedaan
Vond ik ook, ik heb al een keer een derde prijs gehaald, nu wil ik de poedel.quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ja, ik las het.. geslaagde actie dus
Mijn brood, wat doe je!quote:
Netjes.quote:
ik had er nog een paar bakstenen bij kunnen pleuren, maar goed ik denk ook aan de arme pakketpostbezorg meneer of mevrouwquote:
Oh ja, MPG zal vast nespresso willen.quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:20 schreef Frutsel het volgende:
* Frutsel schuift het overgebleven stuk taart en de nieuwe vlaai maar ff in de KSC
koffie
Sexueel misbruik door sextoeristen, duh.quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:20 schreef indahnesia.com het volgende:
de buren hebben werving van nieuwe personeelsleden.. volgens mij allemaal 20-jarige grietjes. Zal eens vragen wat ze daarmee gaan doen allemaal.
paspoort innemen en uitvoerenquote:Op donderdag 3 juli 2008 12:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sexueel misbruik door sextoeristen, duh.
mpg-pest dagquote:Op donderdag 3 juli 2008 12:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hij heeft nix te willen... alleen op woensdag
gehaktdag en nationale mpg-pest dag enzo
Gewoon thee aansmeren. Zal hem leren, de profiteur!quote:
Goed plan, staat toch in 3 seconde.quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:34 schreef OA het volgende:
[..]
Gewoon thee aansmeren. Zal hem leren, de profiteur!
Alles prima hier!quote:
Oh ja, met je powerwaterkokert.quote:
Precies.quote:
Beetje aan het bijkomen van verjaardag gisterquote:
Een verjaardag of jouw verjaardag? In dat laatste geval nog gefeliciteerd!quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Beetje aan het bijkomen van verjaardag gister![]()
Zware werkdag wordt dit![]()
Verder alles wel goed, mis alleen een lekkere onweersbui
als ik hier uberhaupt een normale Nederlandse waterkoker zou gebruiken zet ik direct de hele wijk in het donkerquote:
De mijne jaquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:22 schreef OA het volgende:
[..]
Een verjaardag of jouw verjaardag? In dat laatste geval nog gefeliciteerd!
Hatsjoe!!quote:
True, truequote:
Hij heeft hier nog koffie op, maar ik denk dat ie tegen de tijd dat ie in Nijmegen is wel weer zin heeft in koffiequote:
Ik vind de tweede ook niets, die lippen staan me al niet aan. Maar he, ik ken je smaak niet, dus ik wilde het even met je delen.quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:59 schreef Frutsel het volgende:
Hmmm Pheno.. ik vind de 2e nix![]()
Misschien dat Maria of Ana tussen hun gekreun door ff tijd kunnen maken voor me
Ah vandaar dat je geen tijd had te sms'enquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:58 schreef Muck het volgende:
[..]
Hij heeft hier nog koffie op, maar ik denk dat ie tegen de tijd dat ie in Nijmegen is wel weer zin heeft in koffie
Ik heb hem zojuist de deur uit geschopt, dus hij is onderweg
Hoe lang duurt dat ongeveer? Dan kan ik nog even een snelle hap door mijn strot douwen.quote:Op donderdag 3 juli 2008 13:58 schreef Muck het volgende:
[..]
Hij heeft hier nog koffie op, maar ik denk dat ie tegen de tijd dat ie in Nijmegen is wel weer zin heeft in koffie
Ik heb hem zojuist de deur uit geschopt, dus hij is onderweg
Met brunette zat je wel goedquote:Op donderdag 3 juli 2008 14:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vind de tweede ook niets, die lippen staan me al niet aan. Maar he, ik ken je smaak niet, dus ik wilde het even met je delen.
De deur uitschoppen bedoel je?quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoe lang duurt dat ongeveer? Dan kan ik nog even een snelle hap door mijn strot douwen.
Nee, de treinreis. Dat kleffe gedoe ervoor is way TMIquote:
Toch heeft Pheno een ander plaatje denk ik, of hij kijkt dwars door die rok, want hij vindt haar lippen niet mooiquote:Op donderdag 3 juli 2008 14:02 schreef Fha het volgende:
de tweede is gewoon puur en alleen gekozen voor haar leuke rok
Flauw hoorquote:Op donderdag 3 juli 2008 14:06 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Toch heeft Pheno een ander plaatje denk ik, of hij kijkt dwars door die rok, want hij vindt haar lippen niet mooi
ja, we waren in de dierentuinquote:Op donderdag 3 juli 2008 14:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ah vandaar dat je geen tijd had te sms'en
Woensdag = Muckdag = MPGdag = MPGPestGoed-dag
een klein uurtje. ik schat dat ie rond 3 uur in Nijmegen isquote:Op donderdag 3 juli 2008 14:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoe lang duurt dat ongeveer? Dan kan ik nog even een snelle hap door mijn strot douwen.
quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, de treinreis. Dat kleffe gedoe ervoor is way TMI
Ik keek recht in de reet decollette van de watermeterverwissel-manquote:Op donderdag 3 juli 2008 14:10 schreef Pheno het volgende:
Ik keek recht in de decollette van de postbode. Zo rond de 25 jaar oud. Ben ik net met de was bezig, hoor iets buiten en staat ze beneden
Ik zie niksquote:
Nee, dank. Deze was niet eens onaangenaam om te bekijken.quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:13 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik keek recht in de reet decollette van de watermeterverwissel-manruilen?
Hier zijn de postbodes allemaal van die buschauffeur-achtige types.. en man...quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:10 schreef Pheno het volgende:
Ik keek recht in de decollette van de postbode. Zo rond de 25 jaar oud. Ben ik net met de was bezig, hoor iets buiten en staat ze beneden
Slechte smileyquote:
75 cent?quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:19 schreef indahnesia.com het volgende:
zo, eventjes eten gehaald. 7.000 Rupiah
hij ziet eruit alsof ie gevochten heeft!quote:
hier hangt de meter buiten, de man is eergisteren langs geweest dus kan ik vanaf de 7e mijn rekening betalen.quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:22 schreef Pheno het volgende:
Zo, meterstand ook doorgegeven. Online ftw, dat scheelt een bouwvakkersaars
40 cent?quote:
Meer is er niet van te maken inderdaadquote:Op donderdag 3 juli 2008 14:25 schreef Muck het volgende:
[..]
hij ziet eruit alsof ie gevochten heeft!
Welke dingen zijn nou wel 'duur' of vergelijkbaar met Nederland?quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:28 schreef indahnesia.com het volgende:
en da's inclusief 'es jeruk', ijswater met suiker en een sinaasappelsmaakje. [ afbeelding ]
Niets, NL is gewoon met alles te duur.quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:30 schreef OA het volgende:
[..]
Welke dingen zijn nou wel 'duur' of vergelijkbaar met Nederland?
Moah, er zijn genoeg dingen hoor;quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:30 schreef OA het volgende:
[..]
Welke dingen zijn nou wel 'duur' of vergelijkbaar met Nederland?
je zegt het zelf al:quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:38 schreef indahnesia.com het volgende:binnen vijf minuten ee ONZ en NWS topic geopend.
quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:41 schreef indahnesia.com het volgende:
En ik ben zelf teleurgesteld over de TT...ik PM ItaloDancer wel ffies
(had hem gewoon NIET vol moeten gooien)
gelukkig nieuw-halverwege-de-donderdag!quote:
lekker hoor.. ik ruik het hier.. owh nee.. dat zijn de buren.quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:40 schreef Pheno het volgende:
Zo, Rendang ligt te sudderen.
moet je de deksel op de pan doenquote:Op donderdag 3 juli 2008 14:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
lekker hoor.. ik ruik het hier.. owh nee.. dat zijn de buren.
Heb ik, en ook een raam open.quote:
Dat gaat MPG straks ruikenquote:
nee want dan maak ik een vlek in mn studieboekquote:
niet met alles natuurlijk, je moet gewoon naar de wc gaanquote:Op donderdag 3 juli 2008 14:55 schreef Fha het volgende:
[..]
nee want dan maak ik een vlek in mn studieboek
Ja en dan wat?quote:Op donderdag 3 juli 2008 15:00 schreef Klonk het volgende:
[..]
niet met alles natuurlijk, je moet gewoon naar de wc gaan
Mja, dat gebeurt vakerquote:Op donderdag 3 juli 2008 14:51 schreef Pheno het volgende:
Ah, MPG SMS. Ik ga eens kijken, hij mist net de aansluiting
doe er vast een slot op, anders ben je het kwijtquote:Op donderdag 3 juli 2008 14:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat gaat MPG straks ruiken
En de rest van de buurt, al waait het denk ik iets te hard daarvoor.
dan krijg je in ieder geval geen vlekken in je studieboekenquote:Op donderdag 3 juli 2008 15:03 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja en dan wat?Daar kan ik al helemaal niet relax leren.
Wellus, daar zitten ook vliegenquote:Op donderdag 3 juli 2008 15:06 schreef Klonk het volgende:
[..]
dan krijg je in ieder geval geen vlekken in je studieboeken
MPG is dus gewoon traag, want de NS is nooit te vroeg of op tijd...quote:
Ja dat zal het zijn!quote:Op donderdag 3 juli 2008 15:19 schreef OA het volgende:
[..]
MPG is dus gewoon traag, want de NS is nooit te vroeg of op tijd...
precies! Die lekkere punctuele lieverds bij de NS kunnen daar nooit schuld aan hebbenquote:Op donderdag 3 juli 2008 15:19 schreef OA het volgende:
[..]
Hij zal wel weer gestopt zijn voor een kop koffie op het perron, terwijl hij 1 minuut overstaptijd hadquote:Op donderdag 3 juli 2008 15:19 schreef OA het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 juli 2008 15:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij zal wel weer gestopt zijn voor een kop koffie op het perron, terwijl hij 1 minuut overstaptijd had.
Ik heb vandaag een vlieg gevangen en netjes naar buiten laten vliegen...quote:
Wuhahahahaquote:Op donderdag 3 juli 2008 15:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een vlieg gevangen en netjes naar buiten laten vliegen...
Was verzoek van collega die al had gezien wat voor bloedzooi die andere geplette vlieg en de mug achterlieten nadat ik ze uit de lucht gemept had...
Waar is hier? En dan bedoel ik niet hier, maar daarquote:Op donderdag 3 juli 2008 15:28 schreef Fha het volgende:
[..]
WuhahahahaKom je dat hier ook even doen dan? Al mag je er ook best een bloedzooi van maken..
als "de verstokte koffiedrinker"quote:Op donderdag 3 juli 2008 15:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hem een rol ga geven in het verhaal waar ik laatst over vertelde.
Fha's huisje in Deventer en dan vooral in de woonkamer.quote:Op donderdag 3 juli 2008 15:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Waar is hier? En dan bedoel ik niet hier, maar daar.
goe gedaanquote:Op donderdag 3 juli 2008 15:43 schreef Fha het volgende:
Nog 2 studiepunten en ik heb mn jaar gehaald
nou mag iedereen dit jaar gewoon door omdat de opleiding volgend jaar niet meer bestaat, maar dat zeg ik er even niet bij
Edit: oneee! ik ben al door! want ik val onder de regeling voor mensen met een beperking () en dus hoef ik maar 38 punten
![]()
fha poweerrrrrr
quote:Op donderdag 3 juli 2008 15:55 schreef Klonk het volgende:
goed zo
oh ja en ik had suffe actie moment nummer 2 vandaag, trok de kelderdeur open om naar de wc te gaan (zitten naast elkaar) en ja ik had het op tijd in de smiezen
de keldertrap is donkerbruin dus afgezien van de stank was het niet opgevallenquote:Op donderdag 3 juli 2008 15:56 schreef DR34M3R het volgende:
vakantie!
Wel prettig dat je dat op tijd door had Klonk
Is het toeval dat nu ineens de banner "rioolproblemen.nl" verschijntquote:Op donderdag 3 juli 2008 16:01 schreef Klonk het volgende:
[..]
de keldertrap is donkerbruin dus afgezien van de stank was het niet opgevallen
Dat is de verkeerde kant op. Ik ga zo richting westen, niet naar het oostenquote:Op donderdag 3 juli 2008 15:31 schreef Fha het volgende:
[..]
Fha's huisje in Deventer en dan vooral in de woonkamer.
Een beperking? Allergisch voor slechte cijfers?quote:Op donderdag 3 juli 2008 15:43 schreef Fha het volgende:
nou mag iedereen dit jaar gewoon door omdat de opleiding volgend jaar niet meer bestaat, maar dat zeg ik er even niet bij
Edit: oneee! ik ben al door! want ik val onder de regeling voor mensen met een beperking () en dus hoef ik maar 38 punten
![]()
fha poweerrrrrr
quote:Op donderdag 3 juli 2008 15:55 schreef Klonk het volgende:
goed zo
oh ja en ik had suffe actie moment nummer 2 vandaag, trok de kelderdeur open om naar de wc te gaan (zitten naast elkaar) en ja ik had het op tijd in de smiezen
Ik krijg een banner van 3 poppetjes, waarvan het vrouwtje haar eigen tieten likt, die ik omver moet trappenquote:Op donderdag 3 juli 2008 16:04 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Is het toeval dat nu ineens de banner "rioolproblemen.nl" verschijnt
Jammer.. nou als je wel nog een keer hier in de buurt komt..quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is de verkeerde kant op. Ik ga zo richting westen, niet naar het oosten.
[..]
Een beperking? Allergisch voor slechte cijfers?
Maar gefeliciteerd.
Feli!quote:Op donderdag 3 juli 2008 15:43 schreef Fha het volgende:
![]()
fha poweerrrrrr
Dankquote:Op donderdag 3 juli 2008 16:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Feli!![]()
![]()
![]()
Mensen met een beperking hebben maar geluk
neuh, op de een of andere manier reageren de banners op de inhoudquote:Op donderdag 3 juli 2008 16:04 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Is het toeval dat nu ineens de banner "rioolproblemen.nl" verschijnt
TIETEN, TIETEN, TIETEN BORSTEN BORSTEN BORSTEN!1!quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:30 schreef Klonk het volgende:
[..]
neuh, op de een of andere manier reageren de banners op de inhoud
ik krijg nu reclame voor voetbalshirtsquote:Op donderdag 3 juli 2008 16:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
TIETEN, TIETEN, TIETEN BORSTEN BORSTEN BORSTEN!1!
Ach, soms zit het mee...quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:39 schreef indahnesia.com het volgende:
whehe... lutser.. 100.000 euro stelen en dan 'verdwijnen'
http://www.nu.nl/news/164(...)te_geldautomaat.html
en dan ws denken nooit meer te hoeven werken...quote:Op donderdag 3 juli 2008 16:39 schreef indahnesia.com het volgende:
whehe... lutser.. 100.000 euro stelen en dan 'verdwijnen'
http://www.nu.nl/news/164(...)te_geldautomaat.html
vlekken verwijderenquote:Op donderdag 3 juli 2008 16:43 schreef indahnesia.com het volgende:
als ik nu zeg" Indonesie, Bali, vliegticket, reis, vakantie, hotel, strand"... welke reclame zie je dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |