Check. Wij hebben dan geen airco maar luchtbehandelingquote:Op donderdag 3 juli 2008 06:50 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen. Zo maar eens richting werk om de airco te pesten.
Ik heb gewoon het raam opengezet. Er komt nu genoeg frisse lucht binnen!quote:Op donderdag 3 juli 2008 06:50 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen. Zo maar eens richting werk om de airco te pesten.
lekker hoorquote:Op donderdag 3 juli 2008 07:59 schreef DR34M3R het volgende:
Laatste werkdag voor de vakantie, en zelfs geen hele
Om kwart voor 3 begint mijn vakantie
Lekkerquote:Op donderdag 3 juli 2008 07:59 schreef DR34M3R het volgende:
Laatste werkdag voor de vakantie, en zelfs geen hele
Om kwart voor 3 begint mijn vakantie
quote:Top 100 van woensdag 2 juli 2008
01. 223 Pheno
19. 075 Papierversnipperaar
40. 057 DR34M3R
42. 056 DaMart
45. 055 Dark_Angelus
48. 054 Sjowhan
51. 052 Fha
73. 044 Slarioux
73. 044 Memento-Mori
Gemaakt met de almachtige tool van JortK
You gotta love an Apple troll...quote:
Zo'n diarreestreep modder op je rug ook?quote:Op donderdag 3 juli 2008 08:44 schreef Klonk het volgende:
pffff, domme actie van mij, mijn dagelijkse stuk gaan fietsen, een mooi route in gedachte hebben en dan tot de conclusie komen dat onverhard na een nacht regen niet zo´n goed idee was en het probleem is dat ik al vaker tot die conclusie ben gekomen
nu eerst koffie
pwnquote:Op donderdag 3 juli 2008 08:44 schreef Klonk het volgende:
pffff, domme actie van mij, mijn dagelijkse stuk gaan fietsen, een mooi route in gedachte hebben en dan tot de conclusie komen dat onverhard na een nacht regen niet zo´n goed idee was en het probleem is dat ik al vaker tot die conclusie ben gekomen
nu eerst koffie
Ach, wat gezeik van mods in R&P. Iets met twe sc's wat echt niet kanquote:
spatborden FTWquote:Op donderdag 3 juli 2008 08:49 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Zo'n diarreestreep modder op je rug ook?
Ik sta niet vlak onder jouquote:
quote:Op donderdag 3 juli 2008 09:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik sta niet vlak onder jou
Umbrella ♪♫♫1♦♪♪♪♥♫♫♪quote:
als je zo´n fietsbroek met een lekker stuk zeem aantrekt (wat al die snelle jongens hebben) dan heb je echt het gevoel alsof je een pamper aan hebtquote:Op donderdag 3 juli 2008 08:56 schreef Pheno het volgende:
Ik schijt gewoon mijn broek vol, dat is gewoon sjiek hendiger.
quote:Op donderdag 3 juli 2008 06:57 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Check. Wij hebben dan geen airco maar luchtbehandeling
quote:Op donderdag 3 juli 2008 08:08 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb gewoon het raam opengezet. Er komt nu genoeg frisse lucht binnen!
Ik neem weer een stijgende lijn waarquote:
Moest je fiets uitgegraven worden?quote:Op donderdag 3 juli 2008 08:44 schreef Klonk het volgende:
nu eerst koffie
Waarmee is die gemerged dan? R&P SC?quote:
Maar de singles SC was toch ook niet om te slowchatten?quote:Op donderdag 3 juli 2008 08:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, wat gezeik van mods in R&P. Iets met twe sc's wat echt niet kan
quote:Op donderdag 3 juli 2008 09:05 schreef DaMart het volgende:
Maar de singles SC was toch ook niet om te slowchatten?
quote:Op donderdag 3 juli 2008 09:24 schreef Pheno het volgende:
Ik lees net de titel, een of ander mens van Sunchaser nieuws enzo.
Smakelijkquote:Op donderdag 3 juli 2008 10:18 schreef indahnesia.com het volgende:
Heb twee muizen gevangen.
Geplakt?quote:Op donderdag 3 juli 2008 10:18 schreef indahnesia.com het volgende:
Dood?quote:Op donderdag 3 juli 2008 10:18 schreef indahnesia.com het volgende:
nah dat laat ik graag aan anderen over, ze liggen in het plastic op hun tijdelijke begraafplaats nu, de vuilnisbak.quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:12 schreef Klonk het volgende:
je kunt ze ook boven een kampvuurtje lekker knapperig roosteren
nah, geef mij die pannekoeken van vroeger maarquote:Op donderdag 3 juli 2008 11:26 schreef Pheno het volgende:
Ik heb zin in een pannenkoek.
Bij dezequote:Op donderdag 3 juli 2008 11:48 schreef OA het volgende:
Ph., je moet nog even een slecht onderschrift verzinnen... [Voetbalfoto-Onderschriftcompetitie #128] Penisnijd
dan blijft het probleem dat jij hedendaagse pannenkoeken hebt, en ik op zoek ben naar die ouderwetse pannekoeken.quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:45 schreef Pheno het volgende:
als ik over heb dan laat ik ze wel 10 jaar voor je liggen
Tegen die tijd zijn ze ook ouderwets. En ik bak volkorenquote:Op donderdag 3 juli 2008 11:54 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dan blijft het probleem dat jij hedendaagse pannenkoeken hebt, en ik op zoek ben naar die ouderwetse pannekoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |